شرایط هلند, مهاجرت به کشور هلند

ساعت ماستریخت هلند

ساعت ماستریخت هلند

ساعت ماستریخت هلند را در این مطلب به همراه فصول و آب و هوای این شهر مورد بحث و بررسی متقاضیان غلاقه مند قرار خواهیم داد. آیا به دنبال شهر عالی برای افراط در عشق خود به هنر و زندگی خوب هستید؟ شهری دلپذیر پر از تاریخ، هنر و فرهنگ؟ شهری احاطه شده توسط طبیعت زیبا در منطقه ای تپه ای؟ اگر چنین است، حتما باید از ماستریخت دیدن کنید. این شهر در جنوب هلند دارای مناطق کوچک تاریخی زیبا، رستوران ‌ها و غذا خوری‌ های خوش‌آمد و فوق‌ العاده خوب، و هنر و جاذبه ‌های فراوان است. و بهترین چیز این است که می توانید کل مرکز شهر را با پای پیاده ببینید. اگر می خواهید از طبیعت زیبا و قلعه های خارج از محدوده شهر لذت ببرید، می توانید به راحتی دوچرخه کرایه کنید.

ماستریخت در حالی که فضای اصیل خود را حفظ می کند، بزرگ شده است. معماری معاصر جدید همراه با بوتیک های مد روز در شهر قدیمی جوانه زده است. تحت فشار قرار گرفتن بین 2 کشور مزایای خود را داشته است. این شهر دارای رستوران و بار پرجنب‌ و جوش با بیش از 500 میخانه کافه است. غذاهای عالی از جمله چندین رستوران دارای ستاره میشلن به ماستریخت به پایتخت آشپزی هلند کمک کرده است. در ماستریخت می توانید زیرزمینی بروید. تورهای مختلف در زیر ماستریخت در طول سال اجرا می شود. با بازدید از ماستریخت به نیمه جنوبی هلند خواهید رفت. اما در کشوری به این کوچکی، تنها 2.5 ساعت از آمستردام فاصله خواهید داشت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به ماستریخت و اخذ ویزای این کشور مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

معرفی ماستریخت هلند

ماستریخت یکی از قدیمی ترین شهرهای هلند است، همانطور که هنگام قدم زدن در داخل شهر تاریخی به سرعت متوجه خواهید شد. کلیساها، دیوارهای شهر، خانه ‌های تجاری تاریخی و میدان ‌های بزرگ به ‌طور یکپارچه با طیف وسیع و متنوعی از مغازه‌ ها ادغام می ‌شوند. ماستریخت همچنین شهر تفریحات و غذاهای برجسته است. اتاق ‌های ناهار دلپذیر، رستوران ‌های ستاره ‌دار میشلین، مزارع تاکستان و طیف گسترده ‌ای از محصولات و غذاهای عالی منطقه‌ای وجود دارد. ماستریخت دارای یک فرودگاه بین المللی است. ایستگاه قطار در چند قدمی مرکز شهر قرار دارد. می توانید سوار اتوبوس شوید یا دوچرخه کرایه کنید. اگر ماشین دارید هزینه کمتری بپردازید و ماشین خود را در مکانی پارک اند راید یا پارک اند واک پارک کنید.

به هر مکانی که ممکن است بخواهید از آن بازدید کنید، می توان در عرض 3 ساعت به آن رسید. قطار، اتوبوس و تراموا تقریباً شما را به هر جایی که می خواهید می برند. همچنین می توانید هلند را با دوچرخه کشف کنید. هلند با بیش از 32000 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری یک کشور دوچرخه سواری واقعی با مسیرهای دوچرخه سواری فوق العاده است. ماستریخت در استان جنوبی لیمبورگ واقع شده است که از شرق با آلمان و از غرب با بلژیک همسایه است. این شهر که توسط رومی ها مستقر شده بود، یک ایستگاه مهم در مسیر تجاری بین کلن و دریای شمال بود. مانند بسیاری از شهرها، بازار مرکزی قلب تجاری شهر است و ماستریخت با مارکت خود از این قاعده مستثنی نیست.

فصول و ساعت ماستریخت هلند

فصول و ساعت ماستریخت هلند

در ماستریخت تابستان ‌ها راحت و نیمه ابری و زمستان ‌ها طولانی، بسیار سرد، بادخیز و عمدتاً ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 34 درجه فارنهایت تا 75 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت کمتر از 21 درجه فارنهایت یا بالاتر از 86 درجه فارنهایت است. بر اساس امتیاز گردشگری، بهترین زمان از سال برای بازدید از ماستریخت برای فعالیت در هوای گرم، از اواخر ژوئن تا اوایل سپتامبر است. فصل گرم به مدت 3 ماه، از 6 ژوئن تا 9 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 68 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در ماستریخت ژوئیه است که میانگین دمای آن 73 درجه فارنهایت و کمینه آن 58 درجه فارنهایت است.

فصل خنک به مدت 4 ماه، از 18 نوامبر تا 9 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 48 درجه فارنهایت ادامه دارد . سردترین ماه سال در ماستریخت ژانویه است که میانگین دمای آن 34 درجه فارنهایت و حداکثر آن 42 درجه فارنهایت است. در ماستریخت، میانگین درصد آسمان پوشیده شده توسط ابرها، تغییرات فصلی قابل توجهی را در طول سال تجربه می کند. بخش روشن تر سال در ماستریخت از 23 مارس شروع می شود و 6 ماه طول می کشد و در حدود 13 اکتبر به پایان می رسد. صاف ترین ماه سال در ماستریخت ژوئیه است که در طی آن به طور متوسط ​​آسمان در 56٪ مواقع صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال از حدود 13 اکتبر شروع می شود و به مدت 5.3 ماه ادامه دارد و در حدود 23 مارس به پایان می رسد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای ژوئیه در ماستریخت هلند هستید:

میانگین حداکثر دما به سانتی گرادمیانگین حداقل دما به سانتی گرادمیانگین بارش به اینچتعداد ساعات آفتابی
2718310

آب و هوا در ماستریخت هلند

ابری ترین ماه سال در ماستریخت دسامبر است که در طی آن آسمان به طور متوسط ​​در %74 درصد مواقع ابری یا ابری است. در ماستریخت تابستان ‌ها راحت و نیمه ابری و زمستان ‌ها طولانی، بسیار سرد، بادخیز و عمدتاً ابری است. بر اساس امتیاز گردشگری، بهترین زمان از سال برای بازدید از ماستریخت برای فعالیت در هوای گرم، از اواخر ژوئن تا اوایل سپتامبر است. فصل گرم به مدت 3 ماه، از 6 ژوئن تا 9 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 68 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در ماستریخت ژوئیه است که میانگین دمای آن 73 درجه فارنهایت و کمینه آن 58 درجه فارنهایت است.

فصل خنک به مدت 3 ماه، از 18 نوامبر تا 9 مارس، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 48 درجه فارنهایت ادامه دارد . سردترین ماه سال در ماستریخت ژانویه است که میانگین دمای آن 34 درجه فارنهایت و حداکثر آن 42 درجه فارنهایت است. ساعت تابستانی در ماستریخت در طول سال 2022 مشاهده می شود که از بهار در 27 مارس شروع می شود، 7 ماه طول می کشد و در پاییز در 30 اکتبر به پایان می رسد. فصل باد خیز از سال به مدت 5 ماه از 16 اکتبر تا 2 آوریل به طول می انجامد و میانگین سرعت باد بیش از10 مایل در ساعت است. بادخیزترین ماه سال در ماستریخت ژانویه است و میانگین سرعت باد ساعتی آن 12 مایل در ساعت است.

در نمودار زیر شاهد روزهای بارانی در زمستان در ماستریخت هلند هستید:

روزهای بارانی در زمستان در ماستریخت هلند

اختلاف ساعت ماستریخت هلند و ایران

در صورتی که می خواهید ارتباطات و یا معاملات تجاری و یا تحصیلی خود و یا ثبت شرکت در هلند را میان ماستریخت هلند و ایران برنامه ریزی کنید باید اختلاف ساعت را محاسبه کنید. باید بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در ماستریخت، هلند خواهد بود. اگر در تهران زندگی می‌کنید و می ‌توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا ماستریخت هلند 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب تر است. می توانید به مقاله لیست مشاغل مورد نیاز هلند مراجعه کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ ویزا و همچنین گرفتن ویزای کار هلند مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *