ویزای مسافرتی گرجستان

برترین هتل های گرجستان

برترین هتل های گرجستان

برترین هتل های گرجستان اکثرا در فاصله ‌ای چند دقیقه ای از موزه ‌های تفلیس یا پایتخت این کشور، شهر تفلیس قرار گرفته اند. یکی از پایتخت های واقعا دست کم گرفته شده در جهان، تفلیس به تازگی به رادار مسافران باهوش ضربه می زند. صحنه اجتماعی اینجا دمدمی و خلاقانه است. مانند پراگ یا بوداپست اما با گردشگران بسیار کمتر.

به عنوان مرکز غذا و شراب گرجستانی که به طور فزاینده ای مورد علاقه قرار می گیرد، برخی از شام های تحت تأثیر جاده ابریشم ضروری است. قبل از بازگشت به یکی از این هتل ‌ها و استراحت دادن به کلیساهای جوی گرجی و ارمنی و غار شهر مرموز قرن دومی در خارج از شهر بگردید. می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد سفر به گرجستان راهنمایی بخواهید.

برترین هتل های شهری گرجستان

استامبا، یک هتل طراحی با چشمر‌انداز زیباییر‌شناسی هزاره، مرکز اجتماعی در محله شیک ورا است. این بوتیک هتل با پس ‌زمینه‌ ای صنعتی و آجری قرمز از آثار چاپی قدیمی و همچنین باغ ‌ها و گذرگاه‌ های زیبا، تماشاچی واقعی است. قفسه‌ های کتاب با ارتفاع سقف، وان‌ های برنجی، ستون ‌های بتنی و کاشی‌های کف گرافیکی یکپارچه سازی با سیستم‌ عامل در یک کالیدوسکوپی خوش‌ ذوق اما التقاطی از اتاق ‌ها جمع می‌ شوند. کافه و بار صورتی خیره‌کننده را از دست ندهید، جایی که مطمئناً با افراد محلی خلاق و باحال ملاقات خواهید کرد.

هتل ماریوت تفلیس در یک ساختمان عمارت سلطنتی در امتداد خیابان روستاولی مرکزی قرار دارد، یک کار با کلاس است کاملاً شیک و هوشمند، با اتاق ‌های زیبای سنگی و آلویی که بیشتر شبیه اوقات فراغت است تا تجارت. حیاط آرام به این معنی است که برخی از اتاق ها دارای بالکن های دوست داشتنی برای یک قهوه صبح هستند. زمانی که می خواهید به گشت و گذار بروید، شهر قدیمی کمتر از 10 دقیقه پیاده فاصله دارد، در حالی که می توان با تاکسی یا تله کابین کوتاه به قلعه ناریکالا رسید.

برترین هتل های معروف گرجستان

هتل بیلتمور تفلیس یک راه فوق مدرن برای دیدن تفلیس است که در اولین و بلندترین آسمان خراش شهر، به شکل آبشاری از آب قرار دارد. رستوران سوشی، کوکتل بار شیک و اتاق‌ های طبقه بالاتر، همگی مناظر سرگیج ه‌آوری دارند. به طور کلی، اتاق‌ها کمی به رنگ بژ هستند اما پر از وسایل سبک و مدرن هستند. همچنین در خیابان خوش ‌پاشنه روستاولی، در قلب منطقه خرید گران ‌قیمت، موقعیت خوبی برای سمت پر زرق و برق شهر دارید.

هتل آیوتا تفلیس با طراحی جسورانه، نزدیک به پارلمان و میدان آزادی، به همان اندازه خاکی است، با دیوارها و سقف ‌های خزه‌دار زندگی که تقریباً همه منظره‌ ها را با رنگ سبز پر کرده است. در داخل، اتاق ‌های هوشمند و بدون زواید به رنگ خاکستری بتونی و نارنجی سوخته را خواهید دید، اما این مکان‌ های عمومی هستند که واقعاً هیجان ‌انگیز هستند: یک بار پشت بام با بالشتک و وسیع. رستوران ژاپنی با آجرهای پر از گیاهان. و یک رستوران گرجستانی، غوملی، در اطراف یک تنور هیزمی بزرگ قرار دارد.

در بخش زیر شاهد مدت اقامت گردشگران و توریست ها در گرجستان می باشید:

برترین هتل های لوکس گرجستان

هتل آمباسادوری تفلیس در سواحل رودخانه Mtkvari، Ambassadori یک انتخاب لوکس برای انواع بین المللی است که خواهان سبک، خدمات و امنیت تضمین شده هستند. اتاق ‌های سطح ورودی دارای قلاب ‌هایی از سنگ مرمر و طلا هستند، در حالی که سوئیت‌ های بالایی پایگاه ‌هایی را برای بازدید افراد مشهور و دیپلمات‌ها تشکیل می ‌دهند. رستوران Mozaiko رویای غذاهای اوراسیا و چاپ های پر مشغله در تب جاده ابریشم است و آبگرم دوست داشتنی ایرانی و ترکی بسیار مجلل به نظر می رسد.

هتل Hualing تفلیس که در لبه مخزن شهر نورانی معروف به دریای تفلیس قرار دارد، از آن دسته هتل هایی است که مناطق مختلف خود را در امتداد خطوط شیک و دنج نام گذاری می کند نه صرفاً رستوران یا بار در اطراف. اما معطل نشوید اتاق ‌ها تعادل خوبی بین مدرن و مجلل برقرار می ‌کنند (برخی با روکش ‌های چوبی پرآذین و سر تخته ‌های طلاکاری شده)، و یک باشگاه ورزشی و اسپا با اندازه سخاوتمندانه Be PURE با استخر سرپوشیده و همچنین وان چرخابی وجود دارد.

در نمودار زیر شاهد امتیازات مسافران به هتل hualing می باشید:

برترین هتل های دنج گرجستان

هتل بوتیک Shota@Rustaveli در فاصله چند قدمی موزه ‌ها و گالری ‌های اصلی و همچنین برخی از بهترین مراکز خرید در شهر، شوتا یک انتخاب ساده، مقرون ‌به ‌صرفه اما فوق ‌العاده شیک است. اتاق‌ ها همه با چوب خام، چرم آسیب ‌دیده، ملافه‌ های سفید شفاف و آینه ‌های مدور مبله شده‌ اند و بسیاری از آن ‌ها چشم ‌اندازی از معماری قدیمی زیبا در محله دارند. یک تراس با لامپ یک مکان جادویی برای یک کوکتل پس از یک روز گشت و گذار است.

هتل رزیدنس با تنها 3 آپارتمان با طراحی دوست داشتنی با خواب از 3 تا 6 مهمان پایگاهی منحصر به فرد است. هر اتاق با دیوارهای رنگارنگ سبز جنگلی، اتاق خواب های نیم طبقه با لبه های شیشه ای و چراغ های مجسمه ای با لامپ های حباب دار بزرگ، رویای اینفلوئنسرها است. برای احساس اجاره خانه معمار، سوئیت انحصاری را پرهیز کنید: گیاهان دلپذیر، سقف های بلند و دیوارهای آجری روستایی به آن احساس دراماتیک و در عین حال راحت می دهند. می توانید مطلب راهنمای ویزای توریستی گرجستان مطالعه فرمایید تا در خصوص نحوه اخذ و مدارک لازم آگاه شوید.

در جدول زیر شاهد امتیازات مسافران برای هتل رزیدنس در گرجستان می باشید:

معیارهاامتیازات
خدمات و سرویس ها78
امکانات83
رستوران80

برترین هتل های دنج گرجستان

برترین هتل های خانوادگی گرجستان

هتل آپارتمان تفلیس اپرا با ترکیبی خوش سلیقه از اثاثیه خانه و آشپزخانه های کاربردی و امروزی، احساس یک محلی شیک خواهید داشت. در نزدیکی رودخانه و خیابان مرکزی روستاولی، 4 آپارتمان هتل هر کدام دو خواب دارند، با لوسترها و مبل ‌های خاکستری رنگ لوکس که لایه‌ ای از زرق و برق را به شهر شما می ‌بخشند. یکی از مناظر کلیدی، تئاتر ملی روکوکو روستاولی، تنها در یک پیاده روی کوتاه فاصله دارد.

هتل عامری پلازا Ameri Plaza هوشمند و مدرن، اما کمی کمتر انحصاری نسبت به برخی از رقبا، دارای 55 اتاق طلایی است که کمی در شمال مرکز شهر قرار دارد. یک میز پذیرش 24 ساعته و رستوران بزرگ برای افرادی که در مواقع ناخوشایند وارد یا خارج می شوند مفید است، در حالی که یک تیم دوستانه و جوان و دربان راهنمایی های خوبی برای رفتن به شهر ارائه می دهند. اتاقی در طبقه بالا با بالکن برای مناظر عالی از شهر بخواهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای مسافرتی گرجستان شما را راهنمایی می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *