مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته هوافضا در پاراگوئه

رشته هوافضا در پاراگوئه

رشته هوافضا در پاراگوئه از رشته های کم تر شناخته شده است. پاراگوئه از نظر صنعت هوافضا و هواپیمایی از برزیل و آرژانتین عقب مانده است. البته دولت این کشور درصدد راه اندازی صنعت هوایی این کشور و توسعه آن است. این می تواند در آینده فرصتی را برای مهندسین هوافضا و هوانوردی ایجاد کند. در هر صورت برای انجام کار یا تحصیل رشته هوافضا در پاراگوئه، گزینه چندانی وجود ندارد. لذا کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توصیه می کنند برای تحصیل و یا کار در این رشته در آمریکای لاتین می توانید به کشورهای برزیل و آرژانتین فکر کنید. برای انجام مهاجرت و اقامت کشورهای مختلف جهان می توانید از تخصص این مجموعه با تجربه استفاده کنید.

صنعت هوافضا در پاراگوئه

صنعت هوافضا در پاراگوئه صنعتی نسبتا کوچک و مربوط به بخش نقل و انتقال هواپیمایی است. دولت این کشور در تلاش برای توسعه صنعت هوافضاست. دولت به دلیل بی نظمی در روند بررسی، امتیاز مشارکت عمومی و خصوصی برای ساخت ترمینال مسافربری جدید در محوطه فرودگاه بین المللی سیلویو پتیروسی فعلی را لغو کرد. این مناقصه به دلیل COVID-19 بیشتر به تأخیر افتاد اما انتظار می رود که در اواخر سال 2021 دوباره راه اندازی شود. دولت همچنین امیدوار است که برای اولین بار از سال 2016 خدمات هوایی مستقیم را به ایالات متحده برقرار کند، که به ارتقا امنیت فرودگاه بین المللی اختصاص دارد. دولت پاراگوئه در حال بررسی امکان موقعیت یابی پاراگوئه به عنوان سکوی لجستیکی و نگهداری هواپیما است. در نتیجه، در بخش های زیر رشد قابل پیش بینی وجود دارد:

  • خدمات مشاوره و مهندسی هواپیمایی کشوری
  • زیرساخت ها و فناوری های فرودگاه
  • تجهیزات نظارت بر هوا
  • تجهیزات ایمنی و امنیتی
  • سیستم های کنترل ترافیک هوایی
  • و تجهیزات و سیستم های حمل بار

دولت پاراگوئه بهبود زیرساخت های هواپیمایی کشوری را از اولویت های اصلی خود می داند. دولت به پروژه هایی برای استفاده بهتر از دومین فرودگاه بزرگ کشور، واقع در Ciudad del Este، از جمله استفاده از آن به عنوان قطب منطقه ای برای تدارکات کالا علاقه مند است.

درآمد کار رشته هوافضا در پاراگوئه

با توجه به تنوع کم و کوچک بودن بازار کار رشته هوافضا در پاراگوئه، بسیاری از مشاغل در این رشته در کشور پاراگوئه تقاضای کمی دارد. لذا یافتن کار در برخی از مشاغل این رشته کاری دشوار است. البته مهندس هوافضا به عنوان شغلی تخصصی در پاراگوئه حقوق مناسبی دارد. در صورت یافتن کار در این رشته به عنوان یک مهندس هوافضا تخمین زده شده است که حقوق ماهیانه کار در پاراگوئه به صورت متوسط 10.5 میلیون PYG (گوارانی پاراگوئه) می باشد. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار در رشته هوافضا در کشور پاراگوئه به میزان 5.5 میلیون PYG (گوارانی پاراگوئه) و در بیشترین حالت 15.9 میلیون PYG (گوارانی پاراگوئه) می باشد. در زمان انتشار این مقاله هر 5 میلیون PYG (گوارانی پاراگوئه) معادل 743$ (دلار) است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل کار در رشته هوافضا در کشور پاراگوئه را بررسی کنید:

حقوق ماهیانه مشاغل هوافضا در پاراگوئه

تحصیل رشته هوافضا در پاراگوئه

مهندس هوافضا کسی است که در مورد وسایل نقلیه و سیستم های هوافضا تحقیق، طراحی و ساخت می کند. رشته هوافضا بر طراحی وسایل نقلیه طراحی شده برای کار در جو زمین و وسایل نقلیه در نظر گرفته شده برای استفاده در فضا (به عنوان مثال هواپیما، هلی کوپتر، هواپیماهای بدون سرنشین، موشک، ماهواره، ایستگاه های فضایی و فضاپیماها) متمرکز است. این رشته در کشور پاراگوئه فقط در 1 دانشگاه آن هم در مقطع کارشناسی ارائه می شود. دانشگاه دولتی آسونسیون تنها دانشگاه ارائه کننده رشته هوافضا در پاراگوئه است. البته موسسات خصوصی آموزش هوانوردی در پاراگوئه وجود دارد که بیشتر به صورت خصوصی و عملی برنامه ها را ارائه می کند. جهت تحصیل در پاراگوئه پس از پذیرش می بایست ویزای تحصیلی پاراگوئه را از سفارت این کشور دریافت کنید.

از جمله دانشگاه های ارائه کننده رشته مهندسی و هوافضا در کشور پاراگوئه شامل:

شهرنام دانشگاه
آسونسیوندانشگاه ملی آسونسیون

کار مهندسی رشته هوافضا در پاراگوئه

مهندسان هوافضا در هر مرحله از طراحی و ساخت هواپیما و فضاپیما شرکت دارند و دانش گسترده ای در مورد همه جنبه های مختلف این فرآیند دارند، از جمله مکانیک ساختاری، آیرودینامیک، سیستم های پیشرانه و سیستم های الکترونیکی روی صفحه که برای هدایت و کنترل پرواز استفاده می شود. کارهای معمول انجام شده توسط یک مهندس هوافضا شامل تولید طرح هایی با استفاده از برنامه های طراحی فنی مانند CAD، انجام مطالعات امکان سنجی فنی و مالی و شبیه سازی های در حال اجرا برای بررسی قابلیت ساخت و زنده ماندن پروژه ها است. آنها همچنین ممکن است نمونه های اولیه ای بسازند، که به منظور شناسایی و اصلاح هرگونه نقص، آزمایش شده و داده ها را جمع آوری می کنند تا مطابقت نمونه اولیه را با الزامات و استانداردهای فنی قابل اجرا بررسی کند (در مرحله ای که به عنوان اعتبار سنجی شناخته می شود).

در مرحله تولید، مهندسان هوافضا وظیفه نظارت بر کارهای ساختمانی و هماهنگی سایر فعالیت های مرتبط، از جمله آزمایش نهایی را بر عهده دارند. سرانجام، آنها کتابچه های راهنما و سایر اسناد فنی مربوط به عملکرد و نگهداری صنایع دستی یا اجزا را تهیه می کنند. مهندسان هوافضا اغلب در تیم های با مهندسان و تکنسین های هوافضا و هوانوردی در پروژه های تحقیق و توسعه کار می کنند. پروژه های تحقیق و توسعه هوافضا ممکن است برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف، به عنوان مثال:

  • بهبود عملکرد و کارایی موتور هواپیما با کاهش مصرف سوخت
  • افزایش ایمنی پرواز
  • افزایش سرعت یا کاهش وزن هواپیما
  • معرفی فناوری های جدید کنترل و کنترل پرواز،
  • آزمایش استفاده از مواد نوآورانه برای کاهش اثرات زیست محیطی هواپیما یا ساده سازی
  • و بهینه سازی تولید فرآیندهای کاهش زمان تولید و هزینه ها.

کار مهندسی رشته هوافضا در پاراگوئه

تحصیل مهندسی هوانوردی در دانشگاه ملی آسونسیون پاراگوئه

دانشگاه ملی آسونسیون برترین دانشگاه این کشور است. شرایط تحصیلات مهندسی هوافضا در این دانشگاه 90 ساعت را در 3 فعالیت مختلف ترویج دانشگاه کامل کنید. همچنین انجام کارآموزی حداقل 200 ساعت در شرکت ها یا موسسات مربوط به منطقه نیاز است. و در آخر تصویب پروژه نهایی انجام می شود.

از جمله موارد آموزش داده شده در این برنامه شامل:

  • برنامه ریزی، اجرا، نظارت، هماهنگی و ارزیابی پروژه های مهندسی هوانوردی کارها و خدمات
  • شناسایی، تجزیه و تحلیل، فرمول بندی و حل مشکلات مهندسی مربوط به منطقه هوانوردی
  • سیستم های اجزا، پروژه و طراحی با محدودیت های فنی، اقتصادی، قانونی، اخلاقی و اجتماعی.
  • تفسیر، انتشار و استفاده از دانش فنی و علمی در زمینه مهندسی هوانوردی.
  • بهینه سازی و اصلاح تجهیزات و سیستم های مکانیکی مورد استفاده صنعت هوانوردی، از جمله فرآیندهای تولید یا ساخت آن
  • استفاده از استانداردهای ایمنی زیستی انسان و حفظ محیط زیست
  • ایجاد فضاهای جدید برای مشارکت در صنعت هوانوردی
  • تسلط کامل بر علوم و فنون هوانوردی و کاربردهای آنها
  • توصیف دقیق مواد و آلیاژهای مورد استفاده در هواپیما
  • عملکرد مطابق با استانداردها، توصیه ها، کدها و کتابچه های راهنمای مربوط به قابلیت هدایت، ناوبری هوایی و عملیات فرودگاه
  • استفاده از ابزارهای رایانه ای برای مدیریت تعمیر و نگهداری در حوزه هوانوردی
  • کار در تیم های چند رشته ای برای تکامل و تحول فعالیت هوانوردی در کشور

جهت بررسی شرایط اخذ ویزای تحصیلی اروگوئه و اعزام دانشجو به پاراگوئه مطالب در این خصوص در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت عنوان شده است. برای اخذ مشاوره مستقیم و دریافت پاسخ سوالات و رفع ابهامات می توانید با ما در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *