ویزای تحصیلی

اعزام دانشجو به گابن

اعزام دانشجو به گابن

برای اعزام دانشجو به گابن باید ابتدا این کشور و دانشگاه و شرایط زندگی و تحصیل را به خوبی بررسی نمایید. گابن کشوری در ساحل غربی آفریقای مرکزی به پایتختی لیبرویل است. این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای قاره آفریقا محسوب می شود. سیستم آموزشی جمهوری گابن بیشتر بر اساس آموزش فرانسوی ساخته شده است اما با نیازهای مردم گابن سازگار است. آموزش در اولویت دولت است و این امر ثابت می کند که در روستاهای سراسر کشور مدرسه وجود خواهد داشت.

سیستم آموزشی در گابن توسط دو وزارتخانه مدیریت می شود: وزارت آموزش با آموزش پیش دبستانی و مدرسه سروکار دارد و وزارت آموزش عالی و فناوری های نوآورانه دانشگاه ها را نظارت و بررسی می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای مشاوران و کارشناسان با تجربه در حوزه اعزام دانشجو به گابن و دیگر کشورهاست.

بررسی سیستم آموزشی جهت اعزام دانشجو به گابن

کودکان بین 6 تا 16 سال باید آموزش ابتدایی را دریافت کنند که رایگان است. کل دوره آموزشی شامل 13 کلاس است. زبان آموزش در مدرسه فرانسوی است. اتفاقاً نیمی از مدارس کشور تحت حمایت کلیسا هستند یا خصوصی هستند. به طور کلی، اکثر کودکان در گابن به مهد کودک می روند، سپس به مهدکودک می روند و در سن 6 سالگی وارد دبستان می شوند. سطح بعدی دبیرستان است که از 7 کلاس تشکیل شده است. معمولا طبق این سیستم، بچه ها در سن 19 سالگی فارغ التحصیل می شوند. کسانی که دوره کامل تحصیلی را گذرانده باشند می توانند وارد موسسات آموزش عالی و مدارس حرفه ای شوند. کودکان در سن 6 سالگی برای 6 سال آموزش ابتدایی در دبستان ثبت نام می کنند. نتایج آزمون ورودی کلاس ششم آنها تعیین کننده کیفیت راهنمایی است که بعداً به آن اعزام خواهند شد.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در گابن هستید:

میزان دانشجویان بین المللی در گابن

مراحل اعزام دانشجو به گابن

مهم ترین مرحله برای اعزام دانشجو تحقیقات و مشاوره با یک کارشناس است تا بتواند یک دانشگاه خوب و مناسب در گابن بیابد. شهریه معمولاً بر اساس استانداردهای محلی گران است اما استاندارد بالایی را ارائه می دهد. اگر تصمیم به تحصیل در گابن دارید، به ویزا نیاز دارید. دقت کنید که باید حداکثر 1 هفته بعد اسکان در گابن به پلیس مراجعه کنید و خود را در این بخش ثبت کنید.اطلاعات محل اقامت و دیگر اسناد را نیز در یک سند ثبت خواهید کرد. برای جلوگیری از اخراج باید ظرف 30 روز پس از ورود به گابن برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. ویزای تحصیلی گابن هر ساله باید تمدید شود. اگر والدین شما مقیم دائم گابن هستند، تا زمانی که هنوز به والدین خود وابسته هستید، نیازی به دریافت ویزای دانشجویی ندارید.

برای درخواست ویزای تحصیلی گابن به مدارک زیر نیاز دارید:

  • گذرنامه
  • نامه پوششی برای ویزا
  • نامه پوششی از مدرسه یا موسسات آموزش عالی یا دانشگاه، خطاب به اداره مجاز کنترل مهاجرت
  • نامه پذیرش از مدرسه یا موسسه آموزش عالی یا دانشگاه
  • کپی پاسپورت والدین
  • نامه پوششی از مدرسه به اداره مهاجرت که سال پذیرش و مدت تحصیل را نشان می دهد.

شرایط اعزام دانشجو به گابن

دانشگاه های پیشنهادی جهت اعزام دانشجو به گابن

مؤسسه دانشگاهی علوم سازمانی سوفی انتوتومه EMANE (IUSO-SNE)، مدرسه ملی دبیرخانه سابق یک مؤسسه آموزش عالی با حرفه حرفه ای است.BBS از زمان ایجاد خود، خود را به عنوان یک تلاقی دانش و عملکرد بانکی و مدیریتی تثبیت کرده است که در آن تمام اجزای آنچه بهترین آموزش را در زمینه های خاص بانکداری، مالی و مدیریت کسب و کارها تشکیل می دهد. دوره های BBS که توسط مقامات گابن مورد تایید و به رسمیت شناخته شده اند، از اعتباربخشی قاره ای CAMES نیز بهره می برند. BBS از نزدیکی خود به دنیای واقعی تجارت استفاده می کند تا به دانش آموزان آموزش حرفه ای متمرکز بر کسب دانش و دانش مشخص ارائه دهد. این نیاز به آنها اجازه می دهد تا از طریق ظرفیت عملیاتی زیاد و توانایی آنها در درک شغل بانکدار و یا مسئولیت های یک مدیر به عنوان یک کل، در بازار کار برجسته شوند.

دانشگاه مدیریت آفریقا (AUM) نشأت گرفته از اراده ای استوار از چندین متخصص و متخصص از دنیای آموزش عالی و تحقیقات برای پاسخگویی به تقاضای قوی برای آموزش عالی حرفه ای و دیپلم در گابن است. AUM با پیشروی و جهت گیری قاطعانه نسبت به بین المللی، هم ارزش های انسان شناختی، جامعه شناختی و انسانی آفریقا را با نوآوری به عنوان یک عنصر اساسی، علاوه بر نشانه هایی که امروزه، اطمینان می دهد و آن را به بالاترین سطح ارتقا می دهد، مرتبط کرده است. یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشکده های مدیریت در آفریقاست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره تخصصی و خدمات کاملی مانند اخذ ویزا و پذیرش و مهاجرت و اعزام دانشجو به گابن همراه شماست.

سوالات رایج در مورد اعزام دانشجو به گابن

در این بخش از مقاله به سوالات رایج متقاضیان اعزام دانشجو به گابن پاسخ داده ایم:

  • نرخ پذیرش دانشگاه های گابن چقدر است؟ نرخ پذیرش در رشته های مختلف از %40 تا %60 متغیر است.
  • مراحل اعزام داشجو به گابن چیست؟ ابتدا تحقیقات و انتخاب دانشگاه و اخذ یک نامه تاییدیه و سپس اخذ ویزای تحصیلی گابن و مهاجرت جهت تحصیل و کار و زندگی به گابن.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *