ویزای تحصیلی

تحصیل دندانپزشکی در گابن

تحصیل دندانپزشکی در گابن

تحصیل دندانپزشکی در گابن که یک رشته محبوب و پردرآمد است موجب می شود تا فارغ التحصیلان بتوانند در این کشور و یا کشورها فرانسوی زبان در حوزه دندان پزشکی کار کنند. اکوسیستم های متنوع گابن و چالش های بهداشت عمومی فرصت های تحقیقاتی بالقوه ای را برای دانشجویان دندان پزشکی که علاقه مند به انجام مطالعات در زمینه هایی مانند پزشک دهان و دندان و بررسی و تحقیقات در منطقه گرمسیری، و تاثیرات بیماری های عفونی و اپیدمیولوژی هستند، در دهان و دندان و جراحی دندان ارائه می دهد. در گابن دانشگاه ها برای دندان پزشکی محدود هستند و شما در صورت تمایل می توانید با شانس بالا و نرخ پذیرش بالا برای این موقعیت مدارک خود را آماده کنید و با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد تحصیل دندان پزشکی در گابن مشورت نمایید.

بررسی تحصیل دندانپزشکی در گابن

دانشکده دندانپزشکی یک مرکز بهداشت دهان و دندان در سطح جهانی است که متعهد به ارتقای سلامت دهان از طریق تعالی آموزش و یادگیری، ارائه خدمات، مشارکت جامعه و تحقیقات است. دانشکده دندانپزشکی آموزش حرفه ای با کیفیت بالا و آموزش های بالینی مبتنی بر خدمات را در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد که پایه و اساس توسعه حرفه ای مادام العمر را ایجاد می کند. دندانپزشکی مدرن از محدوده «دریل و پر کردن» گذشته فراتر رفته است. امروزه دندانپزشکان بیماری ها و ناهنجاری های صورت، فک ها، مفاصل و پوشش بافت نرم دهان را مدیریت می کنند. آنها مراقبت جامعی را برای کل سیستم دهان و صورت ارائه می دهند.

لیسانس رشته دندانپزشکی در گابن به مدت 5 سال است. سال های 1 تا 3 بر روی اخلاق زیستی، قانون سلامت و علوم دندانپزشکی تمرکز دارند. سال های چهارم و پنجم بر درک زمینه پزشکی، دندانپزشکی، اجتماعی و جامعه عمل بالینی دندانپزشکی تمرکز دارند. پس از فارغ التحصیلی باید یک سال خدمات اجتماعی را تکمیل کنید. اگر برای اولین بار برای BDS ثبت نام می کنید، باید در شورای حرفه های بهداشت آفریقای جنوبی (HCPSA) ثبت نام کنید. در گابن دندانپزشکان در مکان ‌های مختلف از جمله در کلینیک ‌های عمومی، صنعتی، مطب خصوصی و خدمات عمومی کار می ‌کنند.

شرایط ورود رشته دندانپزشکی در گابن

فرانسوی و انگلیسی زبان اصلی هستند و ریاضیات در سطح 5 و برای علوم زیستی و علوم فیزیک  سطح 5 لازم است. دانشکده علوم بهداشت از نمره شاخص ترکیبی برای هدایت انتخاب متقاضی استفاده می کند. این شامل نتایج تحصیلی ماتریک شما برای 5 موضوع: انگلیسی، ریاضیات، بهترین علوم فیزیک یا علوم زیستی و بهترین دو موضوع دیگر. دانشکده دندانپزشکی جدیدترین دانشکده این دانشگاه است. بیانیه ماموریت آموزش نیروی انسانی دندانپزشکی سطح بالا با تعالی در تشخیص، مدیریت و پیشگیری از بیماری های دهان و دهان و با کسب مهارت های مرتبط با برنامه ریزی نیازهای بهداشت دهان و دندان در گابن است. به طور کلی برنامه دندانپزشکی در مقطع کارشناسی فلسفه آموزشی جامعه گرا و جامعه محور را برای آموزش دندانپزشکان خود اتخاذ می کند.

دانشجویان دندانپزشکی در مقطع کارشناسی علاوه بر این، بیولوژی دهان را در 200-300 سطح و تکنیک های جراحی پیشرفته را در سطح 400 انجام می دهند. برنامه BDS بسیار دقیق است و سیستم های اعتباری را مانند سایر دانشکده ها اجرا نمی کند. زمانی که دانشجویان وارد سال های بالینی می شوند، تقریباً هیچ وقفه ای وجود ندارد و دانشجویان در هر سطحی تحت معاینات حرفه ای قرار می گیرند که باید قبل از ورود به مرحله بعدی قبول شوند.

شرایط ورود رشته دندانپزشکی در گابن

مزایای تحصیل دندانپزشکی در گابن

برای همگام شدن با الزامات آموزش عالی مدرن، دانشکده دندانپزشکی از برنامه درسی مبتنی بر مشکل، دانشجو محور و معطوف به جامعه، با ادغام عمودی و افقی موضوعات پیروی می کند. مدرک دندانپزشکی به 5 سال تحصیل تمام وقت و به دنبال آن یک سال خدمات اجتماعی اجباری نیاز دارد. دانشجویان از ترم دوم سال اول تحصیلی با دندانپزشکی بالینی آشنا می شوند و از سال سوم به بعد از طریق شبیه سازی و کار واقعی روی بیماران در آموزش های بالینی گسترده شرکت می کنند. این برنامه برای افراد بسیار باهوش و سخت کوشی که عاشق کار با مردم هستند، جزئیات گرا هستند، عاشق کار با دست و فناوری خود هستند و می خواهند در جوامع نیازمند تغییر ایجاد کنند، ایده آل است. علاقه به علوم طبیعی، زیست شناسی و تحقیقات پیش نیاز است.

این برنامه از طریق قرار گرفتن در معرض اولیه بالینی، ادغام و قرار گرفتن در معرض جامعه منحصر به فرد است و رشته های طلایی را در سراسر برنامه درسی تشکیل می دهد. این برنامه بر توسعه مهارت ‌های استدلال بالینی و به اصطلاح «مهارت‌ های نرم»، از جمله مهارت ‌های ارتباطی رابطه ‌ای از طریق یادگیری مبتنی بر مورد و بازی نقش متمرکز است. با تحصیل در گابن، دانشجویان پزشکی این شانس را دارند که به بهبود مراقبت های بهداشتی در منطقه کمک کنند، به ویژه در مناطقی که دسترسی محدود به خدمات پزشکی دارند.

پذیرش رشته دندانپزشکی در گابن

دانشکده های پزشکی معمولاً باز شدن برنامه های برنامه های دندانپزشکی را قبل از شروع سال تحصیلی اعلام می کنند. دوره درخواست ممکن است در ماه های منتهی به شروع برنامه باشد. نامزدهای احتمالی باید فرم درخواست را تکمیل کرده و تمام مدارک مورد نیاز را در مهلت تعیین شده ارسال کنند. مدارک مورد نیاز ممکن است شامل ریز نمرات دانشگاهی، توصیه نامه، رزومه یا رزومه، بیانیه هدف، نمرات آزمون مهارت زبان (در صورت وجود)، و سایر شرایط خاص تعیین شده توسط دانشکده پزشکی باشد.

در جدول زیر شاهد نرخ پذیرش تحصیلی در گابن هستید:

نرخ پذیرش تحصیلیسال
52%2022
60%2023
66%2024

آزمون ورودی برخی از دانشکده های پزشکی ممکن است از متقاضیان بخواهند که در آزمون ورودی پزشکی به عنوان بخشی از فرآیند پذیرش شرکت کنند. این آزمون ممکن است دانش داوطلب را در موضوعاتی مانند زیست شناسی، شیمی و فیزیک ارزیابی کند. مصاحبه بسته به الزامات دانشکده پزشکی، متقاضیان ممکن است برای مصاحبه برای ارزیابی مناسب بودن آنها برای برنامه دندان پزشکی فراخوانی شوند. پس از تکمیل فرآیند ارزیابی، دانشکده پزشکی تصمیم پذیرش را به اطلاع داوطلبان خواهد رساند. در صورت قبولی، داوطلبان دستورالعمل های بیشتری در مورد فرآیند ثبت نام و ثبت نام دریافت خواهند کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مشاوره تحصیلی به متقاضیان جهت تحصیل دندان پزشکی در گابن آماده ارائه خدمات به شماست.

سوالات رایج در باب تحصیل دندانپزشکی در گابن

در این قسمت از مطلب سعی کرده ایم تا در مورد سوالات تحصیل دندانپزشکی در گابن صحبت کنیم:

  • شرایط تحصیل دندانپزشکی در گابن چیست؟ لیسانس رشته دندانپزشکی در گابن به مدت 5 سال است. سال های 1 تا 3 بر روی اخلاق زیستی، قانون سلامت و علوم دندانپزشکی تمرکز دارند. سال های چهارم و پنجم بر درک زمینه پزشکی، دندانپزشکی، اجتماعی و جامعه عمل بالینی دندانپزشکی تمرکز دارند. پس از فارغ التحصیلی باید 1 سال خدمات اجتماعی را تکمیل کنید.
  • مدارک مور نیاز برای پذیرش تحصیلی در رشته دندان پزشکی در گابن چیست؟ نامزدهای احتمالی باید فرم درخواست را تکمیل کرده و تمام مدارک مورد نیاز را در مهلت تعیین شده ارسال کنند. مدارک مورد نیاز ممکن است شامل ریز نمرات دانشگاهی، توصیه نامه، رزومه، بیانیه هدف، نمرات آزمون مهارت زبان (در صورت وجود)، و سایر شرایط خاص تعیین شده توسط دانشکده پزشکی باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *