مهاجرت تحصیلی موناکو

مدارس ایرانی موناکو

مدارس ایرانی موناکو

ماشین های سریع، قایق های تفریحی زمینه را برای ادامه تحصیل در مدارس ایرانی موناکو فراهم میکند. موناکو به عنوان شاهزاده موناکو شناخته میشود. پرتراکم ترین ایالت مستقل در جهان است. که تراکم جمعیت آن به 20000 نفر در هر کیلومتر مربع می رسد. این کشور در دریای مدیترانه ریویرا فرانسه واقع شده و از سه طرف با فرانسه همسایه است. موناکو با کمی بیش ار 2 کیلومتر مربع دومین کشور کوچک بعد از واتیکان است. اگرچه فرانسه زبان رسمی این کشور است، اما اکثر مردم محلی به زبان مونگاسکی، زبان رومی اقلیت و همچنین ایتالیایی و انگلیسی صحبت می کنند. در موناکو مطالعه کنید و ببینید که برای خودتان خیره کننده است. دانش آموزانی که در مدارس ایرانی موناکو تحصیل می کنند. طعم زندگی عالی را خواهند چشید و یاد می گیرند که چرا این کشور کوچک سالهاست بازدید کنندگان را مجذوب خود کرده است. ما در این مقاله با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی کرده ایم تمامی مزیت های مدارس ایرانی موناکو را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

آموزش زبان در مدارس ایرانی موناکو

در مدارس ایرانی موناکو برای مسافران و دانش آموزان در هر سنی یک دوره آموزش مناسب زبان وجود دارد. که کمک می کنند زبان را به سطح جدیدی برسانند. در مدت کوتاهی به لطف غوطه ور شدن در محیط زبان و معلمان واجد شرایط، می توانید بر مهارت های ارتباطی مسلط شوید. دوره های استاندارد در این مقطع شامل زبان های زیر می شود:

دوره های استاندارد موناکوشما می توانید زبان خارجی را به عنوان بخشی از دوره تابستانی برای دانش آموزان 12 تا 18 سال مطالعه کنید. درس های زبان استاندارد در این مدارس با برنامه غنی از گشت و گذار، سرگرمی و اوغات فراغت ترکیب شده است. برای کسانی که می خواهند کاملا خود را در محیط زبان غوطه ور کنند آموزش در خانواده معلم ارائه می شود. دانش آموز زندگی می کند، غذا می خورد و اوقات فراغت خود را در خانه معلم می گذراند. کلاس ها نیز در خانه معلم برگزار میشود.

سیستم آموزشی مدارس ایرانی موناکو

سیستم آموزشی مدارس ایرانی موناکو با سیستم آموزشی فرانسه مطابقت دارد. این مدارس به عنوان مدارس ایرانی تایید شده در خارج از کشور شناخته می شوند. تحصیل در این مدارس برای کودکان 6 تا 16 سال اجباری است. علاوه بر این کودکان می توانند از 3 سالگی به مهد کودک بروند. سال تحصیلی در این مدارس به 36 هفته تقسیم می شود. از سپتامبر تا ژوئیه. که به چهار دوره تعطیلات (نیم ترم پاییز، کریسمس، نیم ترم فوریه و تعطیلات عید پاک) از هم جدا می شود. آموزش در مدارس ایرانی موناکو برای همه ساکنان رایگان است. آموزش در این مدارس به صورت چند زبانه صورت می گیرد که تحصیل را برای دانش آموزان بین المللی ساده تر می کند. در ادامه این بخش به حقایق مدارس ایرانی موناکو می پردازیم:

تدریس با کیفیت بالا در مدارس ایرانی موناکو

کیفیت بالای تدریس در مدارس ایرانی موناکو به دلایل مختلفی برجسنه می شود. از جمله:

  • کلاس های کوچک این مدارس، که باعث می شود دانش آموزان اطلاعات بیشتری را در طول روز از معلم خود دریافت کنند.
  • آموزش ورزش توسط معلمان متخصص از کلاس های ابتدایی تدریس می شود. همچنین کودکان می توانند از سن 5 سالگی شنا یاد بگیرند.
  • تاکید بر آموزش از سنین پایین، که از 3 سالگی تدریس می شود.
  • گذینه های متعددی برای دانش آموزان در طول تحصیل در دسترس است. تا متناسب با نیاز ها و استعداد های فردی باشد و کلاس های بین المللی مختلفی در این مدارس وجود دارد.

بورسیه تحصیلی برای مدارس ایرانی موناکو

انواع مختلفی از بورسیه های تحصیلی در مدارس ایرانی موناکو ارائه می شود. مبلغ بورسیه می تواند 1000€ تا 5000€ (یورو) باشد. کمیته بورسیه این مدارس فقط شایستگی علمی متقاضیان را در نظر می گیرد و نیاز مالی آن ها را در نظر نمی گیرد. این بورسیه ها نیز بر اساس ملیت دانش آموزان و حمایت های مالی شرکت اعطا می شود. تعداد زیادی از دانش آموزان برای وام های دولتی به این مدارس درخواست می دهند. یا از پس انداز شخصی خود برای تامین بودجه تحصیلی خود نیز استفاده می کنند. برای دریافت بورسیه تحصیلی دانش آموزان باید در تحصیلات خود خوب عمل کنند. باید پتانسیل رهبری داشته باشند و اراده قوی برای مشارکت در رسالت مدارس داشته باشند.

بورسیه تحصیلی برای مدارس ایرانی موناکو

کار حین تحصیل در مدارس ایرانی موناکو

همه دانش آموزان خارجی که مایل به کار قانونی در موناکو هستند باید قبل از شروع هرکاری مجوز کار دریافت کنند. اگر کارگران موقعیت یا کارفرما را تغییر دهند مجوز کار جدید نیز مورد نیاز است. کارفرمایان در موناکو موظفند به کارکنان خود برای دریافت مجوز کار کمک کنند. بر اساس قوانین موناکو مردم محلی در مورد فرصت های شغلی در اولویت هستند. یک قرارداد استخدام باید به هر کارمند بالقوه ای داده شود که باید توسط مدارک شناسایی شخصی و مدرک اقامت مهر شده باشد. اگر یک دانش آموز خارجی در موناکو زندگی می کند، اجازه اقامت معتبر نیز لازم است. برای دانش آموزان فرانسوی، کارت شناسایی فرانسوی و اجازه اقامت معتبر به او، اجازه کار در موناکو را می دهد.

دلایل تحصیل در مدارس ایرانی موناکو

مدارس ایرانی موناکو یک مکان عالی برای تحقیق و آموزش است. دانش آموزان بین المللی باید موناکو را به عنوان مقصد ترجیحی خود برای تحصیل در خارج از کشور حفظ کنند. در این قسمت دلایل تحصیل در مدارس ایرانی موناکو را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

  • هزینه های تحصیل در مدرسه های ایرانی موناکو یکی از کمترین هزینه ها در کل منطقه اروپا است.
  • موناکو به دانش آموزان بین المللی اجازه می دهد تا تحصیلات با کیفت بالایی داشته باشند. آموزش موناکو در دنیا شناخته شده است.
  • موناکو کشوری جذاب است که به دلیل زیبایی های طبیعی، جاذبه های ملی و فرهنگی خود به خوبی شناخته شده است.
  • دانش آموزان این فرصت را خواهند داشت تا در کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت گردشگری و مطالعات حیات دریایی موناکو شرکت کنند.
  • موناکو دارای یک محیط چند فرهنگی است. بنابراین دانش آموز بین المللی تجربه جدیدی در این کشور جدید به دست خواهد آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به موناکو با مشاورین ما در موسسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *