مهاجرت سرمایه گذاری در ایرلند

اقامت از طریق کارآفرینی در ایرلند

اقامت از طریق کارآفرینی در ایرلند

یکی از روش های نوپا در ایرلند، اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در ایرلند بوده است. کشور ایرلند در سال های اخیر شاهد مهاجرت بسیاری می باشد.بر اساس برنامه کارآفرینان نوپا در این کشور، در صورت راه اندازی پروژه ای به نام (HPSU)، کارآفرینان بین المللی می توانند از طریق روش فوق اقامت موقت این کشور را اخذ نمایند. متقاضیانی که تمایل به اخذ اقامت از این طریق می باشند، می باید بنیان گذار این کارآفرینی باشند ، افرادی مانند مدیر عامل و مدیر مالی بخشی از مجموعه در کشور خود مورد تایید خواهند بود. نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این باب راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

بررسی آنچه که ذهن متقاضی را در خصوص اخذ اقامت از طریق روش فوق مشغول می سازد عبارتست از:

  • آیا متقاضیان بین المللی امکان کار آفرینی در این کشور را خواهند داشت؟
  • حداقل سرمایه گذاری برای شروع برنامه کارآفرینی در این کشور چه میزان می باشد؟

اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در ایرلند

برای تایید صلاحیت در خصوص اخذ اقامت از طریق کار آفرینی در این کشور بنیان گذاران می باید حداقل سرمایه گذاری اولیه خود را به 50000€ (یورو) برسانند. این مبلغ سرمایه گذاری برای بنیان گذار اصلی خواهد بود. بدین ترتیب برای مدیر عامل دوم و بنیان گذاران بعدی میزان هزینه سرمایه گذاری حدود 30000€ (یورو) خواهد بود. بودجه تامین شده می تواند از وام های تجاری یا کمک های مالی مورد تایید این کشور خواهد بود. هم چنین در این خصوص در این کشور کمیته ارزیابی در نظر گرفته شده است که به بررسی بودجه می پردازد.

عواملی که در کمیته فوق مورد بررسی قرار می گیرد شرح داده شده است:

مراحلشرح
1خدمات جدید به بازارهای بین المللی ارائه داده شود.
2 ایجاد چندین شغل و فروش 1000000€ (یورو) در طول 3 الی 4 سال آینده
3از مدیریت حرفه ای و دفتر مرکزی برخوردار باشد.

چنانچه ارزیابی پرونده شما مثبت باشد، به مدت 3 سال اجازه اقامت در این کشور را اخذ خواهید نمود. این اقامت به صورت اقساطی در حدود 5 سال قابل تمدید می باشد. بدین ترتیب پس از 8 سال اقامت در صورتی که حداقل 1 سال به طور مداوم در این کشور اقامت داشته باشید، تابعیت این کشور را اخذ خواهید نمود. جهت اخذ تابعیت این کشور نیز متقاضیان می باید در امتحان کشوری در مورد فرهنگ، تاریخ و زبان این کشور نمره مطلوب را کسب کنند. در خصوص اطلاع از هزینه های مربوطه، مقاله هزینه اقامت ایرلند توضیحاتی جامع در اختیار شما قرار خواهد داد.

اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در ایرلند

مدارک اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در ایرلند

چنانچه تمایل به اخذ اقامت از طریق کار آفرینی در این کشور ما نظر شما می باشد. می باید مدارک معتبر و مستندی را ارائه دهید. مدارکی معتبر و مورد نیاز در این خصوص در لیست زیر شرح داده شده است:

  • ارائه طرح تجاری
  • ارائه اصل و فتوکپی گذرنامه متقاضی اصلی
  • ارائه عکس پرسنلی مناسب به اندازه عکس گذرنامه
  • ارائه اصل و فتوکپی مربوط به گواهی ازدواج متقاضی در صورت موجود بودن
  • ارائه فتوکپی و اصل شناسنامه متقاضی
  • ارائه گواهی معتبر جهت تمکن مالی متقاضی
  • ارائه گواهی عدم سو پیشینه متقاضی
  • ارائه رسید پرداخت هزینه ویزای مورد نظر

کارآفرینان مبتدی در ایرلند

برنامه کارآفرینی مبتدی در این کشور برای تاجرین با تجربه خواهد بود. بدین ترتیب اقامت طولانی مدت را به دست خواهد آورد. برای این برنامه تاجرین می باید برنامه خلق کالای جدید و یا خدمات نوپایی را داشته باشند که بتوانند به بازارهای بین المللی معرفی نمایند. هم چنین نیاز به 75000€ (یورو) سرمایه اولیه برای این برنامه نیاز خواهد بود. این نوع تجارت کاملا جدید می باشد و در ابتدا متقاضی 2 سال اقامت این کشور را دریافت خواهد نمود و به صورت 5 ساله قابل تمدید می باشد. پس از 5 سال اقامت به صورت پیوسته در این کشور می توانید برای اقامت طولانی مدت نیز اقدام نمایید. هم چنین روش های دیگر سرمایه گذاری در این کشور از طریق مطالعه مقاله اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری را بررسی نمایید.

در نمودار فوق تعداد کارآفرینان فعال در سال های اخیر مورد بررسی قرار گرفته است:

تعداد کارآفرینان فعال در استونی

یکی از مهم ترین شرایط لازم در خصوص کار آفرینی در این خصوص سن متقاضی می باشد. سن متقاضی می باید 18 سال کامل باشد تا به عنوان فردی بالغ بتواند در ایجاد یک برنامه سرمایه گذاری و تاسیس یک شرکت نو پا در این کشور توانایی لازم را داشته باشد. در این روش همه متقاضیان می باید مبلغ 75000€ (یورو) جهت برای راه اندازی اعتبار شرکتی خود ارائه دهند. هم چنین با اخذ ویزای فوق می توانید برای سایر اعضای خانواده نیز اقدام نمایید.

ویزای فوق شامل افراد زیر نیز خواهد شد:

  1. همسر یا نامزد قانونی متقاضی
  2. فرزند زیر 18سال
  3. در صورتی که متقاضی شریک عاطفی داشته باشد و به مدت 2 سال متوالی در ارتباط با شخص باشد.

مزایای کارآفرینی در ایرلند

اخذ اقامت از طریق روش فوق شامل مزایایی خواهد بود. در این روش متقاضی می تواند در ابتدا اقامت موقت و در نهایت شهروندی این کشور را کسب نماید. در صورت اخذ اقامت موقت این کشور از طریق کار آفرینی، اجازه کار و زندگی، بهره گیری از خدمات بهداشت و درمانی و بر برخورداری از حق و حقوق شهروندی این کشور به طور کامل بهره مند خواهید شد.

مزایای اخذ شهروندی از طریق کارآفرینی در این کشور به شرح زیر می باشد:

مزایا اخذ شهروندی ایرلند

روش های مهاجرتی به این کشور متفاوت می باشد و رایج ترین روش مهاجرت، روش تحصیلی و کاری است. کشور ایرلند یکی از کشورهای اروپایی است که در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از متقاضیان بین المللی قرار گرفته است. هم چنین می توانید تحصیل در ایرلند را از طریق لینک زیر در سایت مرجع ما مطالعه فرمائید. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله اقامت از طریق کارآفرینی در ایرلند اطلاعاتی جامع در خصوص این روش نوین در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار داده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *