ویزای مسافرتی هلند

جاذبه های گردشگری هلند

جاذبه های گردشگری هلند

جذابیت هلند هر ساله باعث استقبال درصد زیادی از افراد در خصوص بازدید از جاذبه های گردشگری هلند شده است که در این نگارش به این موضوع می پردازیم. در این نوشتار، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند هموطنان عزیزی را که مایل به سفر به هلند هستند. در زمینه جاذبه های گردشگری هلند راهنمایی کنند. آنها را با بهترین جاذبه های گردشگری هلند آشنا سازند. در کشور هلند مناطق و جاذبه های گردشگری زیادی برای بازدید وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

درباره جاذبه های گردشگری هلند

هلند یکی از پر جنب و جوش ترین و جالب ترین کشورهای اروپا است. بسیاری از گردشگران فقط برای بازدید از آمستردام می روند. اما در این کشور جاذبه های گردشگری مختلفی برای بازدید وجود دارند. آمستردام احتمالاً اولین مقصد مسافرانی است که به سفر می کنند. اما به غیر از آمستردام، تعداد زیادی جاذبه های گردشگری دراین کشور وجود دارد. آسیاب های بادی، مزارع و شهرهایی که پر از فرهنگ و جذابیت های متنوع هستند. تنها بخشی از جاذبه های گردشگری هلند است. از میان آسیاب های بادی کلاسیک و مزارع باشکوه از گل گرفته تا مراکز شهر تاریخی که دارای موزه ها و مناظر دیدنی هستند. بازدید کنندگان می توانند از جاذبه های بیشتری لذت ببرند. این مکان ها و جاذبه های گردشگی هلند فراموش نمی شود. بیشتر آنها به راحتی قابل دسترسی هست.

با توجه به ابعاد نسبتاً کوچک هلند، تمام جاذبه ها گردشگری این کشور و فعالیت های جالب قابل دسترسی هستند. در نمودار زیر به تعداد گردشگرانی که برای بازدید از جاذبه های گردشگری هلند به این کشور سفر کرده اند اشاره شده است:

ورود گردشگران هلند در ژانویه 2020، 5.2% رشد داشته است، در حالی که در 6 ماه گذشته 10.6% افزایش داشته است. تقریباً 80% از کل بازدید کنندگان خارجی هلند در سال گذشته اروپایی بودند که نیمی از آنها از کشورهای همسایه به هلند سفر کرده بوند که عبارتند از:

  • آلمان
  • بلژیک
  • انگلستان
  • اتریش
  • سوئد

گودا یکی از جاذبه های گردشگری هلند

گودا یک شهر معمولی هلندی است که دارای ساختمان های قدیمی و کانال های زیبا است. به لطف اتصالات راه آهن و بزرگراه های بسیار خوب یک مقصد عالی برای سفر روزانه در نظر گرفته شده است. این شهر برای پنیر، وافل های شربت، شمع ها و کوزه های بسیار زیبا مشهور است. جاذبه های تفریحی در گودا شامل شهربازی زیبای قرن 15 و پنجره های شیشه ای شگفت انگیز در سنت جانسکرک است. تالار شهر قدیمی در میدان مارکت در بین سالهای 1448 تا 1450 ساخته شده است.

یکی از قدیمی ترین سالن های شهر گوتیک در هلند است. گروت یا سنت جانس کرک (کلیسای بزرگ یا سنت جان) طولانی ترین کلیسای هلند، معروف به پنجره های شیشه ای که بین سال های 1530 و 1603 ساخته شده است. مهمترین مجموعه شیشه ای رنگ آمیزی شده در این کشور محسوب می شود. این کلیسا حتی در قرن 17 یک جاذبه گردشگری بود. جهت کسب اطلاعات دقیق درخصوص این کشور مقاله هزینه زندگی در هلند را مطالعه بفرمائید.

گودا یکی از جاذبه های گردشگری هلند

کانال های جوردان و آمستردام در هلند

کانال ها و آبراه ها از بهترین جاذبه های گردشگری در این کشور هستند. برخی از ماندگارترین خاطرات برای هر توریست، زمان صرف شده برای کاوش در آبراه های شگفت انگیز این شهر است. بسیاری از بهترین جاذبه های گردشگری آمستردام با تورهای قایقی یا تاکسی های آبی از جمله اکثر موزه ها و گالری های هنری به راحتی قابل دسترسی هستند. آمستردام یکی ‌از مقاصد مهم گردشگری در اروپا با حدود 4 میلیون بازدیدکننده در سال است. بخش مرکزی آمستردام بافت فشرده و قدیمی خود را حفظ کرده ‌است. به عنوان یک موزه نقش بسیار مهمی در صنعت توریسم دارد. یکی از جاذبه ‌های گردشگری در آمستردام، قایق‌ سواری در کانال‌های داخل شهر است، که از مقابل بسیاری از ساختمان‌ های شهر نیز می‌ گذرد.

کانال های جوردان و آمستردام در هلند

کوکنهوف در لیست جاذبه های گردشگری هلند

کوکنهوف که به عنوان باغ اروپا شناخته می شود، یکی از بزرگترین باغ های گل در جهان است. این باغ در شهر لیسه در هلند واقع شده است. براساس وب سایت رسمی این باغ، پارک کوکنهوف به مساحت 32 هکتار مساحت دارد. تقریباً 7 میلیون پیاز گل سالانه در باغات کاشته می شود. کوکنهوف به دلیل لاله هایش بسیار مشهور است. همچنین دارای تعداد زیادی گل دیگر از جمله سنبل ها، گل دافل، نیلوفرها، گل رز، گل میخک و عنبیه است. کوکنهوف در بخش جنوبی هلند، جنوب هارلم و جنوب غربی آمستردام در منطقه ای به نام منطقه دون و بالب قرار دارد. توریست ها باید در نظر داشته باشند که با اتوبوس از ایستگاه های قطار هارلم و لیدن و همچنین شیپول قابل دسترسی است. درخصوص تحصیل در این کشور مقاله ویزای تحصیلی هلند را مطالعه بفرمائید.

در جدول زیر به تعداد بازدید کنندگان از کوکنهوف در سال های مختلف اشاره شده است:

سالتعداد بازدید کنندگانسالتعداد بازدید کنندگان
2008835.00020141020000
2009850.00020151175000
2010800.00020161143000
2011884.00020171400000
2012875.00020181400000
2013849.00020191500000

درباره موزه ملی آمستردام

یکی دیگر از معروف ترین جاذبه های گردشگری هلند، موزه ملی پایتخت این کشور است. موزه امپراتوری یا موزه ملی آمستردام موزه اختصاص داده شده به هند و تاریخ هلندی می باشد. این موزه در میدان موزه واقع در شهر آمستردام جنوبی، نزدیک به موزه ون گوگ، موزه استئلیجک آمستردام و تالار کنسرت آمستردام قرار دارد. موزه ملی آمستردام در 19 نوامبر 1798 در لاهه تأسیس شد. در سال 1808 به آمستردام منتقل شد. ساختمان اصلی فعلی این موزه توسط بئاتریکس هلند طراحی و اولین بار در سال 1885 افتتاح شد. در تاریخ 13 آوریل 2013، پس از یک بازسازی 10 ساله که 375 میلیون € (یورو) هزینه داشت، ساختمان اصلی توسط ملکه بئاتریکس بازگشایی شد. در سال 2013 و 2014، موزه ملی آمستردام پربازدیدترین موزه هلند با تعداد ثبت های 2.2 میلیون و 2.47 میلیون بازدید کننده بود. این موزه همچنین بزرگترین موزه هنری کشور هلند است.

درباره موزه ملی آمستردامبه طور کلی، هموطنان عزیزی که به فکر کسب ویزای هلند برای مهاجرت به هلند، سفر به هلند، کسب اقامت هلند، تحصیل، اشتغال و یا انجام سایر امور در این کشور هستند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *