مهاجرت تحصیلی کانادا

دانشگاه Gulelph در کانادا

دانشگاه Gulelph در کانادا

با توجه به اعتبار دانشگاه های کشور کانادا سالانه دانشجویان زیادی از سرتاسر جهان ادامه تحصیل در این کشور را انتخاب و به ین کشور مهاجرت می ­نمایند. دانشگاه Gulelph در کانادا یکی از دانشگاه های تحقیقاتی معتبر در شهر انتاریو کانادا است که سالانه دانشجویان زیادی را پذیرش می ­نماید. این دانشگاه در سال 1930 در این شهر تأسیس گردید که امکانات بسیار مناسبی را برای دانشجویان فراهم نموده است. دانشکده کشاورزی و دامپروری این دانشگاه رتبه های بسیار بالایی را در سطح جهانی کسب نموده اند. متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های کانادا را دارند، می­ توانند در این زمینه از تجربیات و مشاوره های مفید کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره ­مند گردند.

مردم کشور کانادا به زبان های فرانسوی و انگلیسی صحبت می ­نمایند. یکی از مهمترین دلایل جذب دانشجویان خارجی به کانادا تدریس دروس به زبان انگلیسی است. لازم به ذکر است جمعیت فرانسوی زبان کانادا در مناطق غربی این کشور زندگی می ­نمایند. دانشجویان در کانادا علاوه بر اخذ بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی اجازه انجام کار به مدت 20 ساعت در هفته را خواهند داشت. دانشگاه Gulelph در کانادا یکی از دانشگاه های این کشور است که بورسیه های متعددی را با توجه به شرایط دانشجویان اعطاء می نماید. در حال حاضر این دانشگاه میزبان 35000 دانشجو می­ باشد. سیستم مسکن دانشجویی این دانشگاه به یکی از بهترین کمپ های دانشجویی معروف است که دارای مساحتی برابر با 330 هکتار می­ باشد. این خوابگاه ها امکان اقامت 5000 دانشجو را فراهم نموده است.

تحصیل در دانشگاه Gulelph در کانادا

این دانشگاه یکی از معتبرترین دانشگاه های کانادا می­ باشد. این دانشگاه دارای 13 دانشکده می­ باشد. دانشکده هنر، دامپروری، کشاورزی، محیط زیست، موسیقی، زبان و ادبیات، مهندسی و فیزیک از آن جمله می­ باشند. دانشجویان در این دانشگاه امکان تحصیل در 3 مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را خواهند داشت. دانشگاه Gulelph رشته های متعددی را در هر یک از مقاطع فوق به دانشجویان ارائه می ­نماید. این دانشگاه در لیست 100 دانشگاه برتر در جهان قرار دارد. همچنین رتبه 14 را در میان دانشگاه های تحقیقاتی در جهان به خود اختصاص داده است.

مهمترین رشته های این دانشگاه عبارتنداز:

  • علوم حیوانات و طیور
  • علوم بیومدیکال
  • بیوفیزیک
  • MBA
  • شیمی
  • مطالعات بالینی
  • علوم کامپیوتر
  • اقتصاد
  • شیمی

این رشته ها از مهمترین رشته هایی هستند که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به دانشجویان ارائه داده می­ شود. از مهمترین اهداف دانشگاه گوئلف پیشبرد جامعه از طریق تحقیقات کشاورزی و یادگیری مبتنی بر علوم غذایی می ­باشد.

شهریه تحصیلی دانشگاه Gulelph در کانادا

مقطع و رشته تحصیلی از جمله مواردی هستند که در میزان شهریه پرداختی دانشجویان در دانشگاه Gulelph در کانادا موثر است. علاوه بر این دانشجویان بایستی هزینه هایی را بابت مخارج زندگی دانشجویی خود در کانادا در نظر داشته باشند. بطور میانگین شهریه دانشگاه گوئلف در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری 6000$ الی 8000$ (دلار) در سال تخمین زده شده است. دانشجویان در مقطع کارشناسی نیز سالانه مبلغی معادل $9370 الی 22091$ (دلار) در سال پرداخت می ­نمایند. برخی از دانشجویان از طریق کار دانشجویی در کانادا نسبت به تامین هزینه های خود در این کشور می ­پردازند.

دانشجویان امکان اخذ بورسیه تحصیلی در این دانشگاه را دارند. بورسیه های دانشگاه Gulelph در کانادا هریک دارای ارزش های متفاوتی هستند. با توجه به شرایط تحصیلی دانشجویان به آنان تعلق خواهد گرفت. علاوه بر این از آنجاییکه دانشگاه گوئلف دانشگاهی تحقیقاتی می­ باشد. اساتید این دانشگاه در پروژه های مختلف از همکاری دانشجویان استفاده نموده است. از این طریق حقوق و دستمزدهایی را به آنان پرداخت می­ نمایند.

شهریه تحصیلی دانشگاه Gulelph در کانادا

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش در دانشگاه Gulelph در کانادا

دانشجویانی که تحصیل در دانشگاه گوئلف را انتخاب نموده اند، بایستی همانند پذیرش تحصیلی در کانادا در دیگر دانشگاه ها، ابتدا درخواست تحصیل خود را به همراه مدارک زیر به این دانشگاه ارائه نمایند. این دانشگاه پس از بررسی مدارک تحصیلی متقضیان موافقت و یا عدم موافقت خود را بیان خواهد نمود.

  • مدارک تحصیلی دوره­ قبلی دانشجویان به همراه ریز نمرات آن ها
  • مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی)
  • پاسپورت معتبر که بایستی به زبان انگلیسی یا فرانسوی ترجمه گردیده باشد.
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس با حداقل نمره 6.5 نمره تافل اینترنتی حداقل با نمره 85 نمره آزمون CAE با حداقل نمره 60
  • انگیزه نامه تحصیلی
  • توصیه نامه از اساتید دوره تحصیلی قبل
  • تکمیل فرم درخواست پذیرش تحصیلی در دانشگاه گوئلف

هر یک از دانشگاه های کانادا شرایط جداگانه ای برای پذیرش دانشجویان تعیین نموده اند. از همین رو متقاضیان بایستی با آگاهی از این شرایط نسبت به درخواست پذیرش خود اقدام نمایند.

امکانات دانشگاه گوئلف کانادا

این دانشگاه امکانات بسیار مناسب و پیشرفته ای را برای دانشجویان خود مهیا نموده است. کلاس های یوگا، بدنسازی، دوچرخه سواری، کلاس های آموزش تغذیه و کتابخانه این دانشگاه از جمله امکاناتی است که دانشجویان در این دانشگاه می توانند بهره ­مند گردند. باشگاه های این دانشگاه از طریق مشارکت در فعالیت های مهم جمع آوری صندوق و پشتیبانی از توسعه و نو آوری در جهت پیشرفت و و توسعه این دانشگاه فعالیت می­ نماید. علاوه بر تمامی موارد فوق دانشجویان فرصت تجربه در محیط های آزمایشگاهی مدرن و پیشرفته ای را در کنار اساتید برجسته در این دانشگاه خواهند داشت. متقاضیان عزیزی که علاقمند به تحصیل در دیگر کشورها هستند. همچنین می­ توانند با مشاورین خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نموده و از شرایط تحصیل در کشورهای مختلف آگاهی یابند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *