شرایط هلند, مهاجرت به کشور هلند

ساعت لاهه هلند

ساعت لاهه هلند

ساعت لاهه هلند که از معروف ترین شهرهای این کشور است را در این مقاله بررسی می کنیم. لاهه، مقر دولت هلند است. این شهر در یک دشت ساحلی واقع شده است و مرکز شهر فقط در داخل دریا از دریای شمال قرار دارد. لاهه پایتخت اداری کشور و خانه دادگاه و دولت است، اگرچه آمستردام پایتخت رسمی است. نام این شهر یادآور کلبه شکار کنت های هلند است که در منطقه جنگلی به نام پرچین قرار داشت. یک دریاچه مصنوعی،Hofvijver، درست در شمال Binnenhof، در حدود سال 1350 حفاری شد و هنوز هم یکی از بسیاری از جاذبه های شهر را تشکیل می دهد. یک منطقه تجاری در اطراف Binnenhof در قرن های 13 و 14 رشد کرد و در خیابان های خرید مانند Venestraat، Spuistraat، Gravenstraat و Hoogstraat باقی می ماند.

در قرن شانزدهم هالند مرکز اصلی مقاومت هلندی ها در برابر حکومت هابسبورگ اسپانیا شد و در سال 1559 ویلیام اول، عضو هیئت دولت هلند، لاهه را پایتخت خود کرد. در حدود سال 1585، ایالت های کل، همراه با سایر ارگان های دولت مرکزی جمهوری هلند، خود را در بیننهوف مستقر کردند. پسر ویلیام، پرنسموریس اورنج به زودی در لاهه اقامت گزید و به ابتکار او در سال 1616 شبکه ای از کانال ها در اطراف شهر ساخته شد که مرزهای آن را تا اواسط قرن نوزدهم مشخص می کرد. در حدود این زمان، عمارت های اشرافی باشکوهی در ضلع شرقی ساخته شد. در جنوب شرقی و بندرگاه‌ های کوچک داخلی، و در غرب محل زندگی طبقه متوسط ​​ثروتمند، که توسط کانال Loosduinse به منطقه باغبانی Westland متصل می ‌شد، رشد کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به لاهه هلند مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

معرفی لاهه هلند

موزه های متعدد در این شهر مجموعه های گسترده ای را در بر می گیرند. گالری تصاویر سلطنتی که در ساختمان معروفی به نام TheMauritshuis (1633-1644)، مجموعه ای قابل توجه از آثار استادان هلندی: رامبراند ، یوهانس ورمیر ، یان استین ، و دیگران دارد. موزه Bredius (1645) همچنین دارای مجموعه ای زیبا از نقاشی های قدیمی مدرسه هلندی است. از دیگر موزه های قابل توجه می توان به موزه مسداگ، پانوراما مسداگ، موزه شهرداری و موزه ارتباطات اشاره کرد. کتابخانه سلطنتی که در سال 1798 تأسیس شد، دارای مهم ترین مجموعه کتاب ها و نسخه های خطی قدیمی در کشور است. چندین آکادمی هنری وجود دارد و زندگی موسیقی تحت سلطه ارکستر فیلارمونیک لاهه است. این شهر همچنین دارای پارک ها و مناطق تفریحی قابل توجهی است. ارتباط جاده ای و ریلی عالی با روتردام، آمستردام و اوترخت دارد.

صنعت سنگین کمی در لاهه وجود دارد که اساساً مرکز مدیریت دولتی و شرکتی است. ژنرال ایالات (پارلمان) در تالار شوالیه ها تشکیل جلسه می دهد و ادارات دولتی و سفارتخانه های خارجی ساختمان های دیگری را در محله قدیمی شهر اشغال می کنند. بیشتر شرکت های تجاری شهر در تجارت، بانکداری، بیمه یا سایر خدمات مشغول هستند. چندین شرکت بزرگ نفتی نیز مقر بین المللی خود را در این شهر دارند. لاهه همچنین مرکز پیشرو برای کنفرانس های بین المللی است. صنایع این شهر شامل چاپ و نشر، الکترونیک، فرآوری مواد غذایی و تولید سرامیک، مبلمان، شیشه و اقلام مختلف مصرفی لوکس است. در جنوب Binnenhof، Buitenhof، مرکز فعالیت های شهر و محل چندین هتل و رستوران قرار دارد.

فصول و ساعت لاهه هلند

بهار فصل تولد اولین بره هاست و جوجه ها و بچه اردک های زیادی را در آب خواهید دید. در این زمان از سال، مردم کت های زمستانی گرم خود را در خانه رها می کنند. هلند پر از درختان سبز و گل های رنگارنگ است. در استان ‌های نورد هلند و زید هلند هلند، می‌توانید از مزارع محبوب لاله‌ ها دیدن کنید. این گل های زیبا در ماه مه شکوفا می شوند. شهروندان هلندی در این فصل از سال به دلیل گرمتر بودن دمای هوا بسیار خوشحال هستند. در طول بهار، هلندی‌ها دوست دارند دوچرخه ‌های خود را بپرند، اولین اشعه ‌های گرم خورشید را ببینند، و دوست دارند با دوستان خود در بیرون از تراس همراه شوند و نوشیدنی‌ هایی مانند آبجو و شراب و البته تنقلات هلندی بخورند.

تابستان فصلی است که روزها طولانی تر و شب ها کوتاه تر می شوند. در طولانی ترین روز، خورشید در حدود ده و نیم بعد از ظهر غروب می کند. شما واقعاً می توانید متوجه شوید که تابستان چه زمانی شروع می شود، زیرا افراد زیادی بیرون و اطراف هستند. انواع مختلفی از جشنواره ها وجود دارد که هلندی ها و گردشگران در تعطیلات تابستانی از آنها لذت می برند. آنها از جشنواره های بزرگ چند روزه و چند سکویی مانند Mysteryland تا جشنواره های کوچک یک روزه و یک مرحله ای را شامل می شوند. طی چند سال اخیر جشنواره های کامیون های غذا در طول تابستان محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

در نمودار زیر شاهد روزهای بارانی در فصل تابستان در لاهه هلند هستید:

روزهای بارانی در فصل تابستان در لاهه هلند

پاییز و زمستان لاهه هلند

پاییز زمانی از سال است که مردم برای پیاده روی در جنگل بیرون می روند. برگها از سبز به قهوه ای، نارنجی و زرد تبدیل می شوند. هنگامی که برگ ها از درختان می ریزند، برگ ها یک تخت زیبا روی زمین باقی می گذارند که ارزش دیدن را دارد، حتی اگر باران ببارد. اگر در این فصل از سال بیرون می روید، توصیه می کنم یک کت بارانی همراه داشته باشید. در مورد پاییز بین هلندی ها اختلاف نظر وجود دارد. برخی از مردم آن را دوست دارند و برخی دیگر ترجیح می دهند این فصل را به طور کلی حذف کنند. افرادی که دوست ندارند بیرون زیر باران باشند، در داخل خانه می مانند و با خانواده و دوستان یک غذای خوب می پزند یا مثلاً بازی های رومیزی انجام می دهند.

در طول زمستان، دما کاهش می یابد و احتمال بارش برف و یخ وجود دارد. اگر دوست دارید برف ببینید، توصیه می کنم از مناطق جنوبی هلند دیدن کنید. بخش شمالی هلند برف زیادی نمی بارد. این مربوط به قرار گرفتن در نزدیکی اقیانوس است. اکثر مردم هلند هوای خنک‌تری را که در زمستان وجود دارد، دوست دارند. اگر دما به اندازه‌ای کاهش یابد که یخ وجود داشته باشد، تقریباً همه مردم را خواهید دید که سوار ماشین خود می ‌شوند تا به یکی از حوض ‌ها، رودخانه ‌ها و دیگر آب ‌های هلند بروند تا به اسکیت روی یخ بروند.

می توانید مقاله رشته ارتودنسی در هلند را نیز مطالعه کنید. در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در ماه دسامبر در لاهه می باشید:

حداکثر میانگین دما به سانتی گرادحداقل میانگین دما به سانتی گراددمای آبساعات آفتابی در روزروزهای بارانی
627112

اختلاف ساعت لاهه هلند با ایران

اختلاف ساعت لاهه هلند با ایران

با دقت به اینکه اختلاف زمانی میان لاهه هلند و ایران وجود دارد و با توجه به اینکه اکثر امور اداری مهم و مرکزیت این کشور لاهه است می توانید با در نظر داشتن این مساله امور اداری خود و اقامت هلند از طریق کار را در لاهه پیگیری کنید. همچنین می توانید برای اخذ ویزا از راه دور هم اقدام کنید. ایران 2 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از لاهه، هلند است. به طور مثال هنگامی که در ایران ساعت 12:30 دقیقه است در لاهه هلند ساعت 2 می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزا از طریق خرید ملک و یا اخذ ویزای دانشجویی هلند مشاور و راهنمای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *