مهاجرت تحصیلی انگلستان

شرایط پذیرش در دانشگاه اکسفورد

شرایط پذیرش در دانشگاه اکسفورد

اطلاع از شرایط پذیرش در دانشگاه اکسفورد برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه در برنامه های تحصیلی متفاوت حائز اهمیت است. وجود این دانشگاه در شهر تاریخی آکسفورد دانشجویان بسیاری را به سمت و سوی خود می کشاند. تاریخ دقیق و مشخصی برای تاسیس این دانشگاه وجود ندارد. اما از شواهد و قرائن موجود اینگونه می توان فهمید که نخستین آموزش ها در سال 1096 انجام گرفته است. از این رو دانشگاه آکسفورد را می توان جزء قدیمی ترین دانشگاه های دنیا احتساب نمود و از این حیث پس از دانشگاه بولونیا،‌ رتبه دوم جهانی را به خود اختصاص داده است.

  • دانشگاه آکسفورد چه رشته هایی دارد؟
  • شرایط اخذ پذیرش در دانشگاه آکسفورد برای دانشجویان غیر انگلیسی چگونه است؟
  • آیا اخذ پذیرش از این دانشگاه برای شهروندان ایرانی امکان پذیر می باشد؟
  • آیا می توان برای دریافت بورسیه های تحصیلی دانشگاه آکسفورد واجد شرایط شد؟

برای آنکه بهتر با شرایط تحصیل در این دانشگاه آشنا شوید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله ای در این رابطه ارائه داده است که در ادامه شاهد مطالب آن خواهید بود. پیشنهاد می گردد ضمن مطالعه آن، مشاوره های لازم را جهت اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی انگلستان نیز دریافت نمایید.

دانشگاه آکسفورد کجاست؟

متقاضیانی که تمایل به تحصیل در انگلیس در دانشگاه آکسفورد رو دارند باید از موقعیت این دانشگاه مطلع باشند.

در این قسمت شاهد موقیعت دانشگاه آکسفورد روی نقشه می باشیم:

تحصیل در دانشگاه آکسفورد انگلستان

طبق آمارهای به دست آمده از این دانشگاه مشخص گردید هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی، از 138 کشور مختلف راهی انگلستان شده اند. این دانشگاه در میان دانشگاه های انگلستان دارای رتبه و جایگاه بالایی است. رتبه این دانشگاه از دیدگاه نظام رتبه بندی گاردین، همواره در سال های اخیر تک رقمی بوده و در حال حاضر در رتبه 4 جهان در سال 2023 قرار دارد. هر ترم تحصیلی در دانشگاه آکسفورد در 8 هفته (2 ماه) گذرانده می شود و دانشجویان پس از پایان ترم با آزمون های نهایی مورد ارزیابی قرار می گیرند. اما درصد دانشجویانی که ترک تحصیل می نمایند، بسیار اندک است. بنابراین کاملا واضح است که شرایط پذیرش در دانشگاه آکسفورد انگلستان دشوار می باشد اما ناممکن نخواهد بود.

شرایط پذیرش در مقاطع تحصیلی در دانشگاه اکسفورد

چنانچه مایل به اخذ پذیرش از این دانشگاه باشید در ابتدا نیاز است که شرایط را بنا به مقطع تحصیلی که مایل به تحصیل در آن هستید آماده سازید. همچنین فرآیند اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی برای یک دانشجوی بین المللی متفاوت است. در این دانشگاه دانشجویان می توانند برای تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دوره های کوتاه مدت از قبیل آماده سازی برای زبان، دوره های آموزش مهارت، دوره های تابستانه و غیره اقدام نمایند که بابت پذیرش در هر کدام از این برنامه های بایستی مدارک مناسب با هر برنامه را تکمیل نموده و سپس درخواست پذیرش نمایند. معمولا برای تحصیل در دوره های کوتاه مدت ویزا به شهروندان ایرانی به راحتی داده نمی شود. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در انگلستان مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

شرایط کلی پذیرش در دانشگاه اکسفورد

دانشگاه آکسفورد یک جامعه پر رونق و جهانی متشکل از دانشمندان و دانشجویان است. خروج از اتحادیه اروپا این را تغییر نخواهد داد. این دانشگاه مثل همیشه متعهد به استقبال از باهوش ترین دانشجویان از سراسر جهان برای تحصیلات تکمیلی در آکسفورد است. این دانشگاه راهنمایی کلی در مورد انواع مدارک و نمرات از کشورهای خارج از بریتانیا ارائه می دهد که معمولاً حداقل شرایط ورود به آن را برآورده می کنند. همچنین باید مطمئن شوید که شرایط ورود به دوره خاصی را که برای آن درخواست می دهید، همانطور که در صفحه هر دوره مشخص شده است، برآورده می کنید. دپارتمان‌ های دانشگاهی ممکن است از منابع اطلاعاتی دیگری در مورد استانداردهای درجه ‌بندی استفاده کنند، به عنوان مثال در حوزه موضوعی خاص شما، هم برای تعیین شرایط ورود و هم برای ارائه شرایط برای دوره ‌های جداگانه.

اگر مدارک غیر از انگلستان دارید، می ‌توانید حداقل شرایط ورود به دوره را از طریق مشاورین این مجموعه بپرسید. به صورت کلی شرایط کلی تحصیل در دانشگاه آکسفورد به شرح زیر است:

  • گذراندن دوره های پیش دانشگاهی معتبر مانند A Level
  • داشتن نمره و معدل بالا
  • نمرات بالا در آزمون های بین المللی مانند UKAT
  • داشتن رزومه قوی تحصیلی
  • شرایط سنی مناسب
  • شرایط مدرک زبان و سایر شرایط دوره

در نمودار زیر می توانید تعداد دانشجویان فعلی در دانشگاه آکسفورد را مشاهده کنید:

تعداد دانشجویان دانشگاه آکسفورد

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه آکسفورد

پس از پشت سر گذاشتن مراحل و شرایط پذیرش در دانشگاه آکسفورد، دانشجویانی که به منظور تحصیل در انگلستان از سوی دانشگاه آکسفورد پذیرفته می شوند، می توانند در صورت دارا بودن شرایط زیر از بورسیه های این دانشگاه نیز بهره مند گردند:

  • مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه معتبر اخذ نموده باشند.
  • معدل آنها حداقل 3.5 از 4 و بالاتر باشد. (معادل بالای 18)
  • دارای گواهینامه GMAT با نمره حداقل 650 یا مدرک GRE با حداقل نمره 160 verbal و 161 quantitative
  • مدرک زبان انگلیسی آیلتس آکادمیک با حداقل نمره 7.5 یا مدرک تافل با نمره حداقل 110
  • دارای انگیزه نامه شخصی باشند. (شامل حداقل 500 کلمه)
  • دارای 2 توصیه نامه باشند.
  • رزومه تحصیلی خود را در قالب 1 صفحه ارائه دهند.

البته برای دریافت بورسیه بایستی در تاریخ خاصی اقدام نمود. برخی بورسیه ها نیز به غیر از دانشگاه از سوی مراجع دولتی در این کشور قابل درخواست می باشد. در برخی موارد بورسیه ها بدین صورت است که درصدی از هزینه های تحصیل کم می کند، برخی دیگر شرایط هزینه های شهریه را کامل پوشش می دهد و برخی به طور کامل هم هزینه تحصیل و زندگی در انگلستان را پوشش می دهد که اصطلاحا فول فاند یا بورسیه تحصیلی کامل به آن گفته می شود.

دانشکده های دانشگاه آکسفورد انگلستان

دشواری شرایط پذیرش در دانشگاه اکسفورد انکار ناپذیر است اما دور از دسترس نخواهد بود. کافی است دانشجوی خارجی شرایط و مدارک لازم را دارا باشد. این دانشگاه ارائه دهنده بسیاری از رشته های تحصیلی است که در دانشکده های مختلف آن تدریس می شوند. در اینجا به اسامی دانشکده های آکسفورد اشاره ای خواهیم داشت. مراکزی که برای این دانشگاه وجود دارد شامل دانشکده ها، موزه ها، کتابخانه ها، مراکز پژوهشی و تبلیغاتی و بخش های اداری آن می باشد که مجموع آنها به 38 مرکز می رسد.

در تقسیم بندی دانشکده های دانشگاه آکسفورد تقسیم بندی بنا به رشته به صورت کلی چنین است:

  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده ریاضیات
  • دانشکده فلسفه و مذهب
  • دانشکده اقتصاد و مدیریت
  • دانشکده زبان
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده موسیقی
  • دانشکده شیمی

همچنین دانشکده آکسفورد تشکیل شده است از بیش از 30 کالج که هر کدام از این کالج ها نیز از امکاناتی از قبیل کتابخانه، سلف غذاخوری، مراکز اجتماعات و سایر هستند. هر کدام از این کالج ها را به مرور زمان عضوی از این دانشگاه شده اند.

شرایط زبان و پذیرش در دانشگاه اکسفورد

شرایط زبان و پذیرش در دانشگاه اکسفورد

ضوابط و مقرراتی که در اعزام دانشجو به انگلستان حاکم است، بسیار دقیق و حساس می باشد. دانشجویان در هر مرحله از پذیرش باید شرایط پذیرش در این دانشگاه را داشته باشند. چنانچه حتی یکی از شرایط لازم را دارا نباشند، با درخواست پذیرش آن ها موافقت نخواهد شد. برای مثال برخی الزامات در مدرک زبان آنها وجود دارد که جهت پذیرش الزامی است. نمره زبانی که برای پذیرش دانشجویان مورد نیاز است، بستگی به مقام و درجه دانشگاه انتخابی دارد. عموم دانشگاه های انگلستان نیاز به مدارک زبان ذیل دارند:

  • کارشناسی آیلتس آکادمیک 6
  • کارشناسی ارشد آیلتس آکادمیک 6.5
  • دکترا آیلتس آکادمیک 7

البته هر اندازه که دانشگاه مورد نظر عالی رتبه تر باشد، نمره مورد نیاز در مدرک زبان دانشجویان بالاتر خواهد بود. از آنجا که دانشگاه آکسفورد جزو برترین دانشگاه های انگلستان محسوب می شود، نمره زبان دانشجویان متقاضی در آیلتس، حداقل نمره 7 تعیین گردیده است. به طوری که در کلیه مهارت های آیلتس باید حداقل نمره 7 را اخذ کرده باشند.

رویه شرایط پذیرش در دانشگاه اکسفورد

شرایط پذیرش در دانشگاه آکسفورد بدین صورت است که ابتدا دانشجوی متقاضی باید فرم تقاضای پذیرش (Application form) را تکمیل نموده و ارائه دهد. تسلط به زبان انگلیسی در مورد دانشجویان اتباع غیر انگلیسی از الزامات ورود به دانشگاه محسوب می گردد. دانشجویانی که تمایل دارند در رشته های ادبیات زبان انگلیسی و گرایش های آن در دانشگاه آکسفورد تحصیل کنند، بایستی معدل بالایی داشته باشند و توانایی خود را در انجام فعالیت های گروهی و آکادمیک به اثبات برسانند. این موضوع باید در توصیه نامه ذکر گردد. متنی باید از سوی دانشجوی متقاضی تهیه گردد که تعداد کلمات آن بین 2000 الی 4000 کلمه باشد. در متن این نوشته دانشجو موظف است در مورد حوزه و موضوعی که قصد دارد در مورد آن تحقیق کند، دفاع نماید.

تاریخ درخواست و شرایط پذیرش دانشگاه اکسفورد

از دیگر شرایط پذیرش در دانشگاه آکسفورد، بازه زمانی تعیین شده ای است که دانشجویان متقاضی صرفا باید در همان بازه زمانی اقدامات لازم را به عمل آورده و درخواست دهند. پذیرش از سوی دانشگاه آکسفورد تا اواسط ماه اکتبر که همان اواخر مهر ماه می شود، صورت می گیرد و پس از آن، درخواست دانشجویان متقاضی ثبت نمی گردد. اگر قصد مصاحبه در خارج از کشور را دارید بایستی حداقل 30 روز قبل اقدام نمایید. توجه داشته باشید که درخواست پذیرش تحصیلی خود نمی توانید به صورت همزمان به دانشگاه های آکسفورد و کمبریج ارسال نمایید.

برخی رشته ها نیاز به شرکت در آزمون ورودی کتبی و کسب نمره قبولی و همچنین ارائه نمونه کار دارند. دانشجویان بین المللی پس از گذراندن شرایط پذیرش در دانشگاه آکسفورد و پذیرفته شدن، تحت پوشش دانشگاه قرار می گیرند. اما تمکن مالی و توانایی پرداخت هزینه های تحصیلی و زندگی در انگلستان از سوی دانشجوی متقاضی موضوع مهمی به شمار می رود.

مدارک و شرایط پذیرش در دانشگاه اکسفورد

دانشجویان ایرانی برای پذیرش باید در کنکور، در دروس عمومی و تخصصی به طور میانگین 80% نمره را اخذ نموده باشند. این مطلب در سایت رسمی دانشگاه نیز ثبت شده است. از دیگر شرایط پذیرش در این دانشگاه برای متقاضیان ایرانی، کسب نمره 18 به بالا در مقطع پیش دانشگاهی و در دروس مرتبط با رشته تحصیلی مورد نظر در دانشگاه می باشد. مدارکی که برای پذیرش مورد نیاز است، عبارتند از:

  • مسلط بودن بر 4 مهارت زبان انگلیسی و ارائه مدرک زبان آیلتس نمره 6 یا 7 یا 8
  • نمره زبان با توجه به مقطع و رشته تحصیلی متغیر است، نیاز به آیلتس مورد تائید انگلستان است.
  • ارائه کلیه مدارک تحصیلی در دوره های پیشین همراه با ریز نمرات
  • رزومه تحصیلی و فردی (CV)
  • ارائه توصیه نامه
  • ارائه انگیزه نامه جهت مشخص شدن هدف از مهاجرت و تحصیل
  • انگیزه نامه برای تحصیل در دانشگاه آکسفورد انگلستان و اهداف و برنامه های آتی پس از فارغ التحصیلی
  • کسب نمرات کسب شده در آزمون های زبان

برای مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل باید پس از دریافت نامه پذیرش تحصیلی، اقدام به اخذ ویزای تحصیلی نمایید. این ویزا در شرایط خاصی صادر می شود که جزئیات آن را می توان از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جست و جو نمود.

سوالات متداول در باب دانشگاه اکسفورد

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب دانشگاه اکسفورد می باشیم:

  • دانشگاه اکسفورد انگلستان در چه رتبه ای قرار دارد؟ دانشگاه اکسفورد انگلستان طبق رتبه بندی جهانی در سال 2023 بهترین دانشگاه جهان نامیده شده است.
  • شهریه دانشگاه اکسفورد انگلستان چقدر است؟ شهریه دانشجویان بین المللی دانشگاه اکسفورد حدود 150000£ الی 25000£ (پوند) در سال است.
  • ورود به دانشگاه اکسفورد چه شرایطی دارد؟ گذراندن دوره های پیش دانشگاهی معتبر مانند A Level، داشتن نمره و معدل بسیار بالا، نمرات بالا در آزمون های بین المللی مانند UKAT، داشتن رزومه قوی تحصیلی، شرایط سنی مناسب و مدرک زبان از شرایط اصلی ورود به دانشگاه اکسفورد هستند.

 

4.1/5 - (47 امتیاز)

245 دیدگاه برای “شرایط پذیرش در دانشگاه اکسفورد

  1. Nadia گفت:

    سلام خسته نباشید اگر یکسال لیسانسو با معدل عالی تو ایران بخونیم بعد بخوایم برای رشته پزشکی دانشگاه آکسفورد اقدام کنیم میشه ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص مشاوره برای شرایط پذیرش و ویزای تحصیلی انگلستان با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. Amirabbas گفت:

    سلام من در مدرسه تیز هوشان و در رشته علوم تجربی تحصیل میکنم و کلاس 10 هستم. معدل بالای 19 بوده، اگر کنکور رو جز 10 نفر اول باشم ایا میتونم در دانشگاه اکسفورد در دانشکده پزشکی برای مغز و اعصاب تحصیل کنم

    1. صادقی گفت:

      سلام لطفا در خصوص بررسی شرایط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  3. امیرعلی گفت:

    ببخشید من کلاس نهم هستم میتونم در آکسفورد بورسیه بشم و تحصیل کنم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص بورسیه باید رزومه تحصیلی شما بررسی بشه در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  4. سینا گفت:

    سلام
    ببخشید باید نمره کنکور بالا بگیریم
    مثلا من هفتم را ۱۷معدل شدم ترم یک ولی ترم ۲ ۲۰ شدم
    میخوام بدونم اینو۱۷تاثیر می‌گذارد برای دانشگاه

    1. صادقی گفت:

      سلام رزومه تحصیلی شما در اخذ پذیرش مهمه. برای مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  5. نیلوفر گفت:

    سلام و عرض ادب ، سوالی داشتم برای تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های انگلستان چه تعداد مقاله لازم است ؟ بنده کارشناسی ارشد رشته میکروبیولوژی هستم

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  6. احدرضا گفت:

    سلام من 13 سالمه تافل هم دارم و 2 سال جهشی خوندم و دوسال هم تیز هوشان قبول شدم ایا میتونم برم اکسفورد.

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص تحصیل در انگلستان با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  7. مطهره گفت:

    سلام و درود . من کلاس هشتم هستم و در تیزهوشان درس میخونم . لطف میکنید بگید برای قبولی در دانشگاه اکسفورد از الان باید چه کاری انجام بدم؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام. در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید. در خصوص مهاجرت تحصیلی به کشور انگلستان پیشنهاد می شود مقاله مذکور را مطالعه کنید.

  8. Fatemeh گفت:

    باسلام،من19 دانشجو رشته حقوق هسم،ترم3.علاقه دارم که در دانشگاه آکسفورد تحصیل کنم،6سال کلاس زبان رفتم ولی شرایط باعث شد چند وقتی کلاس زبان نرم.باید جه کاری انجام بدم؟چه شرایطی داره برای پذیرش؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  9. رضوان گفت:

    سلام ببخشید برای تماس
    ساعات کاری موسسه رو میفرمایید؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  10. دیانا گفت:

    باسلام و عرض
    بنده 14سالمه مدرک زبان انگلیسی، معدل بالا همچنین در ازمون های سراری ریاضی مقام اوردم ضریب هوشی 89دارم و علاقه مند به تحصیل در دانشگاه آکسفورد هستم ایا شرایط پذیرش در این دانشگاه را دارم؟
    باتشکر

    1. صادقی گفت:

      با سلام. برای آگاهی از شرایط اخذ پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  11. مبینا گفت:

    سلام وقت بخیر
    در چ رده سنی باید اقدام کرد؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام لطفا با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  12. صدف گفت:

    سلام من خیلی روباتیک یا داروسازی دوست دارم شرایط پذیرش و هزینه هاشو و… چجوریه برای دانشگاه اکسفورد??!??

    1. صادقی گفت:

      با سلام. در خصوص آگاهی از شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  13. محمد راستین گفت:

    سلام من 16 سالمه
    معدلم اگه هر 3 تا پایه رو 20 گرفته باشم و اینکه مسلط به زبان انگلیسی هم هستم
    با این ها میتونم به دانشگاه های انگلستان برم ؟!
    ممنون میشم جواب بدین

    1. صادقی گفت:

      با سلام بله در خصوص شرایط پذیرش دانشگاه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  14. فاطمه گفت:

    سلام من سال یازدهم رشته نقشه کشی معماری دارم میخونم و میخوام تا کارامو درست کنم برای لیسانسم توی دانشگاه اکسفورد درس بخونم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم و اینکه نمراتمم توی این دوسالی کرونا بودش خیلی افت داشت میتونم وارد این دانشگاه بشم؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام. لطفا در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  15. آیلین گفت:

    سلام من ۱۴ سالمه الان در این سن برای رفتن به دانشگاه آکسفورد و گرفتن بورسیه چه کاری میتوانم بکنم

    1. صادقی گفت:

      در خصوص بررسی شرایط پذیرش و بورسیه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  16. حسین گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید پزشکی که دکتری عمومیش رو ایران گرفته برای اخذ پذیرش در مقطع تخصص در دانشگاه آکسفورد معدل دیپلمش هم مورد بررسی قرار میگیره یا فقط معدل دانشگاه و رزومه دانشگاهی مهمه ؟ رزومه دانشگاهی من از نظر داشتن مقاله ، معدل و فعالیت های علمی پژوهشی فوق العاده بی نظیره اما معدل کل دیپلمم ۱۵ و معدل سال آخر دبیرستان یا همون پایه دوازدهمم ۱۹ هستش. ایا با این اوصاف بنده شانس پذیرش از دانشگاه آکسفورد رو دارم ؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص بررسی شرایط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  17. رهام کمالی گفت:

    سلام وقت بخیر رتبه اوردن در مسابقات کشوری علمی پژهشی در گرفتن پذیرش از دانشگاه اکسفورد موثر است و من مسلط به زبان هستم و برای شرکت در دوره TTC تلاش میکنم .

    1. صادقی گفت:

      با سلام. لطفا در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  18. عسل گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 20 سالمه
    معدل هر سه پایم هم بالای 19 بود
    ولی دانشجو نیستم
    امکانش هست منو قبول کنند؟
    باید چیکار کنم
    سنم اشکالی نداره؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب. در رده سنی خوبی برای مهاجرت قرار دارید و اینکه نمرات خوبی هم دارید. برای بررسی شرایط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  19. فاطمه گفت:

    ببخشید من ۱۳ سالمه
    می خوام توی آکسفورد درس بخونم
    الان در این سن باید چه کار کنم مثلا می تونم شروع کنم انگیزه نامه رو بنویسم؟
    و اینکه باید از کی مشاوره بگیرم؟
    و نیاز هست اختراعی رو ثبت کنم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر. برای تحصیل در این دانشگاه بایستی برای مقاطع بالاتر اقدام شود. اما در رده سنی خوبی برای مهاجرت قرار دارد. در خصوص اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  20. محمدرضا بیگرضایی گفت:

    سلام خسته نباشید من علاقه زیادی به شیمی دارم اکه مدال طلای جهانی المپیاد شیمی بگیرم میتونم از طرف دانشگاه اکسفورد بورسیه کامل بگیرم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای اطلاع از شرایط بورسیه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

      1. ناتاناعیل گفت:

        سلام خسته نباشید. اگه پزشکی که بالاترین معدل ونمرات رو در سه مقطع دکتری حرفه ای ،کارشناسی ارشد و کارشناسی در بهترین دانشگاه ایرانو داره و دارای مقاله و رزومه فوقالعاده عالی در دانشگاه هست اما معدل ونمرات دبیرستانش در ایران خیلی خوب نیست مشکلی برای قبولی در مقطع دکتری تخصصی در دانشگاه آکسفورد رونداره؟ وآیا نمرات دبیرستان برای مقطع دکتری مد نظر نیست؟
        لطف میکنید اگه جواب بدید. معدل کل دیپلمم ۱۷ هستش . معدل پایه یازدهم و دوازدهم ۲۰ شده و فقط معدل پایه دهمم بد شده و ۱۱ هستش

        1. صادقی گفت:

          با سلام رزومه خوبی برای تحصیل دراین کشور و این دانشگاه داری در خصوص بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  21. پویا گفت:

    سلام من دانش اموز یازدهم ریاضی هستم و 16 سال سن دارم و میخوام توی رشته علوم کامپیوتر به اکسفورد برم.نمره سال قبل من 18 شد و تنها مدرک معتبری که دارم مقام پنجمی در رشته نانو شیمی دانشگاه شریف هستش.زبانم هم متوسط هستش شرایط من چگونه خواهد بود.

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. لطفا در خصوص شرایط پذیرش این دانشگاه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

    2. زهرا گفت:

      خیلی مقاله خوبی بود.

      1. صادقی گفت:

        سلام خواهش میکنم

  22. احسان گفت:

    سلام وقتتون به خیر من دانشجوی ارشد بیوشیمی هستم و میخوام برای مقطع دکترا درخواست به دانشگاه آکسفورد بدم معدل لیسانسم 17.40 و معدل پیش دانشگاهیم 16است ، اگر معدل ارشدم بهتر باشە امکان پذیرشم وجود داره ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام برای آگاهی از شرایط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  23. محسن گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دانشجوی مهندسی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تهران هستم.
    میخواستم بدونم اگه کارشناسی ارشد رو در یک رشته غیر مرتبط با رشته خودم {مثلا حقوق} با گذراندن تطبیق واحد و بقیه مراحل بتونم از یه دانشگاه معتبر تو خود ایران بگیرم آیا میتونم برای مقطع دکتری در رشته حقوق از دانشگاه آکسفورد بورس بگیرم؟مدرک کارشناسی من که مهندسی هستش مشکل ایجاد نمیکنه؟؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  24. مینا گفت:

    سلام و عرض ادب
    این دانشگاه رشته روانشناسی و یا روانشناسی بالینی هم داره؟؟

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما. لطفا در خصوص آگاهی از رشته با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  25. اعلا گفت:

    سلام و درود من برای تحصیل در مقطع لیسانس امسال میرم ایتالیا … ولی متاسفانه معدل دیپلم و پیش خوبی ندارم حدود ۱۵ ونیم هستن اگه معدل لیسانسم عالی بشه امکان پذیرش گرفتن از این دانشگاه برای مقطع ارشد هست ؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام بله این امکان برای شما وجود دارد.

  26. امیرحسین گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید برای کارنامه و نمره های پایه تحصیلی ۳ سال پایانی برای دانشگاه ملاک هست
    یا از اول تا آخر پایه تحصیلی یعنی ۱ تا ۱۲ ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بسته به مقطع تحصیلی شرایط پذیرش فرق دارد. در خصوص بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  27. امیرحسین گفت:

    سلام میخواستم بدونم نمره دیپلم برای رفتن به این دانشگاه تاثیر داره یا نه اگر داره تاثیراتش رو لطفا توضیح بدید و این هم بگید دیپلم مهم تره یا نمره های دانشگاه
    مرسی

    1. صادقی گفت:

      با سلام بسته به مقطع تحصیلی متغیر است. برای اطلاعات در این باره و مشاوره با شماهر 02191003232 تماس بگیرید.

  28. نینا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من رشته ی ریاضی فیزیک هستم و بخاطر شرایط کرونا و امتحانات حضوری معدل سال اخرم خیلی جالب نشد قصد دارم برای تابستون نرمیم نمره انجام بدم نظرتون با این حال می تونم برای بورسیه اقدام کنم؟
    و اگه امکانش هست بهتره قبل ورود ب دانشگاه اقدام کنم یا بعد از ورود با ارائه مقاله و مدرک زبان؟
    و چه مدتی طول میکشه ک جواب درخواستمون بیاد؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شرایط اخذ بورسیه کاملا رقابتی هست. در خصوص برررسی شراط پذیرش و بورسیه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  29. باران گفت:

    سلام میخواستم بپرسم چگونه باید در بورسیه دانشگاه آکسفورد ثبت نام کنم؟ و از چه سن به بعد میتوانیم بورسیه بگیریم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و غرض ادب. شرایط اخذ بورسیه کاملا رقابتی بوده و بسته به استاد راهنما دارد.

  30. نرگس گفت:

    شرکت تو جشنواره ی خوارزمی و مقام اوردن در این جشنواره در رزومه اثر داره؟ مورد تایید اکسفورد هست؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله .برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره02191003232 تماس بگیرید.

      1. مهدی گفت:

        سلام من دانش آموز پایه دوازدهم هستم و در مدرسه تیزهوشان تحصیل میکنم
        معدل سال دهم و یازدهمم تقریبا بیست بوده و اگه کنکور رتبه خوب بیارم میتونم تو اکسفورد یا هاروارد قبول شم

        1. صادقی گفت:

          سلام دوست عزیز. بله این امکان برای شما فراهم است.

      2. مژده گفت:

        ببخشید نمره سه سال دبیرستان فقط نیازه با رتبه کنکور؟ یا باید کل کارنامه از اول تا آخر باشه

        1. صادقی گفت:

          با سلام در خصوص مشاوره برای تحصیل با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  31. نرگس گفت:

    درباره ی دبیرستان السبیری توضیح میدید؟

    1. صادقی گفت:

      سلام با مشاورین دفتر تماس بگیرید.

  32. نرگس گفت:

    اگه تو ازمون و کلاس هایی مثل قلم چی شرکت کنیم و نمره ی بالایی کسب کنیم در رزومه تاثیر داره؟
    اگه تو کلاس هایی مثل گیاهان دارویی یا چیز های دیگه شرکت کنیم و بهمون مدرک بدن تو رزومه اثر داره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در صورت اخذ مدرک معتبر، تاثیر دارد.

  33. نگار گفت:

    سلام
    ببخشید برای تحصیل در مقطع تخصص و دکترا در اکسفورد نیاز به نمرات پیش دانشگاهی هستش؟
    یا کلا اگه دکترای عمومی در ایران خونده بشه، برای تحصیل در مقاطع بالاتر نیاز به نمرات و ریزنمرات پیش دانشگاهی هستش؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام برای تحصیل تخصص نیازی به ارائه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نمی باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  34. نرگس گفت:

    برای رزومه مقام المپیاد باید جهانی باشه؟ یا حتی اگه تو کشور مقام بیاریم هم‌مورد قبوله؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. تمام این موارد بر خصوص اخذ پذیرش و بورسیه به شما کمک می کند. در خصوص اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  35. سارا گفت:

    سلام
    خسته نباشین
    اگه رتبه کنکور دورقمی باشه میتونم بورسیه تحصیلی در مقطع پزشکی عمومی دانشگاه اکسفورد دریافت کنم
    و اینکه بورسیه چه پ هزینه های از دانشجو رو شامل میشه؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. اخذ بورسیه پروسه ای کاملا رقابتی است و بایستی رزومه شما توسط استاد راهنما بررسی شود.

  36. حمیدرضا کریمی گفت:

    سلام من رشته ریاضی فیزیک را زدم و در دبیرستان کلاس 10 معدلم شد 19.75 و 11هم شدم 20 و اگر معدل 12هم بشه 20 و کنکور را زیر 100بزنم و الان من آیلتس 8هستم میتونم درین دانشگاه قبول شم
    و یک سوال دیگه من کنکور را دادم و زیر 100هم زدم اون موقع باید درخواست نامه را بزنم برا دانشگاه آکسفورد یا باید در ایران دانشگاه برم تا کاردانی را بگیرم یا فقط کنکور بدم بعد میتونم برم آکسفورد

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب در صورتی که بدین روال باشه، بله امکان اخذ پذیرش حتی با بورس تحصیلی هم امکان پذیر است.

    2. Mobina گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      من الان کلاس نهم هستم و ۱۶ سال دارم و تا الان توی کارنامه هام نمره کمتر از ۱۹ نداشتم و زبانم خوبه و توی تابستون میخوام کلاس های فشرده برای زبان برم
      میشه برام توضیح بدین که چطوری توی کمترین زمان میتونم بورسیه برای دانشگاه اکسفورد رو بگیرم و ایا برای من اصلا شرایط تحصیل وجود داره یا خیر

      1. صادقی گفت:

        با سلام و عرض ادب. برای اخذ بورسیه باید برای مقاطع بالاتر اقدام کنید. با این شرایط سنی می توان برای مقاطع تحصیلی پایه با پرداخت هزینه اقدام نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  37. محمد صادق مروجی گفت:

    سلام و خسته نباشید ،سوالم این هست که منظور شما برای اینکه ما باید 80 درصد ا ز دروس را بزنیم منظور از کنکور در ایران است یا در دانشگاه آکسفورد

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب . منظور کنکور ایران هست.

      1. پرنیان شجیعی گفت:

        و اینکه من الان مطالعه ام رو افزایش دادم و روزانه ۱۰ ساعت مطالعه میکنم برای قبولی در آکسفورد باید دیگه چه چیزهایی رو به برنامم اضافه کنم

        1. صادقی گفت:

          سلام و عرض ادب برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  38. نگین گفت:

    سلام
    برای زبان اگه رشته ی زبان انگلیسی نریم ولی آیتلیس و بگیریم میتونیم برای دانشگاه آکسفورد اقدام کنیم!؟
    یا باید حتما کنکور زبان بدیم ؟
    رتبه باید چند رقمی باشه تو کنکور زبان تا بتونیم بریم آکسفورد؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام. شرایط ثبت نام در این دانشگاه کاملا رقابتی است. در خصوص بررسی شرایط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید. باتشکر

  39. niva گفت:

    سلام من دانش آموز پایه دهمم و معدل 20 یا 19 دارم فقط مشکلم زبان انگلیسی هست که سطح متوسط و قراره دوره فشرده کار کنم و فکر میکنم با بورسیه هزینه ها کمتر میشه.. میشه بگید برای دوره کارشناسی رشته حقوق بین الملل آیلتس یا تافل چند نیازه؟

    1. صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای تحصیل در مقطع کارشناسی در انگلستان شما حتی اگر در ایران دیپلم هم بگیرین باید وارد یک دوره کالج در برنامه فاندیشن یا alevel بشین و بعد از این دوره برای پذیرش دانشگاه مورد نظر اقدام کنید. بهترین زمان برای پذیرش از سال دهم به بعد در ایران هست و اگر کمتر از 17 سال داشته باشید نیاز به ارائه مدرک زبان ندارید.

  40. سارینا گفت:

    سلام وقت بخیر.من دانش آموز پایه هفتم مدرسه ی تیزهوشان هستم و معدلم همیشه بالای ۱۹ هست و در المپیاد ها و مسابقات مختلفی مقام آوردم در ریاضی و فیزیک و شیمی و زبانم هم با توجه به سنم خیلی خوبه شرایط من به نظر شما چجوری هست؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و وقت بخیر
      شما می تونین از همین مقطع برای تحصیل در مدارس و یا برای مقاطع دبیرستان برای انگلستان اقدام نمائید، رزومه شما می تونه برای پذیرش در کالج های خوب انگلستان کمکتون بکنه. البته باید با کارشناسان مجموعه مشاوره نمائید تا برای این مسیر و مخصوصا هزینه ها اطلاعات داشته باشید و برنامه ریزی نمائید.

  41. پرنیان شجیعی گفت:

    سلام من پرنیان هستم ۱۳ ساله از اردبیل خواستم بپرسم که من میتونم وارد دانشگاه اکسفورد بشم .من زبانم خوبه و تا الان تمام امتحان نوبت اول و میانترم رو بیست شدم و علاقه زیادی به زبان دارم می خوام هرچه زودتر آتلیس زبانرو بگیرم . و عاشق رشته علوم انسانی هستم به این دلیل که فعالیت های من در زمینه نویسندگی خیلی خوبه و یک داستان تخیلی نوشتم .و معلم هام از استعداد من تعریف میکنن ایا شانسی برای ورود دارم و اینکه به مطالعه خیلی علاقمندم و روزانه چهار ساعت مطالعه میکنم و همروز م رو با برنامه میرم جلو

    1. صادقی گفت:

      سلام و وقت بخیر
      برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان شما می بایست حداقل از 16 سالگی بعد از اتمام سال دهم برای ورود به کالج ها قدام کنید، البته الان هم می تونین برای مقطع بعدیاقدام کنید. برای اخذ پذیرش از دانشگاه های برتر انگلستان هم نیاز به کسب نمرات برتر در کالج در دوره A-Level دارید.

  42. مهسا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من رشته ی اقتصاد گرایش محیط زیست خوندم، 30 سالمه، آیلتس 7 دارم، دوتا مقاله ISI، و معدل کارشناسی ارشدم 18 هست. توصیه نامه از اساتید دانشگاه هم دارم، میخواستم بدونم از کدوم دانشگاه میتونم فاند بگیرم واسه دکترا ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. در خصوص بررسی شرایط بورسیه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  43. نیوشا گفت:

    سلام من 17 سالمه می‌خواستم بدونم حتما باید کنکور شرکت کرد تا بورسیه گرفت؟
    نمیشه دیپلم رو که گرفتم برای سایت دانشگاه مدارک رو بفرستم ؟حتما باید کنکور شرکت کنم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. پروسه های اخذ بورسیه کاملا رقابتی است. و ارائه مدارکی نظر مدرک لیسانس از الزامات است.

  44. امیرحسین گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    من دوازدهم ریاضی هستم توی مدرسه نمونه دولتی درس میخونم / یه سوال برام پیش اومد اینجا نوشتین معدل و رتبه کنکور مهمه ولی آخه تو ایران توی مدارس غیرانتفاعی همه 20 میگیرن و توی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نمره به این راحتی نمیدن آیا این موضوع دانشگاه ها در نظر دارن ؟
    همچنین توی کنکور از مطالبی ارزش یابی میشه که زیاد مهم نیست مثل عربی دینی فارسی / من به شخصه از بچگی فیزیک و هوافضا از قبیل سیاه چاله ها و …. و فلسفه کتاب خوندم ولی تو کنکور اصلا اهمیت بهش نمیشه/ آیا برای من مهاجرت به آکسفورد امکان پذیر نیست ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شما با توجه به سنتون باید خیلی سریع تر برای اخذ پذیرش از کالج های انگلستان اقدام نمائید. فرآیند به این صورت هست که بعد از تحصیل در این دوره 1 یا 2 ساله بر اساس نمراتی که در دروس اصلی میگیرید پذیرش می شوید. برای پذیرش در دانشگاه هایی همچون آکسفورد هم باید در دوره کالج نمرات خوبی کسب نمائید و رزومه متفاوتی نسبت به سایر دانشجوهای معمولی داشته باشید.

  45. نرگس گفت:

    سلام من تیزهوشانی هستم کلاس هشتم معدلم تا الان نوزده بوده میخواستم بدونم اینکه من تو مدرسه تیزهوشان درس خوندم فرقی ایجاد میکنه یا نه زبانم سطحش در حد مدرسه ولی قراره کار کنم و یه سوال دیگه اینکه رزومه ی تحصیلی قوی دقیقا چیه فقط معدل و اینا یا چیزای دیگه هم هست؟ و اینکه اگه من المپیاد شرکت کنم و تا مرحله سوم و یا جلو تر برم تاثیری داره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام ممنون از شما
      شما اگز برنامه تحصیل در انگلستان دارید باید از سال دهم کم کم برای ورود به انگلستان برنامه ریزی نمائید و زبانتون هم بخونین اما تا قبل از 17 سال نیاز به مدرک آیلتس هم ندارید. برای پذیرش هم رزومه خوب یعنی اینکه شما نمرات دروس اصلی مثل ریاضی و فیزیک و شیمی و زیست رو با نمرات برتر پاس کنید و همچنین رزومه هایی همچون شرکت در المپیاد هم میتونه رزومه شما رو خوب کنه. اما مهمترین موضوع برای تحصیل در انگلستان تامین هزینه های بالای تحصیل و زندگی این کشور هست.

  46. محسن گفت:

    سلام. من ترم آخر کارشناسی زبان هستم. تقریبا 12 سال هستش که زبان میخونم و از چهار سال اخیر مشغول به تدریس زبان و آزمون های بین المللی هستم. میخواستم ببینم برای دوره ی دکترا که تقریبا سه سال دیگر هست میتونم بورسیه در رشته های مربوط به زبان انگلیسی بگیرم؟ با توجه به اینکه در سه سال آینده تمام موارد زبان آکادمیک را مسلط بشم و نمره 9 آیلتس یا 120 تافل را بگیرم و چند مقالههم داشته باشم. با این شرایط اخذ بورسیه در دسترس خواهد بود؟ ممنونم

    1. صادقی گفت:

      سلام و وقت بخیر
      برای تحصیل در مقطع دکترا عموما بورسیه ارائه میشه و در صورت دریافت فاند شما هزینه های تحصیل و یا حتی زندگی تون رو شاید بورسیه بشین. اما برای پذیرش در مقاطع دکترا برنام ها عمدتا پیش نیازهای خاصی رو دارند و در اکثر برنامه ها نیاز به ارتباط و اخذ پذیرش از یک استاد راهنما هست که برای دانشجویانی که در ایران هستند به دلیل عدم حضور خیلی سخت میشه. اما اگر مقالات، کتاب و رزومه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی خویی داشته باشید امکان این هست. حتی اگر امکان هزینه کردن دارید بهتر است برای ارشد به انگلستان بروید. یا برای تحصیل ارشد به برخی کشورهای حوزه ی شنگن بروید که شرایط تحصیل رایگان دارند.

  47. محبوب گفت:

    سلام وقت بخير
    دانش اموز پايه يازدهم رشته تجربي هستم
    براي تحصيل در رشته طراحي داخلي در انگلستان بايد حتما در ايران رياضي يا هنر خونده باشم؟ يا اينكه حتما كنكور اين دو رشته رو بايد بدم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و وقت بخیر
      الان بهترین زمان هست که شما برای ورود به انگلستان سریعتر اقدام نمائید و زمان رو بیش از این از دست ندهید
      شما نیاز نیست دیگر تو ایران ادامه بدین و بایستی برای تحصیل در دبیرستان های انگلیس برای موضوع هنر براتون پذیرش گرفت. اگر همین الان اقدام کنید برای ترم شهریور و یا ترم بعدی که دی یا بهمن هست انگلستان باشید.

  48. امیر علی گفت:

    سلام من 16 سال سن دارم و معدلم62 .18
    و مهارت زبان انگلیسی بالای دارم و آیلتس هم بزودی خواهم گرفت من تنها دقدقه آن این است با این معدل میشه در دانشگاه آکسفورد بورسیه گرفت؟؟

    1. صادقی گفت:

      سلام. شرایط اخذ بورسیه کاملا رقابتی است. باید در این خصوص مشاوره داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  49. هلیا گفت:

    سلام من هلیا هستم
    میخواستم بدانم که از چه سنی مقدور است در دانشگاه آکسفورد تحصیل کرد ؟
    ???

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. از مقطع تحصیلی لیسانس امکان پذیر است.

  50. امیرحسین رمضانی گفت:

    سلام وقت بخیر! من سال دوازدهم رشته ی ریاضی ام و تا یازدهم معدل زیر 19 نداشتم ولی بخاطر کرونا اومده پایین و درضمن زبان انگلیسی هم درحال اتمامه میتونم توی آکسفورد و یا سایر دانشگاه های معتبر ادامه تحصیل بدم؟!

    1. صادقی گفت:

      باسلام. در حال حاضر شرایط ایده آلی برای اخذ پذیرش از دانشگاه های برتر سراسر جهان دارید. برای بررسی با بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.

  51. مینا گفت:

    سلام.رزومه فردی و مهارت های شخصی هم توی قبولی موثره؟(مثلا هنر و اینا..مثلا یکی درسش خوبه ولی خب مهارت خاص دیگه ای نداره)
    و معدل کدوم سال ها مهمه؟..

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  52. مسعود یه کلاس هفتمی گفت:

    سلام،خسته نباشید
    من کلاس هفتم هستم و در مدارس تیز هوشان درس می خونم.می خواستم بدونم برای قبولی و دریافت بورسیه آکسفورد باید چه مدارکی داشته باشم و منظور از توصیه نامه و هدف از تحصیل چیه؟؟؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شرایط اخذ بورسیه کاملا رقابتی است. ارائه مدارکی مثل کدرک زبان، مقاله بین المللی و داشتن استاد راهنما از اهم موارد است. برای بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

    2. سالاری گفت:

      سلام من دوازدهم دو ماه دیگه دیپلمم میگیرم و نمره بالا ۱۹ هست اگر من کنکور رشته تک رقمی بیارم دیگه نیازی به گرفتن دیپلم انگلیس هست یا نه برای رشته پزشکی دانشگاه اکسفورد و ثبت نامش کی هست اگر من کنکور بدم نتایج اواسط مرداد میاد و من کی باید مدارک بفرستم امتحان ایلتس هفته بعد از کنکور میدم باید چیکار کنم که شهریور برم دانشگاه

      1. صادقی گفت:

        سلام و وقت بخیر
        برای تحصیل در دانشگاه های انگلستان شما حتما باید دوره های پیش از دانشگاه رو که فاندیشن یا alevel هست رو بگذرونین. نیاز به قبولی کنکور ایران نیست چون سن شما اگر بیشتر بشه دیگه امکان گرفتن ویزای تحصیلی نیست، توصیه میکنیم زودتر در این خصوص با کارشناسان ما مشورت نمائید.

  53. Mahdi گفت:

    سلام
    من پایه دهم تجربی هستم
    میخواستم بدونم برای اینکه از طرف این دانشگاه بورسیه کامل بگیرم اگر دیپلم ایران را بگیرم و با نمره 19 یا بیشتر داشته باشم و مدرک زبان آیلتس هم داشته باشم میتونم پذیرش بگیرم که تا دکترا و بالاتر در انجا ادامه دهم؟
    و یک سوال دیگر از چه کسانی باید توصیه نامه داشته باشم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله امکان اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور برای شما مقدور می باشد. توصیه نامه هم باید از مراکز آموزشی که در آن تحصیل کرده اید ارائه بدید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  54. رها گفت:

    سلام من دانش اموز یازدهم تجربی هستم معدلم ۱۷هستش برای تحصیل در دانشگاه آکسفورد باید در ایران کنکور پزشکی بدم و بورسیه تحصیلی بشم از دانشگاه مورد نظر چطور باید درخواست بورسیه داد؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. اخذ بورسیه یک سیستم کاملا رقابتی می باشد که باید مواردی مثل معدل بالا، مدرک زبان، توصیه نامه و … را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  55. افروز گفت:

    سلام در دانشگاه آکسفورد رشته فضانوردی هم تدریس میشه؟

    1. صادقی گفت:

      سلام. برای آگاهی از لیست رشته ها و شرایط تحصیل با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  56. اباصالح گفت:

    سلام من 16 سال سن دارم و در رشته تجربی درس میخونم و میخواستم بگم اگه بتونم رتبه تک رقمی کنکورو بیارم و معدل های پیش دانشگاهی من هم خوب باشه ممکنه و معدل ایلتس من هم خوبه باشه ممکنه بتونم توی دانشگاه اکسفورد پذیرش بشم؟؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله در این صورت امکان اخذ پذیرش نه تنها از این دانشگاه بلکه از سایر دانشگاه های معتبر برای شما امکان داره. برای بررسی شرایط بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  57. حسن گفت:

    سلام من آرمینا هستم خیلی دوست دارم در آینده در دانشگاه آکسفورد درس بخوانم زبان انگلیسی من هم خوب است و معدلم 20 هست آیا می تونم در دانشگاه آکسفورد درس بخوانم در رشته پزشکی؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب بله امکان تحصیل در این دانشگاه برای شما وجود داره. برای بررسی شرایط تحصیل پزشکی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

    2. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب بله امکان اخذ پذیرش در این دانشگاه برای شما وجود داره برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  58. نیلوفر گفت:

    سلام من۱۷سالمه با رتبه تک رقمی کنکور و نمره۷آیلتس میتونم بورسیه کامل بشم؟چیزی دیگه ای نیاز نیست؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شما شرایط سنی خوبی برای مهاجرت از طریق تحصیل به این دانشگاه دارید. برای بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  59. مهدی گفت:

    سلام من مهدی هستم و ۱۶ سال دارم و درحال آماده سازی برای دریافت مدرک ایلتس هستم و همچنین و معدل بنده پایین ۱۸/۵نشده است و در حال پیشرفت هستم میخواستم بدانم میشه بعد از دریافت مدرک دیپلم و ایلتس در دانشگاه آکسفورد در رشته پژشکی قبول شد و همچنین اگر کسی همسن بنده هست به من پاسخ دهد که باهم در ارتباط به عنوان دو دوست تحصیلی باشیم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. خیلیه خوبه که در این سن برای تقویت مهارت زبان انگلیسی اقدام می کنید. برای تحصیل در این دانشگاه باید از شرایط پذیرش همانند معدل بالا برخوردار باشید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

    2. علی گفت:

      سلام . بله منم دقیقا 16 سالم هست و در تلاش هستم که هر چه زود تر مدرک آیلتس رو بگیرم . دقیقا با شما موافقم

  60. اتنا گفت:

    سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و میخوام برای بعد از گرفتن دیپلم در دانشگاه آکسفورد تحصیل کنم یا دانشگاه خارج از کشور میخواستم بدونم همچین شرایطی وجود داره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله چنین شرایطی مهیا است منتها مستلزم داشتن رزومه قوی تحصیلی می باشد. برای بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  61. ملینا گفت:

    خیلی سایت خوبی بود ♡
    مرسی از اطلاعات دقیقتون

  62. Sadeghi گفت:

    سلام من کلاس هشتم هستم فقط در حد مدرسه زبان بلدم معدل سال گذشته ام ۲۰ شده و آرزوم اینه که در آینده توی این دانشگاه تحصیل کنم
    آیا برای جبران و دریافت مدارک خواسته شده دیره؟
    و باید از چه منابعی برای دریافت مدارک استفاده کنم
    و چجوری باید پایه ام رو قوی کنم تا حداقل معدل پیش دانشگاهی ام ۱۸ بشه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای بررسی شرایط پذیرش این دانشگاه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  63. سروناززاده گفت:

    سلام وقتتون بخیر من درحال حاضر در حال خواندن زبان انگلیسی هستم و نهایتا تا1سال دیگه مدرکم رو میگیرم و فارغ التحصیل رشته ریاضی از دبیرستان هستم و تقریبا دوسال هست که فارغ التحصیل شدم و نمرات دروس تخصصیم که مربوط به رشته ریاضی هست بالای 18 بوده و از طرفی دیگه هم یک سال(دو ترم)دانشگاه آزاد مشهد در رشته کارشناسی پیوسته معماری تحصیل کردم و همه نمراتم بالای 17 به جز دوتا درسم بودند آیا شرایط پذیرش در دانشگاه آکسفورد یا هاروارد رو دارا هستم یا نه؟

    1. صادقی گفت:

      باسلام بله شرایط پذیرش برای شما مهیا است. برای بررسی شرایط ویزا و سایر موارد با مشاورین ما در تماس باشید.

  64. Shahla گفت:

    سلام اگه معدل دیپلمت خوب نباشه ولی رتبه کنکورم خوب باشه شرایط پذیرش دانشگاه آکسفورد رو دارم ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای تحصیل در این دانشگاه باید شرایط ایده آلی در خصوص معدل تحصیلی، مدرک زبان و … داشته باشید. برای بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  65. آنیتا گفت:

    سلام من معدل و نمرات دبیرستانم زیر ۱۵ هست رشتم ریاضی ولی الان مهندسی پزشکی ازاد میخونم برای کارشناسی ارشد! اگ نمرات معدلم تو داشنگاه بالا باشه ودرصد درسای کنکور ارشدمو بالا بزنم و مدرک زبان با نمره بالا داشته باشم شرایط قبولیو دارم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله در اینصورت شرایط خوبی برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی دارید. برای بررسی بیشتر شرایط اخذ پذیرش و ویزا با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  66. محمد گفت:

    سلام من الان ۱۶ سالمه کلاس دهم هستم رشته تجربی و همیشه نمراتم بالای ۱۹.۵ هست و زبانمم عالیه میخواستم بدونم میتونم بدون کنکور یعنی بعد از پایان سال دوازدهم به اکسفورد برم و در انجا تحصیل کنم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شرایط اخذ پذیرش از این دانشگاه کاملا رقابتی است. برای اگاهی از شرایط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  67. هستی گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم که از چه سنی میتونم پذیرش بگیرم
    و اینکه ما مدرک دیپلم هم میتونیم پذیرش بگیریم ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام بله این امکان وجود دارد. برای بررسی شرایط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  68. دیاکو رضایی گفت:

    سلام بنده دیاکو رضایی هستم و دکترا دانشگاه صنعتی شریف تهران در رشته مهندسی عمران رو دارم و نمره ۱۰۵ تافل. با معدل دبیرستان ۱۹.۵ و یک مقاله خیلی خوب دارم بیرون میدم. آیا شرایط برای پذیرش دانشگاه آکسفورد فراهمه؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب.
      شرایط خوبی برای تحصیل دارید. برای بررسی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  69. امیر گفت:

    سلام خسته نباشید / بنده 16 سال سن دارم و در رشته تجربی تحصیل میکنم / و تنها آرزوم قبول شدن در آکسفور هست / و از هیچ تلاشی دریغ نمیکنم / فقط من نیاز دارم شرایط رو بدونم/ و هدفم رو دقیق مشخص کنم ، اگه میتونین کمک کنید “…… صادقی”

    1. صادقی گفت:

      سلام. برای دریافت اطلاعات رو برنامه ریزی مهاجرت با مشاورین ما با شماره 02191003232 در تماس باشید.

  70. مبین گفت:

    سلام من 14سالمه میتونم از حالا و یا 18 سالگی برم دانشگاه آکسفورد و
    مسلط به زبان انگلیسی هم هستم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای تحصیل در این دانشگاه باید برای مقطع لیسانس اقدام کنید که نیاز هست مدرک دیپلم رو داشته باشید. می توانید برای تحصیل در مدارس شبانه روزی انگلستان از این سن اقدام نمائید. برای بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  71. علی گفت:

    سلام ببخشید منظور از دانشگاه های معتبر چیه یعنی کسائیی که توی دانشگاه های غیر انتفاعی درس خوندن نمی توانند برای اخذ بورسیه اقدام کنند؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شرایط اخذ بورسیه بستگی به موارد نظیر مدرک زبان، معدل تحصیلی بالا، مقاله های بین المللی و در انتها نظر استاد راهنما دارد. برای بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  72. مهتاب گفت:

    سلام من 18 سالمه و معدل دیپلمم 17.5
    اگه نمره ایلتسم بالا باشه شانس قبولیم زیاد هس؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله شرایط شما برای اخذ پذیرش خوب است. برای بررسی شرایط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید. با تشکر

  73. مهدی گفت:

    سلام من ۱۱ سال سن دارم و در تهران درس میخونم
    میخواستم بدونم که چند درصد از متقاضیان دانشگاه اکسفورد قبول میشوند؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. در حال حاضر شرایط سنی خوبی برای تحصیل دارید. برای بررسی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  74. غزل گفت:

    سلام من 16سالمه و تازه اوله راهم میخواستم بدونم برای پذیرش و بورسیه شدن در دانشگاه های انگلستان در این اول راهی باید چیکار کنم ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شما شرایط ایده آلی برای تحصیل در انگلستان دارید. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  75. فاطمه جریانی گفت:

    سلام. خسته نباشید. من دانش آموز یازدهم تجربی هستم. خواستم بدونم اگر یکی دوتا از نمره های دروس دهم در کارنامه در نیم سال اول تحصیلی 17 باشه ولی بعد از اون نمرات بالا اومده باشه مشکلی برای پذیرش به وجود میاد؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خیر مشکلی نداره. با شماره 02191003232 برای بررسی بیشتر تماس بگیرید.

  76. مرجان گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.من دانشجوی سال دوم پزشکی هستم.در چه شرایطی میتونم بورس تحصیلی دانشگاه آکسفوردو دریافت کنم.با توجه به اینکه الان 20ساله ام میتونم برای دوره ی تخصص واجد دریافت بورسیه بشم؟و در مدت تحصیل در ایران چه کارایی باید برای پذیرش و بورس انجام بدم؟با معدل پیش دانشگاهی 19به بالا و درحال حاضر معدل17
    با تشکر

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای اطلاع از شرایط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  77. رسول گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده الان ۱۲سال سن دارم و در مدارس استعداد های درخشان در حال تحصیل هستم ، اگه اول بتونم در دبیرستان های انگلیس (هر کدام )تحصیل کنم و از اینجا مهاجرت کنم میتونم برای تحصیل در دانشگاه اکسفورد بورسیه دریافت کنم؟؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله این امکان برای شما مهیا است. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  78. تینا گفت:

    سلام خدمت شما
    من 15سال دارم و کلاس نهم را تمام کردم
    و با معدل هر سه سال 20 تجربی آوردم
    ولی هیچ اقامت یا ویزایی ندارم
    همچنین هیچ اطلاعاتی
    با فرض بر اینکه من آیلتس با نمره بالای 7.3 بگیرم و رتبه کنکورم هم کمتر از 50 در سطح کشوری بشه
    در سن 18 الی 20 سالگی می تونم برای تحصیل به دانشگاه آکسفورد مستقیم برم یا باید چند سالی ایران تحصیل کنم؟
    زبان انگلیسیم در 4 مهارت توسط کانون زبان ایران تایید شده یعنی مشکلی از قبیل زبان ندارم
    لحجه ی آمریکن خوندم ولی خب بریتیش هم متوجه می شم ذاتا تفاوت خاصی هم ندارند
    و این که نمی دونم جزییات بدردم میخوره یا نه اما من یک کتاب نوشتم و به چاپ رسوندم و بازدهی خوبی هم داشت و در کتاب های آنلاین عنوان برترین رمان سال از نگاه کاربران؛ رتبه 5 رو از 10 تا کتاب داشته
    جدیدا هم دارم به انگلیسی می نویسم و ترجمش می کنم.
    برای بورسیه می تونم آکسفورد تحصیل کنم؟
    و اگر امکانش هست باهاتون در ارتباط باشم باید از چه مقطعی ازتون پشتیبانی بگیرم؟ و چه درس هایی رو باید قوی کنم که به مشکل بر نخورم؟
    و ایرانی بودن من با توجه به شرایط کشورم می تونم اونجا تحصیل کنم؟
    اگز امکانش هست شما فقط به من بگید خوبه رزومم تا اینجا یا خیر تا من سر فرصت تماس بگیرم
    با تشکر

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما. روزمه مطلوبی برای اخذ پذیرش از دانشگاه های انگلسی زبان دارید. با توجه به شرایط سنی در صوترتی که تمایل به پذیرش در این سن را دارید می تونید برای مقطع تحصیلی دهم اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  79. ahmad گفت:

    ببخشید یه سوال اگه رتبه کنکور خوبی نداشته باشیم ولی معدل درس ها عالی باشه اون وقت میشه به رشته داروسازی وپذیرش دانشگاه آکسفورد رو بگیره؟

    1. صادقی گفت:

      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید. باتشکر

  80. ابوالفضل گفت:

    سلام من کلاس دهم تجربی هستم میخواستم بدونم به غیر از مدرک زبان ایتلس دیگه چه شرایطی لازمه تا بورسیه تحصیلی دانشگاه اکسفورد رشته پزشکی رو بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. داشتن استاد راهنما، معدل تحصیلی بالا، تالیف کتاب و سایر موارد شانس شما را در این پروسه بیشتر میکنه. برای بررسی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  81. فرانک گفت:

    سلام من دانشجوی ترم آخر ارشد جغرافیا دانشگاه شهید بهشتی هستم با معدل 18.40 ودر حال حاضر در حال نوشتن دوتا مقاله isi همینطور مدرک زبان رو هم تا 6ماه دیگه میگیرم. میخواستم ببینم آیا شرایط برای پذیرش و بورسیه در دانشگاه آکسفورد رو دارم؟؟؟؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. در خصوص بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  82. کیمیا حاتمی گفت:

    سلام من دیپلم تجربی دارم ولی نمره معدلم بالا نیست ولی اگه در کنکور رتبه ی دورقمی بیارم شانس پذیرش از دانشگاه های انگلیس دارم در ضمن من ایلتس هشت هم دارم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله شانس شما در خصوص اخذ پذیرش از دانشگاه و کالج های کشورهای انگلیسی زبان بالاست. برای بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  83. زهرا گفت:

    سلام خسته نباشید من 14 سالم هست و سطح زبانم در حد متوسط به بالا هست و برای سطح عالی و ایلتس دارم دوره میبینم میخواستم بدونم برای دبیرستان های انگلستان میتونم بورسیه شم و بعد از آن وارد دانشگاه های معتبر بشم یا خیر؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. اخذ بورسیه الزامات خاصی دارد ولی موسسه ما در این خصوص به شما کمک می کند. با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  84. ادیب گفت:

    سلام
    میخواستم بپرسم کسانی که توی کنکور رتبه زیر۱۰۰ میگیرن و برن یک دانشگاه معتبر ایران میتونن برای دانشگاه اکسفورد اقدام کنن؟

    1. صادقی گفت:

      سلام برای شرایط خوبی برای اخذ پذیرش وجود داره. با شماره 02191003232 حهت بررسی تماس بگیرید.

  85. Fatemeh گفت:

    سلام خسته نباشید من بیست سال دارم وامسال میخوام که تحصیلمو در رشته ادبیات انگلیسی شروع کنم اگر تازمان اخذمدرک لیسانسم تمامی شرایط زبان وبه طور کلی شرایط علمی لازمو فراهم کنم ولی از لحاظ مالی نتونم به طور ازاد هزینه اکسفورد برسونم میتونم با توصیه نامه و شرایط عالی بورسیه کامل بگیرم برای دوره ارشد؟

    1. صادقی گفت:

      سلام. برای اخذ بورسیه و کمک راهنما بایستی با استاده راهنما و سوپروابزر در ارتباط باشید.

  86. زهرا گفت:

    سلام وقتتون بخیر، منظور از ۸۰ درصد نمره در کنکور، کنکور ایران هست؟ من الآن دانشجوی رشته موسیقی دانشگاه تهران هستم اما همه دروس رو ۸۰ درصد نزدم! برای فوق لیسانس امکان پذیرش در دانشگاه آکسفورد هست؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب
      بسته به رشته تحصیلی آزمون ورودی برگزار میشه که در اون بخش هم بایستی نمرات بالای 80% اخذ کنید.
      برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

    2. سارینا گفت:

      سلام وقت بخیر
      من ۱۴ سالمه و معدلم هم ۲۰ بوده ، به زبان انگلیسی هم مسلط هستم ، آیا میتوانم در دانشگاه آکسفورد در رشته مدیریت اقتصادی تحصیل کنم؟ یا در رشته زبان دوم؟
      من در مدرسه نمونه درس میخوانم .

      1. صادقی گفت:

        سلام و عرض ادب. برای بررسی شرایط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  87. Reza گفت:

    سلام. ببخشید من در رشته برق در دانشگاه آزاد توانستم لیسانسم رو بگیرم اما در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کردم و دانشگاه دولتی قبول شدم. خواستم بدونم میشه برای دکترا در رشته ی برق آزمون بدم و برای دانشگاه آکسفورد بورس شوم و دکترا را در آنجا بخوانم؟ در ضمن من زبان انگلیسی نیز بلد هستم.

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما. شرایط خوبی برای تحصیل در این دانشگاه دارد. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  88. Mohammadali گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من در رشته روانشناسی در دانشگاه تهران لیسانس گرفتم و میخوام بدونم میشه برای فوق لیسانس توی آکسفورد اقدام کنم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای این موضوع باید در آزمون معادل سازی شرکت کنید. برای بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  89. مينا گفت:

    با سلام
    من ١٨ ساله هستم و در حال حاضر براي كنكور آماده ميشوم
    از اونجايي كه اقامت انگليس دارم
    ميخواستم بدونم ميتوانم رايگان در دانشگاههاي معروف انگليس تحصيل كنم؟
    ممنون

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله در حال حاضر این امکان برای شما فراهم می باشد. برای بررسی بیشتر شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  90. رضا گفت:

    عرض سلام و ادب و احترام. وقت شریف به خیر. بنده ، قصد دارم برای کنکور ارشد بخونم ، در حال حاضر سی ساله هستم. سال بعد ، دانشگاه خوب مثل امیر کبیر قبول میشم .رشته ام شیمی هست. دوسال هم طول می کشه ارشد تموم شه میشه ۳۳ سالم.تو سی و سه سالگی برای دکتری می تونم اقدام کنم؟ برای دکتری شیمی دانشگاه آکسفورد؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب در خصوص اخذ پذیرش در مقطع دکتری بایستی در ابتدا از یک استاد راهنما در این کشور پذیرش بگیرید. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  91. آریا گفت:

    سلام و عرض ادب..
    ببخشید میشه یه توضیحی بدید راجب رابطه رتبه کنکور با بورس تحصیلی در دانشگاه اکسفورد یا هردانشگاه دیگه ای؟؟؟
    چطور میشه از طریق کنکور برتی تحصیل در این دانشگاه یا سایر موارد بورسیه شد؟؟؟
    محبت کنید خلاصه وار همینجا توضیح بدید:) مچکرم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما.
      با توجه به گستردی موارد لطفا برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.
      باتشکر

  92. نگار گفت:

    سلام چند تا سوال داشتیم
    آیا دانشگاه آکسفورد برای رشته پزشکی و معماری در مقطع تحصیلی خاصی برگذار میشه و مدرک هم میدن؟
    شرایط بورس کامل چیه؟
    ( ما امسال دوازدهمی میشیم)

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب رشته های تحصیلی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می گردد. برای بررسی سایر موارد با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  93. ملازاده گفت:

    سلام با تشکر از مطالب مفیدتون می خواستم بدونم کسی که تازه پزشکی شهید بهشتی قبول شده و رتبش تو کشور 47 هست میشه بورس بشه ؟؟؟؟ و راستی زبانم عالیه ولی مدرکی ندارم خودم یاد گرفتم.

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله امکان بورسیه با شرایط شما وجود داره برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  94. @Andiy گفت:

    سلام من ۱۴ سالم هست من اگه بخوام دانشگاه اکسفورد قبول بشم می تونم اول پذیرش دبیرستان های انگلیس رو بگیرم و بعد برای دانشگاه از انگلیس اقدام کنم ؟ دیگه نیازی به آیلتس هم نیست شرایط چطوری هست ؟ دبیرستان های انگلیس چی ؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شما در حال حاضر شرایط ایده آلی برای مهاجرت تحصیلی به انگلستان دارید. این امکان وجود داره که در مقاطع تحصیلی بالاتر بتونید در این دانشگاه تحصیل کنید. برای اطلاعهات بیشتر با شماره 021913232 تماس بگیرید.

  95. علی گفت:

    سلام وقت بخیر‌.
    در دانشگاه اکسفورد در چه مقاطع ای میشه تحصیل کرد؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. اخذ پذیرش در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا صورت میگیرد. برای بررسی شراط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  96. Mobin گفت:

    سلام و خسته نباشید .میخواستم مطلع شوم برای رشته پزشکی در چه مقطعی میتوان ویزای تحصیلی یا درخواست بورس تحصیلی کرد؟ از دانشگاه علوم پزشکی تهران

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما. برای بورسیه باید رزومه تحصیلی شما بررسی بشه. برای بررسی این شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  97. صادقی گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت شما. برای اخذ بورسیه با از مواردی نظیر معدل بالا، مدرک زبان انگلیسی، مقاله های بین المللی و …. برخوردار باشید. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  98. kosar گفت:

    سلام خسته نباشین، خواستم بپرسم چطور بورسیه میشی، یعنی با اخذ رتبه بالا تو کنکور بورس میشی؟
    و اینکه امکان بورسیه دانشگاه آکسفورد برای مقطع فوق دیپلم (بعد کنکور) وجود دارد؟؟
    لطفا راهنمایی کنین.
    ممنون

  99. sheida گفت:

    سلام
    با تشکر از اطلاعات جامعی که در این مقاله اراِِِئه شد
    بنده نیاز به اطلاعاتی در زمینه اخذ بورسیه پزشکی دانشگاه آکسفورد داشتم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای بررسی شرایط اخذ بورسیه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  100. زینب گفت:

    سلام خسته نباشید جناب صادقی.
    من سال بعددیپلم میگیرم ودرتلاش هستم که کنکوررتبه تک رقمی بیارم علاقه بسیاری به رشته حقوق دارم اماتصمیم دارم که تامقطع لیسانس ایران بخونم برای مقاطع بالاتر به دانشگاه اکسفوردبرم امکانش وجودداره یااینکه ازهمین ابتدابایداقدام کنم?

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. در حال حاضر بهترین شرایط برای مهاجرت تحصیلی در همین رده سنی می باشد. بهتر است که در حال حاضر اقدام کنید. برای بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  101. نیما گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید من ۱۴ سالمه و اسمم نیما هست و خیلی باهوشم و در درس ریاضی فوق العاده هستم و ارزوم اینه بورس شم لطفا یه کمکی ویا یه شماره ای به بنده بدین تا مرا راهنمایی کنن
    ممنون و متشکرم

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما. حداقل موارد لازم برای اخذ بورسیه معدل بالا و مدرک زبان انگلیسی می باشد. برای بررسی شرایط لطفا با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  102. دانش گفت:

    سلام خسته نباشید بنده فارغ التحصیل پزشکی دانشگاه تهران هستم ایلتس ۷ هم دارم میخواستم بدونم برای گرفتن تخصص از اکسفورد چه قدر شانس دارم معدل سال پیش دانشگاهیم ۱۲ هست ولی معدل دانشگاهیم ۱۸.۵ هست.

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شرایط ایده الی برای اخذ پذیرش از دانشگاه دارید. در خصوص بررسی شرایط ویزای تحصیلی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

    2. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شرایط شما برای اخذ پذیرش از دانشگاه اکسفورد در سطح ایده الی قرار دارد. در خصوص بررسی شرایط ویزای تحصیلی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  103. اسلام،،،بنده امسال کنکور سراسری میدم برای اولین بار …میخواستم بدونم برای اپلای اکسفورد میتونم مدارک دوران تحصیلی مو تطبیق زبان بدم بعد برای دانشکده بفرستم تا با هیجده سال سن اکسپت بشم…یا اینکه نه باید اول چند سالی ایران تحصیل دانشگاهی داشته باشم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شما باید برای مقطع لیسانس با معدل بالا و مدرک زبان انگلیسی اقدام کنید. برای بررسی شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  104. حسین گفت:

    سلام ببخشید من یه سال دیگه کنکور دارم میخاستم بدونم میتونم تو رشته دندانپزشکی تو این دانشگاه پذریش بشم و بورسیه هم دریافت کنم وآیا رتبه کنکور تو بورسیه تاثیر داره یا نه لطفا کامل توضیح بدید!

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. بله معدل شما برای اخذ بورسیه تاثیر زیادی داره. منتها علاوه بر معدل باید شرایط دیگری هم درنظر بگیرید مثل مقاله و مدرک زبان. برای بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  105. برنا گفت:

    اخذ بورسیه ربطی به نمره کنکور داره یا نه

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. پروسه اخذ بورسیه کاملا رقابتی بوده.

    2. فرزانه گفت:

      من دهم کامپیوتر میخواستم بدونم اگه مدرک ایلتس و معدل خوبی داشته باشم باید کی اقدام به درخواست کنم؟؟

      1. صادقی گفت:

        سلام و عرض ادب. در خصوص بررسی شرایط پذیرش با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  106. حورا گفت:

    سلام.خسته نباشید.
    من علاقه ی زیادی به تحصیل پزشکی در این دانشگاه دارم.
    و دوسال دیگه کنکور دارم.
    می خواستم بدانم چطور و از کجا می توانم برای آکسفورد ثبت نام کنم ؟
    و اینکه آیا می توانم پزشکی عمومی ام را در ایران و تخصص را در آکسفورد بخوانم؟و برای آن چه شرایطی وجود خواهد داشت؟
    خیلی ممنون می شوم . و با تشکر از سایت بسیار خوبتان.

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای اخذ پذیرش از این دانشگاه باید با مدرک دیپلم و مدرک زبان انگلیسی اقدام کنید. این امکان وجود داره که سال اخر تحصیلی را هم در این کشور تحصیل کنید بعد برا این دانشگاه پذیرش بگیرید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  107. صادقی گفت:

    سلام و عرض ادب. بله با توجه به رزومه تحصیلی و نمره زبان

  108. محدثه گفت:

    سلام وقتتون بخیر.من لیسانس روان شناسی دارم از دانشگاه فردوسی مشهد.قصد دارم در مقطع دکتری در رشته روان شناسی بالینی در آکسفورد تحصیل کنم.به زبان انگلیسی تقریبا مسلط هستم.چه کارهای دیگه ای باید انجام بدم که تا جند سال دیگه شرایطم برای ورود به آکسفورد فراهم بشه؟؟؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. شرایط اخذ پذیرش در مقطع دکتری با سایر مقاطع تحصیلی متفاوت است. علاوه بر شرایط کلی که در مقاله به آن اشاره شده است، شما باید با یک استاد راهنما در این خصوص در مکاتبه باشید.

      1. Adib گفت:

        با سلام خسته نباشيد من تقریبا 2سال دیگه کنکور میدم لطف میکنید شرایط تکمیل برای تحصیل در آکسفورد رو کامل توضیح بدید??و بگید که نمره چه درسهایی رو باید بالای 18 باشیم. فقط درسهای تخصصی ملاک هستن یا هم تخصصی و هم عمومی.

        1. صادقی گفت:

          سلام و عرض ادب. شرایط سنی خوبی برای تحصیل در کشورهای خارجی دارید. در دروس تخصصی بیشتر نمره مهم است. برای بررسی بیشتر شرایط با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  109. kosar گفت:

    باسلام خسته نباشید.
    رشته داروسازی جزء رشته های مرتبط با دانشگاه آکسفورد هست
    واینکه بعد از کنکور و کسب نمره برتر تو کشور بورسیه میشی یا باید اقدام کنی وچگونه

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب برای بورس و کمک هزینه تحصیلی باید از ابتدا با یک سوپروایرز در این کشور در مکاتبه باشید. برای بررسی شرایط تحصیل با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  110. نیل پیمان گفت:

    سلام من 14 سالمه و میخوام بزرگ شدم توی آکسفورد درس بخونم به نظرتون شما چه چیز هایی رو به من پیشنهاد میکنین که از الان ید بگیرم ؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب. برای تحصیل در این کشور فقط باید مهارت زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

  111. دکتر حسین گفت:

    با عرض سلام ادب خدمت. فوق العاده زیبا و ساده روان تحریر شده بود مطالب. بنده آرزو داشتم اما نشد ایران لیسانس گرفتم و تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکترا در حقوق بین الملل عمومی از دانشگاه تهران که یادگار پادشاه ما بود بدست آوردم و ایرانیان اگر بر تاریخ و طبیعت خوشان دشمن نبودند و حقایق قبول می کردند که زمان پهلوی دانشگاه های ما دست کمی با اروپا نداشت بد نبود. . موفق باشید دی 1398 دکتر حسین ص. عبادت به جزء خدمت خلق نیست به تسبیح سجاده دلق نیست. سعدی

    1. صادقی گفت:

      با تشکر و آرزوی موفقیت

    2. آناهید گفت:

      سلام و خسته نباشید سوالم این است اگر دانشگاه آزاد درس خونده باشم و معدل 16 باشد در رشته معلمی آیا میتونم برای ارشد در دانشگاه آکسفورد اقدام کنم؟ باتشکر

      1. صادقی گفت:

        سلام لطفا با شماره 02191003232 برای شرایط پذیرش و ویزا تماس بگیرد.

        1. سارینا گفت:

          سلام ، من ۱۴ سالمه ، مسلط به زبان انگلیسی هم هستم. معدلم هم ۱۹ و ۹۰ بوده . آیا میتونم در دانشگاه آکسفورد در رشته مدیریت و اقتصاد درس بخوانم ؟

          1. صادقی گفت:

            برای بررسی شرایط پذیرش با موسسه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *