مهاجرت به کشور فیلیپین

برترین هتل های فیلیپین

برترین هتل های فیلیپین

چه یک کاوشگر شهری باشید و چه بیشتر اهل ساحل، برترین هتل های فیلیپین برای انواع سفر شما وجود دارد که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت. در حالی که مسافران تجاری تمایل دارند در نزدیکی مانیل بمانند، بسیاری از آنها از طریق این مرکز پرواز می کنند تا به سواحل معروف جزایر فیلیپین بروند، جایی که استراحتگاه های 5 ستاره و آفتاب فراوان وجود دارد.

اینجا جایی است که می ‌توانید همه چیز را پیدا کنید، از یک هتل تاریخی با چشم ‌انداز خلیج مانیل و یک ملک مجلل در نزدیکی بهترین مراکز خرید ماکاتی تا یک استراحتگاه جزیره‌ ای خصوصی که توسط صخره ‌های مرجانی احاطه شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر اخذ ویزای توریستی و مهاجرت به فیلیپین مشاور و راهنمای شماست.

برترین هتل های جزیره ای فیلیپین

آمانپولو جزیره خودش را در مجمع ‌الجزایر سیوئو اشغال می‌کند، جایی که تعداد اعضای قلمرو حیوانات با مقداری خنده‌دار از انسان‌ها بیشتر است. فرودگاه خصوصی که مهمانان پس از یک پرواز سریع از مانیل در آن فرود می‌آیند، به جمعیت غارنشین این استراحتگاه اضافه می‌شود. هنگامی که با ده‌ ها گونه پرنده ساکن جزیره ارتباط برقرار نمی‌کنید یا با دقت از لانه ‌سازی لاک ‌پشت ‌های دریایی اجتناب می ‌کنید، بازدیدکنندگان می ‌توانند در میان ساکنان رنگارنگ بی ‌شماری در پارک دریایی مجاور شیرجه بزنند، به جزیره‌ های مجاور بروند یا زیر سقف‌ های کاشی ‌شده صدفی در اسپا پنهان شوند. ماساژ هیلوت را از دست ندهید که دارای برگ های گرم موز و روغن نارگیل فشرده سرد است).

Pangulasian که به خاطر مناظر سورئال طلوع و غروب خورشید به آن جزیره خورشید لقب گرفته است انتخاب های بسیار خوب آن است. آیا یک ویلای ساحلی با دسترسی مستقیم به شن‌ های پودری و آب ‌های فیروزه‌ ای که احتمالاً شما را در وهله اول به مناطق دورافتاده شمالی پالاوان جذب کرده است، رزرو می‌کنید یا ویلای استخری با تقریباً 240 فوت مربع فضای غوطه ‌وری خصوصی و مناظر زیبای Bacuit خلیج؟ در مورد یک ویلای سایه بان که 50 تا 60 فوت بالاتر از سطح زمین اوج می گیرد و مناظری از جزایر ال نیدو را در بالای درخت ارائه می دهد، یا یک ویلای کالاو با یاروی خصوصی خود چیست؟

برترین هتل های شهری فیلیپین

برترین هتل های شهری فیلیپین

ماکاتی شهری در داخل شهر، شیک‌ ترین منطقه خرید، تجاری و تفریحات شبانه مانیل است. در Makati Shangri-La، میهمانان دسترسی شگفت ‌انگیزی به همه موارد فوق، از جمله مراکز خریدی که محله را به یک مکان زیارتی خرده ‌فروشی تبدیل کرده ‌اند، دارند. پس از استقرار، به سمت گلوریتا بروید، جایی که همه چیز را از بوتیک ‌های زیبایی سطح بالا گرفته تا یک مغازه گروفروشی خانوادگی و چندین استارباکس پیدا خواهید کرد. برخی از بهترین رستوران های مانیل نیز در ماکاتی واقع شده اند، اما کاخ شانگ خود شانگری لا بسیار زیبا و دوست داشتنی است، اگر حتی کوچکترین علاقه ای به غذاهای کانتونی داشته باشید، نمی خواهید این تجربه را از دست بدهید.

کار در فیلیپین در حوزه گردشگری رونق دارد. در جدول زیر شاهد نرخ افزایش گردشگران در فیلیپین می باشید:

نرخ افزایشسال
8%2020
10%2021
10%2022

محبوب ترین هتل های فیلیپین

یکی از راه های مهاجرت به فیلیپین و آشنایی با این کشور سفر به آن است. استراحتگاه و اسپا Boracay Shangri-La در یکی از محبوب ترین مکان های تعطیلات فیلیپین واقع شده است. و در حالی که همه چیزها را دارد. آب های فیروزه ای، سواحل پودر قند، تپه های سرسبز چیزی که ندارد شلوغی است. Shangri-La که در یک منطقه حفاظت ‌شده زیست ‌محیطی با ساحل درخشان خاص خود قرار دارد، همچنین دارای سالن غذاخوری پوشیده از سایبان، کابان ‌هایی روی صخره ‌های غروب آفتاب، و اسپای شبه‌ جزیره ‌ای در یک خلیج خصوصی است. اقامتگاه‌ ها به‌ طور بی ‌نقصی با ویژگی ‌های محلی تزیین شده است.

در نمودار زیر شاهد اقامت توریست ها در هتل های شهری و هتل های جزیره ای در فیلیپین هستید:

اقامت توریست ها در هتل شهری و شبه جزیره ای

معروف ترین هتل های فیلیپین

هتل مانیل، بانوی بزرگ مهمان ‌نوازی فیلیپینی، داستان‌ های زیادی برای گفتن دارد که حتی همینگوی نیز تحت تأثیر قرار گرفت. او گفته است: اگر داستان خوب باشد، مانند هتل مانیل است. برنده جایزه نوبل تنها یکی از افراد برجسته‌ای بود که از برنج نظامی (ژنرال مک آرتور در سال 1935 اقامت گزید و اندکی قبل از اشغال ملک توسط نیروهای ژاپنی در دهه 40 میلادی) تا لیست ‌های هالیوود (از جمله داگلاس فیربنکس جونیور) را ترک کرد. و سامی دیویس جونیور) به ستاره‌های راک (زمانی که بیتلز در سال 1966 به طور تصادفی از ایملدا مارکوس رد کرد، آنها در اینجا ماندند).

حمام ها اکنون با لوازم بهداشتی بولگاری و اتاق خواب ها با تلویزیون HD ارائه می شوند. همانطور که از پنجره های اتاق ناهار خوری سوئیت می بینید، هتل نمی توانست برای بهبود چشم اندازهای شگفت انگیز خلیج انجام دهد. مقاصد توریستی برجسته مانند بوراکای، پالاوان، سبو، بوهول و سیارگائو برخی از بهترین شهرهای فیلیپین هستند که فیلیپین را به تعطیلات و کانونی برای استراحت ‌های لوکس برای بسته ‌های ماه عسل و سفرهای خانوادگی تبدیل می ‌کنند.

در بخش زیر شاهد ویژگی های معروف ترین هتل ها در فیلیپین می باشید:

ویژگی های معروف ترین هتل ها در فیلیپین

برترین استراختگاه های فیلیپین

گروه استراحتگاه های ال نیدو اولین و طولانی ترین برنامه سفر حباب هتل های ال نیدو با تایید DOT در فیلیپین و در میان بهترین استراحتگاه ها در ال نیدو و استراحتگاه های پالاوان است. آنها همچنین برخی از بهترین استراحتگاه های دوستدار محیط زیست و از جاذبه های گردشگری در فیلیپین هستند. هر تفرجگاه ال نیدو دارای امکاناتی با منظره دریا است، از جمله کلبه‌ های آبی در جزیره آپولیت، ویلاهای سنتی با سقف کاهگلی جزیره مینیلوک، کلبه‌ های ساحلی سوئیت‌های جنگلی جزیره لاگن، و ویلاهای ساحلی و استخری امروزی.

اگر می ‌خواهید به یکی از تورهای جهشی در جزیره ال نیدو و بسته ‌های غواصی ال نیدو بروید که در هر برنامه سفر ال نیدو ضروری است، این استراحتگاه ‌ها برای قایق ‌ها نیز به راحتی قابل دسترسی هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر همراه سفر به فیلیپین راهنمای ویزای توریستی فیلیپین می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *