مهاجرت تحصیلی صربستان

رشته کامپیوتر در صربستان

تحصیل رشته کامپیوتر در صربستان بنابر علایق و سلیقه شما فرصتی مناسب است تا بتوانید خود را برای یک متخصص در زمینه کامپیوتر آماده کنید. این کشور در موقعیت بسیار استراتژیک قرار گرفته است و هر دانشجویی که قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور را دارد از این مساله بهره مند می شود. در واقع دانشجویان می توانند با تحصیل در صربستان به کشورهای دیگر اروپایی نیز دسترسی داشته باشند. تحصیل در یک کشور اروپایی مزایای بسیاری دارد و دانشجویان بین المللی می توانند از این موقعیت تجربه خوبی داشته باشند. در کشور صربستان سالانه دانشجویان بین المللی بسیاری پذیرش می شوند. تحصیل در صربستان در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان انگلیسی در صربستان امکان پذیر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در کشور صربستان شما را راهنمایی می کند.

تحصیل رشته کامپیوتر در صربستان

تحصیل در رشته کامپیوتر در صربستان دانش پایه ای را در زمینه نظریه و عمل در علوم رایانه از جمله فن آوری های در حال ظهور و یادگیری تجربی به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. آماده کردن دانش آموزان برای مشارکت در حرفه محاسبات پس از فارغ التحصیلی، زمینه ای برای ادامه تحصیل و رشد در زمینه های خود فراهم می آورد. دانش آموزان را با مطالب اصلی علوم رایانه آشنا می شوند که انتظار می رود هر حرفه ای در این زمینه بداند. پرورش تفکر منطقی و تحلیلی، مطالعه مستقل، خود انگیزشی و مهارت های ارتباطی نوشتاری و شفاهی از مهم ترین دستاورد های تحصیل رشته کامپیوتر در این کشور است. فارغ التحصیلان با دانش قوی در نظریه و عمل در علوم کامپیوتر، از جمله فن آوری های در حال ظهور و یادگیری تجربی خود را برای مشاغل آینده آماده می کنند.

رشته کامپیوتر تأثیر اساسی بر جامعه مدرن دارد، به همین دلیل است که با دلیل موجهی گفته می شود که ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم. روش های تبادل و انتقال و همچنین میزان اطلاعات مختلف، امروزه بزرگ تر و پیچیده تر از هر زمان دیگری در تاریخ است. لذا رشته کامپیوتر همچنان حرفی برای گفتن دارد و همواره به رفع نیازهای جدید می پردازد. فناوری و اطلاعات از به روز ترین علم هاست که در هر مرحله می تواند انسان را شگفت زده تر کند. برنامه مطالعه انفورماتیک کاربردی برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای پروفایل های مختلف در فناوری اطلاعات و ارتباطات طراحی شده است. برنامه مطالعه مهندسی نرم افزار و داده دقیقاً برای آموزش جوانان برای این نقش های حرفه ای طراحی شده است.

تحصیل رشته کامپیوتر در صربستان در مقطع ارشد

فراهم آوردن زمینه ای برای تحصیلات تکمیلی، و آنها را قادر می سازد تا از رایانه ها برای حل مشکلات انسانی، علمی، مهندسی یا فیزیکی، به عنوان سازنده ابزارهای قدرتمند و آسان برای استفاده، محققان و مربیان استفاده کنند. گروه علوم رایانه در دانشگاه های این کشور یک بخش بزرگ و رو به رشد با برنامه های آموزشی هیجان انگیز در مقطع کارشناسی است. مدرک تحصیلی می تواند شما را برای برخی از جدیدترین، پویاترین و هیجان انگیزترین مشاغل امروز و مشاغل فردا آماده کند. این گروه علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات را به عنوان موضوعاتی برای دانشجویان کارشناسی ارشد ارائه می دهد. با انتخاب تحصیل در رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ارتباطات شما در راه پیشرو شدن در زمینه کامیپوتر هستید.

در جدول زیر شاهد برخی از اطلاعات کاربردی در خصوص تحصیل در رشته کامپیوتر در صربستان می باشید:

رشتهمقطعمدت تحصیلزبان تحصیلتعداد دانشگاه هاشهر دانشجویی
کامپیوترکارشناسی4 سالصربی
انگلیسی
3بلگراد
ارشد2 سال
دکترا3 سال

دانشگاه رشته کامپیوتر در صربستان

دانشگاه بلگراد که در سال 1808 در کشور صربستان تأسیس شد، قدیمی ترین و بزرگترین موسسه آموزش عالی در صربستان است. این دانشگاه با 31 مدرسه، 11 موسسه تحقیقاتی، 8 مرکز و یک کتابخانه دانشگاهی با بیش از 3.5 میلیون جلد، بیش از 350 برنامه تحصیلی در علوم، ریاضیات، فناوری و علوم مهندسی، علوم پزشکی، علوم اجتماعی و علوم انسانی ارائه می دهد. این دانشگاه دارای یک دانشکده های بسیار معتبر است، که علاوه بر اینکه یکی از بزرگ ترین آنها در بالکان است، دانشمندان متخصص متعددی در زمینه حقوق و مقامات دولتی نیز تولید کرده است. این دانشگاه که تقریباً 100000 دانشجو و تقریباً 4200 کارمند علمی و پژوهشی دارد، به 2 پردیس اصلی تقسیم می شود: پردیس بلوار شاه الکساندر و Trudenski Trg. تحصیل در صربستان به زبان انگلیسی در این دانشگاه امکان پذیر است.

این دانشگاه اقامتگاهی برای بیش از 11000 دانش آموز در بلگراد محل اقامت دانشجویی را ارائه می دهد، که آن را به بزرگترین ارائه دهنده مسکن دانشجویی در این کشور تبدیل می کند. در سال های اخیر، دانشگاه گسترش بین المللی خود را گسترش داده است و در حال حاضر در تعدادی از برنامه های بین المللی تحرک برای دانشجویان در منطقه آموزش عالی اروپا شرکت می کند. بلگراد شهری پرجنب و جوش و دارای میراث فرهنگی قوی است. آکادمی علوم و هنر صربستان، کتابخانه ملی صربستان و تئاتر ملی از محبوب ترین مقاصد بازدیدکنندگان آن هستند. شما می توانید در اوقات فراغت خود در کنار موزه ها، بناهای تاریخی، گالری های هنری، پارک ها و رستوران های شهر قدم بزنید و از زیبا ترین مکان های این کشور دیدن کنید.

در نمودار زیر شاهد میزان تحصیل در رشته کامپیوتر به زبان انگلیسی در صربستان هستید:

تحصیل در رشته کامپیوتر به زبان انگلیسی در صربستان

دانشگاه های رشته کامپیوتر در صربستان

5 دلیل اصلی وجود دارد که چرا تحصیل در صربستان یک انتخاب خوب است. اول، در اینجا دانش آموزان یک مدرک معتبر دریافت می کنند که در سراسر جهان شناخته شده است. دوم، صربستان دارای تعداد زیادی دانشگاه است که دانشجویان می توانند از بین آنها انتخاب کنند. دلایل شماره 3 و 4 برای تحصیل در صربستان هزینه های تحصیل همیشه پایین است و زندگی دانشجویی رتبه بالایی دارد. در نهایت، اما حداقل هزینه زندگی مقرون به صرفه است. هزینه های تحصیل بین 500€ تا 2500€ (یورو) در سال متغیر است. بسیاری از دانشجویان متوجه خواهند شد که بسته به محل تحصیل و دانشگاه دولتی یا خصوصی بودن دانشگاه، و همچنین مقطع تحصیلی ممکن است مجبور به پرداخت شهریه های مختلف شوند.

در لیست شاهد برخی از دانشگاه هایی هستید که می توانید در آن ها در رشته کامپیوتر تحصیل کنید:

  • دانشگاه نیس
  • دانشگاه نووی ساد
  • دانشگاه Singidunum
  • Educons Univerzitet

الزامات تحصیل در رشته کامپیوتر در صربستان

الزامات تحصیل در رشته کامپیوتر در صربستان

به عنوان یک شرط عمومی، برای ورود به یک برنامه کارشناسی یا یک برنامه مطالعاتی یکپارچه باید تحصیلات متوسطه 4 ساله را گذرانده باشید، و امتحان ورودی را پشت سر گذاشته باشید. پیش نیازهای ویژه پذیرش معمولاً شامل دانش خاصی در رشته های خاص است و باید برای هر برنامه فردی که دانش آموز به آن علاقه دارد بررسی شود. رتبه بندی داوطلبان بستگی به امتحان ورودی و نتایج آنها در سطح تحصیلات قبلی دارد. برای برنامه های کارشناسی ارشد 1 ساله با 60 ECTS یک داوطلب باید دیپلم کارشناسی با حداقل 240 امتیاز ECTS اخذ کند. برای برنامه های کارشناسی ارشد 2 ساله با 120ECTS ، یک داوطلب باید دارای مدرک کارشناسی با حداقل 180 امتیاز ECTS باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ اقامت صربستان از طریق تحصیل پاسخگوی ابهامات و سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *