مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه از سایر موضوعات پرتقاضا می باشد که می بایست بیشتر مورد بررسی سرمایه گذاری خارجی قرار گیرد. در صورتی که شما هم تمایل به کسب آگاهی از این رویه و سایر طرق اخذ اقامت و تابعیت از این کشور هستید، با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز تماس حاصل نمایید.

متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا با حداقل هزینه باید نسبت به جمع آوردی مدارک و ارسال آنها به دولت کانادا اقدام نمایند. از سوی اداره مهاجرت کانادا نامه ای به فرد ارسال می شود که در این نامه پرونده فرد سرمایه گذار در کشور کانادا در حال بررسی می باشد. زمانی که پرونده و مدارک شخص سرمایه گذار، تایید شد، متقاضی باید220000CAD (دلار کانادا) به یک حساب بانکی از جانب یک موسسه از سوی دولت کانادا پرداخت شود.

هم چنین مبلغ کل دارایی این اشخاص باید چیزی حدود 1600CAD (دلار کانادا) باشد. مبلغ ذکر شده باید شامل موارد صندوق بازنشستگی، سهام و حساب بانکی باشد. در انتها باید اقدماتی نظیر تهیه مدرکی که نشان دهنده عدم سوء پیشینه فرد سرمایه گذار باشد و معاینات پزشکی انجام گیرد.

بررسی سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه

سرمایه گذاری در کانادا با حداقل هزینه می تواند یکی از آسان ترین روش ها برای اقامت در کشور کانادا باشد، که فرد با کمترین هزینه و با ریسک بسیار پائین می باشد، بهترین نتیجه را در سرمایه گذاری بدست می آورد. امروزه افراد تمایل دارند که با کمترین هزینه، به برنامه وردو سریع به این کشور دسترسی را کسب کنند. اما سرمایه گذاری در این کشور زمانی عملی می شود که شخص متقاضی سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه بتواند نکات زیر را رعایت نماید.

این موارد عبارتند از:

  • شخص بتواند در راه درست و دقیقی قدم بگذارد، به عبارتی در اهی هدفمند سرمایه گذاری کنند.
  • شخص بتواند تحقیقات کافی را راجع به سرمایه گذاری انجام داده باشد.
  • شخص متقاضی دارای اطلاعات و تجربه کافی در زمینه سرمایه گذاری داشته باشد.

لازم به ذکر می باشد که در کشور کانادا شخص سرمایه گذار و هم چنین خانواده این شخص احتیاجی به دانش زبان انگلیسی و هم چنین زبان فرانسوی ندارند، داشتن یک مترجم می تواند راهنمای خوبی برای اخذ قراردادها در کشور کانادا باشد و هیچ گونه الزامی وجود ندارد که شخص سرمایه گذار در استان های کشور کانادا حتما اقدام به کارآفرینی نماید.

حداقل سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه

متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه می توانند، حداقل به مبلغ 210000CAD (دلار کانادا) را به عنوان سپرده به یکی از موسسات مالی کشور کانادا به حساب بگذارند، که با انجام این کار موسسه مالی مذکور می تواند تمامی کارهای این اشخاص را در این کشور پیگیری نماید. زمانی که این اشخاص از طریق سرمایه ای که میزان آن 210000CAD (دلار کانادا)، باشد و اقدام به سرمایه گذاری در کانادا کنند، در این صورت دولت کانادا موظف است که این اشخاص و هم چنین خانواده این اشخاص بتوانند از خدمات بیمه درمانی بهره مند شوند هم چنین زمانی که این اشخاص از طریق سرمایه گذاری در کشور کانادا، بتوانند اقامت دائم این کشور را به دست آورند، فرزندان این اشخاص می توانند به صورت رایگان در این کشور تحصیل کنند.

حداقل سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه

اقامت از طریق برنامه تجاری استان بریتیش کلمبیا

در برنامه و سیستم تجاری استان بریتیش کلمبیا، سرمایه گذاری به 3 دسته کلی تقسیم می گرددکه عبارتند از :

  • کار‌آفرینی: در این مورد از سرمایه گذاری شخص متقاضی باید حداقل دارای 400000CAD (دلار کانادا) سرمایه باشد و اقدام به سرمایه گذاری نماید، هم چنین استخدام 3 کارمند کانادایی به صورت تمام وقت، و برای مدت 2 سال متوالی مورد نیاز می باشد و میزان کل دارایی این لشخاص نباید کمتر از 800000CAD (دلار کانادا) باشد. فرد سرمایه گذار در استان بریتیش کلمبیا باید حداقل یک نفر را به عنوان شریک خود به اداره مهاجرت این استان معرفی کند.
  • کار‌آفرینی منطقه‌ای: حداقل میزان سزمایه گذاری از این روش باید چیزی حدود 200000CAD (دلار کانادا) باشد. میزان کل دارای شخص سرمایه گذار باید حداقل چیزی حدود 400000CAD (دلار کانادا) باشد. لازم به ذکر می باشد که در این روش فرد نم یتواند کسی را به عنوان شریک خود معرفی کند.
  • پروژه‌ های استراتژیک: حداقل میزان سرمایه گذاری باید چیزی حدود 500000CAD (دلار کانادا) باشد. و حداقل 3 نفر شهروند کانادایی را جهت کار تمام وقت به مدت 2 سال متوالی استخدام کند. این امکان وجود دارد که فرد سرمایه گذار تا سقف 5 نفر را به عنوان کارمند به اداره مهاجرت کلمبیا معرفی کند.

سرمایه گذاری با کمترین هزینه در ایالت کبک

در طول سال های 1900-2018 پرونده سرمایه گذاری توسط بانک های کانادایی و موسسات مالی کانادا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. از جمله مهم ترین مدارک لازم برای سرمایه گذاری با کمترین هزینه در ایالت کبک عبارتند از:

  • مدارک مورد نیاز این اشخاص باشد به انضمام ترجمه تمامی مدارک
  • نامه ای که از جانب اداره مهاجرت استان کبک صادر شده باشد.
  • مدرکی که بیان گر انجام مصاحبه حضوری در شهر مونترال باشد.
  • مدرکی مبلغی که برای سرمایه گذاری در کشور کانادا در نظر گرفتید.
  • مدرکی که بیان گر انجام تمامی آزمایشات پزشکی در این کشور باشد.
  • مدرکی که بیان گر پذیرش اقامت دائم کشور کانادا باشد.

با توجه به اتمام مقاله سرمایه گذاری در کانادا با کمترین هزینه چنان چه شما هم علاقه مند به این نوع از سرمایه گذاری در این کشو شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر شرایط مهاجرت به کانادا و یا هزینه مهاجرت به کانادا به اطلاعات جامعی دست یابید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *