ویزای مسافرتی هلند

برترین هتل های هلند

برترین هتل های هلند

برترین هتل های هلند در میان لاله ‌ها و موزه‌ ها، ممکن است برخی از اولین تصاویری باشند که هنگام فکر کردن به هلند به ذهن خطور می ‌کنند. اما، این کشور متشکل از 12 استان مجزا علاوه بر این تجربیات کلاسیک، چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. ذخایر طبیعی خیره کننده، استراحتگاه های ساحلی مناسب برای خانواده، قلعه های جادویی، تالاب های وسیع، بوتیک های طراحی و تاکستان های خوش طعم، برخی از مکان هایی هستند که باید مورد کاوش قرار گیرند. و این کشوری است که به راحتی قابل تردد است با رسیدن به یک طرف به طرف دیگر در کمتر از 2 ساعت، می توانید همه آن را در هر کجا که بخواهید بمانید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مشاوره در خصوص ویزای توریستی هلند همراه شماست.

برترین هتل های مدرن هلند

هتل دیلن پنج ستاره از نظر سطح عالی خدمات به مشتریان و توجه بی‌نظیر به جزئیات، کمی به تخیل باقی می‌ماند. دیلان دارای 40 اتاق و سوئیت است. هر یک از اینها دارای یک دکور منحصر به فرد هستند، بنابراین هیچ دو تجربه هرگز شبیه هم نیستند. از آنجایی که این هتل در منطقه توریست پسند Keizersgracht آمستردام واقع شده است، بازدید از همه معروف ترین جاذبه ها بسیار آسان است. در حالی که برای نیازهای گسسته ‌تر کاملاً مناسب است، Dylan همچنین می‌ تواند رویدادهای بزرگ ‌تری مانند عروسی ‌ها و سمینارهای شرکتی را مدیریت کند. اتاق ها امکانات مدرنی مانند تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان و لوازم بهداشتی رایگان را ارائه می دهند.

این ملک بوتیک مجموعه ای از اتاق ها و سوئیت های مختلف را بسته به نیاز شما ارائه می دهد. سرویس اتاق 24 ساعته، دسترسی بی سیم رایگان و دستگاه قهوه ساز تنها سه مزیتی است که می توانید در طول اقامت خود از آنها لذت ببرید. همچنین یک باشگاه سلامت و اسپا در محل وجود دارد. ایده آل اگر می خواهید پس از یک سفر طولانی از فشار خارج شوید. یکی از منحصر به فردترین جنبه های مرتبط با هتل اوکورا این است که رستوران ها و بارهای متنوعی برای انتخاب وجود دارد.

در جدول زیر شاهد قیمت اتاق های هتل اوکورا در هلند می باشید:

نوع اتاققیمت اتاق ها به دلار
2 تخته240$
3 تخته300$
4 تخته430$

برترین هتل های معروف هلند

هتل سون وان سون دارای 9 اتاق نفیس است و هر کدام از این اتاق ها از هنرمندان خاصی مانند فرانتس لیست، چارلز دیکنز و ویلیام شکسپیر الگوبرداری شده اند. اگرچه ریشه های خود ساختمان را می توان به قرن نوزدهم ردیابی کرد، گنجاندن وسایل تجملی مدرن حتی می تواند تبعیض آمیزترین نیازها را برآورده کند. بسیاری از سوئیت ‌های آن ‌ها منظره ‌ای پانوراما از کانال ‌های آمستردام را ارائه و مهمانان می ‌توانند به لطف یک پاسیو در فضای باز، از تجربه‌ی غذاخوری فراموش ‌نشدنی لذت ببرند. کارکنان در محل بیش از حد خوشحال هستند که مهمانان خود را در مورد مکان بازدید در طول اقامت خود راهنمایی کنند.

اگرچه امتیاز هتل W یک زنجیره بین ‌المللی است، بازدیدکنندگان می ‌توانند در طول اقامت خود انتظار تجربه ‌ای شخصی‌ سازی شده با بالاترین سطح را داشته باشند. W Amsterdam در واقع از 2 ساختمان مجزا تشکیل شده است. ارائه طعم سفارشی از سنتی و مدرن. کمتر از 238 اتاق وجود دارد و این باعث شده است که هتل W یکی از بزرگترین املاک آمستردام باشد. 23 مورد از این سوئیت ها هستند. مدیریت در درجه اول به تجربیات شخصی مهمانان خود می پردازد. بنابراین می ‌توانید به امکاناتی از جمله (و نه محدود به) خدمات اتاق 24 ساعته، درمان ‌های اسپا حرفه ‌ای، یک اتاق تناسب اندام پیشرفته، یک مرکز تجاری کاملاً مجهز دسترسی داشته باشید.

در بخش زیر شاهد ملیت گردشگران در هلند می باشید:

برترین هتل های شگفت انگیز هلند

گراند هتل امرات که احتمالاً یکی از دیدنی‌ترین نمونه ‌های معماری هنر نو در آمستردام است، یک شاهکار طراحی است. خانه کشتیرانی از جاذبه های گردشگری هلند در سال 1914 به عنوان مقر شرکت های کشتیرانی برجسته شهر ساخته شد. شرکت های مختلف با هم بر سر یک ساختمان مشترک که قرار بود یک نقطه عطف شهر باشد، توافق کردند. به معمار و طراحان آزادی خلاقانه شگفت‌انگیزی داده شد که منجر به ساخت این ساختمان قابل توجه شد که مهمانان هتل اکنون می ‌توانند از آن لذت ببرند.

این ملک با دقت بازسازی شده است و دارای 165 اتاق و سوئیت لوکس است که هر کدام دارای نسبت های سخاوتمندانه و جزئیات هنری و خلاقانه هنری هستند. غذاهای الهام گرفته از فرانسوی-مدیترانه ای در رستوران Seven Seas ارائه می شود، در حالی که بار/سالن مکانی برای نوشیدن کوکتل با منظره کانال است. منطقه سلامت معاصر دارای سالن بدنسازی، استخر، و اسپا است.

برترین هتل های شگفت انگیز هلند

برترین مجموعه هتل های هلند

هتل کنسرواتوریوم که در خانه ای از کنسرواتوار موسیقی سویلینک ساخته شده بود، درهای خود را در سال 2011 افتتاح کرد و سطح جدیدی از اقامتگاه های لوکس معاصر را در این شهر اعلام کرد. این ساختمان بخشی از مجموعه هتل‌ های مجموعه است که توسط طراح میلان پیرو لیسونی طراحی شده است، این ساختمان به طور کامل به زیبایی سابق خود در قرن 19 بازسازی شده است.

واقع در میدان موزه، چند سنگ از موزه ریکس، پارک ووندل، موزه ون گوگ و مرکز خرید پی سی هوفسترات، پایگاه عالی برای کاوش در آمستردام است. این هتل دارای 129 اتاق در 8 طبقه از اتاق های سوپریور تا سوئیت می باشد. این هتل مانند Waldorf Astoria دنیای قدیم را با دنیای جدید ترکیب می کند و آتریوم شیشه ای اصلی که رستوران و پذیرش هتل را در خود جای داده است، نفس گیر است.

در نمودار زیر شاهد اقامت توریست ها در ماه های مختلف هلند هستید:

این هتل دارای مرکز جامع آکاشا است که یک اسپا و باشگاه ورزشی به مساحت 1000 متر مربع است که ترکیبی از بهترین ماساژهای شرقی و غربی، استخر 18 در 5 متری، گرداب و سونا هامان است. رستوران و براسری زیر نظر سرآشپز مشهور هلندی Schilo van Coevorden است. رستوران Tunes در بخش تاریخی ساختمان واقع شده است و در شب باز می شود در کنار رستوران است و بسیار مدرن و دنج است که کوکتل، شامپاین و تاپاس سرو می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنما و همراه شما در مسیر اخذ ویزای توریستی هلند هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *