شرایط ایرلند, مهاجرت به کشور ایرلند

ساعت ایرلند شمالی

ساعت ایرلند شمالی

ساعت ایرلند شمالی با ایران اختلاف ساعت چند ساعتی دارد که موجب می شود در این خصوص بیشتر دقت کنید. در این مقاله این مبحث بررسی میشود. ایرلند شمالی نیز با الگوهای واضح تفکیک مسکونی مشخص شده است. حتی زمانی که کاتولیک ها و پروتستان ها در یک قسمت از منطقه زندگی می کنند، تمایل دارند جدا از یکدیگر زندگی کنند. در واقع، حدود نیمی از مردم ایرلند شمالی در مناطقی زندگی می کنند که نه دهم یا بیشتر ساکنان آن از یکی از این دو جامعه هستند. این تفکیک، به ویژه در بلفاست مشهود است، حتی در محله های فقیرتر آشکارتر است. خصومت های بین مجاورمناطق کارگری متشکل از جوامع قومی مذهبی مختلف منجر به ایجاد “خطوط صلح” شده است، که اساساً ساختارهای دائمی با هدف جدا نگه داشتن جناح های متخاصم از هم جدا شده است.

جغرافیای فرقه ‌ای پیچیده ایرلند شمالی اغلب محدودیت‌ های شدیدی را برای تحرک فیزیکی ساکنان طبقه کارگر ایجاد می ‌کند و تأثیر مهمی بر نحوه سازماندهی و تجربه زندگی روزمره دارد. به منظور حفظ خود، جوانان زودتر یاد می گیرند که نشانه های مختلفی را که نشان دهنده هویت قومی مذهبی است، تشخیص دهند. تقسیمات سیاسی ایرلند شمالی تا حدی از طریق زبان منعکس می شود. اگرچه زبان انگلیسی تقریباً در سطح جهانی توسط همه در 6 شهرستان صحبت می شود، اما ایرلندی نیز توسط بخش کوچکی از جمعیت صحبت می شود و یک عنصر مهم هویت فرهنگی برای بسیاری از ناسیونالیست های شمالی است. حتی کسانی که دانش محدودی از زبان دارند. از سوی دیگر، اتحادیه ‌گرایان، تمایل به بی ‌اعتمادی دارند و ایرلندی را به ‌عنوان بیان فرهنگی تفرقه ‌افکنی سیاسی نادیده می‌ گیرند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به ایرلند شمالی مشاور شماست.

معرفی ایرلند شمالی

ایرلند شمالی، بخشی از بریتانیا، واقع در ربع شمال شرقی جزیره ایرلند، در حاشیه قاره غربی که اغلب به عنوان اروپای اقیانوس اطلس شناخته می شود. ایرلند شمالی گاهی اوقات به عنوان اولستر شناخته می شود، اگرچه تنها 6 شهرستان از 9 شهرستانی را که استان تاریخی ایرلند را تشکیل می دهند، شامل می شود. ایرلند شمالی در مجاورت اسکاتلند و کانال ‌های دریایی منتهی به انگلستان و ولز، مدت‌ هاست که شاهد نسل ‌هایی از تازه واردان و مهاجران از جمله سلت ‌ها از اروپای قاره ‌ای و وایکینگ ‌ها، نورمن‌ ها و آنگلوساکسون ‌ها بوده است. در قرن 17، دوره به اصطلاح مزرعه اولستر، هزاران پرسبیتری اسکاتلندی به اجبار اسکان داده شدند و پادگان های نظامی انگلیسی ساخته شدند، ورودی هایی که تفاوت های قومی، مذهبی و سیاسی را که در نهایت منجر به درگیری های خشونت آمیز شد، نهادینه کردند.

از دهه 920، زمانی که ایرلند شمالی به طور رسمی از ایرلند جدا شد، با خشونت های فرقه ای شکنجه شده است. علی ‌رغم تلاش ‌های صلح‌ جویانه‌ای که در اواسط دهه 1990 شروع شد، ایرلند شمالی هنوز بهترین راه ‌اندازی را در اختیار کسانی قرار می ‌دهد که در قوانین و مقررات فرهنگی که مردمان آن را تعیین می‌ کنند، و بر کدام فوتبال، مهارت دارند. پیچیدگی این نشانگرهای سیاسی در گرافیتویی که زمانی روی دیوارهای بلفاست نوشته شده بود نشان داده شده است که روی آن نوشته شده بود: «اگر گیج نیستید، وضعیت را درک نمی کنید». اما، اقبال سیاسی ایرلند شمالی متعاقباً به سمت بهتر شدن تغییر کرده است، و با آن تغییر، هنرها شکوفا شده است، به طوری که افراد خارجی به طور فزاینده ای کشور را نه با سیاست خشونت آمیز، بلکه با اشعار سیموس هینی، موسیقی ون موریسون، مرتبط می کنند.

فصول و ساعت ایرلند شمالی

فصول و ساعت ایرلند شمالی

شروع بهار در ایرلند شمالی قطعا سرد است. نواحی غربی و شرقی همچنان با بادهای خشمگین وزیده می شوند اما میزان بارش اندکی کاهش می یابد. مناطق مرکزی حتی سردتر هستند زیرا بیشتر در دشت هایی قرار دارند که هوای سرد در آن می ریزد. در آوریل و می گرم شدن تدریجی وجود دارد. در پایان فصل دمای هوا به 14 درجه سانتیگراد می رسد. در مناطق ساحلی مقدار روزهای آفتابی رشد می کند. شکوفه‌ دهی در پارک ‌ها شروع می‌شود و روی تخت ‌های گل نرگس ‌های شکوفه‌ دار وجود دارد. بنابراین ایرلند شمالی حتی با وجود بارش های مکرر در فصل بسیار محبوب است.

آفتاب درخشان، آسمان صاف و گرما هیچ توافقی با تابستان در ایرلند شمالی ندارند. همه چیز محتاطانه تر است. مقدار ساعات نور روز حدود 6 است، اما باران های مکرر تقریبا هرگز آسمان را کاملا صاف نمی کند. بیشتر اوقات هوا نیمه ابری است. محدوده دما بین 18 درجه سانتیگراد و 20 درجه سانتیگراد است. شب ها سرد هستند بنابراین ژاکت ها و ژاکت های پشمی روشن مطمئنا مفید خواهند بود. در تابستان در ایرلند شمالی اوج گردشگری آموزشی و سفرهای دریایی مختلف در سراسر بریتانیا وجود دارد. در واقع بهترین مدارس زبان اروپا در تمام طول سال باز هستند. همچنین این زمان برای بازدید از زمین های معروف گلف مانند Royal Country Down و Royal Portrush است.

تعطیلات بهاری در ایرلند شمالی عبارت است از:

  • 11 مارس – یکشنبه مادر.
  • 19 مارس – روز سنت پاتریک.
  • 7 مه – تعطیلات بانکی اوایل ماه مه.
  • 28 مه – تعطیلات بانکی بهار.
  • به علاوه جشن های عید پاک در ماه مارس-آوریل.

پاییز و زمستان در ایرلند شمالی

در سپتامبر میزان ساعات روشنایی روز کاهش می ‌یابد و خیلی زود تاریک ‌تر می ‌شود. اگرچه محدوده دما کاملاً قابل تحمل است، ابرهای سنگین کسل کننده با بارندگی های مکرر ممکن است گردشگران را آزار دهد. در ماه اکتبر هوا سردتر می شود و در جنوب حدود 13 درجه سانتیگراد و در شمال 9 درجه سانتیگراد است. پایتخت با مه های غلیظی پوشیده شده است که به سختی یک پرتو خورشید در هفته ها وجود دارد. فضای تاریک است. شاخه های برهنه روی بادهای شدید زیر ابرهای ضخیم کم خاکستری تکان می خورند. به جز بهار پاییز ایرلند نیز بسیار دیدنی است.

در نمودار زیر شاهد میزان بارش به اینچ در فصل پاییز می باشید:

میزان بارش به اینچ در فصل پاییزبا در نظر گرفتن دما، زمستان در ایرلند شمالی ملایم شمرده می شود. اما در واقع چنین آب و هوایی سخت تر به نظر می رسد. هوای مرطوب، مه، باران های مداوم و بادهای تند، هوا را کاملاً ناخوشایند می کند. ژانویه سردترین ماه سال با میانگین دمای حدود 1 درجه سانتیگراد است. شمال و جنوب با 3 درجه سانتیگراد و 4 درجه سانتیگراد کمی گرمتر هستند. برف نسبتاً نادر است، اما در سال ‌های آخر بارش برف بیشتر می‌ شود. دلیل سرد شدن طوفان های اقیانوس اطلس است که باعث بارش و بادهای یخ زده می شود. خوشبختانه خشم طبیعت هرگز بیش از 2 روز دوام نمی آورد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص زمستان درباره ایرلند شمالی هستید:

حداکثر میانگین درجه حرارت به سانتی گرادحداقل میانگین درجه حرارت به سانتی گرادساعات آفتابی در روزروزهای بارانیمیزان بارش به اینج
721183

اختلاف ساعت ایرلند شمالی با ایران

برای برنامه ریزی جلسه تحصیل دکترا در ایرلند و آموزشی و یا برگزاری یک جلسه معارفه کاری باید بین ساعت 8 صبح تا 2:30 بعد از ظهر وقت خود را در Enniscorthy، ایرلند امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 11:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. نمودار زیر زمان های همپوشانی را نشان می دهد. اگر در انیسکورتی، ایرلند زندگی اقامت دارد و می‌ خواهید با یکی از بستگان و آشنایان در تهران، ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 3:30 صبح تا 7:30 ارتباط بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 3 ساعت و 30 دقیقه از انیسکورتی، ایرلند جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به ایرلند مشاوره تخصصی شما ارائه می دهد.

4/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “ساعت ایرلند شمالی

  1. رشید محمدی لایق گفت:

    سلام
    سپاس از زحمات مولف و مترجم شما
    اگر بخوام بعنوان بازدید کننده از دانشگاه دوبلین بعنوان توریسم بروم چقدر هزینه ام میشه . سپاسگذارم

    1. صادقی گفت:

      با سلام لطفا در خصوص بررسی مهاجرت به ایرلند شمالی مقاله مذکور را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *