مهاجرت کاری کره جنوبی

استخدام برنامه نویس در کره جنوبی

استخدام برنامه نویس در کره جنوبی

استخدام برنامه نویس در کره جنوبی که یکی از کشورهای مهم و معروف در زمینه برنامه نویسی و تکنولوژی است قطعا فضای رقابتی تنگاتنگی دارد. برای کره ای های بومی، بازار کار کره جنوبی در سال های اخیر چندان ایده آل نبوده است. کره جنوبی دارای چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا است، با این حال این کشور در تلاش برای یافتن موقعیت مناسب برای نیروی کاری است که به سرعت برای مشاغل معدودی که در دسترس هستند واجد شرایط می شوند. در کره، مانند بسیاری از جوامع آسیایی، شهروندان تمایل دارند وارد یک شغل شوند و تا زمان بازنشستگی در آن شرکت بمانند. امروزه، کره ای ها اصلاً برای ورود به بازار تلاش می کنند و در عوض به فرصت های بین المللی در چین، ژاپن، و حتی در ایالات متحده دور افتاده اند.

از سوی دیگر، مهاجران برای یافتن شغل در کره جنوبی کمی راحت تر از اتباع کره ای خواهند بود. این عمدتا به این دلیل است که با کسب شهرت بین ‌المللی، شرکت ‌ها و روابط بین ‌المللی را نیز به دست می ‌آورد. خارجی ها نه تنها برای افزودن و بهبود این روابط در بازار کار مورد استقبال قرار می گیرند، بلکه به دلیل نیاز به سخنرانان به زبان هایی غیر از کره ای نیز هستند. همانطور که گفته شد، اگر مهاجران بتوانند برخی از مهارت ها را در زبان کره ای نشان دهند، شانس خود را برای استخدام افزایش می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری به کره جنوبی مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

کار و استخدام برنامه نویس در کره جنوبی

کار به عنوان یک فرد خوداشتغال در کره جنوبی نسبت به سایر کشورهای آسیایی راحت تر پذیرفته شده است. روزهای کاری استاندارد دوشنبه تا جمعه است که در سرتاسر جهان یافت می شود، اما مهاجران باید بدانند که ساعات کاری (از نظر قانونی) می تواند از 40 تا 68 ساعت در هفته باشد. کره جنوبی با ترکیبی از خطوط ساحلی زیبا، کوه ‌های سرسبز و شهرهای بین ‌المللی، تبدیل به مقصدی محبوب برای مهاجرانی می‌ شود که به دنبال ماجراجویی بین ‌المللی بعدی خود هستند. مانند هر کاریابی بین المللی، یکی از بهترین راه ها برای یافتن شغل در کره جنوبی به عنوان یک خارجی، حضور در این کشور است. به این ترتیب نه تنها می توانید مصاحبه حضوری داشته باشید، بلکه کارفرمایان شما را به عنوان یک متقاضی جدی تر خواهند گرفت.

سایت های کاریابی در کشور کره که لیست استخدام برنامه نویس را می گذارند عبارتند از:

  • Job Korea
  • سارامین
  • PeopleNJob

کره میزبان نمایشگاه های کار سالانه است که به طور خاص خارجی ها را هدف قرار می دهد. این نمایشگاه ‌های کار معمولاً به 2 دسته تقسیم می ‌شوند: نمایشگاه‌ های کار برای دانشجویان بین ‌المللی و نمایشگاه‌ های کار برای ساکنان بین ‌المللی. اگرچه این نمایشگاه ‌ها برای خارجی ‌ها هستند، اما بهتر است نسخه ‌های چاپ شده رزومه و نامه همراه و مدارکی از این قبیل را خود را به 2 زبان انگلیسی و کره ‌ای تهیه کنید.

در جدول زیر شاهد میانگین و حداقل و حداکثر حقوق در حوزه برنامه نویسی در کره جنوبی می باشید:

میانگین حقوق به دلارحداقل حقوق به دلارحداکثر حقوق به دلار
3900$2000$5800$

کار و استخدام برنامه نویس در کره جنوبی

شرایط استخدام برنامه نویس در کره جنوبی

برای واجد شرایط بودن برای کار در حوزه برنامه نویسی در این کشور نیاز به مدرک تخصصی دارید. مدرک و یا گواهینامه تخصصی شما باید مرتبط با برنامه نویسی باشد. همچنین دانستن حداقل زبان کره ای الزامی است. درست است که در حوزه کاری به زبان کره ای زیاد نیازی ندارید اما برای کره ای ها مهم است تا با زبان خود با کارمندان ارتباط برقرار کنند. این چنین اشخاص باید زبان کره ای خود را تقویت کنند. همچنین این کشور سبک رزومه خاصی دارد که متعلق به آن هاست. لذا توجه به جزییات می تواند در آینده کاری شما مهم باشد.

الزامات استخدام برنامه نویس در کره جنوبی

برای بهترین نتیجه، توصیه می شود یک الگوی استاندارد CV کره جنوبی را دانلود کرده و آن را با اطلاعات مربوطه پر کنید. نگران نباشید که بیش از حد یکنواخت باشید یا مانند دیگران باشید. وقتی تیم ‌های منابع انسانی کره ‌ای پشته ‌هایی از رزومه ‌ها را بررسی می ‌کنند، داشتن یک CV به سبک غیر کره‌ ای به احتمال زیاد به جای کمک به آنها، به شانس شما آسیب می ‌زند. به طور کلی، صفحه اول یک CV به سبک کره ای حاوی اطلاعات شخصی شما مانند آدرس، تاریخ تولد، شماره تلفن همراه و ایمیل شما خواهد بود. همچنین نقاطی را برای نوشتن هر نوع سرگرمی یا نظر خاصی خواهید دید. اینها زمینه هایی هستند که می توانید رزومه خود را شخصی سازی کنید و اجازه دهید شخصیت و علایق خود را از بین ببرید.

علاوه بر آموزش زبان انگلیسی و کار در کره جنوبی، بخش ‌های دیگری که مهاجران در آن فرصت‌ های زیادی پیدا می ‌کنند، در بخش فناوری اطلاعات، مشاغل اداری عمومی، تولید، و مشاغل مرتبط با سلامت، علم، تحقیق و فناوری هستند. در سراسر جامعه مهاجران، کره جنوبی به داشتن حقوق متوسط بالا و مقصدی که خارجی ها می توانند مقدار زیادی پول پس انداز کنند، شهرت دارد. مهاجران خوداشتغال که در IT، توسعه یا سایر حرفه های مرتبط با کامپیوتر کار می کنند، فرصت های شغلی آزاد زیادی در کره جنوبی پیدا خواهند کرد. علاقه مندان به فناوری بازی یا طراحی نوآورانه به ویژه مورد توجه قرار خواهند گرفت.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در کره جنوبی هستید:

نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در کره جنوبیسایر مشاغل خوداشتغالی محبوب در حوزه برنامه نویسی در کره جنوبی عبارتند از:

  • طراح گرافیک
  • طراح UX
  • نویسنده محتوا
  • توسعه دهنده وب

کار و خود اشتغالی در کره جنوبی

شغل برنامه نویسی در لیست مشاغل مورد نیاز کره جنوبی است. خارجی‌ هایی که علاقه ‌مند به خوداشتغالی در کره جنوبی هستند نیز باید با مجموعه ‌ای چشمگیر آماده باشند. شروع کار فریلنسری از ابتدا در کره آسان نیست، به این دلیل که بسیاری از فریلنسرهای دیگر با همان تخصص و تجربه در این کشور وجود دارند. اگر هنوز به کشور مهاجرت نکرده اید، سعی کنید قبل از نقل مکان، پایگاه مشتری مرجع خود را ایجاد کنید. اگر قبلاً حرکت خود را انجام داده اید، پروژه های نمونه ای ایجاد کنید که نشان دهنده نوع کاری است که می توانید تولید کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به کره و همچنین اقامت کره جنوبی از طریق کار مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *