مهاجرت کاری کره جنوبی

استخدام Java Developer در کره جنوبی

استخدام Java Developer در کره جنوبی

استخدام Java Developer در کره جنوبی بیش از دیگر مشاغل مرتبط است و جاوا پرکاربردترین زبان در کره جنوبی، چین و آلمان است. سهم جاوا در کره جنوبی %53 در چین %47 و در آلمان %33 است. جای تعجب نیست که جاوا 8 نسخه پیشرو جاوا است، زیرا استفاده از آن در سال 2021 نسبتاً مشابه سال 2020 است. جاوا 11 از سال 2019 هر سال حدود %10 افزایش ثابت داشته است.

سهم جاوا 12 و جاوا 13 از سال 2020 حدود 3 برابر کاهش یافته است، در حالی که جاوا 14 و جاوا 15 جدیدتر علیرغم اینکه نسبتا جدید هستند، قبلاً مخاطبان خود را به دست آورده اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه اخذ ویزای کاری در کشور کره جنوبی و اخذ اقامت در کره جنوبی به شما مشاوره ارائه می دهد.

کار و استخدام Java Developer در کره جنوبی

به طور کلی، چشم انداز سرورهای برنامه در سال 2021 تقریباً مشابه سال 2020 است و آپاچی تامکت بیشترین استفاده را در بین توسعه دهندگان دارد. سهم بیشتری از توسعه‌ دهندگانی که از جاوا در میان زبان ‌های اصلی خود استفاده می ‌کنند، در مقایسه با توسعه‌ دهندگان غیر جاوا، محیط‌ های توسعه خود را روی ویندوز دارند. وظایف مرتبط برای یکJava Developer در کره جنوبی شامل موارد مختلفی است. مشتریان و تحلیل داده های مشتریانشان را هدایت کنید. به یافتن الگوها و عیب یابی مشکلات کمک کنید. ساخت برنامه های کاربردی توابع مختلف مانند محاسبات تجاری، اتوماسیون و تحویل داده ها هم از وظایف اوست.

جمع آوری داده ها و ایجاد گزارش برای عملکردهای مختلف کسب و کار و درخواست های مشتری هم از مسئولیت های یک از مشتریان با تجزیه و تحلیل و عیب یابی مسائل مربوط به داده ها پشتیبانی کنید. با تمرین برنامه نویسی خوب مطابقت داشته باشید و برای بهبود آموزش فرآیند توسعه و راهنمایی توسعه دهندگان جوان مبتکر بمانید. به عنوان توسعه دهنده جاوا شما باید اخبار صنعت را دنبال کنید، به طور مرتب با فناوری های جدید سرهم کنید، و کتاب ها و وبلاگ ها را مطالعه کنید تا مهارت های خود را به روز نگه دارید.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه Java Developer در کره جنوبی می باشید:

تحصیلات کارمندان در حوزه توسعه دهنده جاوا کره جنوبی

الزامات استخدام Java Developer در کره جنوبی

به عنوان یک مهندس ارشد Backend جاوا در کره جنوبی شما بخشی از تیم توسعه خواهید بود، با جدیدترین فناوری ‌ها برای توسعه میکروسرویس‌ ها و API ها به عنوان بخشی از معماری بزرگ و سرویس‌گرا برای ارائه داده ‌ها در زمان واقعی کار خواهید کرد. با یک پایگاه مشتری بزرگ و خواستار متشکل از انجمن های ورزشی، شرط بندی های ورزشی و شرکت های رسانه ای هم ممکن است کار کنید.

تمرکز اصلی شما توسعه مؤلفه ‌های باطنی است که با سایر سرویس ‌ها، داده ‌های بی ‌درنگ با حجم بالا،  API های مقیاس ‌پذیر و بسیار قابل اعتماد و مدل ‌های یادگیری ماشین تعامل دارند. شما به عنوان بخشی از یک تیم با مسئولیت ‌های کامل پشته و Dev Ops که دارای چرخه عمر کامل نرم ‌افزار هستند و در معرض مجموعه گسترده ‌ای از فناوری ‌ها از جمله وب و ابر قرار خواهید داشت، کار خواهید کرد.

در جدول زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه Java Developer در کره جنوبی هستید:

نرخ استخدامسال
75%2020
70%2021
68%2022

الزامات استخدام Java Developer در کره جنوبی

وظایف یک Java Developer در کره جنوبی

شرکت های کره جنوبی نوآور و نوظهور فناوری هستند که به شرکت ‌های Fortune 500 کمک می‌ کنند تا از فرصت ‌های جدید از طریق راه ‌حل ‌های دیجیتال در حال تغییر جهان استفاده کنند. آن ها به عنوان استراتژیست ها و مشاوران، به سازمان ها کمک می کنند. تا استراتژی دیجیتال خود را برای حل مشکلات حیاتی ماموریت توسعه دهند. به عنوان طراحان و توسعه ‌دهندگان، راه‌ حل‌ های سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری باورنکردنی می ‌سازند که فراتر از یک محصول مستقل است و رابطه سازمان را با مشتریانش متحول می‌کند. معمولا شرکت ها به دنبال یک مهندس جاوا Fullstack هستند که در مورد توسعه در اکوسیستم فناوری در حال ظهور هیجان زده است.

مسئولیت های نقش Java Developer در کره جنوبی عبارت است از:

  • مشاوره با مشتریان به منظور ایجاد برنامه های کاربردی بومی ابری درجه سازمانی
  • حمایت از اعضای تیم به منظور ارائه محصولات به بازار به شیوه ای کارآمد
  • همکاری با طراحان درجه یک برای ایجاد تجربیات کاربر برنده جوایز
  • پر کردن شکاف بین طراحی جلویی زیبا و معماری ‌های باطن سازمانی موجود
  • راهنمایی مهندسین با تجربه کمتر برای تقویت مسیر شغلی و رشد آنها

شرایط استخدام Java Developer در کره جنوبی

برای اینکه برای استخدام برنامه نویسی در کره جنوبی در نظر گرفته شوید، مهم است که همه حداقل شرایط را داشته باشید. اگر همه صلاحیت های ترجیحی را ندارید، همچنان شما را تشویق می کنیم که درخواست دهید. دانش سطح قوی از برنامه های وب جاوا و جاوا و درک قوی از فریم ورک های مدرن  Spring و Spring Boot، Spring Cloud Services از ابتدایی ترین شرایط برای کار در کره جنوبی به عنوان java developer است. تجربه قوی در توسعه Angular یا React و مهارت های OOD و OOP جامد مورد نیاز است.

این شغل جز 10 شغل پردرآمد در کره جنوبی می باشد. سابقه کار با نرم افزارهای مدرن مانند TDD، CI/CD و غیره ضروری است. سابقه کار با Pivotal Cloud Foundry یک مزیت بزرگ است. گواهینامه های Google (Asociate Cloud Engineer، Professional Cloud Developer یا Pivotal Certified Developer Java, Spring Professional) ترجیح داده می شوند. لیسانس در علوم کامپیوتر یا رشته های مرتبطو تجربه مشاوره قبلی امتیاز محسوب می شود. تجربه کار با پلتفرم های ابری عمومی AWS، Azure،GCP  و تجربه کار با فریم ورک های کاربردی وب مدرن مزیت محسوب می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص کار در کره جنوبی به سوالات شما پاسخ می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *