شرایط ایرلند, مهاجرت به کشور ایرلند

ساعت به وقت ایرلند

ساعت به وقت ایرلند

ساعت به وقت ایرلند که از زیباترین و اصیل ترین کشورهای جهان است را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد. در آغاز قرن بیست و یکم، مشکلات اقتصادی طولانی مدت ایرلند به دلیل اقتصاد متنوع صادرات محور، اما مصیبت در حال کاهش بود. در سال 2008، زمانی که یک بحران مالی و اقتصادی جدید در کشور رخ داد، دوباره رخ داد، که منجر به کمک مالی بسیار پرهزینه به اقتصاد این کشور توسط اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول شد. ظهور ایرلند به عنوان یک کشور مستقل یک پدیده نسبتاً جدید است. تا قرن هفدهم، قدرت سیاسی به طور گسترده در میان یک شبکه نسبتاً سست ساخته شده از ارلدوم ‌های کوچک در اتحادهای اغلب در حال تغییر تقسیم می‌ شد. پس از به اصطلاح “پرواز ارل ها” پس از یک قیام ناموفق در اوایل قرن هفدهم، ایرلند عملاً به مستعمره انگلیس تبدیل شد.

این قانون در سال 1801 به طور رسمی در بریتانیا ادغام شد. یک قانون خانه در سال 1914 تصویب شد اما به دلیل ستیزه جویی های طرفدار اتحادیه در شمال، شروع جنگ جهانی اول و متعاقب آن جنگ استقلال ایرلند هرگز اجرا نشد. در سال 1920 این جزیره به طور موثر با ایجاد ایرلند شمالی تقسیم شد، یک منطقه شش شهرستانی با اختیارات واگذار شده در داخل پادشاهی متحده، در حالی که بر اساس معاهده انگلیس و ایرلند در 6 دسامبر 1921، 26 شهرستان دیگر به ایالت آزاد ایرلندی تبدیل شدند، که یک قلمرو خودگردان در داخل کشورهای مشترک المنافع و امپراتوری بریتانیا بود. در سال 2008 ایرلند مانعی برای تصویب این قانون شد.

معرفی ایرلند

ایرلند، کشور اروپای غربی که پنج ششم غربی ترین جزیره بزرگ جزایر بریتانیا را اشغال می کند. مناظر باشکوه خط ساحلی اقیانوس اطلس این کشور با گستره ای به وسعت 2000 مایل از اقیانوس روبرو است و انزوای جغرافیایی آن به آن کمک کرده است تا میراث غنی فرهنگ و سنت را توسعه دهد. علفزارهای فراگیر کشور که توسط باران فراوان شسته شده اند، منظره ای سبز رنگ ایجاد می کنند که مسئول جزیره پرطرفدار Emerald Isle است. ایرلند همچنین به دلیل ثروت فولکلور خود، از داستان های جذام های کوچک با گلدان های مخفی طلا گرفته تا قدیس حامی، پاتریک، مشهور است. اما در حالی که بسیاری ممکن است ایرلند را سرزمینی مسحور کننده تصور کنند، این جمهوری با نگرانی های همیشگی مهاجرت، هویت فرهنگی و سیاسی و روابط با ایرلند شمالی درگیر است.

ایرلندی اولین زبان رسمی و انگلیسی دومین زبان است. تمام اسناد رسمی به دو زبان ایرلندی و انگلیسی منتشر شده است. زبان ایرلندی مدرن، که بسیار شبیه به زبان گالیک اسکاتلندی است، تا زمان قحطی سیب زمینی ایرلندی در دهه 1840 و مهاجرت های بعدی به طور گسترده صحبت می شد. استفاده از زبان ایرلندی حتی پس از سال 1922، زمانی که این زبان وارد مدارس شد، رو به کاهش بود. علیرغم افول، ایرلندی هرگز از اعمال نفوذ قوی بر آگاهی ایرلندی دست برنداشت. اگرچه استفاده از آن به عنوان یک زبان عامیانه کاهش یافته است و در چندین منطقه کوچک گالتاخت (یعنی ایرلندی زبان) متمرکز شده است، امروزه ایرلندی بیشتر از اکثر قرن بیستم خوانده می شود، صحبت می شود و درک می شود. ایرلندی اجباری در مدارس مورد انتقاد بخش تجاری قرار گرفته است، که ترجیح می دهد دانش آموزان مهارت های زبانی متنوع تری کسب کنند.

شهرهای ایرلند

احتمالاً جای تعجب نیست که دوبلین را اولین بار در لیست شهرهای ایرلند برای بازدید پیدا کنید. اما اگر نرفته اید، ممکن است تعجب کنید که چرا همه در مورد پایتخت ایرلند هیاهو می کنند. دوبلین تاریخ، فرهنگ و جذابیت را به گونه ‌ای ترکیب می‌ کند که بسیاری از شهرهای دیگر کاملاً مدیریت نمی ‌کنند. با سرگردانی در خیابان ‌های سنگ ‌فرش ‌شده جذاب منطقه تمپل بار، میخانه‌ های پرجنب ‌و جوش با گروه‌ های موسیقی محلی در حال نواختن موسیقی سنتی، بوتیک ‌های مد روز و گالری‌ های هنر معاصر را خواهید دید. وقتی در دوبلین هستید، نمی ‌توانید فروشگاه مشهور جهانی گینس را از دست بدهید، جایی که می ‌توانید نمادین ‌ترین نوشیدنی ایرلند را بچشید و درباره تاریخچه پشت آن بیشتر بدانید.

در ساحل غربی، شهر بندری گالوی، یکی از محبوب ترین شهرهای ایرلند را خواهید دید. گالوی جوان است و سرشار از انرژی است. اگر اهل تاریخ هستید، باید از کلیسای جامع گالوی دیدن کنید. لین قرون وسطایی Kirwans را ببینید و به موزه رایگان شهر گالوی بروید. برای هوای تازه و منظره روی آب، می‌توانید در امتداد تفرجگاه Salthill قدم بزنید. و هنگامی که اشتهایتان را افزایش دادید، کافه ‌های رنگارنگ را در خیابان ‌های قدیمی خواهید دید. اگر به سمت جنوب بروید، به شهر کورک خواهید رسید. این یکی از بزرگترین شهرهای ایرلند است و گفته می شود که پایتخت غذا است. در بازار انگلیسی، می ‌توانید محصولات محلی خوشمزه ‌ای تهیه کنید و معماری پرآذین را تحسین کنید.

فصول و ساعت به وقت ایرلند

در فصل بهار محبوب ترین زمان سال در بین مردم محلی است. بسیاری از تعطیلات بهاری این نظر را ثابت می کند. روز سنت پاتریک یکی از مهم ترین تعطیلات ایرلندی است. آنها در 17 مارس جشن می گیرند. خوشبختانه این عید ریشه مذهبی خود را از دست داده است و همه ساکنان این کشور فارغ از مذهب آن را جشن می گیرند. در علفزارهای بهاری، دشت ها و دره های باتلاقی پوشیده از سبزه زمردی است. باران های شدید به سرعت توسط خورشید با رنگین کمان جایگزین شد. ایرلندی ها یاد گرفته اند از لحظات کوتاه بهاری لذت ببرند، زیرا روز گرم آفتابی می تواند هر لحظه با باد سرد و باران شکسته شود. این ویژگی اقلیم محلی است و متأسفانه هیچ کس نمی تواند آن را تغییر دهد.

این کشور مکانی ایده آل برای افرادی است که تابستان گرم را دوست ندارند، زیرا میانگین دمای هوا در ماه جولای از 20 درجه سانتیگراد تجاوز نمی کند. تابستان خنک از ویژگی های اصلی این منطقه است. گیاهان و گل ها در این مدت در شش پارک ملی کشور شکوفا می شوند. باغ ها و درختان نیز در قلمرو قلعه های قدیمی در استان های دورافتاده این کشور شکوفا می شوند. گیاهان و جانوران در این کشور بسیار غنی هستند. پرنده سیاه، چنگال، تیغه آبی، خرچنگ، تندرو، رن، زارنیکا. فقط عجله کنید، زیرا هر روز آفتابی حتی در تابستان می تواند با باران نمناک به پایان برسد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای ژوئن در این کشور هستید:

حداکثر میانگین درجه حرارت به سانتی گرادحداقل میانگین دما به سانتی گرادساعات آفتابی در روزروزهای بارانیبارش به اینچ
1896112

فصول و ساعت به وقت ایرلند

پاییز و زمستان در ایرلند

پاییز در ایرلند زمان برداشت محصول است. اما همچنین می توانید از کار، رویدادهای متعدد و جشنواره ها استراحت کنید. هر ساله گردشگران زیادی از کشورهای مختلف از جشنواره صدف، جشنواره جاز و جشنواره بلوز در این کشور بازدید می کنند. محیط عالی کشور با زمرد همیشه سبز چمنزارها در مقابل ادارات دولتی حتی در اواخر پاییز مشخص می شود. شما همچنین می توانید این رنگ را در تمام هواپیماهای خطوط هوایی ملی، اتوبوس های عمومی و یونیفرم مدرسه دانش آموزان محلی مشاهده کنید. اکثر خانه‌ ها در بخش‌ های محترم دوبلین حتی در ماه ژانویه پوشیده از پیچک هستند.

عجیب و در عین حال بسیار واقعی، زمستان خشک ترین دوره سال در این کشور است. این یک زمان ایده آل برای کسانی است که می خواهند با این کشور بدون چتر یا هود آشنا شوند که چشم مسافران کنجکاو را مبهم می کند. برف به ندرت می بارد. برای مدت طولانی نمی ماند، زیرا زمستان در این کشور سرد نیست. کمترین دما (19- درجه سانتیگراد) تقریباً 150 سال پیش ثبت شده است و از آن زمان تاکنون تکرار نشده است. ایرلندی ها عاشق زمستان خود هستند و می دانند چگونه روز سال نو را جشن بگیرند. آنها آن را در 1 ژانویه جشن می گیرند. این یکی از محبوب ترین تعطیلات ملی در بین مردم عادی است. خیابان ها و میادین شهرها و شهرستان ها مملو از جمعیت است.

در نمودار زیر شاهد روزهای بارانی در پاییز در ایرلند هستید:

روزهای بارانی در پاییز در ایرلند

اختلاف ساعت ایرلند و ایران

برای اطلاع پاسپورت ایرلند از می توانید این مقاله را مطالعه کنید. اگر می خواهید با توجه به اختلاف ساعت یک ملاقات آنلاین برای کار در ایرلند داشته باشید باید بین ساعت 8 صبح تا 2:30 بعد از ظهر وقت خود را در این کشور امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 11:30 صبح تا 18 در ایران خواهد بود. اگر در این کشور زندگی می کنید و می خواهید با یکی از دوستان و خانواده در ایران تماس بگیرید، می توانید از ساعت 3:30 صبح تا 7:30 ارتباط آنلاین یا تلفنی برقرار کنید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا ایران 3 ساعت و 30 دقیقه از این کشور جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تبدیل اقامت به تابعیت در ایرلند مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه برای “ساعت به وقت ایرلند

  1. شیما گفت:

    ممنونم مقاله خوبی بود برای ساعت ایرلند. چه قدر ایرلند کشور خوبیه واقعا. هم اب و هواش نرماله هم یه کشور صلح طلب و ارومه. من برای مهاجرت دخترم ایرلند و انگلیس و ایتالیا رو در نظر گفتم. برای امنیت و اینده دار بودن شغل و زندگی بین این سه کشور شما کدوم کشورو بهتر میدونید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *