ویزای مسافرتی صربستان

برترین هتل های صربستان

برترین هتل های صربستان

برترین هتل های صربستان در جنوب شرقی اروپا، کشور بالکان قرار دارد. یک انتخاب عالی برای کسانی که مایلند از محبوبیت گردشگری جلوتر باشند. ماه های تابستان می تواند بسیار گرم باشد، بنابراین بهار و پاییز معمولا بهترین زمان برای بازدید هستند. کشوری زیبا، دریاچه‌ ها، رودخانه ‌ها، ذخایر یونسکو، غارها و کوه‌ های آن، و همچنین معماری سلطنتی در مناطق پرجمعیت ‌تر، خیره‌ کننده است. بلگراد یک گزینه عالی برای استراحت در شهر است، یا اگر می خواهید زندگی روستایی را تجربه کنید، می توانید یک تور با مردم محلی رزرو کنید تا درباره میراث روستایی صربستان بیشتر بدانید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای توریستی کشور صربستان شما را راهنمایی می کند.

برترین هتل های عالی صربستان

هتل گرند کوپائونیک تنها چند متر از تله ‌سرو و پیست اسکی Karaman Greben مقصدی عالی برای کسانی است که به دنبال ورزش ‌های زمستانی، استراحت در اسپا، یا غذای شیک و اصیل هستند. این ملک دارای 191 اتاق است که دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، باشگاه و اتاق بازی کودکان، زمین های سرپوشیده بسکتبال، فوتبال و هندبال، یک بار با بیلیارد و مناظر زیبای قله پانچیچ است. مهمانان می‌ توانند در بار اسکی گاسترو، چای بعد از ظهر کنار آتش در سالن، یا غذاهای فرانسوی ترکیب شده با عناصر مدیترانه‌ ای و آسیایی را در باکو میل کنند. علاوه بر این، اغلب رویدادهای ویژه ای را خواهید دید که در فضاهای ملاقات گسترده هتل میزبانی می شوند.

درست در گوشه ای از موزه نیکولا تسلا، کاخ متروپل قرار دارد. این هتل برای اولین بار در سال 1957 افتتاح شد (قبلاً به عنوان هتل متروپل شناخته می شد)، که در سال 2012 بازسازی شد، با 198 اتاق مهمان دارای تهویه مطبوع و 38 سوئیت. در حال حاضر امکانات هتل شامل یک بار سالن، یک رستوران با رژیم های حلال و کوشر و یک اتاق بازی است. مرکز اسپا و تناسب اندام Limegrove با استخر 25 متری با نور هنری خیره کننده به سبک موزاییکی، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، منطقه استراحت، حمام بخار، فواره یخ و 6 اتاق درمان، یکی از نقاط برجسته آن است.

برترین هتل های عالی صربستان

برترین هتل های شهری صربستان

در بخش جدید و آرام‌تر شهر، در Hyatt Regency، در سراسر پل از سمت قدیمی‌تر بلگراد، اقامت کنید. این ساختمان 8 طبقه که در سال 1990 ساخته شده، 5 دقیقه با مرکز همایش ساوا فاصله دارد. این هتل تجاری محبوب، دارای 302 اتاق در پالت های رنگی خنثی است که به لطف چشم انداز باز، بیشتر آنها مملو از نور طبیعی هستند. یک سالن Executive Club در طبقه هفتم وجود دارد که در اختیار Hyatt Globalists یا با پرداخت هزینه اضافی است. میهمانان همچنین می توانند در اسپای Club Olympus استراحت کنند. و نگهبان اختصاصی همیشه آماده است تا در مورد هر چیز دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید کمک کند.

هتل ناین اسکوئر بلگراد درست در قلب شهر قدیمی، در Dorcol، در کنار منطقه خرید عابر پیاده قرار دارد. اثاثیه این بوتیک برنده جوایز از ایالات متحده آمریکا و اسکاندیناوی است و خود ساختمان توسط معمار مشهور برزیلی ایسای واینفلد طراحی شده است. پناهگاه سلامتی (کامل با وان ژاپنی Ofuru و حوضچه نمک دریا) در زیرزمین به سبک یکپارچه سازی با سیستم ‌عامل زیبایی ‌شناسی طراحی آینده ‌نگر تلفیق شده است. اسکوئر ناین یکی از اعضای هتل های پیشرو جهان است، همچنین دارای یک لابی بار قدیمی، یک رستوران با تراس باغ، یک غذاخوری که سوشی تازه روی پشت بام سرو می کند و 45 اتاق خواب دارد.

در بخش زیر شاهد ملیت گردشگران در صربستان هستید:

 

برترین هتل های شیک صربستان

هتل سنت تن بلگراد یکی دیگر از گزینه های بوتیک، این یکی از جدیدترین موارد افزوده شده به صحنه هتل بلگراد است که هر اتاق دارای اثاثیه دستچین شده است. این هتل شیک با تهویه مطبوع، مناسب برای کودکان و حیوانات خانگی، دارای اسپا، بار و رستوران L’Adresse است که غذاهای مدیترانه ‌ای مدرن سرو می ‌کند. دکوراسیون داخلی مدرن و راحت است و اتاق ها در 7 دسته تقسیم شده اند (از جمله سوئیت های خانوادگی و بالکن). فضاهای خود پذیرایی با آشپزخانه کوچک برای کسانی که قصد سفر طولانی تری به شهر دارند ایده آل است. این ساختمان شاخص برای اولین بار در سال 1929 ساخته شد و در منطقه سرسبز و سرسبز Vracar یافت می شود ترانسفر فرودگاهی رایگان در اقامت شما گنجانده شده است.

Mama Shelter برای مسافران شیکی طراحی شده است که به دنبال یک هتل اجتماعی در قلب بلگراد هستند. این هتل دارای وسایل طراحی هنرمندانه در 125 اتاق، به همراه یک رستوران و بار روی پشت بام است که ساکنان شهر و مسافران برای لذت بردن از کوکتل های دست ساز و غذاهای ترکیبی ایتالیایی-بالکانی گرد هم می آیند. پس از تاریک شدن هوا، بار میزبان ست های دی جی و موسیقی زنده است، اما اگر می خواهید شب زودی داشته باشید، اتاق ها عایق صدا هستند.

در نمودار زیر شاهد نرخ قیمت اتاق های هتل ماما شلتر می باشید:

 

برترین هتل علی بین المللی صربستان

با خدمات در سطح جهانی در هیلتون بلگراد از جاذبه های گردشگری صربستان، درمان افراد مشهور را دریافت کنید. هیلتون بلگراد با بار روی پشت ‌بام و رستورانی با چشم ‌انداز شهر، در فاصله چند قدمی میدان اسلاویجا و معبد سنت ساوا قرار دارد. باشگاه سلامتی Living Well دارای امکانات اسپا و سلامتی است که میهمانان می توانند از حمام حرارتی، سونا و حمام ترکی استفاده کنند. اتاق های بزرگ مجهز به تهویه مطبوع، میز و تلویزیون کابلی صفحه تخت هستند. هر واحد دارای کتری و یخچال است، در حالی که برخی دارای آشپزخانه کوچک نیز هستند. حمام خصوصی دارای دوش و سشوار است. لوازم بهداشتی تکمیلی ارائه شده است.

در جدول زیر شاهد تعداد توریست ها در صربستان می باشید:

سالتعداد توریست ها
10312020
13982021
19172022

امکانات جلسه و تجارت در هتل موجود است. مهمانان می ‌توانند غذاهای صربی را در رستوران Two Kings تجربه کنند، یا از غذاهای ترکیبی آسیایی لذت ببرند یا یک کوکتل را در سالن Sky Lounge میل کنند و در عین حال منظره بلگراد را تماشا کنند. همچنین سرویس اتاق 24 ساعته در دسترس است. موزه ‌ها، گالری ‌ها، رستوران ‌ها و فروشگاه ‌های متنوعی در این منطقه وجود دارد. Trg Republike Belgrade در 9 مایلی و Kalemegdan در 1.2 مایلی هیلتون بلگراد قرار دارد. فرودگاه نیکولا تسلا 12 مایل از هیلتون بلگراد فاصله دارد.. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاورانی دارد که متخصص در حوزه ویزای توریستی صربستان هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *