مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته هتلداری در موناکو

رشته هتلداری در موناکو

رشته هتلداری در موناکو یکی از معدود رشته هایی است که در این کشور کوچک و مرفه ارائه می شود. موناکو کشوری ثروتمند در جنوب فرانسه است. این کشور دارای میزبان ثروتمندان زیادی است و به سرمایه گذاران در این کشور فعالیت زیادی دارند. بدین ترتیب میزان هتل ها و اقامت گاه های مدرن و لوکس در موناکو نیز بسیار زیاد است. علاقمندان به تحصیل رشته هتلداری در موناکو می توانند در دانشگاه موناکو که برجسته ترین دانشگاه این کشور است تحصیلات خود را آغاز کنند. همچنین این رشته در موسسات و آکادمی های خصوصی این کشور ارائه می شود. البته باید توجه داشته باشید که پروسه اخذ ویزای تحصیلی این کشور آسان نیست لذا برای مشاوره حتما با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این خصوص صحبت کنید.

تحصیل رشته هتلداری در موناکو

تحصیل رشته هتلداری در موناکو تخصص صنعت اقامت را از ریشه های سنتی آن تا ساختارهای معاصر بررسی می کند و به مدیریت عملیات هتلداری، از جمله سیستم های رزرواسیون، کارکنان، استراتژی های بازاریابی و روابط با مشتری می پردازد. این تخصص با ارائه ماژول هایی که دانش و درک درستی از تأسیس، راه اندازی و مدیریت هتل ها را فراهم می کند، بر روی تمام بخش ها و واحدهای داخل یک هتل متمرکز است. تعدادی از سمینارها و سخنرانی ها خارج از محل، در هتل های مختلف همکار برگزار می شود.

همچنین به دانشجویان آموزش داده می ‌شود که چگونه از برنامه نرم ‌افزاری به اصطلاح PMS که برای هتل ‌ها طراحی شده است استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که تا پایان تخصص، می‌توانند وظایف مختلفی مانند رزرو فردی و گروهی، ورود و خروج مهمان، رسیدگی به فاکتورها و شکایات را انجام دهند. این دوره ها توسط هتل ‌های زنجیره‌ای معتبر مانند هتل‌ های آکور فرانسوی، گروه هتل‌های کانتیننتال و سایر هتل های واقع در این کشور و اتحادیه اروپا پشتیبانی می‌شود.

در جدول زیر تحصیل رشته هتلداری در موناکو در موسسات زیر معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه موناکو
2موسسه پرینس موناکو
3موسسه دایمنشنز

رشته کارشناسی ارشد هتلداری در دانشگاه موناکو

رشته کارشناسی ارشد هتلداری در دانشگاه موناکو

برنامه رشته کارشناسی ارشد هتلداری در دانشگاه موناکو یک رویکرد چند رشته‌ ای ارائه می‌دهد:

  • دانش کسب و کار
  • استراتژیک
  • بازاریابی
  • ارتباطات قوی همراه با قرار گرفتن در معرض جنبه عملی

قرار گرفتن در قلب این منطقه به دانشجویان بین ‌المللی اجازه می ‌دهد تا موناکو را به ‌عنوان مقصدی لذت ‌بخش که در آن می‌ توانند جنبه‌ های حیاتی صنعت خدمات را درک کرده و تجربه کنند، کشف کنند. صنعت هتلداری لوکس یک صنعت چند میلیاردی است که حوزه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد:

  • محل اقامت
  • غذا و نوشیدنی
  • اسپا
  • جلسات و رویدادها
  • سفر دریایی
  • سرگرمی و حمل ‌و نقل

برنامه رشته کارشناسی ارشد هتلداری در دانشگاه موناکو در یک نگاه:

  • به شما کمک می کند تا ارتباطات در بخش های مختلف صنعت هتلداری لوکس را شناسایی کنید.
  • به شما این امکان را می دهد که درک خاص صنعت را داشته باشید که کارفرمایان آینده هنگام استخدام مدیران به دنبال آن هستند.
  • مهارت های مدیریتی و پیشرفت شما در صنعت هتلداری را بهبود می بخشد.

برنامه کارشناسی ارشد در هتلداری لوکس و مدیریت رویداد، دانش و تخصص لازم را برای ورود به صنعت خدمات لوکس از طریق ترکیبی از ارکان دانشگاهی و دوره های عملی در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که صنایع خدمات محور لوکس به دنبال رهبران آینده هستند که دارای تعادل خوبی بین خلاقیت و مهارت های مدیریتی هستند و قادر به ارائه راه حل های نوآورانه هستند، اساتید دانشگاه و سخنرانان مهمان شما را به سمت توسعه تفکر خلاق و بدیع در مورد استراتژی های برند و بازاریابی سوق می دهند.

درآمد مدیر هتلداری در موناکو

میزان درآمد کار در موناکو برای مدیران هتلداری بالاست. به صورت کلی میزان حقوق مردم در موناکو بالاست و این کشور از سطح درآمدی خوبی برخوردارند. در نمودار زیر می توانید میزان درآمد مدیر هتلداری  در موناکو را مشاهده کنید:

درآمد مدیر هتلداری  در موناکو

فرصت های شغلی کار در رشته هتلداری در موناکو

کارشناسی ارشد در مدیریت هتلداری و رویدادهای لوکس فرصت ‌هایی را برای فارغ ‌التحصیلان فراهم می‌کند تا در صنعت سفر و گردشگری، مدیریت رویدادها، سیاست‌های گردشگری، و مدیریت املاک هتل و گردشگری فعالیت کنند. فرصت های شغلی کار در رشته هتلداری در موناکو به شرح زیر است:

مشاغلشرح
مدیر هتلبر کل عملیات هتل که شامل غذا و نوشیدنی، تقسیم اتاق ها و همچنین بخش های پشتیبانی مانند فروش، مالی، مهندسی، ایمنی و منابع انسانی می شود، نظارت می کند.
مدیر غذا و نوشیدنیمسئولیت کلی و مسئولیت پذیری در قبال فروشگاه های مواد غذایی (رستوران ها، بارها، همایش ها) و آشپزخانه و تهیه.
مدیر عملیاتیمسئول اجرای کارآمد یک بخش خاص، مانند خدمات مهمان، پذیرایی، خانه ‌داری، رستوران ‌ها، آشپزخانه، مهندسی، کنفرانس.
مدیر فروش و بازاریابیمسئول فروش ملک است که معمولاً شامل مسئولیت های بازاریابی و فروش می شود.
مدیر رویداد:مدیر پروژه مسئول ایجاد، برنامه ریزی و توسعه رویدادها و کنفرانس ها. مسئول تجزیه و تحلیل پس از رویداد و اطمینان از بازگشت سرمایه است.
مدیر درآمدپاسخگوی فرآیند مدیریت بازده ملک، که شامل رزرو، نرخ و تولید درآمد است.
مدیر مالیمسئول حفظ خدمات مالی، حسابداری، اداری و پرسنلی برای برآوردن الزامات قانونی و پشتیبانی از عملیات ملک است.
مدیر منابع انسانی و آموزشاطمینان حاصل کنید که استانداردهای منابع انسانی موجود و فلسفه منابع انسانی شرکت در هر سطح عملیاتی یکپارچه و سازگار هستند.
مدیر پروژه یا مدیر ساختبرنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر اجرای یک یا چند پروژه ساختمانی برای تکمیل این کار به ایمن ترین شکل ممکن، با کمترین هزینه مناسب و مطابقت با اسناد مالک و الزامات کیفی.
مدیر برندایجاد یک اثر ماندگار در بین مصرف کنندگان و بهبود فروش محصول و سهم بازار.

در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره مهاجرت به موناکو بیشتر بخوانید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *