مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ

رشته مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ

رشته مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ به صورت جدا ارائه نمی شود، اما علاقه مندان می توانند دوره های مختلف علوم کامپیوتر را انتخاب کنید. لوکزامبورگ یکی از کشورهای پیشرفته با نرخ بیکاری پایین در اروپاست. دوره های ارائه شده در این کشور اکثرا در تنها دانشگاه دولتی این کشور به نام دانشگاه لوکزامبورگ ارائه می شود. شما می توانید دوره های مختلف رشته کامپیوتر را در این دانشگاه به دست آورید. اکثر دوره های ارائه شده در لوکزامبورگ به صورت چند زبانه و به زبان های فرانسوی، آلمانی و انگلیسی ارائه می شوند. البته اکثر دوره های ارائه شده در رشته های کامپیوتری در لوکزامبورگ به زبان انگلیسی هستند. با استفاده از دانش و تجربیات ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از راهنمایی و خدمات این موسسه بهره مند شوید.

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ

مهندسی کامپیوتر به عنوان یک رشته دانشگاهی حوزه های وسیع مهندسی برق یا الکترونیک و علوم کامپیوتر را در بر می گیرد. مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ رشته ای است که علم و فناوری طراحی، ساخت، پیاده سازی و نگهداری قطعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم های محاسباتی مدرن و تجهیزات کنترل شده با کامپیوتر را در بر می گیرد. بنابراین، این ترکیب منحصر به فرد دانشجویان را برای مشاغلی آماده می کند که از طریق طراحی آنها با سیستم های رایانه ای از طراحی آنها سر و کار دارند. سیستم های محاسباتی اجزای طیف وسیعی از محصولات هستند، به عنوان مثال، سیستم های تزریق سوخت در وسایل نقلیه، دستگاه های پزشکی مانند دستگاه های اشعه ایکس، دستگاه های ارتباطی مانند تلفن های هوشمند و دستگاه های خانگی مانند سیستم های هشدار و ماشین لباسشویی.

طراحی سیستم های محاسباتی و اجزای محاسباتی برای محصولات، طراحی رایانه ها و دستگاه های شبکه برای اینترنت اشیاء، توسعه و آزمایش نمونه های اولیه آنها و پیاده سازی آنها در بازار نمونه هایی است که مهندسان کامپیوتر به طور معمول انجام می دهند. یک برنامه مهندسی کامپیوتر باید دارای دوره های آموزشی کافی در سطوح مقدماتی، متوسط ​​و پیشرفته بر اساس مجموعه دانش مهندسی کامپیوتر باشد. برنامه ها باید این دوره آموزشی را با انتخاب دقیق دوره های انتخابی که بر اساس آن بنا شده است، تقویت کنند. وسعت و عمق در علوم و ریاضیات برای این رشته ضروری است. یک جزء طراحی برای برنامه حیاتی است و معمولاً با یک پروژه برجسته به پایان می رسد.

شرایط تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ در قالب رشته علوم کامپیوتر ارائه می شود. در مقطع لیسانس تحصیل این مقطع به صورت 3 ساله است. برای تحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ ارائه دیپلم معتبر معادل مدارس لوکزامبورگ الزامیست. برای برآورده سازی شرایط زبان ارائه گواهی B2 به زبان انگلیسی یا معادل آن مثل آیلتس 6 کافی است. برای تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ نیازی به ارائه مدرک زبان های دیگر نیست اما داشتن B1 توصیه می شود. کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ در تخصص های مختلف به صورت 2 ساله ارائه می شوند.

برای تحصیل در لوکزامبورگ در این مقطع شرایط زیر مورذ نیاز هستند:

ردیفشرایط
1مدرک کارشناسی در رشته کامپیوتر
2آیلتس حداقل 6.5

شرایط تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ

کارشناسی مهندسی دیجیتال در دانشگاه لوکزامبورگ

این برنامه به نیاز مهندسان ماهر و همه کاره در جنبه های دیجیتالی شاخه های کلاسیک مهندسی برق، مکانیک و عمران پاسخ می دهد. در کنار آموزش های اولیه در این زمینه ها، مهندسی دیجیتال بیشتر بر موضوعات مربوط به فناوری اطلاعات متمرکز است، به عنوان مثال برنامه نویسی، طراحی به کمک کامپیوتر، فناوری های زمین فضایی و مدل سازی اطلاعات ساختمان.

به تحصیلات سطح دانشگاهی در این زمینه ها فرآیندهای دیجیتالی شدن در زمینه های مختلف مهندسی را پشتیبانی می کند و از برنامه های کاربردی در بخش های تولید و توزیع انرژی، شهرهای پایدار و ثبت واقعیت به صورت 3 بعدی پشتیبانی می کند. همه دوره های کارشناسی مهندسی (BENG) در ابتدای دوره تقریباً مشابه هستند، در صورت لزوم برای دانشجو، تغییر جهت بدون مشکل زیاد امکان پذیر است. جهت اعزام دانشجو به لوکزامبورگ اطلاعات تکمیلی را بر کلیک بر لینک آبی رنگ مطالعه کنید.

درآمد مهندسین کامپیوتر در لوکزامبورگ

باید به خاطر داشته باشید که اگر از کشوری در اتحادیه اروپا نیستید، یافتن کار در لوکزامبورگ بدون تجربه قبلی بسیار دشوار است. اما اگر در این کشور حضور داشته باشید می توانید با ارتباط برقرار کردن با شرکت ها و سازمان ها دنبال موقعیت های کاری باشد. میزان درآمد ماهیانه کار در لوکزامبورگ برای مهندسین کامپیوتر به صورت متوسط 4570€ (یورو) در ماه است که سالانه معادل 54900€ (یورو) می باشد. این در حالی است که کم ترین میزان درآمد مهندسین کامپیوتر در لوکزامبورگ به میزان 2870€ (یورو) و بیشترین میزان آن حدودا 5620€ (یورو) در ماه است.

بهترین دانشگاه های خصوصی در لوکزامبورگ عبارتند از:

بهترین دانشگاه های خصوصی در لوکزامبورگ

کارشناسی ارشد مهندسی توسعه نرم افزار کامپیوتر دانشگاه لوکزامبورگ

کارشناسی ارشد توسعه نرم افزار و اعتبار سنجی (MDVL) در دانشگاه لوکزامبورگ با همکاری دانشگاه Franche-Comte ارائه می شود. از راه دور و کاملاً آنلاین ارائه می شود و آموزش های نوآورانه و سطح بالا را در زمینه آزمایش و اعتبار سنجی نرم افزار ارائه می دهد. هدف آن آموزش مدیران فناوری اطلاعات است که بتوانند طراحی و توسعه نرم افزار را با الگوهای برنامه نویسی مختلف درک کنند و مهارت های مربوط به اعتبار آنها را بشناسند، که به شما امکان می دهد تا سطح اطمینان را در عناصر ایجاد کنید. محصولات

نقاط قوت این برنامه:

  • دارای مدرک دوگانه از دانشگاه لوکزامبورگ و دانشگاه Franche Comté
  • آموزش بصورت انحصاری از راه دور و آنلاین
  • تیم های تحقیقاتی در 2 دانشگاه شناخته شده بین المللی
  • کارآموزی شرکت

پس از فارغ التحصیلی می توانید دراین برنامه می توانید مشاغل زیر را داشته باشید:

  • تحلیلگر برنامه نویس
  • تحلیلگر-تستر IT
  • مهندس تحصیل و توسعه فناوری اطلاعات
  • مهندس تست
  • معمار محیط آزمایش
  • مهندس ادغام برنامه
  • مهندس پشتیبانی فنی یا عملکردی
  • دستیار مدیر پروژه فناوری اطلاعات

مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر یا دیپلم سطح پایین با تجربه حرفه ای در این زمینه و سطح B2 به زبان فرانسه برای مطالعه این برنامه نیاز است. با داشتن شرایط بورسیه تحصیلی در لوکزامبورگ هزینه های تحصیل شما در این کشور پایین می آید. با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هر جایی که می خواهید می توانید زندگی کنید.

سوالات مکرر در مورد رشته مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ

در این بخش از مطلب به سوالات شما در مورد رشته مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ پاسخ داده ایم:

  • شرایط تحصیل در رشته کامپیوتر در لوکزامبورگ چیست؟ در مقطع لیسانس تحصیل این مقطع به صورت 3 ساله است. برای تحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر در لوکزامبورگ ارائه دیپلم معتبر معادل مدارس لوکزامبورگ الزامیست.
  • درآمد فارغ التحصیلان در رشته کامپیوتر در لوکزامبورگ چقدر است؟ میزان درآمد ماهیانه کار در لوکزامبورگ برای مهندسین کامپیوتر به صورت متوسط 4570€ (یورو) در ماه است که سالانه معادل 54900€ (یورو) می باشد. این در حالی است که کم ترین میزان درآمد مهندسین کامپیوتر در لوکزامبورگ به میزان 2870€ (یورو) و بیشترین میزان آن حدودا 5620€ (یورو) در ماه است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *