ویزای تحصیلی

تحصیل پزشکی در گابن

تحصیل پزشکی در گابن

تحصیل پزشکی در گابن در یک دانشگاه که نام آن دانشگاه علم و فناوری ماسوکو فرانس ویل امکان پذیر است. شرایط تحصیلی لازم اسناد دبیرستان و گواهینامه های سطح Aو مدرک مهارت زبان فرانسه (در صورت وجود) است. کپی پاسپورت و مدارک شناسایی و ارائه مدرک مثبت پرداخت هزینه های دانشگاه و اثبات محل اسکان هم بخش از مدارک الزامی برای تحصیل پزشکی در گابن است.

محل اقامت گزینه های خارج از دانشگاه در دسترس است و گزینه های در محوطه دانشگاه در دسترس است. در این مقاله در خصوص تحصیل پزشکی در گابن بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد. برای مشاوره و اتخاذ تصمیم مناسب برای تحصیل پزشکی در گابن و یا دیگر کشورها می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

شرایط تحصیل پزشکی در گابن

برای تحصیل لیسانس جراحی یا پزشکی در گابن در دانشگاه علم و فناوری ماسوکو در فرانس ویل توضیحاتی خدمت شما ارائه می دهیم. درجه این رشته لیسانس است و زبان برنامه هم انگلیسی است. ترم پذیرش پاییز (سپتامبر) و بهار (فوریه) است. زمان شروع تحصیلات اوت است و مدت زمان برنامه (3 سال) 6 ترم است.متوسط هزینه تحصیل در رشته پزشکی در گابن در این دانشگاه  €500 (یورو) است. هزینه های دیگر شامل ساختار شهریه فوق برای همه دانشکده ها به طور متوسط ​​اعمال می شود، اما ممکن است با برنامه ها بر اساس شرایط خاص متفاوت باشد. در صورت تمدید هزینه اضافی دریافت خواهد شد. لطفا برای مبالغ واقعی که باید پرداخت شود به نامه پذیرش توجه کنید. خرج زندگی هم در گابن برای دانشجویان تا 300€ (یورو) در ماه می رسد.

برخی از دانشجویان ممتاز می توانند توسط موسسه برای تدریس پاره وقت استخدام شوند و همچنین به دلیل نیروی کم در بخش پزشکی و بهداشت دانشجویان می توانند به سرعت برای تجاب عکلی و حرفه آماده شوند. فرصت های تامین مالی در دانشگاه  معمولاً فرصت‌ های پاره وقت در بخش ‌های مختلف را به دانشجویانی که دائماً از نظر علمی برتر هستند، ارائه می ‌دهند. این رشته زیرنظر سازمان آموزشی در دانشگاه علم و صنعت ماسوکو انجام می شود و فرصت های کارآموزی را نیز فرهم می کند. شکل ارزیابی در این دانشگاه به صورت نمرات و معدل است. هر درس در برنامه (Electives & Prerequisites) مقدار معینی امتیاز اعتباری را به خود اختصاص می دهد. الزامات زبان لازم برای مهارت زبان فرانسه است.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش تحصیلی در رشته پزشکی در گابن هستید:

نرخ پذیرش تحصیلی در رشته پزشکی در گابن

دانشگاه پزشکی در گابن

دانشگاه علم و صنعت ماسوکو (USTM) موسسه دولتی. در فرانس ویل، گابن واقع شده است. این مؤسسه آموزش عالی یکی از جوان ترین موسسه های کشور است. دانشگاه علوم و فنون ماسوکو در سال 1986 مطابق با مفاد قانون شماره 7/85 و با انتقال، از لیبرویل به فرانسویل، از دانشکده علوم، دانشکده ملی مهندسی لیبرویل (ENSIL) ایجاد شد که به مدرسه پلی تکنیک ماسوکو (EPM)  تبدیل شد.

این صندوق توسط صندوق سرمایه گذاری گابن با کمک صندوق توسعه عربستان سعودی، بانک توسعه اسلامی و جمهوری فرانسه تامین مالی شد. این مجموعه دانشگاهی در 30 دسامبر توسط رئیس جمهور فقید جمهوری، رئیس دولت جناب حاج عمر بونگو اوندیبا افتتاح شد. در این دانشگاه می توانید در رشته های مختلف مانند معماری، هنر و طراحی، علوم زیستی، بازرگانی، مهندسی شیمی، شیمی، مهندسی عمران، تاریخ، اقتصاد، مالی و حسابداری، زبان، پزشکی، حقوق، فیزیک تحصیل کنید.

دانشگاه پزشکی در گابن

مزایای تحصیل پزشکی در گابن

دانشگاه های پزشکی گابن تلاش می کنند تا آموزش پزشکی با کیفیت با تمرکز بر دانش نظری و آموزش عملی ارائه دهند. دانش آموزان می توانند انتظار یک برنامه درسی جامع و دقیق را داشته باشند که آنها را برای حرفه پزشکی آماده کند. مطالعه MBBS در گابن به دانش آموزان اجازه می دهد تا بینشی در مورد چالش های بهداشتی خاص منطقه کسب کنند. این شامل قرار گرفتن در معرض بیماری های گرمسیری، نگرانی های بهداشت عمومی، و مسائل پزشکی منحصر به فرد در منطقه است. فرهنگ و سنت های متنوع گابن تجربه ای غنی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. تحصیل در گابن به دانش آموزان اجازه می دهد تا خود را در فرهنگ محلی غوطه ور کنند و درک وسیع تری از شیوه های مراقبت های بهداشتی جهانی به دست آورند.

در حالی که زبان فرانسه زبان رسمی گابن است، برخی از دانشگاه های پزشکی ممکن است برنامه های MBBS را به زبان انگلیسی ارائه دهند. برای دانشجویان مسلط به زبان فرانسه، تحصیل پزشکی در گابن فرصتی عالی برای تقویت مهارت های زبانی آنها فراهم می کند. دانشگاه‌ های پزشکی در گابن اغلب با بیمارستان‌ ها و مراکز بهداشتی ارتباط دارند و فرصت ‌های فراوانی را برای چرخش بالینی و آموزش عملی برای دانشجویان فراهم می ‌کنند. آموزش مقرون به صرفه: در مقایسه با برخی از کشورها، هزینه تحصیل پزشکی در گابن ممکن است برای دانشجویان داخلی و بین المللی مقرون به صرفه تر باشد. این می تواند برای کسانی که به دنبال آموزش با کیفیت و بدون بار مالی بیش از حد هستند مفید باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرانی که قصد تحصیل پزشکی در گابن را دارند مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

سوالات متداول در مورد تحصیل پزشکی در گابن

در این بخش از مطلب در مورد تحصیل پزشکی در گابن به سوالات متداوال شما پاسخ داده ایم:

  • هزینه تحصیل پزشکی در گابن چقدر است؟ درجه این رشته لیسانس است و زبان برنامه هم انگلیسی است. ترم پذیرش پاییز (سپتامبر) و بهار (فوریه) است. زمان شروع تحصیلات اوت است و مدت زمان برنامه (3 سال) 6 ترم است.متوسط هزینه تحصیل در رشته پزشکی در گابن در این دانشگاه  500€ (یورو) است.
  • مزایا تحصیل پزشکی در گابن چیست؟ فرهنگ و سنت های متنوع گابن تجربه ای غنی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. تحصیل در گابن به دانش آموزان اجازه می دهد تا خود را در فرهنگ محلی غوطه ور کنند و درک وسیع تری از شیوه های مراقبت های بهداشتی جهانی به دست آورند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *