ویزای مسافرتی کلمبیا

برترین هتل های کلمبیا

برترین هتل های کلمبیا

اگر به دنبال مکانی هستید که بتوانید همزمان طبیعت، تاریخ و هنر را تجربه کنید، حتما باید برترین هتل های کلمبیا را بررسی کنید. این شهر خانه باغ وحش ریوربانکس است که در آن باغ‌ های گیاه‌ شناسی شگفت ‌انگیز و حیات وحش متنوع برای نیازهای گشت و گذار خود خواهید یافت. علاقه مندان به تاریخ، خانه رابرت میلز و خانه خانوادگی رئیس جمهور سابق وودرو ویلسون را که تنها 2 مورد از شاهکارهای معماری متعدد در شهر هستند، دوست خواهند داشت. علاقه مندان به هنر در کلمبیا نیز آن را دوست خواهند داشت. این شهر صحنه هنری پر جنب و جوشی دارد که یافتن آن در هر جای دنیا سخت است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای توریستی کلمبیا مشاور و راهنمای شماست.

برترین هتل های هنری کلمبیا

حیوانات در هتل چارلی، جایی که یک میمون زوزه کش (و نه کینگ کونگ) در سمت 18 طبقه هتل نقاشی شده است، احساس می کنند که در خانه هستند. این نقاشی دیواری اشاره ای به محله Comuna 13 در آن سوی مدلین است که به خاطر هنر خیابانی پر جنب و جوشش معروف است. اتاق ‌ها که یکی از آنها شامل کباب ‌پز تپانیاکی و سرآشپز خصوصی برای درست کردن غذاهای ژاپنی مورد علاقه‌ است همگی رو به پارک Lleras هستند، میدان کوچکی که در روز یک پاتوق خنک است، و در شب محل باشگاه ‌سازی است.

دوستداران تاریخ نمی توانند اقامت در کاسا سان آگوستین را از دست بدهند، که در واقع سه کاسیتا خانه های کوچک مربوط به دوران استعمار کارتاخنا است. کاسا سان آگوستین که در شهر قدیمی واقع شده است، تاریخچه خود را دست نخورده نگه داشته است، از سقف های چوبی قدیمی تا قنات قدیمی که بر روی استخر قرار دارد. اگر به دنبال فرار هستید، این هتل 45 دقیقه قایق سواری تا ساحل خصوصی در بارو، جزیره کوچکی در جنوب شهر ارائه می دهد.

در جدول زیر شاهد نرخ گردشگری در کلمبیا می باشید:

سالنرخ گردشگری
202039%
202158%
202273%

برترین هتل های مجلل کلمبیا

هتل مجلل BOG از گنجینه های طبیعی کلمبیا طلا و زمرد الهام گرفته شده است. اتاق ‌های برنزی و سفید، فضای سبز سرسبز بیرون را بازتاب می ‌دهند. در اطراف پارک جاپون، بهشت ​​بازی برای بچه ‌ها که به تازگی بازسازی شده است، و موزه چیکو، موزه‌ ای که تبدیل به هوسیندا شده است، که دارای سفال‌های پیش کلمبیایی و هنر کاتولیک مربوط به دوره استعمار است. وقتی گرمای کلمبیا بیش از حد شد، در استخر پشت بام شیرجه بزنید.

برای علاقه مندان به قهوه که به کلمبیا سفر می کنند، سفر به پریرا، در منطقه قهوه این کشور، توقفی ضروری است. هتل بوتیک Sazagua در حومه شهر است که توسط زمین های جنگلی غنی و کوه های سفید پوشیده شده است. این هتل کلمبیایی یک تور در دره را سوار بر اسب ارائه می‌کند، برای دیدن قهوه ‌ای که از دانه‌ ها به ‌وجود می ‌آید و یک فنجان دم ‌آور خانگی در یک روستای محلی توقف می ‌کند.

در نمودار زیر شاهد امتیازات هتل بوتیک sazagua در کلمبیا می باشید:

برترین هتل های ساحلی کلمبیا

برای اقامتی متفاوت در کلمبیا، در پارک ملی تایرونا در سواحل شمالی کلمبیا، که به ‌خاطر خلیج ‌های سایه ‌دار و تالاب ‌های مخفی شهرت دارد، با طبیعت ارتباط برقرار کنید. در Ecohabs Tayrona، کابین ‌هایی با سقف نخل (الهام‌ گرفته از آنهایی که قرن ‌ها پیش توسط مردم بومی تایرونا ساخته شده‌ اند در چند قدمی ساحل کاناورال قرار دارند. در اعماق جنگل، در ویرانه ‌های سیوداد پردیدا، یا شهر گمشده، یک شهر پلکانی که حدود 600 سال زودتر از ماچو پیچو ساخته شده است، فرود خواهید آمد.

در حالی که از نظر فنی هنوز بخشی از کلمبیا است، جزیره کوچک سن آندرس تقریباً 750 کیلومتر از سرزمین اصلی فاصله دارد و مردم محلی به زبان کریول انگلیسی صحبت می کنند. اگر واقعاً به دنبال قطع ارتباط هستید، اقامت در Casa Harb تجربه فرار را با لمس ‌های دریایی، مانند تخت ‌های بامبو و صندلی‌ های فرفورژه مانند قفس خرچنگ در سرتاسر شش سوئیت، که در فاصله کوتاهی از ساحل قرار دارند، کامل می ‌کند.

برترین هتل های ساحلی کلمبیا

برترین هتل های تاریخی کلمبیا

استخر در هتل بوتیک دون پپه احاطه شده با مسیرهای پیاده‌ روی ستون ‌دار و درختان گلدانی از مهم ترین جذابیت هاست. برای اقامت در هتل Boutique Don Pepe، که در جایی ساخته شده است، لازم نیست یک قدیس باشید. پرخوری و تنبلی شما را وسوسه می ‌کند، زیرا به ماساژ شکلاتی نعناع سانتا مارتا در اسپا یا شراب ‌های فرانسوی و استیک ‌های خشک شده در رستوران تسلیم می ‌شوید. ممکن است صدای آژیر را نیز احساس کنید، با خلیج سانتا مارتا و اسکله قایق بادبانی آن که فقط یک بلوک دورتر است.

هتل، Alko Hotel Casa Níspero با محیط اطراف خود در محله پرجنب ‌و جوش سن آنتونیو کالی ترکیب می ‌شود. با این حال، داخل آن شما را شگفت زده خواهد کرد، با لمس های تاریخی مانند درهای چوبی قرن قدمت و سنگ کاری کنده کاری شده از جیپور، هند. وقتی پا به بیرون از هتل گذاشتید، انرژی محله شما را جذب می ‌کند، خواه یک رقصنده خیابانی باشد که شما را به سالسا می کشاند یا پیاده‌ روی تا ایگلسیا سن آنتونیو که نفس شما را بند می ‌آورد.

در بخش زیر شاهد ملیت گردشگران در کلمبیا می باشید:

برترین هتل های جالب کلمبیا

در هتل تراسو اکثر کسانی که از سالنتو، یک شهر کوچک کوهستانی در نزدیکی Valle del Cocora عبور می کنند، کوله گردهایی هستند که بدشان نمی آید هر شب یک اتاق را با ده ها نفر دیگر به اشتراک بگذارند. در هتل تراسو، نگران این موضوع نخواهید بود. در این هتل کلمبیا، از تمام مزایای اقامت در سالنتو دوچرخه سواری در کوهستان، تورهای قهوه و اکوهایک با راحتی تخت و حمام خود بهره مند خواهید شد. یک سوئیت طبقه دوم را برای مناظر شگفت انگیز، درست از بانوج در بالکن خصوصی خود رزرو کنید.

One Santuario Natural که به عنوان مخفیگاه کلبه هابیت و جاذبه های گردشگری کلمبیا توصیف می‌ شود، پناهگاهی منزوی است که در امتداد رودخانه پالومینو قرار دارد و تنها چند دقیقه با سواحل رو به دریای کارائیب فاصله دارد. این خلوتگاه دسترسی مستقیم به پالومینو را ارائه می ‌کند، جایی که می ‌توانید انگشتان پای خود را در آب جاری فرو ببرید و نگاهی به میمون ‌های محلی بیندازید که در میان درخت ‌ها تاب می‌ خورند، یا در حالی که با یک راهنمای آموزش دیده به دریا می ‌روید، یک آبجوی یخی را باز کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران متخصص خود برای اخذ ویزای توریستی کلمبیا همراه و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *