مهاجرت به کشور کلمبیا

بهترین شهرهای کلمبیا

بهترین شهرهای کلمبیا

بهترین شهرهای کلمبیا در سال 2023، برای بازدید و اقامت توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما عزیزان در این مقاله معرفی شده اند. شهرهای این کشور زندگی های شبانه باورنکردنی را در خود جای داده اند. رستوران های عالی، بارهای پر جنب و جوش و برخی جشنواره ها و کارناوال های دلهره آور فقط به بهترین شهرهای این کشور می افزایند و چند موزه جالب در شهرهای آن پراکنده است.

با داشتن یک تاریخ غنی، مراکز زیبا و استعماری این شهر بسیار زیبا هستند. کلیساها و صومعه های قدیمی خود شما را دعوت می کنند. مناظر متنوع این کشور با کشوری مرتفع، سواحل رویایی و جنگل بارانی آمازون که کشوری بسیار باورنکردنی و متنوع است. به این معنی است که شهرهای خارق العاده آن هرگز از صحنه های زیبایی طبیعی برجسته دور نیستند.

بهترین شهرهای کلمبیا در سال 2023

این کشور مکانی باشکوه است و دارای قرن ها تاریخ، فرهنگ و زیبایی شناسی است. به طوری که، آن را به یک گوهر درخشان در میان کشورهای جهان تبدیل کرده است. واقعیت کلی در مورد این کشور این است که کشوری استوایی در قسمت شمالی آمریکای جنوبی است. این کشور با ونزوئلا و اکوادور و همچنین پرو و پاناما همسایه است. این کشور تا زمان استقلال در اوایل قرن نوزدهم تحت اشغال اسپانیا بود. امروزه، این کشور به دلیل صادرات قهوه در کلاس جهانی و همچنین به دلیل هنرمندان سرشناسر شناخته شده است. بهترین شهرهای کلمبیا عبارتند از:

  • بوگوتا
  • مدلین
  • کارتاگنا
  • سانتا مارتا
  • کالی

در نمودار زیر جمعیت هریک از شهرهای نام برده شده را مشاهده می کنید:

جمعیت بهترین شهرهای کلمبیابوگوتا پایتخت کلمبیا

بوگوتا از تمام جذابیت های شهر نیویورک برخوردار است و مرکز زندگی این کشور و از بهترین شهرهای کلمبیا است. تعداد کمی از شهرها چنین دریچه ای را برای زندگی محلی به شما اجازه می دهند. در روز اول خود در اینجا احساس خواهید کرد که جدا از شهر هستید. درخشان و هنرمند در سطح، اما همچنین مملو از موزه ها و با داشتن سایت میراث جهانی یونسکو که به خوبی حفظ شده است، فرهنگ خود را نیز رفع خواهید کرد.

یکی دیگر از جذابیت های اصلی بوگوتا غذا است. این گزینه ها برای غذاهای اصیل کلمبیایی بی پایان هستند. بین بونوئلوس، تامیل، سینی paisa و جاجیکو، نمی توانید اشتباه کنید. این شهر با کوه های سبز و عمیق آند احاطه شده است و بدون سر و صدا کلمبیایی است. زیارت شیب دار قله بلندترین نقطه بوگوتا، برای مردم بومی این کشور مقدس بود و امروز نیز از اهمیت مذهبی برخوردار است. منظره پانورامای خیره کننده کل شهر ارزش پیاده روی طولانی و سخت را دارد. اما برای کسانی که می خواهند بدون عرق ریختن به مناظر قله برسند، یک تله کابین نیز وجود دارد.

بوگوتا در نقاشی های دیواری پیچیده و رنگارنگ گچ بری شده است که قطعا ممکن است درک شما را از نقاشی دیواری خسته کند. مخلوطی از تاریخ این کشور، بیان خود التقاطی و عصبانیت سیاسی و اجتماعی در خیابان ها نقاشی شده است. یک تور راهنما به آثار هنری قانونی و غیرقانونی زمینه خاصی می بخشد و قدردانی کاملا جدیدی از این نوع هنر به شما می دهد. خیابان های سنگفرش عجیب، بناهای تاریخی حفظ شده و معماری استعماری آن را به زیباترین محله در این شهر خاکستری ریگ دار تبدیل کرده است. این مرکز کانون گردشگری است.

مدلین از بهترین شهرهای کلمبیا

شهر مدلین مشهور به بهار ابدی می باشد. مدلین در طول سلطنت کارتل معروف بدنام مواد مخدر Medellin برای ده ها سال عنوان خبری بین المللی داشت. اما آن دوره تاریک تاریخ کاملا پشت سر آن ها است و اکنون این شهر از بهترین شهرهای کلمبیا می باشد. مدلین به دلایل مختلف در تیتر خبرها قرار دارد. که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هجوم مهاجران
  • سیستم های مترو متمرکز بر محیط زیست
  • صنعت گردشگری پررونق

یک شهر خیره کننده با آجر قرمز در حوضه ای از کوه های سرسبز واقع شده است. در حالی که آسمان خراش های مدرن شروع به ظهور در مرکز شهر می کنند، شهرک های کوچک و بزرگ سراشیبی دامنه کوه را فرا گرفته اند. مدلین در حال رشد است. با آب و هوای معتدل، خیابان هایی که به راحتی قابل پیاده روی است و یک صحنه پرشور از زندگی شبانه در بین مسافران جوان محبوب شده است. مدلین شهری سرسبز است. شهری که طبیعت را رها نکرده و در سازگاری با محیط زیست خیلی بیشتر از دنیا را پشت سر گذاشته است. شما قصد دارید 2 روز اقامت داشته باشید و به راحتی یک هفته را در آنجا سپری کنید.

از مناظر دیدنی این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مواردتوضیحات
پارک آروي (Parque Arvi)پارک آروي یک طبیعت حفاظت شده و فرار خوشایند از فضای شهری در مرکز شهر است.
خیابان های کامونا 13آنچه روزگاری خطرناک ترین محله در جهان بود اکنون یک جاذبه گردشگری رنگارنگ است.
بوترو پلازابوترو شناخته شده ترین مجسمه ساز در کل کلمبیا است.

مدلین از بهترین شهرهای کلمبیا

شهر کارتاگنا در کملبیا

جواهر کارائیب و آب و هوای گرمسیری مطبوعی که تقریبا به اندازه گردشگران خارجی کلمبیایی به ارمغان می آورد. خیلی ها استدلال می کنند که این یکی از بهترین شهرهای کلمبیا برای بازدید است، دلیل خوبی وجود دارد. به بیان ساده، این مظهر زیبایی این کشور است. این یک شهر تاریخی و شهری رنگارنگ با حسی از شهر کوچک است. و مسلما یکی از زیبا ترین شهرهای آمریکای جنوبی است.

اما خیلی بیشتر از این هاست. کارتاگنا پر از تاریخ و این شهر قدیمی به طرز چشمگیری حفظ شده است که ارزش سرگردانی دارد. مسافران به سمت یکی از 2 منطقه برای خوابیدن می روند. شهر قدیمی برای راحتی بیشتر یا گتسمانی برای یک محیط دوست داشتنی می باشد. با فاصله از یکدیگر، به هر حال بیشتر وقت خود را در آن 2 محله خواهید گذراند.

فقط چند ساعت در شرق کارتاگنا پارک ملی تایرونا نهفته است. آب های شفاف، سواحل شنی که توسط کف دست محافظت می شوند. و برخی از مسیرهای پیاده روی جنگل های ستاره ای است. نمی توانید از این کشور دیدن کنید و این گوهر ساحلی را از دست بدهید. در این مقاله به بهترین شهرهای کلمبیا اشاره شد. چنانچه تمایل به بازدید از این کشور دارید، باید ویزای توریستی کلمبیا را دریافت نمایید. همچنین علاقه مندان به کار در کلمبیا می توانند سایر مقاله ها در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *