شرایط هلند, مهاجرت به کشور هلند

ساعت خرونینگن هلند

ساعت خرونینگن هلند

ساعت خرونینگن هلند یا گرونینگن هلند یکی از استان های شمالی در هلند است که در این مقاله آن را بررسی می کنیم. گرونینگن، تنها شهر بزرگ، صنایع مختلفی دارد. بزرگترین میدان گاز طبیعی در هلند در قسمت عمده شمال مرکزی استان قرار دارد. Veenkolonien صنعتی ترین ناحیه استان است که کارخانه های آرد سیب زمینی دارد. کارخانه های کاغذ و مقوا؛ مهندسی، کشتی سازی، صنایع شیمیایی و برق؛ و کارخانه های نساجی و جوراب بافی. تصفیه شکر و فرآوری لبنیات در شمال وجود دارد ودلفزیل که توسط کانال کشتی Ems به گرونینگن متصل می شود، بندری شلوغ با صنایع شیمیایی (نمک) است.Winschoten یک مرکز بازاریابی و خرید است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط تحصیل و کاریابی در نروژ مشاور شماست.

گرونینگن در شمال هلند، در محل اتصال رودخانه های Drentsche Aa و Hunze کانالیزه شده و چندین کانال دارد. این شهر که در ابتدا یک شهرک کشاورزی بود، به یک مرکز تجاری مهم در رودخانه Aa تبدیل شد که کشتی ‌هایی را برای جنگ ‌های صلیبی در قرن دوازدهم فراهم کرد تا قرن چهاردهم، گرونینگن یک جمهوری اشرافی عملاً مستقل بود که کنترل (مناطق فریزیایی) املندن (مناطق اطراف) بین رودخانه Ems (Eems) و Lauwerszee را در دست داشت و انحصار شدید تجارت را در این منطقه حفظ کرد. در حال حاضر یکی از مهم ترین شهرهای شمال هلند است که یک مرکز خرید و تجاری است که تجارت قابل توجهی در غلات، دانه های روغنی، الوار و گاو دارد. صنایع آن شامل تصفیه شکر، متالورژی، فرآوری مواد غذایی و تولید آسفالت و فولاد است.

معرفی خرونینگن هلند

گرونینگن دارای یک دانشگاه و چندین موزه از جمله موزه استانی است. گرونینگن، استان (استان)، شمال هلند، که توسط رودخانه ‌ها و کانال ‌های کوتاه متعدد، از جمله Ems (Eems)، هوئن، Reit، و کانال ‌های Winschoten تخلیه می ‌شود. این استان منطقه ای بین دریای وادن و خور در شمال و شمال شرق، مرز آلمان (جنوب شرقی) و استان های Drenthe وFriesland جنوب و غرب را اشغال می کند و شامل جزیره فریزی Rottumeroog است. پایتخت آن شهرداری گرونینگن است. تاریخ اولیه این استان عمدتاً یکی از درگیری های تقریباً مداوم بین شهر گرونینگن و نواحی اطراف آن که به ناماوملندن است. بناهای تاریخی قدیمی در خرونینگن هلند عبارتند از مارتینیکرک کلیسای سنت مارتین، یک کلیسای گوتیک.

پس از سال 1594، این دو در یک جمهوری متحد شدند، اما تا زمان اشغال فرانسه، املندن ها دولت خود و گاهی اوقات ارتش خود را حفظ کردند. فقط در سال 1795 این دو در یک استان ادغام شدند. این منطقه کشاورزی غنی گندم، جو، جو، سیب زمینی، چغندر قند، دانه های روغنی و مراتع برای دام (به ویژه در Ommelanden در اطراف پایتخت) تولید می کند. به جز جزایر شنی منطقه Westerwolde، بخش جنوب شرقی استان تا پایان قرن شانزدهم یک باتلاق بزرگ تورب بود. احیا و تبدیل زیر خاک شنی با کوددهی و کود دهی منطقه کشاورزی را ایجاد کرد.گرونینگر ونکلونین). باتلاق در امتداد مرز آلمان از دیرباز به عنوان یک مرز طبیعی در نظر گرفته می شد و بنابراین تا نیمه دوم قرن نوزدهم در وضعیت صعب العبور خود قرار داشت.

در نمودار زیر شاهد میزان مهاجران در خرونینگن هلند هستید:

میزان مهاجران در خرونینگن هلند

فصول و ساعت خرونینگن هلند

اولین ماه بهار، مارس، یک ماه یخبندان در گرونینگن، هلند است که میانگین دمای آن بین حداقل 3 درجه سانتیگراد و حداکثر 8 درجه سانتیگراد است. در گرونینگن، میانگین دمای بالا به طور جزئی افزایش می یابد. آوریل در گرونینگن، هلند، یک ماه بهاری معتدل است و میانگین دمای آن بین 13 درجه سانتیگراد و 6 درجه سانتیگراد متغیر است. در آوریل، میانگین دمای بالا به طور جزئی افزایش می یابد، از یخبندان 8 درجه سانتی گراد در ماه مارس، به 13 درجه سانتی گراد. آخرین ماه بهار، می، ماه لذت بخشی در گرونینگن هلند است که میانگین دمای آن بین 16 درجه سانتیگراد و 8 درجه سانتیگراد در نوسان است. در ماه مه، میانگین دمای بالا عملاً مشابه ماه آوریل است.

اولین ماه تابستان، ژوئن، هنوز یک ماه راحت در گرونینگن، هلند است و میانگین دمای آن بین 18 درجه سانتیگراد و 11 درجه سانتیگراد در نوسان است. در ژوئن، میانگین دمای بالا تقریباً مشابه ماه مه است. هنوز هم لذت بخش 18 درجه سانتیگراد است. جولای یک ماه تابستانی دلپذیر در گرونینگن هلند است که میانگین دمای آن بین حداقل 13 درجه سانتیگراد و حداکثر 21 درجه سانتیگراد است. در ماه جولای، میانگین دمای بالا اساساً مشابه ماه ژوئن 21 درجه سانتیگراد است. آگوست، آخرین ماه تابستان، در گرونینگن، یکی دیگر از ماه های خوشایند است که میانگین دمای آن بین 21 درجه سانتی گراد و 14 درجه سانتی گراد متغیر است. گرم ترین ماه آگوست با میانگین دمای بالا 21 درجه سانتی گراد و متوسط دمای پایین 14 درجه سانتی گراد است.

در جدول زیر شاهد نرخ گردشگری در خرونینگن هلند در سال های اخیر می باشید:

سالنرخ گردشگری
202018%
202123%
202220%

پاییز و زمستان خرونینگن هلند

اولین ماه پاییز، سپتامبر، هنوز یک ماه راحت در گرونینگن، هلند است و میانگین دمای آن بین حداقل 11 درجه سانتیگراد و حداکثر 18 درجه سانتیگراد است. در سپتامبر، میانگین دمای بالا به طور جزئی کاهش می یابد، از 21 درجه سانتی گراد در ماه آگوست، به 18 درجه سانتی گراد است. اکتبر یکی دیگر از ماه های پاییزی معتدل در گرونینگن، هلند است که میانگین دمای آن بین 14 درجه سانتیگراد و 8 درجه سانتیگراد در نوسان است. در ماه اکتبر، میانگین دمای بالا به طور جزئی کاهش می یابد، از 18 درجه سانتی گراد راحت در سپتامبر، به 14 درجه سانتی گراد است.

نوامبر، آخرین ماه پاییز، در گرونینگن، یکی دیگر از ماه های سرد است، با میانگین دما بین 5 درجه سانتی گراد و 9 درجه سانتی گراد است. در نوامبر، میانگین دمای بالا کمی کاهش می یابد، از متوسط ​​​​14 درجه سانتی گراد در اکتبر، به 9 درجه سانتی گراد است. اولین ماه زمستان، دسامبر، هنوز یک ماه سرد در گرونینگن، هلند است و میانگین دمای آن بین حداقل 2 درجه سانتیگراد و حداکثر 6 درجه سانتیگراد است. در دسامبر، میانگین دمای بالا به طور جزئی کاهش می یابد، از 9 درجه سانتی گراد در نوامبر، به 6 درجه سانتی گراد است. می توانید مقاله ویزای بازنشستگی هلند را نیز مطالعه کنید.

اختلاف ساعت خرونینگن هلند

اختلاف ساعت خرونینگن هلند

برنامه ریزی برای معاملات تجاری و سرمایه گذاری در هلند امر سختی است در این میان در نظر گرفتن اختلاف ساعت خرونینگن هلند و ایران یک امر ضروری است. باید بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در گرونینگن، هلند امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود. اگر در گرونینگن هلند زندگی می ‌کنید و می‌ خواهید با یکی اعضای خانواده خود در تهران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از گرونینگن، هلند جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نوآفرینی در هلند مشاور و راهنمای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *