مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین

تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین

تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین یکی از راه های مهاجرتی به این کشور است. از طریق تحصیل در این رشته می توانید اقامت این کشور را به دست آورید. بهتر است در نظر داشته باشید که جهت تحصیل در این رشته باید به گزینه های هزینه تحصیل و هزینه زندگی توجه داشته باشید. کارشناسان ما با تجربه و بررسی بسیار، برای افرادی که جویای تحصیل در این رشته تحصیلی و در این کشور هستند این مقاله را فراهم کرده اند. در خصوص راهنمایی بیشتر در این زمینه تحصیلی در این کشور می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تحصیل در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین دارای 3 موسسه آموزش عالی است. دانشگاه لیختن اشتاین، که دوره های آموزشی ارائه می دهد، بزرگترین آن است. همچنین در این کشور تعدادی از دانشگاه خصوصی مشهور وجود دارد که اکثر آنها بر روییک حوزه خاص مطالعاتی تمرکز دارند. به طور سنتی، اکثر دانشجویان در لیختن اشتاین برنامه های تحصیلات تکمیلی خود را در اتریش، آلمان یا سوئیس مطالعه کرده اند. با این حال، بسیاری از دانشجویان بین المللی در حال حاضر لیختن اشتاین را برای تحصیل انتخاب میکنند چرا که ترکیبی از دوره های عالی و سطح بالایی از زندگی است.

لیست دانشگاه های کشور لیختن اشتاین

تعدادی از دانشگاه های کشور لیختن اشتاین عبارتند از:

  • دانشگاه آکادمی بین المللی فلسفه
  • دانشگاه لیختن اشتاین
  • دانشگاه خصوصی در لیختن اشتاین
  • موسسه آموزشی لیختن اشتاین

دانشگاه های این کشور در 3 شهر وادوز، بندرن و تریسن است. دانشگاه لیختن اشتاین توسط وزارت امور داخلی و آموزش به رسمیت شناخته شده است. اخذ پذیرش این دانشگاه با توجه به ریز نمرات و سوابق تحصیلی دانشجو است. دانشگاه علوم انسانی در این کشور، دانشگاه کوچکی در تریسن است که برای اخذ پذیرش دانشجو شرایط خاصی ندارد.

بررسی تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین

در این کشور با آموزش مناسب در این شغل می توانید در بیمارستان ها، موسسات درمانی، داروخانه ها، دانشگاه های پزشکی و دفاتر بهداشتی مشغول به کار شوید. دوره آموزشی این رشته تحصیلی حدود 7 سال می باشد. در این شغل باید از مهارت های فردی و مدیریتی خود برای خدمت رسانی استفاده کنید. نیاز مشتری را بررسی کنید. داروهای خاص را تشخیص دهید. از صحت نسخه ها اطمینان کسب کنید. یک داروساز در این کشور دارای نقش مهمی می باشد. از طریق پزشک نسخه را بررسی می کند. توانایی تحلیل نسخه پزشکی را دارد. اگر دارویی بدون نسخه باشد به بیمار در مورد استفاده این دارو توضیحاتی ارائه می دهد. پس از تحصیل در این رشته این مهارت ها را کسب می کنید.

بررسی تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین

ویزای تحصیلی لیختن اشتاین

برای ویزای تحصیلی لیختن اشتاین باید پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه معتبر داشته باشید. در ابتدا واجد الشرایطی خود را برای این نوع ویزا بررسی کنید. فرم درخواست ویزا را با جزییات کامل کنید. درخواست ویزای خود را به سفارت سوییس ارسال کنید. پس از ارسال مدارک باید در سفارت وقت رزرو کنید. اعتبار اسناد و مدارک خود را بررسی کنید. پرداختی های لازم را برای تایید مدارک و وقت سفارت را انجام دهید. سن متقاضی نباید زیر 18 سال باشد. تعیین وضعیت درخواست ویزای شما ممکن است بین 7 تا 10 روز طول بکشد.

اسناد و مدارک زیر برای درخواست ویزای این کشور الزامی است. این مدارک عبارتند از:

  • فرم درخواست متقاضی باید به زبان انگلیسی یا آلمانی ترجمه شود.
  • 2 قطعه عکس
  • بیمه با پوشش درمانی €3000 (یورو)
  • رزرو قطعی بلیط رفت و برگشت به این کشور
  • گواهی محضری والدین در صورتی که متقاضی به تنهایی سفر می کند.
  • گذرنامه معتبر

هزینه تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین

هزینه تحصیل در این کشور به نسبت سایر کشورهای اروپایی کمتر است. هزینه تحصیل به نوع دانشگاه، سال و ترم تحصیلی بستگی دارد. به طور میانگین شهریه برای دانشجویان خارجی در ماه حدود 1200CHF(فرانک سوییس) است. هزینه زندگی به شرح جدول زیر می باشد. البته هزینه زندگی هر فرد، به نوع زندگی شخص بستگی دارد. هزینه های زندگی بدین قرار است:

پارامترهزینه به CHF (فرانک سوییس)
اجاره آپارتمان800
تلفن/ موبایل20
مواد غذایی150
بیمه و خدمات درمانی100
پوشاک100
سایر هزینه ها150

میانگین حقوق داروسازی در لیختل اشتاین

حقوق یک داروساز در این کشور ماهیانه بین6830CHF تا 10400CHF (فرانک سوئیس) است. این میزان حقوق حق مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا را در بر می گیرد. تجربه افراد در میزان حقوق تاثیر به سزایی دارد. افرادی که کمتر از 2 سال در این زمینه تجربه دارند تقریبا 4030CHF (فرانک سوئیس) در ماه دریافت می کنند. افرادی که حدود 5 سال در این شغل تجربه دارند، در ماه حدود 5410CHF (فرانک سوئیس) حقوق دریافت می کنند. میزان دریافتی افرادی که تا10 سال تجربه کاری دارند، در ماه حدود7030CHF (فرانک سوئیس) است. اگر سطح تجربه کاری در این زمینه حدود15 سال باشد، حقوق دریافتی8510CHF (فرانک سوئیس) می باشد. افراد متخصص با 20 سال سابقه کار در این زمینه حدود 9310CHF (فرانک سوئیس) و کسانی که بیش از 20 سال سابقه کاری دارند، دستمزدی حدود 9790CHF (فرانک سوئیس) دریافت می کنند.

در نمودار زیر تغییر میزان حقوق افراد با توجه به سابقه کاری در این کشور نشان داده شده است:

حقوق داروساز در لیختن اشتاین

در این مقاله اطلاعاتی در مورد تحصیل داروسازی در لیختن اشتاین در اختیار ما قرار دادیم. پس از مطالعه مقاله در قسمت نظرات می توانید سوالات خود را بیان کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند. در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید مقاله تحصیل در لیختن اشتاین را مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. همچنین می توانید از مشاوره تلفنی و حضوری بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *