مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ

تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ

متاسفانه امکان تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ وجود ندارد. این کشور خود دارای 3 زبان رسمی لوکزامبورگی، فرانسوی و آلمانی است. البته زبان انگلیسی نیز در برخی از برنامه ها به خصوص در دانشگاه لوکزامبورگ و دانشگاه لونکس ارائه می شود. توجه داشته باشید که برای تحصیل به زبان انگلیسی در لوکزامبورگ در هر حال نیاز به تسلط به این زبان و حضور در مصاحبه دارید. لذا داشتن مدرک می تواند گواهی معتبر در این باره باشد. کارشناسان مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند دوره های زبان مختلف در کشورهای خارجی را برای شما معرفی کنند و شرایط تحصیل در لوکزامبورگ را برای شما شرح دهند.

کشور لوکزامبورگ

لوکزامبورگ در قلب اروپا واقع شده است. این کشور با بلژیک، فرانسه و آلمان مرز مشترک دارد. این یکی از کوچکترین کشورها در اروپا با جمعیت بسیار کم است. که در آن بیش از 40% مهاجر از 170 کشور هستند. لوکزامبورگ دارای 3 زبان رسمی است که زبان های آلمانی، فرانسوی و لوکزامبورگی است. لوکزامبورگ یک مرکز تجاری و دروازه ورود به بسیاری از بازارهای اروپا است. ترتیبات مالیاتی مناسب تجارت کشور برای کارآفرینان بسیار جذاب است. این کشور از نظر اندازه بسیار کوچک (2588 کیلومتر مربع) است، هنوز هم لوکزامبورگ دارای اقتصادی پررونق است و از نظر تولید ناخالص داخلی سرانه دومین کشور ثروتمند جهان است (اولین کشور در اتحادیه اروپا).

لوکزامبورگ به طور مداوم در میان 25 رتبه برتر رقابت جهانی قرار دارد. بخش صنعتی شامل ساختمان سازی، کشاورزی، صنعت آهن و فولاد و انرژی است. این صنایع با سرمایه گذاری قابل توجهی از سنگین های بین المللی در حال افزایش هستند. هدف این کشور استفاده از تغییرات تکنولوژیکی فعلی و آینده و منابع موجود برای پیشرفت است. بخش انرژی درصدد است %70 از کل انرژی مصرفی خود را از منابع تجدیدپذیر تأمین کند. بخش حمل و نقل عمومی در تلاش است تا وسایل نقلیه الکتریکی و بدون راننده را برای یک محیط بهتر توسعه دهد. بخش صنعت می خواهد در سال های آینده فناوری های جدید را در کارخانه ها و مراکز مهندسی به کار گیرد. بخش مالی در حال حرکت به سمت تحول دیجیتال در آینده است.

در نمودار زیر درصد دانشجویان خارجی در هر مقطع در کشور لوکزامبورگ آورده شده است:

درصد دانشجویان خارجی در لوکزامبورگشرایط تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ

تحصیلات دانشگاهی در لوکزامبورگ فقط چند سال پیش تأسیس شده است. 55% دانشجویان بین المللی را در مدت کوتاهی جذب کرده است. اکثر دانشگاه های این کشور در شهر لوکزامبورگ، پایتخت این کشور هستند که شامل دانشگاه های دولتی و خصوصی است. دانشگاه های لوکزامبورگ مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در زمینه های مختلفی مانند زیر ارائه می دهند:

  • پزشکی
  • حقوق
  • زبان
  • روانشناسی
  • آموزش
  • اقتصاد
  • علوم کامپیوتر
  • علوم اجتماعی

بیش از 10 برنامه انگلیسی زبان در لوکزامبورگ وجود دارد. دانشجویان بین المللی می توانند از ابتدای ژانویه تا پایان فوریه هر سال برای دریافت تابستان برای دوره ها درخواست دهند. اگر شما علاقه مند به تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ هستید باید دارای شرایط زیر باشید:

ردیفشرط
1در لوکزامبورگ در دوره قبلی به زبان انگلیسی تحصیل کرده باشید.
2در یک کشور انگلیسی زبان متولد شده باشید.
3در دوره زبان شرکت کرده باشید و مدرک زبان داشته باشید.

شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ

تحصیل بدون مدرک آیلتس در لوکزامبورگ

علاوه بر آیلتس، اکثر دانشگاه‌ هایی که برنامه ‌های آموزش زبان انگلیسی دارند، گزینه‌ های زیر را می ‌پذیرند. ارائه هر گونه گواهینامه آزمون مهارت زبان انگلیسی. اکثر دانشگاه ها تافل را می پذیرند که معمولاً ارزان تر است، اما گواهی های معادل دیگری برای تسلط به زبان انگلیسی وجود دارد که می توانید ارائه دهید. از یک کشور انگلیسی زبان آمده است. برخی از دانشگاه ها هستند که لیست خاصی از کشورهایی که برای معافیت از آیلتس پذیرش می کنند، دارند، اما اکثریت آنها لیست خاصی از شهروندی ندارند. ارائه مدرک از یک برنامه تدریس شده به زبان انگلیسی. آنها مدارک دانشگاه های دیگر چین را می پذیرند، بنابراین اگر مدرک شما از یک کشور انگلیسی زبان نباشد اشکالی ندارد.

با این حال، این خیلی رایج نیست، بنابراین آماده باشید. هنگام تهیه درخواست خود، مطمئن شوید که وب سایت ها و راهنمای آن را به دقت بخوانید. به یاد داشته باشید که مدارک تحصیلی به زبان انگلیسی و/یا چینی به دانشجویان بین المللی ارائه می شود. برخی از آنها مخلوط هستند، بنابراین حتی اگر “انگلیسی” بگویند، ممکن است تا حدی به زبان چینی تدریس شود. برای انتخاب یک برنامه آموزش زبان انگلیسی، لیست ها و مشخصات را مطالعه کنید. به صفحه الزامات زبان هم توجه کنید. دانشگاه‌های چین از دانشجویان بین‌المللی می‌خواهند که در صورت شرکت در برنامه‌های آموزشی چینی، گواهی مهارت چینی را نیز ارائه دهند. اگر فقط این نوع گواهینامه را در لیست می بینید، و نه گواهینامه های انگلیسی، به احتمال زیاد دوره ای را انتخاب کرده اید که فقط به زبان چینی ارائه می شود.

روند پذیرش و تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ

علی رغم اینکه سوابق تحصیلی متقاضی چیست و به کدام برنامه علاقه مند است، متقاضی باید شرایط ورود را برای دریافت پذیرش در دوره یا برنامه انجام دهد. شرایط ورود به 2 دسته تقسیم می شوند که شرایط عمومی و خاص ورود هستند. هر دانشگاه یا موسسه ای معیار هر سطح از تحصیل را تعیین می کند تا اطمینان حاصل شود که شما مهارت و دانش اولیه برای شروع یک دوره و در نهایت موفقیت آمیز بودن آن را دارید. این معیارها شرایط عمومی ورود نامیده می شوند.

در حالی که شرایط خاص ورود برای هر دوره یا برنامه متفاوت است. برای اخذ پذیرش افراد پیش نیاز هستند. رشته های پیش نیاز به تخصص دوره بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید تحصیل پزشکی در لوکزامبورگ یا مهندسی را در دوره کارشناسی بخوانید، باید در دوره دبیرستان زیست شناسی و ریاضیات را گذرانده باشید. برای برنامه کارشناسی ارشد، که در آن موضوعات پیش نیاز در هر دوره ذکر شده است، همان قانون شرایط خاص ورود به دانشگاه اعمال می شود. دانشجو می تواند در مورد یک دوره خاص پذیرش بگیرد، یا آن دوره مربوط به دوره کارشناسی قبلی باشد. اگر پاسخ مثبت است، او باید برای آن دوره خاص اقدام کند و پذیرفته شود

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه لونکس لوکزامبورگ

برنامه مقدماتی پیش از لیسانس یک برنامه مقدماتی با هدف متقاضیان یکی از مدارک کارشناسی (فیزیوتراپی، علوم ورزشی و ورزشی یا مدیریت ورزشی بین المللی)، که باید سطح انگلیسی خود را بهبود بخشند و یا دانش خود را در علوم طبیعی تقویت کنند. به لطف این برنامه اختیاری، دانشجویان می توانند سطح دانش کافی در هر 2 زمینه را بدست آورند تا بتوانند یکی از 2 مدرک علوم بهداشتی را شروع کنند. این برنامه حدود 24 ساعت آموزش زبان انگلیسی در هفته را شامل می شود و شامل دوره های انگلیسی، شیمی، زیست شناسی و فیزیک است.

  • دانشجویان این برنامه پایه را با یک آزمون کتبی و شفاهی به پایان می رسانند.
  • کسانی که با موفقیت در این امتحانات موفق می شوند می توانند مستقیماً در رشته های فیزیوتراپی، علوم ورزشی یا مدیریت ورزشی تحصیلات خود را آغاز کنند.

تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه لونکس لوکزامبورگ

دوره پیش کارشناسی دانشگاه لونکس لوکزامبورگ

به عنوان یک قاعده، مرحله فشرده شامل 25 ساعت تدریس در هفته (به زبان انگلیسی) است که 15 ساعت آن درس انگلیسی و 10 ساعت دوره علوم زیست شناسی، شیمی و فیزیک است. اگر شما فقط نیاز به تمرکز بر یک جنبه، انگلیسی یا علوم در برنامه مقدماتی خود دارید، بنابراین ساعت های شما به همین ترتیب کاهش می یابد. به موازات این، به شما مقدمه ای درباره کار علمی داده می شود و با تکنیک های مختلف یادگیری آشنا خواهید شد. آموزش های کار با نرم افزارهای لازم برنامه درسی را کامل می کند. مرحله ارزیابی در هفته آخر با سمینارهای مقدماتی آغاز می شود. امتحان نهایی بسته به تاریخ شروع دوره، در هفته اول مارس یا هفته آخر ماه جولای انجام می شود.

سالانه 4 آزمون انگلیسی برنامه ریزی شده وجود دارد. شرکت کنندگان بر اساس سطح زبان موجود خود مورد آزمایش قرار می گیرند، تا زمانی که پیشرفت کافی نداشته باشند تا بتوانند امتحان نهایی را در سطح B2 بگذرانند. تمام امتحانات انگلیسی شامل یک آزمون شفاهی انگلیسی (وضعیت مکالمه) و یک آزمون کتبی است. اگر در امتحانات موفق نشوید، به شما فرصت داده می شود تا دوباره در آنها امتحان کنید. با این حال، اگر فقط یک عنصر از امتحان نهایی با موفقیت قبول شود، برنامه بنیاد پیش کارشناسی با درس باقی مانده ادامه خواهد یافت. هزینه های ماهانه نیز به همین ترتیب کاهش می یابد. به محض گذراندن امتحان (های) نهایی، ممکن است تحصیل لیسانس خود را در فیزیوتراپی، علوم تربیت بدنی و یا مدیریت بین المللی شروع کنید.

مزایای تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ یک کشور چند زبانه است و سیستم آموزشی این تنوع را منعکس می کند. 3 زبان رسمی لوکزامبورگی، فرانسوی و آلمانی از سنین پایین تدریس می شوند. در آموزش ابتدایی، زبان آموزشی لوکزامبورگی است و زبان فرانسه و آلمانی به عنوان دروس معرفی شده است. در آموزش متوسطه، بسته به رشته انتخاب شده، موضوعات به زبان های مربوطه تدریس می شود. لوکزامبورگ یادگیری مادام العمر را تشویق می کند و فرصت هایی را برای آموزش بزرگسالان و توسعه حرفه ای فراهم می کند. مؤسسات مختلف دوره ‌ها، کارگاه‌ ها و برنامه‌ های آموزشی را برای کمک به افراد در افزایش مهارت‌ های خود، کشف علایق جدید و به‌روز ماندن در زمینه‌ های مربوطه ارائه می ‌دهند.

در این بخش شاهد مزایای تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ هستید:

مزایای تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ

هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ

واحد پول رسمی در کشور لوکزامبورگ € (یورو) است. این کشور در مقایسه با کشورهای همسایه خود کشوری گران قیمت برای زندگی است. اما سطح دستمزدها نیز بالا است. بنابراین در مقایسه، هزینه های زندگی تقریباً از طریق دستمزدهای معقول قابل کنترل است. اگر در پایتخت زندگی می کنید، بدیهی است که در مقایسه با شهرهای کوچک یا شهرهای دیگر، هزینه های بیشتری در ماه خواهید داشت. این یک کشور کوچک است، بنابراین برای جابجایی در مرزها دیگر هزینه زیادی ندارد. شما می توانید در خوابگاه ها یا می توانید برای اقامت دانشگاه درخواست دهید. دانشجویان پس از اتمام تحصیل می توانند ویزای دانشجویی لوکزامبورگ را به ویزای کار یا ویزای تجاری تغییر دهند.

لوکزامبورگ برای یافتن شغل در رتبه بالاتری قرار دارد، از طرف دیگر، یک کشور کاملا دوستدار تجارت است. برای تغییر اجازه اقامت، درخواست را همیشه 1 ماه قبل از انقضا ارسال کنید. شهریه برای هر دوره متفاوت است. اما هزینه کلی بسیار کم است. بطور متوسط ​​هزینه تحصیل برای بومیان بین €400 تا €1000 (یورو) در سال است. سایر شهروندان برای هزینه تحصیل باید €2500 تا 10000€ (یورو) در سال درنظر بگیرند. متخصصین و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در زمینه مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی در اروپا در کنار شما عزیزان باشند.

پرتکرارترین سوالات تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ

در این بخش از مقاله مفتحر به پاسخ گویی سوالات شما در خصوص تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ می باشیم:

  • هزینه تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ چگونه می باشد؟ متوسط ​​هزینه تحصیل برای بومیان بین €400 تا €1000 (یورو) در سال است. سایر شهروندان برای هزینه تحصیل باید €2500 تا 10000€ (یورو) در سال درنظر بگیرند.
  • روند پذیرش و تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ به چه صورت می باشد؟ شرایط ورود به 2 دسته تقسیم می شوند که شرایط عمومی و خاص ورود هستند. هر دانشگاه یا موسسه ای معیار هر سطح از تحصیل را تعیین می کند تا اطمینان حاصل شود که شما مهارت و دانش اولیه برای شروع یک دوره را دارید.
5/5 - (4 امتیاز)

2 دیدگاه برای “تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ

  1. سرمدی گفت:

    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما و با تشکر از مطالبی که در مورد تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ داده بودید. در واقع میشه گفت که برای تحصیل تو لوکزامبورگ هیچ شرایطی وجود نداره که بشه بدون مدرک زبان تحصیل کرد یا پذیرش گرفت. باید دوره های پیش تحصیلی رو بگذرونیم تنها راهش همینه.

    1. صادقی گفت:

      امکان تحصیل بدون مدئرک زبان در لوکزامبورگ وجود ندارد. در خصوص مشاوره تحصیل در لوکزامبورگ می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *