مهاجرت کاری نروژ

موسسات معتبر کاریابی در نروژ

موسسات معتبر کاریابی در نروژ

موسسات معتبر کاریابی در نروژ راه ارتباطی متقاضی و کارفرما می باشند. وظیفه این موسسات ارسال رزومه کاربردی متقاضی به کارفرما معتبر است. از لحاظ سیاست جذب نیروی انسانی کاری، دولت نروژ در هر صنفی اقدامات ویژه ای را برای جذب این نیروها انجام می دهد. برای اقدام به فعالیت های کاری و کسب درآمد از مشاغل موجود در نروژ می توان از طریق موسسات معتبر کاریابی در نروژ اقدام کرد. مقاله پیش رو توسط مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جمع آوری شده است.

شرایط پذیرش موسسات کاریابی در نروژ

مهاجرانی که قصد اقامت از طریق اخذ ویزاهای مختلف (تحصیلی، سرمایه گذاری، بورسیه و کاری) دارند برای پرداخت هزینه های زندگی و تحصیلی نیازمند کسب درآمد هستند. بیشتر موسسات کاریابی وابسته به دولت این کشور و یا به صورت بین المللی فعالیت می کنند. موسسات کاریابی زیادی در این کشور سرمایه گذاری می کنند. بیشتر نیروهای مهاجر را جذب و معرفی می کنند. این موسسات به صورت بین المللی فعالیت می کنند. قوانین و شریط کاری مورد نیاز سازمان های دولتی را می شناسند. فی مابین سازمان درخواست دهنده و نیروی کار قراردادی 1 ساله و یا 6 ماهه بسته می شود. در بخش های بعدی به لیست های موسسات کاریابی در نروژ اشاره می نمائیم. شایان ذکر است که سایت کاریابی نروژ می تواند راهنمای شما در همین باب باشد.

موسسه کاریابی manpower نروژ

این موسسه یکی از موسسات معتبر کاریابی در نروژ می باشد. دفاتر بسیاری از این موسسه در برخی از شهرها فعالیت می کنند. این موسسه در شهرهای میلواکی و شیکاگودارای 2 نمایندگی باشد. بیش از 80 کشور در سراسر دنیا شعبات، فعالیت های گسترده ای در جذب نیروی کار انجام می دهند. در این موسسه حدود 33000 کارمند داخلی و خارجی مشغول به کار می باشند. در سال 1965 تاسیس شد است. شناسایی دفاتر مرکزی در سال 2023 به بیش از 35 شعبه در شهرهای اصلی توسط دولت آن کشور انجام شد. جهت کار در این کشور و کسب اطلاعات دقیق مقاله کار در نروژ را مطالعه بفرمائید.

این موسسه قرارداد های سالانه با سازمان های معتبر بین المللی و دولتی زیادی را برای جذب و معرفی نیروی کار انجام می دهند. از قبیل:

  • حمل و نقل
  • IT
  • بانکداری
  • انبار کالا
  • بایگانی
  • مدیریت اداری
  • کنترل اسناد
  • مدیریت پروژه
  • ترجمه

جهت اطلاع از شرایط رشد کار و نرخ بیکاری در این کشور نمودار نرخ بیکاری را از طریق تصویر زیر مشاهده بفرمائید:

نرخ بیکاری در نروژنکته مهم، موسسات معتبر کاریابی در نروژ ترجیح می دهند در اولویت از نیروهای کاری نروژ استفاده کنند. در صورت عدم شرکت متقاضیان نروژی در فراخوان جذب نیروی انسانی کاری، سایر کشورها می توانند اقدام کنند. موسسه کاریابی Adecco موسسه Adecco یکی از بهترین موسسات کاریابی بین المللی است که توسط کشور سوئیس در نوروژ تاسیس شده است. یکی از بزرگترین موسسات کاریابی در نروژ به حساب می آید.

موسسه کاریابی Jonzone و Necon نروژ

این موسسه Jonzone مانند سایر موسسات کاریابی در نروژ دارای جایگاه ویژه ای در زمینه جذب و انتقال نیروی انسانی در بازارکار را دارد. از فعالیت های آن می توان به معرفی مهاجران خارجی در بازار ها و سازمان های بین المللی موجود در این کشور اشاره کرد. برای نقل و انتقال در صورت تمایل برای کار در سایر شعبات تحت پوشش خود می توان از این موسسه اقدام کرد.

این موسسهNecon موسسه کاریابی نیمه دولتی نروژی تاسیس شده در سال 2004 می باشد. مهارجران خارجی بسیاری از طریق این موسسه اقدام و نتایج کاری قابل توجهی کسب کرده اند. این موسسه دارای 280 کارمند فعال در زمینه انعقاد قراردادهای کاری و معرفی متقاضیان در سازمان های نروژ می باشد.

های کاریابی در نروژ (ADECCO)

هر ساله متقاضیان زیادی برای یافتن شغل مناسب در زمینه کاری مورد علاقه خود به این موسسه مراجعه می نمایند. این موسسه در این کشور بیش از 2 دهه سابقه کار دارد. این موسسه کاریابی یکی از بهترین موسسه های کاریابی در نروژ است. این موسسه در سال 1996 میلادی تاسیس شده است. این موسسه نیز مانند اکثر موسسه های کاریابی در سایر نقاط دنیا شعبه های مختلفی دارد. این شرکت در سال 1996 از ادغام شرکت فرانسوی اکو و شرکت سوئیسی آدیا تاسیس شده است. ADECCO خدماتی را در بر می گیرد. شامل استخدام کارکنان موقت، قراردادهای دائمی و همچنین ارائه مشاوره های مختلف در بخش های مختلف تجاری است. بخش های اداری، صنعتی، فنی، مالی و حقوقی اصلی ترین زمینه های کاری این موسسه هستند. جهت کار در این کشور ابتدا مقاله کار در نروژ را مطالعه بفرمائید.

موسسه های کاریابی CAPUS در نروژ

یکی دیگر از بهترین موسسات کاریابی در این کشور موسسه کاریابی CAPUS است. هر ساله افراد زیادی از طریق این موسسه وارد بازارکار این کشور می شوند.

مشاغل مورد نیاز در موسسات کاریابی در نروژ

در این جا به معرفی مشاغل مورد نیاز موسسات معتبر کاریابی در نروژ می پردازیم. مشاغل مورد نیاز عبارتند از:

  • بانکداری
  • امور مالی
  • بیمه
  • تحصیل و تربیت
  • بازاریابی
  • بهداشت
  • انبار کالا
  • حمل و نقل
  • مشاغل دفتری و اداری
  • ساختار و ساختمان
  • فروش و خدمات

شرایط کاری خاصی برای بیشتر این فعالیت ها وجود دارد. در بخش بانکدار و نگهداری اسناد مالی، دانستن زبان نروژی و تجربه کانل از بانکداری و خوشرفتاری فرد می توان اشاره کرد. در بخش IT دانستن علوم و مهارت های مدیریت پروژه، بهره برداری، پایگاه داده، آزمون، توسعه و شبکه لازم می باشد. جهت اطلاع از شرایط کار و اخذ مجوز قانونی در این کشور مقاله ویزای کاری نروژ را مطالعه بفرمائید.

مهارت های نرم افزاری موسسه کاریابی در نروژ

مهارت های نرم افزاری شامل مهارت های زیر می باشد:

  • Systems development Java/.NET
  • Front-end developmen
  • UNIX/Linux operating, MS server operation
  • Oracle/MSSQL/MySQL database operation and development

در بخش مشاغل اداری نیز به تسلط به نرم افزارهای ابزارهای کاری مانند فتوکپی، اسکنر، کامپیوتر و تسلط بر نرم افزارهای پروژه ای مدیریتی، آرشیوبندی و اقتصادی را نیازمند است. در بخش انبارداری کالا و صنعت پروژه های حمل و نقل نیز نیاز به راننده کامیون، انباردار، کارگر تولیدی، کارگر بارانداز دارند. در قسمت رسانه و بازاریابی به مشاغل زیر نیاز است: مدیران ارتباطات، مشاوران اطلاعات، روزنامه نگاران، مشاوران بازاریابی. مشاوران و وکلاء موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند شما را در کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به نروژ، اخذ تابعیت نروژ، مهاجرت به نروژ از طریق کار و غیره راهنمایی نمایند.

سوالات پرتکرار در باب موسسات معتبر کاریابی در نروژ

سوالات پرتکرار در باب موسسات معتبر کاریابی نروژ مطابق قوانین سال 2023 عبارتند از:

  • مشاغل مورد نیاز موسسات کاریابی نروژ شامل چه مشاغلی است؟ بانکداری، امور مالی، بیمه، تحصیل و تربیت، بازاریابی، بهداشت، انبار کالا، حمل و نقل، مشاغل دفتری و اداری، ساختار و ساختمان و فروش و خدمات
  • چه مهارت های نرم افزاری برای موسسات کاریابی نروژ نیاز است؟ فرانت اند دولوپر، جاوا، نت دولوپر، اوراکل، لینکوس، دیتابیس و نرم افزارهای به روز و کاربردی
  • موسسه کاریابی Manpower در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟ حمل و نقل، بانکداری، انبار کالا، بایگانی، مدیریت اداری، کنترل اسناد، مدیریت پروژه و ترجمه از جمله فعالیت های این موسسه می باشد.
  • کدام موسسات کاریابی در نروژ شناخته شده هستند؟ موسسات Manpower، Jonzone،، Necon، Adecco، CAPUS از جمله موسسات معتبر و شناخته شده در نروژ هستند.
5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه برای “موسسات معتبر کاریابی در نروژ

  1. سمیرا گفت:

    سلام مرسی از مقاله خوبتون. میخواستم بدونم نروژ ویزای جستجوی کار هم داره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما. امکان صدور ویزای جستجوی کار برای ایرانیان وجود ندارد. در خصوص مهاجرت کاری با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. هلیا گفت:

    سایت کاریابی‌‌ نروژ رو‌ میشه معرفی کنید

    1. صادقی گفت:

      با سلام در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید. در خصوص مهاجرت به نروژ هم پیشنهاد میشه مقاله را مطالعه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *