مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

ویزای بازنشستگی لیختن اشتاین

ویزای بازنشستگی لیختن اشتاین با توجه به اینکه امنیت و بیمه درمانی این کشور عالی است یکی از بهترین گزینه ها برای افراد میان سال می باشد. این کشور، یک دولت کوچک آلمانی زبان است. شاهنشاهی یک سلطنت نیمه مشروطه است که رئیس آن شاهزاده این کشور است. اختیارات گسترده شاهزاده معادل قدرت رئیس جمهور در یک سیستم نیمه ریاست جمهوری است. این کشور از غرب و جنوب با سوئیس و از شرق و شمال با اتریش همسایه است.

این کشور چهارمین کشور کوچک اروپا است که کمی بیش از 160 کیلومتر مربع مساحت مساحت دارد و 38749 نفر جمعیت دارد. تقسیم شده به 11 شهرداری، پایتخت آن وادوز و بزرگترین شهرداری آن شهر شان است. این کشور همچنین کوچکترین کشور همسایه 2 کشور است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را برای علاقه مندانی که خواهان اخذ ویزای بازنشستگی لیختن اشتاین می باشند، آماده کرده است.

بررسی ویزای بازنشستگی لیختن اشتاین

راه حل طرح ویزای بازنشستگی لیختن اشتاین، چشم اندازهای قانع کننده ای را برای تأمین حقوق بازنشستگی شغلی ایجاد می کند. با بنیاد بازنشستگی LLB Lihtenstein، این بنیاد یک طرح بازنشستگی قابل اعتماد با نسبت قیمت، عملکرد جذاب و مزایای جامع ارائه می دهد. این بنیاد به همراه LLB Asset Management AG دارای تجربه گسترده و صلاحیت اثبات شده در سرمایه گذاری و مدیریت دارایی های نهادی می باشد. این امر به ویژه در مورد سرمایه گذاری های سرمایه ای برای طرح های بازنشستگی شغلی صادق است.

بنیاد بازنشستگی LLB Lihtenstein یک طرح بازنشستگی برای شرکت های کوچک و متوسط ​​است. این الزامات اساسی را پوشش می دهد و یک شریک صالح برای برنامه های مزایای جامع و غیر اجباری برای SME ها و ارائه دهندگان خدمات و همچنین بخش عمومی است. برنامه های سود را می توان به صورت جداگانه و انعطاف پذیر با نیازهای خاص و غیر اجباری شرکت شما تنظیم کرد.

اجازه اقامت و ویزای بازنشستگی لیختن اشتاین

قبل از اینکه ویزای بازنشستگی لیختن اشتاین را بگیرید، باید مدتی در این کشور اقامت داشته باشید. در مورد اقامت لیختن اشتاین، این کشور از یک سیاست محدود کننده استفاده می کند. اتباع خارجی که در این کشور کار می کنند، به طور کلی مجاز به زندگی در پایتخت نمی باشند. حتی اگر در یک شرکت این کشور که در پایتخت واقع شده است، استخدام شوند.

اجازه اقامت 2 نوع مختلف دارد.

  • نوع اول: اجازه اقامت برای اهداف کاری را می دهد.
  • نوع دوم: اجازه اقامت بدون نیاز به دارنده مجوز در این کشور را می دهد.

هر سال 72 اجازه اقامت به شهروندان EEA اعطاء می شود. به طوری که، 56 نفر برای افرادی که در این کشور کار می کنند و 16 اجازه برای افرادی که در این کشور کار نمی کنند و نوع ویزای آن ها متفاوت می باشد. نیمی از مجوزها با استفاده از قرعه کشی اعطاء می شود و نیمی دیگر به طور مستقیم توسط دولت اعطاء می شود.

فقط 17 اجازه اقامت هر ساله به اتباع سوئیس تعلق می گیرد. به طوری که، 12 مورد به افرادی که در این کشور کار می کنند کار می کنند و 5 اجازه برای افرادی که در این کشور کار نمی کنند. همه این مجوزها توسط دولت اعطاء می شود. اتباع کشورهای دیگر (نه EEA و نه سوئیس) برای دریافت اجازه اقامت (B) باید مدیر، متخصص یا کارگر واجد شرایط با دوره کارآموزی کامل یا سال ها سابقه کار باشند.

مالیات در لیختن اشتاین

این کشور ممکن است یکی از کوچکترین کشورها در جهان باشد. زیرا، این کشور به دلیل مالیات بسیار ناچیز، مزایای مالی فوق العاده ای را به افراد و مشاغل ارائه می دهد. نرخ مالیات هم بر درآمد شخصی و هم در درآمد شرکت بسیار کم است. نرخ مالیات پایه 1.2% از درآمد و همچنین مالیات بر ثروت نیز وجود دارد که 0.6% است. مالیات نه تنها کم است بلکه واحد پول این کشور براساس فرانک سوئیس می باشد. که بسیار پایدار است و قدرت خرید زیادی دارد. برای اقامت طولانی مدت در این کشور، مهاجران به اجازه اقامت نیاز دارند و مقررات متفاوتی برای شهروندان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا وجود دارد. اتباع اتحادیه اروپا حرکت انعطاف پذیری در سراسر کشور دارند و ممکن است برای مجوزهای مختلف اقامت اقدام کنند.

در جدول زیر نشان داده شده است:

نوع اقامتمدت اعتبار
اقامت کوتاه مدتکمتر از 12 ماه
اقامت B5 سال

به غیر از موارد گفته شده اقامت های دیگری وجود دارد که عبارتند از:

  • مجوز C (تسویه حساب)
  • خود اشتغالی

بیمه درمانی در لیختن اشتاین

بیمه درمانی اجباری این کشور، تمام افرادی را که در این کشور زندگی می کنند یا کار می کنند، به سیستم مراقبت های بهداشتی کشور تضمین می کند. این بیمه از طریق کمک های مالی شده توسط دارنده بیمه و کارفرما و همچنین از طریق کسر هزینه های پرداخت شده توسط دارنده بیمه و یارانه های دولتی تأمین می شود.

همه بزرگسالان بیمه شده «حق بیمه سرانه» پرداخت می کنند. افراد بیمه شده از 21 سال به بالا و همچنین مستمری بگیران نیز در صورت درمان به صورت یک نرخ ثابت سالانه و کسر هزینه های مربوط به مراقبت های نیمه شبانه کمک می کنند. افزایش هزینه های مراقبت های بهداشتی در سال های اخیر به این معنی است که بیمه درمانی به طور فزآینده ای به یک بار مالی تبدیل شده است.

هزینه زندگی در لیختن اشتاین

این کشور نه تنها یکی از بالاترین سطح دستمزدها را در اروپا دارد بلکه یکی از گران ترین کشورها در اروپا برای زندگی است. هزینه های زندگی مشابه هزینه های همسایه سوئیس است. زندگی، انرژی، حمل و نقل، بیمه درمانی اجباری و سایر هزینه های ثابت حدود نیمی از درآمد یک فرد متوسط را اشغال می کند. این درآمد متوسط بسته به بخش بین 3500CHF تا 9000CHF (فرانک سوئیس) در ماه است. همانند هزینه های ثابت، قیمت مواد غذایی و سایر کالاها و خدمات روزمره از بالاترین قیمت ها در اروپا است. شما جهت زندگی در این کشور، به طور متوسط حدود 1 چهارم درآمد ماهانه خود را صرف این موارد خواهید کرد.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در لیختن اشتاین را مشاهده می کنید:

توزیع هزینه زندگی در لیختن اشتاین

مهاجرت به لیختن اشتاین برای افراد بازنشسته می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. چنانچه علاقه مند به اخذ ویزای بازنشستگی لیختن اشتاین دارید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *