مهاجرت تحصیلی اسلوونی

اعزام دانشجو به اسلوونی

اعزام دانشجو به اسلوونی

چنانچه علاقه‌ مند به تحصیل در خارج از کشور به ویژه یک کشور را دارید، شرایط اعزام دانشجو به اسلوونی می تواند در تصمیم گیری بسیار راهگشا باشد. احتمال دارد که شما در مورد این کشور کوچک کمی از قبل شنیده باشید، اما اکنون شما فرصتی برای تجدید نظر دارید. ما قول می دهیم که تحصیل در اسلوونی یک ماجراجویی با نام تجاری جدید، در یک مکان کاملا جدید، با یک زندگی کاملا جدید است. فارغ از اطلاعات ذیل می توانید از مشاوران اعزام دانشجو به اسلوونی در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

درباره کشور اسلوونی

همچنین برای متقاضیان اعزام دانشجو به اسلوونی این امکان وجود دارد که در زمستان در کوه ها اسکی کنند، تابستان و حتی در فصل زمستان شنا کنند و در فصل بهار و پاییز به کوه های زیبا بروند. اگر چه اسلوونی کشوری کوچک است، اما آثار مختلف و دیگر گزینه های گشت و گذار در آن فراوان دیده می شود. از این رو شما را در طول وقت آزاد خود مشغول می کند. اگر احساس کنید مسافرت به کشورهای مختلف را دوست دارید، نمی توانید مکان مناسب تری را انتخاب کنید. اسلوونی واقع در قلب اروپا، بین ایتالیا، اتریش، مجارستان و کرواسی است. اگر اقامت اسلوونی را کسب کنید، هیچ مشکلی در سفر به این کشورها و جستجوی بیشتر شهرهای شگفت انگیز اروپا، وین و ونیز نخواهید داشت.

زندگی دانشجویی در اسلوونی

دانشگاه های اسلوونی به دانشجویان خارجی بهایی دوچندان می دهند. در حقیقت استادان نیز همواره زمان بیشتری را برای آموزش به دانشجویان خارجی صرف می کنند. این امر به طور ضمنی بدین معنی است که اسلوونی نیازمند و پذیرای دانشجویان خارجی است چرا که تحصیل در محیطی چند فرهنگی به ارتقاء شرایط و توسعه کشور میزبان نیز کمک می کند. شما می توانید تحصیلات عالی را در کشور اسلوونی به زبان انگلیسی بگذرانید و از آنجایی که گروه های دانشجویان خارجی اغلب قلیل هستند، شما زمان بیشتری را از اساتید و دستیارهای آموزشی دریافت خواهید کرد. در خصوص تحصیل در اسلوونی پیشنهاد می شود مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

بهترین دانشگاه ها جهت اعزام دانشجو به اسلوونی

اسلوونی کشور کوچکی است و دانشگاه های چندانی ندارد. اما 2 انتخاب بسیار خوب برای اعزام دانشجو به اسلوونی به منظور تحصیل در این کشور وجود دارد. برخی از دانشگاه ها عبارتند از دانشگاه لیوبلیانا و دانشگاه ماریبور که رتبه های بالایی کسب کرده اند. این 2 دانشگاه نه تنها در بر دارنده اغلب رشته های پر طرفدار هستند بلکه رشته های جدید و دروس بین رشته ای و همچنین رشته های حرفه را نیز تدریس می کنند. یک دانش آموز از پرو، با نام الکساندرا، که در اسلوونی تحصیل کرده بود، به ما گفت: “می توانم بگویم من زمان شگفت انگیزی در اینجا دارم. من فکر می کنم سفر به خارج از کشور برای مطالعه یکی از بهترین تصمیم هایی بود که می توانستم داشته باشم. من از تدریس ها در دانشکده لذت می برم. من واقعا از کیفیت بالای تحصیل قدردانی می کنم. ”

بهترین دانشگاه ها جهت اعزام دانشجو به اسلوونی

مقطع کارشناسی ارشد در کشور اسلوونی

شما نیاز به یادگیری زبان Slovenian برای مطالعه و ادامه تحصیل در این کشور ندارید. بدین معنی که لزوما اعزام دانشجو به اسلوونی برای اخذ پذیرش در یک دانشگاه در اسلوونی نباید زبان این کشور را یاد بگیرد. اکثریت اسلوونیایی ها حداقل به یک زبان خارجی مسلط هستند. معمولا زبان انگلیسی یا آلمانی، البته برخی دیگر ایتالیایی یا مجارستانی نیز، بسته به منطقه ای که زندگی می کنند یاد دارند. بنابراین شما هیچ مشکلی با مکالمه با زبان انگلیسی با افراد ندارید. همچنین، مردم بسیار گشاده رو و مهربان هستند. بدین ترتیب اغلب مایل به کمک به خارجیان می باشند. همانطور که ذکر شد، کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی محبوبیتی در حال رشد است. از این رو بورسیه تحصیلی در اسلوونی امری به غایت قابل دسترس است.

شرایط اقامت بعد از تحصیل در اسلوونی

در اسلوونی می توانید زندگی خود را در خوابگاه دانشجویی شروع کنید. اگر اجاره در حدود 80€ الی 150€ (یورو) باشد، این امکان زندگی در این کشور مهیا می شود. برای اعزام دانشجو به اسلوونی شما همچنین می توانید در آپارتمان های خصوصی زندگی کنید که در آن اجاره کمی بالاتر است، اما همچنان خیلی بد نیست. از این رو با قیمت حدود €165 (یورو) شامل هزینه های خدماتی شروع می شود.

با این حال، در لیوبلیانا، قیمت ها حدود 20% بالاتر است. اما همچنان نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر بسیار مقرون به صرفه هستند. به علاوه، شما در پایتخت زندگی می کنید. سعی کنید این مقدار بودجه را با شهرهایی همچون زندگی در پاریس یا لندن مقایسه .کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله هزینه زندگی در اسلوونی را بررسی بفرمائید.

مزایای ادامه تحصیل در اسلوونی

در اسلوونی، شما به راحتی می توانید خود را در غرق در مناظر خارق العاده شوید. این کشور با تپه های سبز و چشم اندازهای شگفت انگیز می باشد. همچنین، فرصتی برای دیدن قدیمی ترین تاکستان در جهان، که در کتاب رکوردهای گینس وجود دارد، را از دست ندهید. شما می توانید حین فرصت اعزام دانشجو به اسلوونی گذار در یک بخش کوچکی از اسلوونی را که از دشت تشکیل شده و چند غار شگفت انگیز در منطقه جنوب غربی را تجربه کنید این تجربه منحصر به فرد خواهد بود.

به دلیل بسیاری از جنگل هایی که در سراسر کشور وجود دارد. اسلوونی اغلب به عنوان یک کشور سر سبز به شمار می رود. شما می توانید از برخی چشم انداز های شگفت انگیز پاییز لذت ببرید. شما می توانید تمام اسلوونی را فقط با یک رانندگی 2 الی 3 ساعت از لیوبلیانا ببینید. اعتقاد داریم اعزام دانشجو به اسلوونی سزاوار متقاضیانی است که در جستجوی کشف تازه ها در کنار تحصیل با بهترین متدها هستند، در این زمینه نیز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت متخصصان خبره بسیاری برای مشاوره و یاری رسانی دارد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *