مهاجرت تحصیلی یونان

رشته کامپیوتر در یونان

رشته کامپیوتر در یونان

اگر قصد تحصیل رشته کامپیوتر در یونان را دارید باید بدانید که این کشور دانشگاه های خوبی برای تحصیل در مقاطع مختلف دارد. یونان در میانه آسیا و اروپا قرار گرفته است و ویژگی های هر 2 مورد را داراست اما در واقع تاثیرات و مزایا آن بیشتر به اروپا نزدیک است. در یونان دانشجویان از سراسر جهان در حال تحصیل هستند و همواره هر سال به این کشور مهاجرت می کنند. شما می توانید در طول تحصیل خود در یونان در رشته کامپیوتر به صورت پاره وقت و محدود کار کنید. در این کشور رشته کامپیوتر مانند دیگر کشورهای جهان مورد توجه است و بسیاری از دانشجویان به این رشته علاقمند هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در یونان به سوالات شما پاسخ می دهد.

تحصیل رشته کامپیوتر در یونان

فناوری های اطلاعات معاصر به سرعت در همه سطوح از سخت افزار تا مفهومی تغییر می کند. هدف برنامه در زمینه علوم رایانه این است که به دانش آموزان خود یک پایه محکم ارائه دهد که هم اصول اولیه را مورد بررسی قرار دهد و هم با یادگیری مداوم، سازگاری را در یک حرفه مادام العمر فراهم کند. فارغ التحصیل علوم کامپیوتر آموزش جامع و کاملی در زمینه های محاسبات که به هم متصل هستند و همچنین زمینه عمیق و گسترده ای در علوم کامپیوتر معاصر ارائه می دهد، دریافت می کند. این برنامه در موضوعاتی تنظیم شده است، برخی از دوره های برجسته در بین آنها یکپارچه شده و مجموعه ای از دوره های ریاضیات دانش پیشین لازم را برای دانشمند رایانه معاصر ارائه می دهد.

در جدول زیر شاهد دروس رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی در کشور یونان می باشید:

سال اولسال دومسال سومسال چهارم
مقدمه ای بر برنامه نویسی Iمقدمه ای بر برنامه نویسی IIسخت افزار و معماری کامپیوترسیستم عامل و مدیریت شبکه
جعبه ابزار رسانه های دیجیتالالگوریتم و ساختار دادهسیستم های مدیریت پایگاه دادهبرنامه نویسی شی گرا
مدیریت داده های تجاریبرنامه نویسی سیستم های مقدماتیسیستم عاملبرنامه کاربردی توزیع شده
برنامه نویسی شی گرابرنامه نویسی برنامه کاربردی تلفن همراهتجزیه و تحلیل و طراحی سیستمامنیت سیستم ها
توسعه وبتوسعه وب پیشرفتهپروژه

مزایا تحصیل رشته کامپیوتر در یونان

مزایا تحصیل رشته کامپیوتر در یونان

علوم رایانه ای مطالعه فرآیندهای نرم افزاری یا الگوریتم ها و اجزای سخت افزاری در رایانه هایی است که برای پردازش یک هدف مورد نظر کار می کنند. مزایای مطالعه برنامه علوم کامپیوتر به دلیل نقش آن در تقریباً همه زمینه ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این برنامه شما را برای حل چالش های پیچیده آماده می کند، زمینه ای برای ترکیب خلاقیت و نوآوری شما فراهم می کند و در پایان فرصت های شغلی پرسود زیادی را برای انتخاب به شما می دهد. فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر معمولاً بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری را برای انجام موثرتر و کارآمدتر کارها مانند توسعه برنامه های کاربردی دستگاه تلفن همراه، بهینه سازی موتور جستجو برای دستیابی به نتایج بهتر و دقیق تر، توسعه وب سایت برای به اشتراک گذاری دانش یا ارتقاء یک رابط کاربر پسند و غیره ایجاد می کنند.

دانش آموزان موفق با گذراندن مجموعه ای از الزامات تحصیلی و آزمون ها و دوره های کارورزی مدرک لیسانس را از دانشگاه های کشور یونان اخذ می کنند. از آنجا که مهارت های به دست آمده از درجه کامپیوتر می تواند در زمینه های مختلف از جمله هوش مصنوعی، سیستم های امنیتی و پایگاه داده، بینایی و گرافیک، زبان های برنامه نویسی، سیستم ها و شبکه های کامپیوتری، مهندسی، محاسبات، تجزیه و تحلیل عددی، بیوانفورماتیک و بسیاری دیگر کاربرد داشته باشد. رشته های زیادی وجود دارد که به این هدف خدمت می کنند. هوش مصنوعی، گرافیک رایانه ای، شبکه های کامپیوتری، علوم شناختی، سیستم اطلاعات رایانه ای، مهندسی کامپیوتر، پردازش داده ها، فناوری سرویس کامپیوتر، سیستم های پایگاه داده، علم اطلاعات، مهندسی دانش، سیستم اطلاعات مدیریت، شبکه های عصبی، روباتیک، تجزیه و تحلیل سیستم مهندسی نرم افزار، مهندسی مخابرات.

تحصیل رشته کامپیوتر در مقطع ارشد

گواهی تحصیلات تکمیلی در علوم کامپیوتر یک برنامه پس از کارشناسی از مطالعه است که به عنوان پایه یک دوره تبدیل برای افرادی که درجه اول را در یک میدان غیر از محاسبات و علوم اطلاعات در خدمت است. این برای فارغ التحصیلان هر رشته ای که مایل به پیشرفت یا انتقال به یک حرفه در فناوری اطلاعات هستند و همچنین دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیلات تکمیلی در علوم داده، برنامه نویسی، محاسبات و حوزه های مرتبط IT هستند مناسب است. این برنامه مبانی نظری و عملی علوم کامپیوتر را ارائه می دهد تا دانش آموزان بتوانند ابزارهای مناسب را برای چارچوب بندی و حل مشکلات در صنایع برنامه ریزی، توسعه و به کار گیرند. دانش آموزان نحوه برنامه نویسی، استفاده از پایگاه های داده و انجام اصول تجزیه و تحلیل داده ها را با یک ابزار صنعتی، به منظور استخراج اطلاعات مفید از داده ها فرا می گیرند.

در نمودار زیر شاهد میزان تحصیل در مقطع ارشد پس از اتمام تحصیل در مقطع کارشناسی در یونان می باشید:

ادامه تحصیل در مقطع ارشد و دکترا در رشته کامپیوتر در یوناندر جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور یونان برای تحصیل در یونان به زبان انگلیسی رشته کامپیوتر می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در بهترین دانشگاه های کامپیوتررتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه ملی فنی آتنآتن3063853954
دانشگاه ارسطو تسالونیکیتسالونیکی3883353356
دانشگاه ملی Kapodistrianآتن4322573159
دانشگاه پاتراسریو آکایا4648402840

فرصت های شغلی رشته کامپیوتر در یونان

دانش آموزان همچنین با مهارت های ریاضی کاربردی در محاسبات و جبر خطی که در تجزیه و تحلیل داده ها کاربرد دارد آشنا می شوند. تحصیل در مقاطع مختلف یونان و اخذ گواهینامه فارغ التحصیلی در علوم کامپیوتر برای فارغ التحصیلان دانشگاه از هر رشته ای که مایل به تغییر شغل در فناوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها هستند ایده آل است. این دانش آموزان را برای تحصیلات تکمیلی بیشتر در این رشته آماده می کند. مشاغل ارزشمند در زمینه علوم رایانه و تجزیه و تحلیل داده ها وجود دارد. تقاضا برای مهارت های فناوری اطلاعات در سراسر جهان افزایش یافته است. فارغ التحصیلان هر 2 برنامه می توانند مشاغل موفقی را در شرکت های فناوری و همچنین در صنایعی مانند بانک و امور مالی، بیمه، تجارت خرده فروشی، تولید، راه اندازی دنبال کنند.

این رشته به دلیل همپوشانی، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. بهترین مشخصات شغلی برای شما کاملاً به حوزه مورد علاقه و تخصص شما بستگی دارد. محبوب ترین آنها شامل موارد زیر است:

  • توسعه دهنده وب
  • توسعه دهنده نرم افزار
  • مهندس سخت افزار کامپیوتر
  • معمار شبکه رایانه ای
  • تحلیلگر رایانه ای رایانه
  • مهندس یادگیری ماشین
  • برنامه نویس چند رسانه ای
  • مهندس نرم افزار
  • تحلیلگر امنیت سایبری
  • مهندس شبکه
  • مدیر محتوای وب
  • دانشمند تحقیقات رایانه و اطلاعات
  • مدیر پروژه فناوری اطلاعات
  • مدیر پایگاه داده

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوران متخصص و با تجربه خود آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما در زمینه اعزام دانشجو به یونان و شرایط تحصیل و کار در این کشور مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *