مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته هوافضا در موناکو

رشته هوافضا در موناکو

دانشجویانی که قصد تحصیل رشته هوافضا در موناکو را دارند می توانند در تنها دانشگاه این کشور یعنی دانشگاه بین المللی موناکو تحصیل کرده و از امکانات این دانشگاه بهره مند شوند. این کشور، یک دولت-شهر مستقل است که در ریویرای فرانسه در اروپای غربی واقع شده است. از 3 طرف با فرانسه هم مرز است و یک طرف آن با دریای مدیترانه هم مرز است. آب و هوای مطبوع ملک، مناظر باشکوه و امکانات قمار باعث شده است که این کشور به عنوان یک مرکز گردشگری و تفریحی برای ثروتمندان و افراد مشهور در جهان مشهور شود. با این حال، در سال های اخیر این کشور به یک مرکز مهم بانکی تبدیل شده است و با موفقیت سعی کرده است اقتصاد خود را به خدمات و صنایع کوچک، با ارزش افزوده بالا و غیر آلاینده تبدیل کند.

این کشور در مساحت 299 هکتار در امتداد ریویرای فرانسه در اروپای غربی واقع شده است. یک دولت-شهر مستقل است. آلبرت دوم، شاهزاده این کشور، دولت شهری را به عنوان یک پادشاه مشروطه اداره می کند. اگرچه این کشور پرجمعیت ترین کشور در جهان است، اما دومین کشور کوچک جهان محسوب می شود. بین کشور فرانسه و دریای مدیترانه در جنوب غربی اروپا واقع شده است، شهر کوچک موناکو در یک زمان پرجمعیت ترین و در عین حال دومین کشور کوچک در جهان است. بیش از 30000 نفر در کمتر از 300 جریب زمین زندگی می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش درباره رشته هوافضا در موناکو و مشاغل مربوط به این رشته صحبت کرده است.

معرفی رشته هوافضا در موناکو

رشته هوافضا در موناکو در هسته خود قدرت اتصال  بین فردی، بین المللی، میان رشته ای و بین سیاره ای را فراهم می کند. این برنامه به دنبال ایجاد یک جامعه فراگیر بوده که به تعالی فنی اهمیت می دهد. به طوری که، در مورد سیستم ها و فناوری های نوآورانه هوافضا تحقیق می کنند و مهندسی می کنند که تأثیرات متغیر جهانی دارند. در دانشگاه ها نسل بعدی رهبران، مهندسان خلاق و کارآفرینانی را آموزش می دهند که مرزهای ممکن را برای شکل دادن به آینده هوافضا تحت فشار قرار می دهند.

دانشگاه ها این کارها را انجام می دهئ در حالی که خود را به بالاترین استانداردهای صداقت و عمل اخلاقی می رسانند. دانشگاه های این کشور با همکاری شرکای خود در بخش های دولتی و خصوصی، در تلاش هستند تا مزایای هوافضا را برای ایجاد یک محیط پایدارتر، تقویت امنیت جهانی، کمک به یک اقتصاد مرفه، و کشف جهان های دیگر برای پیشرفت بشریت گسترش دهند.

مشاغل رشته هوافضا در موناکو

مشاغلی که فارغ التحصیلان رشته هوافضا در موناکو می توانند انتخاب کنند عبارتند از:

نام شغلتوضیحات
طراحی وسایل نقلیه هوافضامایعات، سازه ها، تبدیل انرژی، مواد
علوم اطلاعات هوافضا در زمان واقعیهدایت و ناوبری، برآورد و کنترل، خودمختاری، ارتباطات، شبکه ها
روش های پیشرفته محاسبات برای پشتیبانی از طراحی و تصمیم گیریشبیه سازی عددی، محاسبات با کارایی بالا، کمی سازی عدم قطعیت، استنتاج
همکاری سیستم انسانسیستم های انسان و ماشین، عوامل انسانی، کنترل و اتوماسیون نظارت، بیومکانیک، پشتیبانی از زندگی
علوم جو و فضا و نحوه اطلاع رسانی آن ها به سیستم های هوافضاتأثیرات زیست محیطی هواپیمایی، نظارت بر محیط زیست، علم فضا، اکتشافات فضایی
طراحی، پیاده سازی و بهره برداری از سیستم های پیچیده هوافضامعماری سیستم، ایمنی، بهینه سازی، هزینه های چرخه عمر

حقوق ماهیانه کار در موناکو برای مهندسان هوافضا یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید در نظر بگیرید. نمودار زیر حقوق ماهیانه کار را برای مهندسان هوافضا نشان می دهد:

حقوق ماهیانه کار را برای مهندسان هوافضا در موناکوهمان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، متوسط حقوق یک مهندس هوافضا در این کشور 5080€ (یورو) می باشد. یکی از راه هایی که می تواند به افزایش حقوق شما کمک کند، بالا بردن تحصیلات است. نمودار زیر حقوق مهندسان هوافضا را در این کشور در مقاطع مختلف نشان می دهد:

حقوق ماهیانه کار مهندسان هوافضا در موناکو براساس تحصیلات

تحصیل در موناکو

این کشور تنها یک دانشگاه دارد که چندین برنامه آموزشی تحصیلات تکمیلی را به دو زبان انگلیسی و محلی مونگاسک ارائه می دهد. با این وجود سیستم آموزشی بسیار شبیه فرانسه است. دانشگاه بین المللی موناکو (IUM) در زمینه آموزش تجارت تخصص دارد. اما همچنین چندین برنامه کارشناسی ارشد دیگر را در سطح جهانی انجام می دهد که از شناخت جهانی برخوردار هستند. این برنامه های 16 ماهه به 60 اعتبار ایالات متحده (120 اعتبار ECTS) برای واجد شرایط بودن برای دوره اول نیاز دارند.

دوره های تحصیلات تکمیلی انگلیسی در IUM،  کارشناسی ارشد مدیریت بین الملل است. این دوره متمرکز بر توسعه توانایی های مدیریت برای مقابله با چالش های تجارت بین المللی می باشد. این برنامه درسی شامل مهارت های اساسی مدیریت، سیاست های جهانی، کارآفرینی، عملیات پایدار و نوسازی است. به علاوه، این دانشگاه، رشته هوافضا در موناکو را نیز برای دانشجویان بومی و بین المللی ارائه می دهد.

علاوه بر این دانشگاه 2 موسسه دیگر نیز در این کشور وجود دارد که عبارتند از:

  • کالج آمریکایی موناکو
  • مدارس بازرگانی در موناکو

هزینه تحصیل رشته هوافضا در موناکو

هزینه تحصیل رشته هوافضا در موناکو

کلیه مدارس دولتی و خصوصی این کشور به عنوان موسسات آموزشی فرانسه در خارج از کشور ثبت شده اند. جدول زمانی، برنامه های آکادمیک و امتحانات مطابق با الزامات تعیین شده توسط وزارت آموزش فرانسه است و فقط در یک درس اضافی در مورد تاریخ این کشور و جهت های زبانی ممتاز است. این دروس به زبان فرانسوی تدریس می شود. اما در مدارس معتبر دانش آموزان خارجی یک موضوع جداگانه وجود دارد. فرانسه به عنوان یک زبان خارجی، که ادغام دانش آموزان غیر فرانسوی زبان را تسهیل می کند. در بیشتر موسسات آموزش پیش دبستانی، کودکان از 3 سالگی آموزش انگلیسی را شروع می کنند.

هزینه تحصیل در موناکو بیشتر از سایر کشورهای اروپایی است. هزینه ها به عوامل زیر بستگی دارند:

  • نوع مدرسه ای که دانشجو تحصیل می کند.
  • برنامه ای که دانشجو انتخاب می کند.
  • دانشجو بومی است یا بین المللی

با این حال، شهریه در هر سال تحصیلی حدود 8000€ (یورو) معادل با 10448$ (دلار) شروع می شود. دانشجویان برای اخذ ویزای تحصیلی موناکو می توانند با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و در این امر از آن ها راهنمایی بخواهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *