ویزای تحصیلی

تحصیل در گابن

تحصیل در گابن

تحصیل در گابن که در آفریقا واقع شده است شرایط و حداقل های لازم برای تحصیل دانشجویان بومی خود را دارد و همچنین دانشگاه های متعددی دارد که تمامی رشته ها را ارائه می دهد. از رشته های پزشکی و پرستاری و دندان پزشکی و داروسازی گرفته تا مدیریت و مهندسی و حقوق همگی در این کشور وجود دارند. البته گابن فرهنگ و طبیعت خاص خودش را نیز دارد که ممکن است یک جاذبه تلفی شود. در حال حاضر دانشجویان بین المللی از کشورهای اطراف و از آفریقا برای تحصیل در این کشور مهاجرت کرده اند. شما می توانید برای پرسیدن سوالات خود در باب تحصیل در گابن و یا اخذ پذیرش تحصیلی با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

بررسی تحصیل در گابن

گابن کشوری محصور در خشکی است که در ساحل غربی آفریقای مرکزی واقع شده است. گابن به دلیل زیرساخت های پیشرفته دانشگاهی خود به سرعت تبدیل به یک مقصد مطلوب انتخابی می شود. بیش از 15 موسسه آموزش عالی وجود دارد و برنامه های بین المللی شناخته شده را ارائه می دهند. اگر از علاقه مندان به زبان هستید، می توانید از یادگیری زبان فرانسه و بسیاری از زبان های محلی لذت ببرید. گابن مکانی با زیبایی طبیعی است که مسافران از آن لذت خواهند برد. اسکان و حمل و نقل به طور گسترده ای در دسترس است و اقامت شما در گابن ارزشمند خواهد بود. تحصیل در خارج از کشور در گابن به دانش آموزان اجازه می دهد تا درک بیشتری از غرب آفریقا داشته باشند و به آنها یاد می دهد که چگونه بر چالش های زندگی در یک سرزمین خارجی غلبه کنند.

این به دانش آموزان اجازه می دهد تا در یک محیط خارجی تخصصی تجربه کسب کنند. گابن دارای چندین دانشگاه است که برنامه هایی را برای تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهند. برنامه ها شامل کشاورزی، زیست شناسی، زیست پزشکی، شیمی، علوم زمین، مهندسی، ریاضیات، فیزیک، جغرافیا، روانشناسی، مردم شناسی، اقتصاد، مهندسی، فلسفه، اقتصاد، مدیریت، تجارت، روابط بین الملل هستند. نرخ باسوادی بزرگسالان در گابن %84 است. نرخ باسوادی مردان 85%، و نرخ باسوادی زنان 83.42% است. گابن  از فرانک CFA به عنوان ارز خود استفاده می کند. این یک اقتصاد مبتنی بر پول نقد نیز هست، اما کارت ‌های اعتباری و کارت ‌های اعتباری نیز در برخی موسسات پذیرفته می ‌شوند. چک های مسافرتی در بانک قابل تعویض است.

دانشگاه های گابن جهت تحصیل

دانشگاه علم و صنعت ماسوکو که توسط قانون 29 ژانویه 1986 ایجاد و سازماندهی شد، در ابتدا شامل دو مؤسسه آموزشی بود که از لیبرویل به فرانسویل منتقل شدند: دانشکده علوم و مدرسه ملی مهندسین لیبرویل.”Université Omar Bongo” سپس “Université Nationale du Gabon (UNG)” در سال 1970 تاسیس شد. این دانشگاه در سال 1974 به “Université Omar Bongo” تغییر نام داد و عضو کامل انجمن آفریقایی است. دانشگاه ها. “Université Omar Bongo” یک موسسه دولتی مستقر در لیبرویل است و اولین دانشگاه این کشور بود. دانشگاه علوم آفریقا یا Université Africaine des Sciences (UAS) – موسسه آموزش عالی خصوصی در گابن. دانشگاه علوم آفریقا به طور رسمی در سال 2006 تاسیس شد. خانه پردیس اصلی دانشگاه علوم آفریقا، پایتخت گابن لیبرویل است.

دانشگاه علوم بهداشت با4 مؤسسه و دانشکده دکتری خود، بیش از هر زمان دیگری به دلیل کیفیت قابل توجه تدریس و نظارت بر آن شناخته شده است که باید حفظ شود، حتی در زمان های پر دردسری که به تازگی تجربه شده است. بودجه عملیاتی آن و عدم وجود مزمن بودجه سرمایه گذاری برای چندین سال اجرا می شود. این یک جامعه آموزشی پر جنب و جوش و پژوهش محور و یکی از بهترین دانشگاه های گابن و شاید حتی منطقه فرعی است. علاوه بر این، کار بیشتری برای ایجاد ارتباط بیشتر، پایدارتر و مصمم تر برای تلاش برای تعالی در آموزش و تحقیق انجام می شود. استعداد و خلاقیت با وجود کثرت دانش‌آموزان و کمبود زیرساخت ‌ها در همه رشته ‌ها ظاهر می‌ شود.

دانشگاه های گابن جهت تحصیل

مشاغل دانشجویی در گابن

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود دانش آموزان مشاغل پاره وقت را انتخاب کنند. این ممکن است به این دلیل باشد که آنها می توانند پول اضافی برای خواربار و غذا، پول برای حمل و نقل، پول برای لوازم التحریر و همچنین برای کمک به شهریه دریافت کنند. برخی از توان مالی فراتر می روند و شغلی پیدا می کنند تا بتوانند ماهیت شغل را بیاموزند یا تجربه ای را کسب کنند که در تکمیل تحصیلات به آنها کمک کند. آنها را برای چیزهایی که در دنیای تجارت پیش می آید آماده می کند. دانشجویان می توانند به عنوان دستیار فروش آنلاین برای شرکت هایی مانند شرکت های آرایشی و بهداشتی یا پوشاک شغل پیدا کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال دانشجویی در گابن هستید:

نرخ اشتغال دانشجویی در گابن

سفیران برند مدل دانشجویان می توانند به عنوان سفیران برند برای برندهای لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی کار کنند. دانشجویان می توانند به عنوان دستیار اداری در شرکت ها به صورت پاره وقت کار کنند. آنها می توانند یاد بگیرند که چگونه کار انجام می شود، اما به طور موقت در حالی که تحصیلات خود را دنبال می کنند. دانشجویان می توانند به عنوان نماینده مرکز تماس به صورت پاره وقت کار کنند. برای این نوع شغل، آنها باید حداقل به زبان انگلیسی خوب باشند تا بتوانند بهتر ارتباط برقرار کنند. دانش آموزان همچنین می توانند به عنوان پیشخدمت پاره وقت کار کنند و غذا را برای مشتریان سرو کنند. آنها علاوه بر دریافت حقوق، می توانند از دریافت انعام از مشتریان نیز بهره مند شوند.

نحوه درخواست ویزای الکترونیکی گابن

برای دریافت ویزای الکترونیکی گابن به صورت آنلاین، کافی است این چند مرحله ساده را دنبال کنید: مرحله 1: فرم درخواست را با جزئیات اولیه و اطلاعات سفر خود تکمیل کنید. اطلاعات وارد شده را به دقت بررسی کنید و زمان پردازش را انتخاب کنید. مرحله 2: سپس، هزینه پردازش را بپردازید. مرحله 3: مجوز ویزای الکترونیکی گابن مورد تایید خود را دریافت کنید، آن را چاپ کنید و پس از ورود به گابن ارائه دهید. برای دریافت برچسب ویزا باید هزینه دولتی در فرودگاه پرداخت شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر تحصیل در گابن مشاور و پاسخگوی سوالات شماست.

سوالات پرتکرار در باب تحصیل در گابن

در این قسمت از مطلب به چند سوال پرتکرار شما در باب تحصیل در گابن پاسخ داده ایم:

  • شرایط تحصیل در گابن به چه صورت است؟ گابن کشوری محصور در خشکی است که در ساحل غربی آفریقای مرکزی واقع شده است. گابن به دلیل زیرساخت های پیشرفته دانشگاهی خود به سرعت تبدیل به یک مقصد مطلوب انتخابی می شود. بیش از 15 موسسه آموزش عالی وجود دارد و برنامه های بین المللی شناخته شده را ارائه می دهند. اگر از علاقه مندان به زبان هستید، می توانید از یادگیری زبان فرانسه و بسیاری از زبان های محلی لذت ببرید. گابن مکانی با زیبایی طبیعی است که مسافران از آن لذت خواهند برد. اسکان و حمل و نقل به طور گسترده ای در دسترس است و اقامت شما در گابن ارزشمند خواهد بود.
  • دانشگاه های گابن جهت تحصیل کدام اند؟ دانشگاه علم و صنعت ماسوکو که توسط قانون 29 ژانویه 1986 ایجاد و سازماندهی شد، در ابتدا شامل دو مؤسسه آموزشی بود که از لیبرویل به فرانسویل منتقل شدند: دانشکده علوم و مدرسه ملی مهندسین لیبرویل.”Université Omar Bongo” سپس “Université Nationale du Gabon (UNG)” در سال 1970 تاسیس شد. این دانشگاه در سال 1974 به “Université Omar Bongo” تغییر نام داد و عضو کامل انجمن آفریقایی است. دانشگاه ها. “Université Omar Bongo” یک موسسه دولتی مستقر در لیبرویل است و اولین دانشگاه این کشور بود. دانشگاه علوم آفریقا یا Université Africaine des Sciences (UAS) – موسسه آموزش عالی خصوصی در گابن. دانشگاه علوم آفریقا به طور رسمی در سال 2006 تاسیس شد. خانه پردیس اصلی دانشگاه علوم آفریقا، پایتخت گابن لیبرویل است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *