ویزای مسافرتی فیلیپین

جاذبه های گردشگری فیلیپین

جاذبه های گردشگری فیلیپین

فیلیپین کشوری منحصر به فرد در اقیانوس آرام است و جاذبه های گردشگری فیلیپین دارای تنوع است و هر سال گردشگران زیادی برای دیدن این جاذبه ها سفر می کنند. فیلیپین متشکل از هزاران جزیره است و دارای خطوط ساحلی بسیار است. این کشور دارای آب و هوای گرمسیری است. به خصوص در فصول سرد گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. فیلیپین همچنین از نظر اقتصادی رشد قابل توجهی داشته است. آمارهای اقتصادی این کشور در وضعیت خوبی قرار دارد. علاوه بر جاذبه های فیلیپین این کشور نیز در شهرهای خود به سبب تاریخ خود دارای جاذبه های شهری و تاریخی نیز می باشد. برای آشنایی و شناخت جاذبه های گردشگری فیلیپین این مقاله را که توسط مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت منتشر شده مطالعه کنید.

معرفی جاذبه های گردشگری فیلیپین

فیلیپین یک بهشت گرمسیری در اقیانوس آرام است که از بیش از 7000 جزیره تشکیل شده است. سرزمینی جذاب برای کاوش است. در مجموع، مناظر فیلیپین دارای مجموعه ای از شگفتی های طبیعی است که از آتشفشان ها و تراس های برنج گرفته تا رودخانه های تمیز و غارهای آهکی و همچنین سواحل زیبا برخوردار است. به طور جداگانه، جزایر فیلیپین هر یک ویژگی های منحصر به فردی را برخوردار هستند. چنانچه به دنبال بهترین مکان برای آب تنی و غواصی هستید و یا ترجیح می دهید. در مناظر تاریخی در شهرهایی مانند مانیل یا ویگان که ریشه های استعماری عمیقی دارند دیدن کنید فیلیپین مقصدی مناسب برای شما است.

فیلیپین دومین مجمع الجزایر بزرگ در جهان است که دارای مکان های جالبی برای دیدن و تجربه وجود دارد. فرهنگ منحصر به فرد فیلیپین به همراه مناظر خیره کننده و مهمان نوازی مردم این کشور بسیاری را به این کشور جذب کرده است. در اینجا برخی از جاذبه های گردشگری در فیلیپین معرفی شده اند:

  • ساحل سفید بوراکای (White Beach Boracay)
  • شهر مانیل (Manila City)
  • آتشفشان مایون (Mayon)
  • تپه های شکلات (Chocolate Hills)
  • رودخانه های زیرزمینی پورتو پرینسکا (Puerto Princesa)
  • جزیره هوپینگ (Hopping Island)
  • تراس های برنج باتاد (Batad Rice Terraces)
  • آبشار پاگسانجان (Pagsanjan Falls)
  • پل معلق جزیره بوهول (Bohol Brigde)
  • پالاوان (Palawan)
  • ویگان (Vigan)
  • خلیج کرون (Coron bay)
  • جنگل بیلار (Bilar Forest)
  • استخر سنگی ماگپوپونکو (Magpupungko Rock Pool)
  • جزیره کامیگوین (Camiguin Island)
  • تابوت های آویزان ساگادا (Sagada Coffins)

ساحل سفید بوراکای از جاذبه های گردشگری فیلیپین

در فیلیپین کمبود سواحل بکر وجود ندارد. اما اگر به دنبال یک منطقه ساحلی فعال تر و شلوغ تر هستید، یکی از بهترین مکان های دیدنی فیلیپین، ساحل سفید در بوراکای است. این ساحل پرجمعیت ترین ساحل در جزیره است. اما در آنجا فرصت های کافی برای قایقرانی و سایر ورزش های آبی پیدا خواهید کرد. صندلی ها و آلاچیق های زیادی در زیر نخل های این ساحل وجود دارد. بنابراین می توانید بر روی شن های سفید خالص این ساحل استراحت کرده و لذت ببرید. در این ساحل حتی می توانید ماساژ کنار ساحل رزرو کنید. غواصی در این ساحل و اسنورکلینگ یک فعالیت محبوب در ساحل سفید بوراکای است. اگر نمی خواهید کار زیادی را انجام دهید. همچنین می توانید در قایق های بزرگ این ساحل از امکانات آن بهره مند شوید. جهت مهاجرت به این کشور ابتدا مقاله مهاجرت به فیلیپین را بررسی بفرمائید.

از این رو میانگین تعداد متقاضیانی که به این کشور مهاجرت نموده اند را از طریق نمودار زیر بررسی بفرمائید:

آمار مهاجرت به فیلیپین

مانیل از جاذبه های گردشگری فیلیپین

مانیل یک شهر هیجان انگیز و شلوغ فیلیپین است و یک کلانشهر پر رونق است. با کلیساهای قدیمی و تاریخ استعماری احاطه شده است. به راحتی می توانید به تنهایی در اطراف مانیل قدم بزنید. همچنین می توانید از گشت و گذار در قدیمی ترین منطقه، شهر به نام اینترامورس با دیوارهای زیبا استفاده کنید. در جایی که در اینجا برخی از مهم ترین جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی و بناهای مهم را پیدا خواهید کرد. کلیساها و بناهای معروف سن آگستین را می توانید در پارک ریزال و فورت سانتیاگو در این شهر مشاهده کنید. هر یک دارای ویژگی های قابل توجهی در مانیل هستند.

در این شهر می توانید از تورهای مخالف بهره مند شوید. برخی دیگر به صورت تورهای پیاده روی یا دوچرخه سواری در سطح شهر ارائه می شود. این شهر همچنین دارای رستوران های محلی بسیار لذیذی است که در کنار تماشای جیپنی های رنگارنگ که نماد فیلیپین هستند فضای جالبی را بوجود می آورند. جهت تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در فیلیپین را بررسی بفرمائید.

تپه های شکلات از جاذبه های گردشگری فیلیپین

شگفتی زمین شناسی در جزیره بوهول معروف به تپه های شکلات در فیلیپین یک پدیده طبیعی بی نظیر است. این مکان میراث جهانی یونسکو یک منطقه حفاظت شده است که دارای بیش از 1200 تپه کوچک است. طی چندین قرن در بالای زمین پدیدار شده اند. این منطقه زمانی در زیر اقیانوس بود. این تپه های منحصر به فرد از هر جهت گسترش یافته اند. این تپه ها در بیشتر سال سبز هستند. اما در فصل خش، به رنگ قهوه ای شکلاتی در می آیند. به همین دلیل نام تپه های شکلات را بر روی آنها گذاشته اند. این تپه ها مسیری راحت به بالای تپه را منتهی می شود که بهترین منظره را برای بازدیدکنندگان فراهم می کنند. در این تپه ها حتما بسیاری از گل های ظریف را در طول پیاده روی که منحصر به فرد این منطقه هستند، مشاهده خواهید کرد.

رودخانه زیر زمینی پورتو پرینسکا در فیلیپین

گشت و گذار در رودخانه زیرزمینی در پورتو پرینسکا یکی از کارهای هیجان انگیزی است که می توانید در فیلیپین انجام دهید. این رودخانه زیرزمینی در جزیره پالاوان در داخل پارک ملی رودخانه زیر زمینی میراث جهانی یونسکو قرار دارد. با استفاده از تورهای قایق سواری می توانید تجربه قایق سواری در مایلی زیر زمین را تجربه کنید. این سفر شما را از طریق یک غار پیچیده احاطه شده توسط صخره های سنگ آهک عمودی عبور می دهد. در طول بازدید خود شما می توانید سازندهای استالاگمیت و استالاکتیت باستان را مشاهده کنید. همچنین از هوای خنک این غار لذت ببرید. وقتی در غارهای تاریک روی آب زمرد شناور می شوید، راهنمای شما نقاط مختلف و جالب این غار را معرفی می کنند.

تراس های برنج باتاد از جاذبه های گردشگری فیلیپین

تراس های برنج باتاد از جاذبه های گردشگری فیلیپین

دیدن تراس های برنج باتاد در طلوع آفتاب در بانا تجربه ای فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند. این امر به ویژه برای عکاسان که به دنبال ثبت منظره ای زیبا از صنعت کشاورزی در فیلیپین هستند توصیه می شود. برخی از این تراسها بیش از 2000 سال قدمت دارند. نشانگر شکل متداول کشاورزی در کشور هستند. تراس های پشته به داخل کوهستان حک شده اند. مزارع کشاورزی عمودی در منطقه ای خالی از زمین مسطح ایجاد می کنند. کارگران در این تراس ها معمولا برنج و سبزیجات کاشت می کنند. شما می توانید در جاده های بالای تراس ها قدم بزنید. با نگاه کردن به پایین منظره ای خیره کننده را مشاهده کنید. صبح زود و غروب بهترین زمان ممکن برای دیدن رنگ منحصر به فرد این تراس ها است.

کوه آتشفشان مایون فیلیپین

دیدن آتشفشان مایون در استان آلبای در جزیره لوزون در فیلیپین بسیار توصیه می شود. این قله یک کوه اتشفشان فعال با ارتفاع بیش از 2400 متر است. آتشفشان مایون دارای قله مخروطی بسیار زیبایی است. بیشتر بازدید کنندگان می خواهند با دیدن آن از روبرو و از دامنه از آتشفشان لذت ببرند. مسیرهای طبیعتگردی در محوطه پارک های ملی، کوه آتشفشان را احاطه کرده اند، جایی که می توانید حیوانات وحشی مانند پارکت و پرندگان دیگر را نیز مشاهده کنید. کوهنوردان حرفه ای می توانند برای صعود از این کوه آتشفشانی درخواست مجوز کنند اما مسیر آن دشوار است. گازهای خطرناک در نزدیکی قله منتشر می شوند، بنابراین احتیاط لازم است. زمان ایده آل برای بازدید از این کوه، ماه های مارس تا ماه می است که ماه های غیر بارانی است.

پل معلق بوهول در فیلیپین

در جزیره بوهول، پلی ساخته شده از چوب بامبو تقریبا به ارتفاع 40 متر در هوا بر فراز رودخانه لوبوک ساخته شده است. برای کسانی که حس ماجراجویی دارند یا تمایل به هیجان و بودن در ارتفاع را دارند پیاده روی بر روی پل معلق بوهول یک تجربه عالی خواهد خواهد بود. این پل آویزان در شهر سویا است. ترکیب این تجربه با گشت و گذارهای دیگر در جزیره بوهول لذت آن را دوچندان می کند. با گذشت سال ها، این پل که در ابتدا با بامبو بافته شده ساخته شده بود. به دلیل محبوبیت آن در میان گردشگران، مقداری تقویت شده و ایمن تر شده اما هنوز معلق است. هنگام پیاده روی رو آن هیجان پیچ و تاب خوردن آن را تجربه خواهید کرد. جهت اطلاع از شرایط کار در فیلیپین مقاله لینک شده اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار خواهد داد.

کشتی های غرق شده در جزیره سانگات فیلیپین

کشتی های غرق شده برای گشت و گذار در جزیره سانگات در کرون برخی از بهترین مکان های غواصی در جهان هستند. این کشتی ها در اعماق متنوعی قرار دارند که برای هر 2 غواصی، غواصی در آب های عمیق و غواصی در آب های کم عمق مناسب است. کشتی های غرق شده در این جزیره که بسیاری از آنها از جنگ جهانی دوم مانده اند. زیستگاه گونه های متنوعی از ماهی ها شده اند. آب شفاف باعث می شود تا به راحتی کشتی ها و حیوانات وحشی زیر آب را مشاهده کنید. بسیاری از کشتی ها از حمله به نیروی دریایی ژاپن در سال 1944 برجا مانده اند. غواصان عمیق می توانند ناوهای جنگی Akitsushima Maru ، Irako Maru و Kyokuzan Maru را مشاهده کنند.

در این نگارش همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی کردند برخی از جاذبه های گردشگری فیلیپین را معرفی نمودند. همانطور که ملاحظه کردید این کشور دارای جاذبه های فراوانی است. برای دیدن همه آنها نیاز به اقامت طولانی در این کشور دارید. چنانچه علاقه مند به مهاجرت به فیلیپین هستید. همچنین می توانید این مقاله را مطالعه کنید تا درباره فیلیپین و راه های اخذ اقامت این کشور بیشتر بدانید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *