مهاجرت کاری نروژ

لیست مشاغل مورد نیاز نروژ

لیست مشاغل مورد نیاز نروژ

آگاهی از لیست مشاغل مورد نیاز نروژ موضوعی حائز اهمیت در خصوص کار در نروژ است که در این مقاله تیم ترجمه ما به این موضوع پرداخته است. اگر قصد دارید برای کسب اقامت در کشور نروژ وارد خاک این کشور شود، باید با اصلی ترین و پرتقاضی ترین زمینه های کاری در این کشور شناخته شود. لازم به ذکر است که لیست مشاغل مورد نیاز نروژ از پرتقاضاترین و بهترین مشاغل برای متقاضیان خارجی و مهاجران ایجاد شده است. این مقاله توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب لیست مشاغل مورد نیاز نگارش شده است.

شرایط اشتغال در نروژ

نروژ مرتبا به عنوان دیگری از بهترین مکان های زندگی ممکن است شود. این کشور به کارگران ماهر بین المللی فرصت های مختلف ارائه می دهد. اما متقاضیان جویای کار باید بدانند که در چه زمینه هایی باید در این کشور مشغول به کار شوند. این کشور به دلیل داشتن سطح بالایی از زندگی محبوب است. کارکنان از حقوق و شرایط کاری خود و همچنین تعالی کار و زندگی که می تواند در کشور نروژ حفظ کرد، بسیار راضی هستند. با این وجود یافتن شغل در نروژ ممکن است دشوار باشد.

یکی از راه های آسانتر کردن یافتن شغل این است که بدانید در نروژ چه مشاغلی مورد نیاز است. ممکن است بتوانید در بخش های خاص متمرکز شوید. از این رو شانس استخدام شدن را افزایش می دهد. یادگیری زبان نروژی به طور معمول چشمگیری شانس شما را برای دست آوردن شغل مناسب در نروژ افزایش می دهد. 3 بخش اصلی که در لیست مشاغل مورد نیاز است نیاز به قرار گرفتن در فرم عبارت از:

  • پرستاری
  • نفت و گاز
  • ساخت و ساز

کسب اقامت این کشور با مزایای بی شماری همراه شما باشد که بتوانید با مراجعه به سایر مقالات ما را از این مزایا و موارد مثبت به صورت کامل آگاه و استفاده کنید.

پرستاری در لیست مشاغل مورد نیاز نروژ

اگر یک پرستار یا متخصص مراقبت های بهداشتی باشد که به دنبال فرصت های شغلی در نروژ باشد. شانس زیادی برای یافتن شغل مناسب در کشور نروژ داشت. تقاضاء فقط برای این حرفه ها در کشور وجود دارد. زیرا در حال حاضر در این کشور کمبود پرستاران واجد شرایط وجود دارد. قبل از درخواست گواهینامه از سازمان ثبت نروژ برای کارکنان بهداشت، باید یک مدرک کارشناسی 3 ساله را کسب کنید. تا بتوانید در این زمینه در کشور نروژ مشغول شوید تا کار کنید. کار مدرک کارشناسی حتی قبل از مهاجرت به نروژ نیز امکان پذیر می شود. اما دانشجویی که از دانشگاه های نروژ فارغ التحصیل می شود، رزومه مناسبی جهت استخدام دارد.

به طور کلی در نروژ کمبود متخصص واجد شرایط مراقبت های بهداشتی وجود دارد. پرستاران خارجی با داشتن سطح تحصیلات استاندارد در صورت اقدام به کسب مجوز برای اشتغال در نروژ کردن. مراقبت های بهداشتی نروژ توسط 4 مقام منطقه ای که مناطق جنوب شرقی، غربی، مرکزی و شمالی را پوشش می دهد می تواند اداره شود. هر مرجع مسئول بیمارستان های منطقه خود و متخصص استخدام متخصص مراقبت های بهداشتی است. مقام رسمی محلی مسئولیت مراقبت از سالمندان و سایر خدمات مراقبت از را برای استفاده از شماست. جهت تحصیل و اشتغال در رشته پرستاری مقاله رشته پرستاری در نروژ مطالعه برفرمائید.

لیست مشاغل مورد نیاز رشته نفت نروژ

بخش نفت و گاز بزرگترین و مهمترین صنعت در نروژ است. این صنعت تقریبا 14% تولید ناخالص داخلی و 39% از کل صادرات کشور نروژ را تشکیل می دهد. یافتن شغل در این بخش آسانتر است. زیرا کارمندان بین المللی زیادی در هر 2 بخش دریایی و ساحلی مشغول به کار می شوند. بسیاری از شرکت های فعال در نروژ متخصصان واجد شرایطی را از سراسر جهان استخدام می کنند. حقوق و دستمزد در این بخش زیاد است. اما به عنوان یک حرفه ای واجد شرایط، کار متقاضیان به خصوص اگر این کار خارج از کشور باشد ممکن است سخت باشد. کار روی دکل کاملا متفاوت با یک کار اداری معمولی است.

معمولا افرادی که در این بخش مشغول به کار می شوند. اشتغال آنها به صورت چرخشی است. زمان عادی که در یک دکل مشغول به کار می شوند از 2 هفته تا یک ماه می باشد. در بخش نفت و گاز در زمینه تعمیر و نگهداری، دریایی و حفاری، مشاغلی در زمینه کار در اداره ها می باشند. همچنین تکنسین های واجد شرایط برای کار ثابت در دفتر (مشاغل دریایی) هستند. همچنین شرکت های نفت و گاز در کشور نروژ به دنبال جذب مهندسین بویژه در اسلو و استاوانگر هستند. جهت اطلاع از شرایط کار در این کشور مقاله کار در نروژ از اطلاعات جامعی برخوردار می باشد.

لیست مشاغل مورد نیاز رشته نفت نروژ

لیست مشاغل مورد نیاز مهندسی در نروژ

صنعت ساخت و ساز در نروژ به دنبال جذب کارگران است. زیرا پول زیادی برای ساخت و نگهداری خانه ها و ساختمان های تجاری، توسعه جاده ها و فرودگاه ها هزینه می شود. نروژ جمعیت کمی دارد. پیدا کردن نیروی کار واجد شرایط در ساخت و ساز بسیار دشوار است. به همین دلیل، کارفرمایان نروژی به دنبال استخدام کارگران ماهر از خارج از کشور برای اشتغال در زمینه ساخت و ساز در کشور نروژ می باشند.

اگر شهروند اتحادیه اروپا و یا منطقه اقتصادی اروپا باشید، حداقل می توانید برای پروژه های موقتی به راحتی در نروژ استفاده کنید. اگر این شرایط را داشته باشید. اگر شرایط بهداشتی و ایمنی داشته باشید. شانس یافتن شغل در نروژ را برای شما افزایش می دهد. جهت اطلاع از شرایط در این کشور مقاله اقامت نروژ را بررسی کنید بفرمائید. همچنین می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و از تمام شرایط مربوط به آگاه شوید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

4 دیدگاه برای “لیست مشاغل مورد نیاز نروژ

  1. محمد گفت:

    سلام محمد هستم 32 ساله لیسانس متالورژی 2 سال سابقه کار مدرک زبان ندارم دارایی من 150 میلیون میتونم برای کار در کشور نیوزیلند اقدام کنم ممنون میشم راهنمایی کنید .

    1. صادقی گفت:

      با سلام . سیستم ویزاهای کاری کشورهای خارجی بر اساس امتیازبندی می باشد. جهت بررسی امتیازات با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. حسین گفت:

    سلام من 33 سالمه فوق دیپلم برق قدرت و دارای گواهینامه پایه یک 7 ساله و برق کار ماهر ساختمان و خانمم 32 ساله مهندس عمران از دانشگاه دولتی و معدل 13.90 با سابقه کار 10 ساله و یک فرزند یک ساله. آیا شرایط ادامه تحصیل برای خانمم و یا شغل رانندگی سنگین و یا برقکار ساختمان برای خودم هست؟ برای اخذ ویزا کدوممون شرایط بهتری میتونیم داشته باشیم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای مهاجرت کاری کشورهای مثل آلمان و اتریش که ویزای جستجوی کاری ارائه می دهند در صدر هستند. در این میان و مطابق با قوانین سال 2020-2021 هر دو شما شرایط خوبی دارید. برای بررسی بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *