مهاجرت تحصیلی در صربستان

رشته هتلداری در صربستان

رشته هتلداری در صربستان

رشته هتلداری در صربستان یکی از رشته های ارائه شده در این کشور است. هتلداری که در بخش مهمانداری و گردشگری نقش مهمی را ایفا می کند. دوره های ارائه شده در صربستان اکثرا به زبان صربی ارائه می شود و برخی از دوره ها نیز به زبان انگلیسی ارائه می شوند. برای کار در رشته هتلداری در صربستان و همچنین تحصیل نیاز است که با زبان صربی آشنایی داشته باشید. رشته هتلداری در صربستان در دوره های لیسانس و همچنین کارشناسی ارشد ارائه می شود. جهت بررسی رشته هتلداری در صربستان می توانید در ادامه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

تحصیل رشته هتلداری در صربستان

اگر عاشق ملاقات با دیگران هستید، اگر مایلید با مشکلات آنها کنار بیایید و هر کاری که برای ایجاد احساس عالی در آنها لازم است انجام دهید، تحصیل رشته هتلداری در صربستان مناسب است. این همان چیزی است که اساس مهمان نوازی و گردشگری را می سازد. برنامه های درسی تحصیل رشته هتلداری در صربستان به شما آموزش های نظری و عملی را با دسترسی به هتل ها، رستوران ها، آژانس های مسافرتی و شرکت های پذیرایی متعدد ارائه می دهد.

گردشگری به عنوان یک کلمه بسیاری از تصاویر زنده و احساسات مثبت مربوط به ساحل، شن، خورشید، آب، عجیب و غریب، اروتیسم، ماجراجویی، جاذبه ها، اسکی و بسیاری از انجمن های دیگر را به ارمغان می آورد. اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که بسیاری از ما به شلوغی فرودگاه ها، صندلی های کم و بیش راحت هواپیما و اتوبوس در سفر، آلودگی های ناشی از حمل و نقل و غیره فکر می کنیم. با مطالعه این رشته می توان از پس این چالش ها به خوبی گذشت.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در صربستان معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه بلگراد
2دانشگاه سینگدونوم
3دانشگاه کراگوجواچ

رشته هتلداری در دانشگاه سینگدونوم صربستان

دانشگاه Singidunum موسسه آموزش عالی پیشرو در منطقه است که متخصصان گردشگری و مهمان نوازی را آموزش می دهد. مطالعات رشته هتلداری در دانشگاه سینگدونوم صربستان به صورت 4 ساله در دانشکده گردشگری و مدیریت هتلداری برای پاسخگویی به نیازهای کسانی طراحی شده است که تصمیم به دنبال کردن حرفه ای موفق در صنعت گردشگری – در حال حاضر گسترده ترین و سریع ترین صنعت در حال رشد در سراسر جهان – را دارند. فرآیند تدریس در این برنامه مطالعاتی مبتنی بر رویکرد چند رشته ای است. یعنی توجه ویژه ای به کسب دانش و مهارت در زمینه اقتصاد، فناوری اطلاعات و یادگیری زبان های خارجی می شود. دوره کارآموزی بخشی جدایی ناپذیر از این برنامه تحصیلی است.

3 گزینه انتخابی:

  • گردشگری
  • هتلداری
  • و اقتصاد غذا

به دانشجویان اجازه می دهد تا مهارت های حرفه ای و شخصی خود را توسعه دهند و با موفقیت برای موقعیت های پیشرو در زمینه های مربوطه خود آماده شوند. علاوه بر گزینه‌های انتخابی موجود مرتبط با صنعت گردشگری و هتلداری، آموزش کارشناسان در زمینه غذا را نیز آغاز کرده است. این گزینه تحصیلی دانشجویان را قادر می‌ سازد تا در دوره ‌های عمومی در زمینه اقتصاد و گردشگری و همچنین دروس تخصصی مانند مدیریت رستوران، غذا، کیفیت شیمیایی، فیزیکی و حسی غذا، فناوری غذا و غیره شرکت کنند. آنها با فرآیندهای تکنولوژیکی تولید غذا، ارزش غذایی آن، روش های پخت، سیستم کیفیت غذا در رستوران ها و زنجیره های خرده فروشی، جنبه های فرهنگی و جغرافیایی غذا آشنا می شوند. علاوه بر این، آنها باید دانش لازم را در زمینه اقتصاد برای مدیریت موفقیت آمیز فروش و توزیع مواد غذایی به دست آورند.

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در صربستان را بخوانید.

کار پس از تحصیل رشته هتلداری در صربستان

کار پس از تحصیل رشته هتلداری در صربستان

صنعت گردشگری و فعالیت های مرتبط و سایر سازمان ها در بخش هتلداری افراد زیادی را استخدام می کند. پیش بینی های بلندمدت حاکی از افزایش بیشتر جابجایی ها و مصرف گردشگران در کشور و جهان است که طیف وسیعی از مشاغل را برای علاقه مندان به این رشته فراهم می کند. مشاغلی که فارغ التحصیلان برای کار پس از تحصیل رشته هتلداری در صربستان می توانند انجام دهند عبارتند از:

  • مدیریت کسب و کار هتلداری
  • مدیریت مراکز آبگرم و سلامتی و پذیرایی
  • مدیریت رستوران های تجاری و اجتماعی
  • کار در آژانس ها و سازمان های مسافرت
  • بهبود کیفیت خدمات
  • مدیریت رویداد
  • فروش
  • خدمات مشاوره
  • بازاریابی
  • منابع انسانی
  • تحقیقات بازار و بسیاری از موقعیت های دیگر.

دانشجویان پس از تحصیل می توانند خدمات با کیفیتی را در زمینه های حمل و نقل، تجارت، بانکداری، بیمه و بسیاری دیگر از بخش های خصوصی و دولتی ارائه دهند. پس از اتمام موفقیت آمیز تحصیل، دانشجویان باید مهارت ها و دانش های مرتبطی را کسب کنند که آنها را قادر می سازد در بازار کار رقابت کنند و کار پس از تحصیل رشته هتلداری در صربستان را تجربه کنند.

شرایط تحصیل تخصص در آمریکا در این قسمت بیان شده است.

درآمد مدیر هتلداری در صربستان

دانشجویان در صربستان برای انجام تعداد زیادی از مشاغل از جمله موارد زیر آموزش می بینند:

  • مدیر هتل
  • مدیر متل
  • مدیر رستوران
  • مدیر مرکز کنفرانس
  • مدیر آژانس مسافرتی
  • مدیر سایر سازمان های مهمان نوازی و گردشگری

با داشتن ویزای کار صربستان می توانید در صنعت هلداری و گردشگری کار کنید. میزان درآمد مدیر هتلداری در صربستان در نمودار زیر آمده است:

درآمد مدیر هتلداری در صربستاندانشکده مدیریت هتلداری و گردشگری دانشگاه Vrnjačka Banja

دانشکده مدیریت هتلداری و گردشگری دانشگاهVrnjačka Banja  برای برنامه های تحصیلی در مقطع کارشناسی هتلداری و گردشگری، گردشگری سلامت و مدیریت غذا، 3 برنامه کارشناسی ارشد – مدیریت هتلداری، مدیریت گردشگری و گردشگری سلامت، و همچنین برای تحصیل در مقطع دکترا معتبر شده است. برنامه در هتلداری و گردشگری عملکرد خوب دانشگاه های پیشرو اروپایی در زمینه مدیریت گردشگری و هتلداری به عنوان مبنایی برای توسعه برنامه های مطالعاتی مورد استفاده قرار گرفت. در زمینه تحقیقات علمی، دو معیار دانشکده مدیریت هتل و گردشگری در Vrnjačka Banja عبارتند از:

  • مجله مدیریت هتلداری و گردشگری
  • و کنفرانس علمی بین‌المللی سالانه – گردشگری در تابع توسعه جمهوری صربستان

مجله مدیریت هتل و گردشگری 2 بار در سال در ماه های ژوئن و دسامبر منتشر می شود و مقالات علمی و تخصصی را به زبان انگلیسی ارائه می شود. شرایط ویزای همراه صربستان را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخوانید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *