مهاجرت تحصیلی برزیل

تحصیل رشته طراحی لباس در برزیل

تاریخچه تحصیل رشته طراحی لباس در برزیل

تحصیل رشته طراحی لباس در برزیل به زبان پرتغالی و حتی انگلیسی امکان پذیر است. برزیل بزرگترین کشور آمریکای لاتین است. برزیل دارای موسسات و آکادمی های طراحی لباس و هنری است. علاقه مندان به برنامه های این رشته می توانند در موسسات معتبری مانند کالج طراحی لندن و کالج طراحی اوتیس که در برزیل دارای شعبه هستند تحصیل کنند. برزیل دارای بازار بزرگی است و سالانه میزبان نمایش های مد است. همچنین شرکت های طراحی لباس و برند زیادی در برزیل مشغول فعالیت هستند. این می توانید یک فرصت برای فارغ التحصیلان رشته طراحی لباس در برزیل باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات در زمینه کسب اقامت و مهاجرت می تواند راهنمای شما عزیزان باشد.

توسعه تحصیل رشته طراحی لباس در برزیل

در حالی که تحقیقات و تحصیلات رشته طراحی لباس و مد در برزیل در بخش‌ های دانشگاهی بسیار متنوع رشد کرده است، در بیشتر موارد، تحلیل ‌ها از دیدگاه تاریخی همچنان غالب هستند. مطالعه طراحی لباس و مد در برزیل که به عنوان یک رشته مبتنی بر شی نشات می گیرد، اخیراً به یک موضوع چند رشته ای تبدیل شده است که در آن تمرکز از مشاهده ویژگی های مادی لباس به ابعاد اجتماعی، عاطفی و فرهنگی آن تغییر می کند. از این منظر، مسیری که مطالعات مد برزیل دنبال می ‌شود، بی شباهت به جامعه دانشگاهی انگلیسی زبان نبوده است. از سوی دیگر، با تجزیه و تحلیل فرهنگ مد برزیل از منظر ملی و بین المللی، و با ماندن شدیداً به حوزه های دیگر، به جای تلاش برای نهادینه کردن خود به عنوان رشته خود، خود را متمایز کرده است.

در این راستا، روش ‌ها و رویکردهایی که در حال حاضر در مطالعات مد برزیل مورد استفاده قرار می ‌گیرند، بیشتر از محققان فرانسوی الهام گرفته شده ‌اند، اگرچه اخیراً مطالعات در فرهنگ مادی و بصری از سنت انگلیسی-آمریکایی به آکادمی برزیل نیز نفوذ کرده است.

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه های برزیل

مد که قبلاً موضوعی نامرئی یا بی ‌اهمیت بود، به کلید قدرتمندی برای محققان برزیلی تبدیل شد تا پویایی ‌های اجتماعی، سلسله مراتب، تمایز طبقاتی، مصرف و مسائل جنسیتی را تحلیل کنند. در حال حاضر در برزیل مشهود است که حجم قابل توجهی از تحقیقات و تحصیلات طراحی لباس و مد در دانشگاه های دولتی و خصوصی در حال انجام است. گسترش دوره های کارشناسی مرتبط با مد، سازماندهی رویدادهای دانشگاهی با تمرکز بر موضوع، انتشار پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری و راه اندازی مجلات دانشگاهی در مورد لباس و مد به این چارچوب کمک کرده است. در حالی که تحصیلات لباس و مد در برزیل در بخش ‌های دانشگاهی بسیار متنوع رشد کرده است، در بیشتر موارد، تحلیل‌ ها از دیدگاه تاریخی همچنان غالب هستند.

از جمله موسسات و دانشگاه ها برای تحصیل در برزیل در رشته طراحی لباس شامل:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه سائوپائولو
2کالج طراحی و هنر اوتیس
3کالج طراحی لندن در بزریل
4موسسه طراحی بورگو برزیل
5دانشگاه کاتولیک ریودوژانیرو

تاریخچه تحصیل رشته طراحی لباس در برزیل

تاریخچه تحصیل رشته طراحی لباس در برزیل

تحقیقات اولیه و آموزش طراحی لباس و مد در برزیل به نیمه اول قرن 20 بر می گردد و در زمینه های جامعه شناسی فرهنگ و تاریخ هنر انجام می شد. با این حال، نیمه دوم در دهه 1990 شاهد افزایش قابل توجه دوره های آموزش عالی در زمینه مد (طراحی مد، طراحی پارچه، تجارت مد) بود و امروزه بیش از 200 دوره در سراسر برزیل به خواسته های صنعت رو به رشد نساجی و پوشاک می پردازند. ترجمه ‌های نویسندگان مشهور فرانسوی و بریتانیایی به پایه ‌های نظری و روش‌ شناختی مطالعه طراحی لباس در برزیل کمک کرده و شرایط را برای ادغام روش ‌شناسی ‌های موجود در رویکردی بین ‌رشته‌ای که نشانه ‌شناسی، جامعه ‌شناسی، انسان‌ شناسی و تاریخ را در بر می‌ گیرد، ایجاد کرده است.

  • تجدید دیدگاه های نظری و انتقادی در مطالعه لباس و مد منجر به ظهور گروه های تحقیقاتی مختلف و همکاری های بین دانشگاهی در مناطق مختلف برزیل شده است.
  • علاوه بر این، از سال 2000، افزایش تعداد کنفرانس ها و ازدیاد مجلات آکادمیک پیشرفته به انتشار دانش و تربیت نسل بعدی متخصصان و محققان کمک کرده است.

درآمد طراحان لباس در برزیل

طراحان لباس در برزیل در صنعت مد در صنعت فیلم و تلویزیون و بخش های دیگر کار می کنند. میزان درآمد کار طراحان لباس نسبت نوع شغل و تجربه آنها متفاوت است. در حال حاضر درآمد ماهیانه کار در برزیل برای طراحان به صورت متوسط 4050BRL (رئال برزیل) است که سالانه حدود 105000BRL (رئال برزیل) می شود. همچنین حداقل طراحان لباس در برزیل به میزان 2550BRL (رئال برزیل) و حداکثر به میزان 15300BRL (رئال برزیل) می باشد.

در نمودار زیر می توانید میزان درآمد طراحان لباس در شهرهای برزیل را ببینید:

درآمد طراحان لباس در شهرهای برزیل

تحصیل طراحی لباس موسسه طراحی بورگو برزیل

اولین شعبه موسسه طراحی بورگو IMB برزیل در سال 2015 در شهر بروسک، ایالت سانتا کاتارینا افتتاح شد. بنیانگذار و مدیر دفتر مرکزی IMB در میلان، فرناندو بورگو، خود را در این مراسم حاضر کرد و بر اهمیت مدرسه جدید تاکید کرد زیرا IMB دامنه بین المللی آن را گسترش می دهد. این شعبه که توسط طراح برنده جایزه Daniela Colzani اداره می شود، نگرانی دائمی در مورد برتری در مهارت های آموزشی و توسعه ظرفیت خلاقیت و نوآوری را تکرار می کند. برنامه های مطالعه شخصی، بر اساس کتاب های درسی انحصاری، با تمرین نظارت مستمر ترکیب می شود، هر دو روشی را شکل می دهند که زمان را به حداکثر می رساند و پتانسیل کامل دانشجویان را انرژی می بخشد، که به IMB به عنوان یکی از بهترین مدارس مد در مدت طولانی شناخته شده است.

این موسسه سنت ایتالیایی را هم در آموزش مد و هم در نوآوری در طراحی که توسط IMB در طول بیش از 50 سال آن ابداع شده است، آورده است. برزیل می تواند به بهبود استانداردهای کیفیت در نیروی کار محلی کمک کند و به صنعت ملی کمک کند تا در بازار مد جهانی برتری یابد و الهام بخش شور و اشتیاق واقعی بشاد که بهترین طراحان جهان را به حرکت در می آورد. مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی از برزیل توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی و شرح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *