مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل دندانپزشکی در انگلستان

تحصیل دندانپزشکی در انگلستان

تحصیل دندانپزشکی در انگلستان در سال 2023 همواره در صدر گزینه های پراستقبال می باشد. در میان شاخه های پزشکی، رشته دندانپزشکی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. تحصیل در بریتانیا به دلیل کیفیت بالای دانشگاه ها محبوب است. بریتانیا به همراه آمریکا 2 مقصد برتر برای تحصیل علوم مختلف از جمله رشته های پزشکی و دندانپزشکی است. دانشجویان پس از گذر کردن از سد آزمون های ورودی و مدارک معتبر و اخذ نمرات بالا می توانند در دانشگاه های این کشورها پذیرش شوند. متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در بریتانیا با اخذ پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی انگلستان می توانند در این کشور اقامت یابند. به تحصیل رشته دندانپزشکی بپردازند. نکته حائز اهمیت بازار کار بسیار خوب برای این رشته در بریتانیا می باشد.

با مطالعه این مقاله مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات زیر درباره تحصیل دندانپزشکی در انگلیس پاسخ داده اند.

  • شرایط تحصیل دندانپزشکی در انگلستان در سال 2023 چیست؟
  • بهترین دانشگاه های کشور انگلستان برای تحصیل دندانپزشکی کدامند؟
  • مزایای تحصیل دندانپزشکی در انگلستان چیست؟
  • هزینه تحصیل دندانپزشکی در انگلستان چقدر است؟
  • اقامت پس از تحصیل دندانپزشکی در کشور انگلستان چگونه است؟
  • درآمد دندانپزشک در انگلستان چقدر است؟

اینفوگرافی تحصیل دندانپزشکی در انگلستان

درباره تحصیل دندانپزشکی در بریتانیا

دندانپزشک شدن در انگلیس شامل تحصیل آکادمیک و همچنین آموزش عملی است. دانشکده های پزشکی در انگلیس تقاضای زیادی دارند. بنابراین مهم است که برای شروع کار در دندانپزشکی، آماده شوید. در سنین جوانی تحصیلی در این رشته را آغاز کنید. علاوه بر مطالعه سطح A مربوطه برای تحصیل دندانپزشکی شما نیز باید نسبت به مطالعه خود تعهد و اشتیاق خود را نشان دهید. خارج از دستاوردهای دانشگاهی در انگلیس دندانپزشکان نیز باید مهارت های رهبری و ارتباطی خوبی داشته باشند و همچنین توانایی مدیریت کسب و کار را داشته باشند.

دندانپزشکان به طور معمول خود اشتغالی دارند. شیوه های خاص خود را اجرا می کنند. بنابراین این مهارت ها برای یک حرفه موفق در صنعت ضروری می باشد. تحصیل دندانپزشکی در انگلیس بسیار محبوب است. برای ورود به دانشگاه های این کشور رقابت بسیاری وجود دارد. لذا اخذ نمرات بسیار بالا در دروس پایه بسیار اهمیت دارد. دندانپزشکی یکی از رقابتی ترین دوره ها در انگلستان برای درخواست است و متقاضیان موفق به نمرات علمی قوی، تعهد به تکمیل مدرک طولانی و مهارت های عملی و ذهنی مورد نیاز برای تمرکز در دوره های زمانی طولانی نیاز دارند.

جهت تحصیل دندانپزشکی در این کشور می باید به چند مورد از مزایای این رشته نیز توجه فرمایید. این مزایا عبارتست از:

مزایا تحصیل دندانپزشکی در بریتانیا

شرایط تحصیل دندانپزشکی در انگلستان

شایع ترین دوره آموزشی دندانپزشکی در انگلستان کارشناسی دندانپزشکی و اخذ مدرک BDS دندانپزشکی می باشد. حدود 5 سال به طول می انجامد. متقاضیان علاوه بر این 5 سال بایستی در دوره آمادگی به نام A-Level و یا فاندیشن (Foundation) را سپری کنند. دوره A-Level در انگلستان حدود 2 سال به طول می انجامد. در این دوره پیش پزشکی دانشجویان دروس اصلی شیمی، زیست شناسی و دروس پایه پزشکی را آموزش می بینند. در نهایت با آزمون نهایی بایستی نمره AAA را کسب کنند که به معنی اخذ نمره A در 2 درس شیمی و زیست شناسی و درسی دیگر می باشد.

دوره فاندیشن (Foundation) نیز حدود 3 ترم به طول می انجامد که دانشجویان پیش نیازهای پزشکی را در این دوره آموزش می بینند. دوره A-Level برای تحصیل رشته دندانپزشکی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. مورد تایید دانشگاه های انگلیس می باشد. جهت اطلاع از شرایط تحصیل رشته داروسازی و شناخت دارو می توانید مقاله تحصیل داروسازی در انگلستان را مطالعه بفرمائید.

علاوه بر رشته دندانپزشکی در نمودار زیر مدت زمان تحصیل در دیگر رشته ها را مشاهده می کنید:

طول دوره سایر رشته های پزشکی در انگلستان

الزامات تحصیل دندانپزشکی در انگلستان در سال 2023

شرایط اصلی تحصیل دندانپزشکی در این کشور در سال 2023 شرکت در دوره آمادگی به نام A-Level و اخذ نمره AAA است. دروس اصلی برای سنجش توانایی دانشجو دروس شیمی و زیست شناسی می باشد. علاوه بر این دانشجویان بایستی در آزمون ورودی به نام UKCAT که توانایی های شناختی متقاضی با آن سنجیده می شود شرکت کنند. نمره مناسب را دریافت کنند. همانطور که می دانید تحصیل در انگلیس و رشته دندانپزشکی در این کشور به زبان انگلیسی است. متقاضیان تحصیل این رشته نیز بایستی مدرک معتبر زبان انگلیسی آیلتس 6.5 را ارائه کنند.

دانش آموزان در انگلیس نیز برای تحصیل دندانپزشکی در ابتدا بایستی در آزمون GCSE شرکت نمایند. با اخذ نمره لازم برای ورود به دانشگاه ها و دوره های آمادگی، آماده شوند. علاوه بر موارد گفته شده شرکت در مصاحبه و ارائه مدارکی دیگر مانند گواهی پزشکی ممکن است از شرایط لازم باشد.

مدارک لازم در خصوص تحصیل دندانپزشکی در این کشور بدین شرح می باشد:

  • ارائه گذرنامه معتبر
  • ارائه گواهی نمره قبولی در آزمون های ورودی
  • ارائه نامه پذیرش از دانشگاه معتبر
  • ارائه رسید پرداخت هزینه ویزا و دانشگاه مربوط
  • ارائه بیمه نامه در طول دوره تحصیل
  • ارائه کلیه مدارک تحصیلی متقاضی
  • ارائه رزومه و انگیزه نامه
  • ارائه کلیه مدارک تحصیلی به همراه ترجمه مدارک
  • ارائه نمرات بالا در دروس ریاضی، زبان انگلیسی، زیست شناسی و شیمی

مزایای تحصیل دندانپزشکی در انگلستان

انگلیس یکی از مقاصد برتر تحصیلی برای رشته های مختلف علمی از جمله رشته های پزشکی و دندانپزشکی است. دانشجویان با پذیرش در این رشته محبوب می توانند یکی از بهترین مدارک معتبر اخذ شده در جهان را دریافت کنند و پس از تحصیل از جایگاه بسیار بالایی برخوردار شوند. بریتانیا یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان است و دارای بیمارستان ها و تجهیزات پزشکی بسیار پیشرفته ای است و تحصیل و کسب تجربه در این بیمارستان ها با تحصیل در کشور همچون انگلیس امکان پذیر است.

از جمله مزایای تحصیل دندانپزشکی و تحصیل در انگلستان شامل در سال 2023 بدین شرح می باشد:

  • اخذ مدرک بسیار معتبر دندانپزشکی در سراسر جهان
  • تحصیل دندانپزشکی با تجهیزات پیشرفته
  • کار پس از تحصیل دندانپزشکی در انگلستان
  • کار دندانپزشکی و کسب تجربه در بیمارستان ها و کلینیک های انگلستان
  • امکان اخذ تابعیت انگلستان
  • استفاده از مزایای ویزای تحصیلی انگلیسی
  • کسب درآمد و حقوق بسیار بالا پس از تحصیل
  • دسترسی به بالاترین امکانات آموزشی
  • تحصیل در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های برتر انگلستان

بریتانیا دارای دانشگاه های بسیاری است که امکان تحصیل رشته پزشکی و دندانپزشکی در آن وجود دارد. این دانشگاه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. دانشجویان با اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های زیر می توانند مدرک معتبر تحصیلی دندانپزشکی را در انگلیس و دیگر کشورهای جهان اخذ نمایند. پس از فارغ التحصیلی در مشاغل مربوط به این رشته مشغول به کار شوند:

نام دانشگاهشهر
دانشگاه آبردینآبردین
دانشگاه کاردیفکاردیف
دانشگاه داندیداندی
دانشگاه دورهامدورهام
دانشگاه آنجلیای شرقینورویچ
دانشگاه ادینبورگادینبورگ
دانشگاه اکستراکستر
دانشگاه گلاسکوگلاسکو
دانشگاه کیلینیوکاسل
دانشگاه کینگز کالجلندن
دانشگاه لسترلستر
دانشگاه منچسترمنچستر
دانشگاه نیوکاسلنیوکاسل
دانشگاه ناتینگهامناتینگهام
دانشگاه شفیلدشفیلد
دانشگاه ساوتهمپتونساوتهمپتون
دانشگاه سینت آندرسسینت آندرس
دانشگاه بلفاستبلفاست
دانشگاه وارویککاونتری

برنامه های تحصیل دندانپزشکی در انگلستان

همانطور که اشاره کردیم تحصیل دندانپزشکی در انگلستان 5 سال به طول می انجامد. این 5 سال به آموزش مفاهیم اصلی، پایه و تخصصی و همچنین به صورت عملی و کارورزی صورت می گیرد. برنامه تحصیلی دندانپزشکی در انگلستان به صورت زیر است.

  • سال اول: آموزش دروس پایه و اصلی دندانپزشکی و آموزش دروس شیمی، آناتومی دهان و دندان، بیولوژی و فیزیولوژی دندان به صورت تئوری می باشد.
  • سال دوم: آموزش دروس پایه دندانپزشکی بالینی شامل پروتز، پریودنتیکس و بیماری های دندان و پوسیدگی می باشد.
  • سال سوم: آموزش دروس تخصصی دندانپزشکی درمان بیماری، چگونگی درمان و آسیب شناسی و ترمیم دهان و دندان و مواردی از این دست می باشد.
  • سال چهارم و پنجم: آموزش دوره بالینی و عملی جراحی دهان و دندان، دندانپزشکی، ترمیم و موارد دیگر به صورت عملی و کار در کلینیک ها می باشد.

در میان برنامه های آموزشی این کشور جهت تامین بخشی از هزینه های مربوط به تحصیل، بورسیه های تحصیلی در نظر گرفته شده است. این بورسیه ها عبارتند از:

  • The convening scholarship
  • Euraxess UK
  • Scotland saltire scholarship

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه داندی

دانشگاه Dundee در انگلستان یکی از برترین دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی بریتانیا است. این دانشگاه در سال 1881 تاسیس شده است. برای رشته هایی از جمله قانون، پزشکی و دندانپزشکی و همچنین رشته های نوظهور مانند علوم زندگی مشهور است. دانشکده دندانپزشکی دانشگاه داندی دارای کادر علمی فوق العاده ای است که کسب دانش حرفه ای نظری و عملی دندانپزشکی را تضمین می کند.

برنامه های کارشناسی دندانپزشکی داندی به 2 بخش تقسیم می شود. شامل مدرک کارشناسی جراحی دندانپزشکی و کارشناسی علوم بهداشت دهان و دندان است. در اصل برنامه BDS 5 سال به طول می انجامد. مدرک BSc در علوم بهداشت دهان و دندان 3 سال به طول می انجامد. این برنامه ها عمدتا بر کارهای عملی تمرکز دارد. هدف آن تخصص برای کار به عنوان دندانپزشک یا یک متخصص بهداشت دندان است. این دانشکده همچنین برنامه های کارشناسی ارشد را در دندانپزشکی ارائه می دهد.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه پلیموث انگلستان

دانشگاه پلیموث انگلیس (University of Plymouth) یکی دیگر از دانشگاه های واقع در بریتانیا است. با دانشکده دندانپزشکی خود مدارک مختلف دندانپزشکی را ارائه می کند. این دانشگاه علاوه بر برنامه های مختلف مطالعاتی، امکانات بسیاری را برای انجام تحقیقات و انجام جلسات عملی دارد. دانشجویان کارشناسی دندانپزشکی می توانند در پایان دوره کارشناسی خود در رشته دندانپزشکی مدرک BDS یا کارشناسی در دندانپزشکی و بهداشت را کسب کنند. در حالی که دانشجویان در دوره های تحصیلات تکمیلی می توانند از بین برنامه های کارشناسی ارشد و تحقیقات برنامه های مختلفی را انتخاب کنند. برنامه های کارشناسی ارشد دندانپزشکی این دانشگاه شامل برنامه های جراحی جزیی دهان و دندان (MSc)، پریودنتولوژی (MSc)، کارشناسی ارشد دندانپزشکی (MSc) و ترمیم دندانپزشکی می باشد.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه پلیموث انگلستان

اقامت پس از تحصیل در بریتانیا

اصولا حرفه دندانپزشکی یک حرفه بسیار حساس و تخصصی است. دندانپزشکان در سراسر دنیا از حقوق و مزایای بسیاری بهره مند می شوند. فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی در انگلستان پس از دریافت مدرک در ابتدا به صورت کارآموزی و سپس با کسب مهارت های تخصصی به صورت حرفه ای به شغل دندانپزشکی می پردازند. همچنین دانشجویان می توانند در تخصص ها و مهارت های دیگر دندانپزشکی ادامه تحصیل دهند. مدرک معتبر مانند متخصص جراحی دهان و دندان را اخذ کنند.

فارغ التحصیلان دندانپزشکی در انگلیس می توانند مشاغل مختلف شامل پرستاری دندانپزشکی، بهداشت دندانپزشکی، دندانپزشکی، تکنسین های دندانپزشکی و پشتیبانی دندانپزشکی و یا دیگر مشاغل تخصص مانند جراح فک و دهان و غیره را دنبال کنند و با کار پس از تحصیل در بریتانیا بتوانند اقامت این کشور را دریافت کنند و ویزای کاری اخذ نمایند.

جهت اخذ اقامت و زندگی در این کشور ابتدا نمودار هزینه زندگی در انگلستان را بررسی بفرمائید:

توزیع هزینه زندگی در انگلستان

درآمد دندانپزشکی در انگلستان

میزان درآمد دندانپزشکان در انگلستان 88364£ (پوند) در سال می باشد. حداقل درآمد حدود 34728£ (پوند) و حداکثر دستمزد به حدود 278000£ (پوند) خواهد رسید. درآمد مهارت های محبوب دندانپزشکی در این کشور بدین قرار است:

  • پرکردن کامپوزیت: 60432£ (پوند)
  • تشخیص و درمان: 59393£ (پوند)
  • جراحی دهان: 57459£ (پوند)
  • ارتودنسی: 59116£ (پوند)
  • پروتزهای دندان: 63820£ (پوند)

بیشترین درآمد در شهر منچستر با 23% افزایش می باشد. سوالی که در این خصوص پیش می آید این است که پر درآمد ترین شغل دندانپزشکی مربوط به شغلی است؟ پر درآمد ترین تخصص دندانپزشکی مربوط به جراحی دهان، فک و صورت می باشد که به طور متوسط حدود 90526£ الی 121295£ (پوند) می باشد. شایان ذکر است که در این خصوص آموزش بسیار دیده اند. بازار کار این رشته در کشورهای دیگر بازخورد دیگری را به همراه خواهد داشت، در این خصوص مقاله بازار کار دندانپزشکی در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

بر اساس آمارهای جهانی اعلام شده اما دندانپزشکان انگلیسی جزء پر درآمدترین دندانپزشکان در جهان هستند. در نمودار زیر می توان به وضوح این حقیقت را یافت.

درآمد دندانپزشکان در کشور مختلف جهان

کار دندانپزشکی در انگلستان

درست مانند هر کشور دیگری، برای کار دندانپزشکی در انگلستان، باید در مرجع یا  شورای دندانپزشکی کشور ثبت نام کنید. به عنوان یک فارغ التحصیل بین المللی دندانپزشکی، 2 راه برای ثبت نام در GDC به عنوان دندانپزشک عمومی وجود دارد.

  • آزمون ثبت نام در خارج از کشور (ORE) – توسط GDC انجام می شود.
  • مجوز در جراحی دندان (LDS) – انجام شده توسط RCS انگلستان.

برای کار به عنوان دندانپزشک در انگلستان، به مدرک لیسانس دندانپزشکی (BDS، BChD، DDS یا DMD) نیاز دارید که توسط شورای عمومی دندانپزشکی (GDC) تایید شده باشد. همچنین باید آموزش پایه را گذرانده باشید. بریتانیا عمدتاً مدرک تخصصی یا کارشناسی ارشد بالینی در دندانپزشکی کشور دیگر را به رسمیت نمی شناسد و شما همچنان یک دندانپزشک عمومی خواهید بود، صرف نظر از اینکه در کجا فارغ التحصیل شده اید یا چند سال تجربه دارید. شما باید حداقل 1600 ساعت تجربه بالینی داشته باشید که شخصاً بیماران را روی صندلی دندانپزشکی درمان کرده اید. تعداد ساعت‌های این تجربه بالینی یا ساعت‌هایی است که صرف انجام تحقیقات مناسب و انجام درمان دندانپزشکی می‌شود:

  • در طول مدرک دندانپزشکی شما
  • در طول تجربه پس از صلاحیت یا
  • ترکیبی از این دو

شرح کار دندانپزشکی در انگلستان

هزینه تحصیل دندانپزشکی در انگلستان

هزینه تحصیل دندانپزشکی در انگلستان مانند دیگر رشته های پزشکی در این کشور بسیار گران است. هزینه شهریه با توجه به دانشگاه و محل تحصیل متفاوت می باشد. البته علاوه بر هزینه شهریه دانشجویان برای دریافت ویزای تحصیلی انگلستان نیز بایستی تمکن مالی برای رفع شرایط و هزینه زندگی در انگلستان را داشته باشند. میزان هزینه ها بدین قرار است:

هزینه های تحصیل دندانپزشکی و زندگی دانشجویی در بریتانیا:

  • هزینه تحصیل: 30000£ الی 50000£ (پوند) در سال
  • هزینه زندگی دانشجویی: 1500£ الی 3000£ (پوند) در ماه

اخذ بورسیه دانشجویی برای تحصیل دندانپزشکی در انگلستان

دانشجویان مستعدی که توان پرداخت هزینه های تحصیل دندانپزشکی در انگلستان را ندارند، می توانند از طریق بورسیه دانشجویی انگلستان اقدام نمایند. بورسیه های دانشجویی فراوانی در انگلستان برای دانشجویان دندانپزشکی وجود دارد. که می توانند آنها را دریافت کنند و در کوتاه ترین زمان به نگرانی های مالی خود در این کشور رسیدگی کنند. از آنجایی که تعداد دانشجویان بین المللی در بریتانیا در دهه گذشته افزایش یافته است. منصفانه است، رقابت برای دریافت بورسیه دانشجویی جهت تحصیل دندانپزشکی در انگلستان نیز بسیار زیاد است. البته لازم به ذکر است که، برای دریافت بورسیه دانشجویی انگلستان، باید ثابت کنید که استثنایی هستید. همچنین از آنجایی که بورسیه های دانشجویی متعددی برای تحصیل دندانپزشکی در بریتانیا وجود دارد، ابتدا باید تحقیقات خود را به خوبی انجام دهید. سپس یکی را انتخاب کنید که نیازهای شما را در این کشور پوشش دهد.

همانطور که اشاره شد، بورسیه های دانشجویی مختلفی برای تحصیل دندانپزشکی در انگلستان وجود دارد، از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع بورسیه های دانشجویی در انگلستانتوضیحات
بورسیه دانشجویی cheveningاصلی ترین بورسیه دانشجویی جهانی برای تحصیل دندانپزشکی در انگلستان، تحت کنترل دولت بریتانیا می باشد.
بورسیه های دانشجویی مشترک المنافعبورسیه دانشجویی مشترک المنافع، طرحی غنی از بورسیه های تحصیلی بریتانیا برای دانشجویان بین المللی است. که به طور مشترک توسط 55 کشور به علاوه انگلستان بخشی از کشورهای مشترک المنافع اداره می شود.
بورسیه گیتس دانشگاه کمبریجبرنامه بورسیه تحصیلی گیتس بخشی از طرح بورسیه می باشد که برای متقاضیان خارجی عالی که قصد شرکت در دوره کارشناسی ارشد دندانپزشکی را دارند حمایت مالی می کند.
بورسیه رودزبورسیه دانشجویی رودز یکی از قدیمی ترین برنامه های وبرسیه تحصیل در انگلستان است.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین بورسیه دانشجویی جهت تحصیل دندانپزشکی در انگلستان را مشاهده فرمایید:

محبوب ترین بورسیه دانشجویی جهت تحصیل دندانپزشکی در انگلستان

کار حین تحصیل دندانپزشکی در انگلستان

دانشجویان بین المللی که به قصد تحصیل دندانپزشکی در انگلستان به این کشور سفر کرده اند. می توانند برای کار ضمن تحصیل در انگلیس مشغول به کار شوند. امروزه تعداد زیادی از دانشجویان، علاقه زیادی به تحصیل دندانپزشکی در انگلستان دارند. اما اغلب دانشجویان نگران این هستند که چگونه می توانند در حین تحصیل در انگلستان مشغول به کار شوند. علاوه بر این، پیشنهادات شغلی و فرصت های زیادی برای دانشجویان بین المللی در بریتانیا وجود دارد. به عنوان یک دانشجوی بین المللی در طول دوره تحصیلی خود هر هفته تا 20 ساعت کار خواهید کرد. در انگلستان به ویژه در شهرهای بزرگ مانند لندن، دانشجویان دندانپزشکی می توانند به راحتی شغل پاره وقت پیدا کنند. البته لازم به ذکر است که، برخی از دانشگاه های دندانپزشکی در انگلستان فقط مجوز کار در محوطه دانشگاه را به دانشجویان ارائه می دهد.

از مهمترین مشاغل دانشجویی در انگلستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهمترین مشاغل دانشجویی در انگلستان

گرایش تخصص دندانپزشکی در انگلیس

گرایش های تخصص دندانپزشکی در انگلستان به شرح زیر است:

  • اندودنتیست
  • پروستودنتیست
  • پریودنتیست
  • ارتودنتیست
  • پاتولوژی فک و صورت و دهان
  • جراحی فک و صورت و دهان
  • بیماری‌های فک و صورت و دهان
  • کودکان
  • رادیولوژی فک و صورت و دهان

مزایای اخذ مدرک دندانپزشکی از انگلیس

در این بخش به مزایای اخذ مدرک دندانپزشکی از انگلیس می پردازیم:

  • تحصیل در معتبرترین دانشگاه های جهان
  • ورود به بازار کار جهانی
  • اشتغال در کشوری با درآمد بالا
  • تحصیل در دانشگاه های مورد تائید
  • اخذ مدرک پزشکی به زبان انگلیسی

از مهم ترین هزینه ها در خصوص تحصیل در این کشور، هزینه های مربوط به محل اقامت متقاضیان می باشد. البته استفاده از خوابگاه دانشجویی در انگلیس نیز می تواند هزینه اقامت در این کشور را کاهش دهد. چنانچه قصد تحصیل رشته دندانپزشکی در کشوری ارزان تر مانند مجارستان را دارید می توانید با تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و اخذ مشاوره از وکیلان با تجربه و زبده موسسه ما از شرایط این کشور و اطلاعات لازم در باب مهاجرت تحصیلی آگاهی یابید. به طور کلی در خصوص تحصیل در انگلستان مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

سوالات پرتکرار در خصوص تحصیل دندانپزشکی در انگلستان

در انتها مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در باب تحصیل دندانپزشکی در انگلستان نیز هستیم:

  • آیا امکان تحصیل دندانپزشکی در انگلستان برای ایرانی ها وجود دارد؟ دانش آموزان زیر 17 سال 6 ماه علاقه مند می توانند با ارائه ترجمه مدارک دبیرستان و دیپلم 12 ساله و همچنین آیلتس حداقل 5 در این کشور مشغول به تحصیل شوند.
  • شرایط ورود به دانشگاه های دندانپزشکی انگلستان چیست؟ دانش آموزان ابتدا باید به مدت 2 سال در دوره های A-level و یا 1 سال در دوره های Foundation در کالج های انگلستان درس یخوانند، سپس وارد دانشگاه شوند.
  • برترین دانشگاه های انگلستان مورد تایید وزارت بهداشت ایران کدامند؟ Anglia Ruskin University، Aston University، Bangor University، Birkbeck، University of London، Bournemouth University، Brighton and Sussex Medical school
  • طول دوره تحصیل دندانپزشکی در کشور انگلستان چقدر می باشد؟ طول دوره تحصیل دندانپزشکی در انگلستان حدود 5 سال می باشد. فردی که دوره A-level میگذراند 2 سال و فردی که دوره Foundation می گذراند 1 سال به این دوره اضافه می شود.
5/5 - (2 امتیاز)

4 دیدگاه برای “تحصیل دندانپزشکی در انگلستان

  1. مهدی گفت:

    سلام روزتون بخیر و خسته نباشید. ممنونم از تلاشتون. من میخوام برای تحصیل دندان پزشکی در انگلستان اقدام کنم. الان 20 سالمه و در حال تحصیل تو تبریز هستم. میتونم وسط تحصیل مهاجرت کنم یا بهتره که صبر کنم تحصیلاتم تموم شه و با شرایط بهتر و قوی تر مهاجرت کنم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. یسنا گفت:

    با سلام
    وقت شما بخیر
    من 25 سالمه من مهندسی شیمی خوندم با معدا 19 هدفم تحصیل دندان پزشکی در انگلستان هست. میخواستم بدونم ایا با توجه به شرایطم میتونم در انگلستان تحصیل دندان پزشکی داشته باش، سطح زبان خوبی دارم و تابحال هم سفر به خارج از ایران نداشتم ممنونم میشم راهنماییم کنید

    1. صادقی گفت:

      با سلام خدمت شما. در خصوص مشاوره تحصیلی در باب تحصیل در انگلستان با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *