مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته هوافضا در ایرلند

رشته هوافضا در ایرلند

رشته هوافضا در ایرلند در سطح دانشگاهی در مقاطع مختلف از جمله کارشناسی ارشد ارائه می شود. این رشته یکی از شاخه های رشته مهندسی است. این رشته در زمینه هوانوردی، فضا، قطعات هواپیما و موارد مربوط به آن است. ایرلند یکی از کشورهای معتبر اروپاست و دارای دانشگاه های معتبر است. علاقه مندان به تحصیل این رشته می توانند برنامه های مختلفی را در سطح دانشگاهی تحصیل کنند. جهت کار در این رشته نیز شرکت های مختلفی در صنعت هوافضا در ایرلند فعالیت دارند. با ارائه رزومه و تقاضای کار این شرکت ها می توانید خود را معرفی کنید و جهت اخذ پیشنهاد کاری اقدام کنید تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه رشته هوافضا در ایرلند را بررسی کرده اند.

معرفی رشته هوافضا در ایرلند

مهندسی هوافضا در ایرلند شامل آزمون انرژی، برنامه ریزی و ایجاد ماشین هایی است که می توانند پرواز کنند. تیم مهندسی هوانوردی در قبال تشکیل تکنیک های به روز، ایمن تر و مسلط به نشاط بیشتر و مقرون به صرفه برای سفر از جمله هواپیما، هلی کوپتر، موشک، ماهواره و شاتل پاسخگو است. رشته مهندسی هوانوردی یک رشته آسان نیست و دانشجویان باید سخت کار کنند و یاد بگیرند که چطور می توانند چالش ها را همراه با تخصص آکادمیک خود از بین ببرند. به عنوان یک مهندس هوافضا، شما روی پروژه های بزرگ مرتبط با دفاع ملی یا شرکت های خصوصی کار خواهید کرد. مهندسی هوایی منجر به یک زمینه جذاب طراحی ماشین آلات می شود که برای سال های زیادی در فضای خارج وجود خواهد داشت.

تحصیل در مهندسی هوافضا در ایرلند در مقایسه با سایر شاخه های مهندسی یک دوره عالی است. همچنین برای دانشجویانی که عاشق چالش ها و مشکلات قابل توجه هستند مناسب است. هنگامی که در این برنامه شرکت می کنید مهارت های تحلیلی، ریاضیات، تفکر انتقادی و مهارت های تجاری و نوشتاری خود را افزایش می دهید. تحصیل مهندسی هوافضا در ایرلند شامل همه برنامه های درسی برای برآورده کردن تمام الزامات مهندس شدن در صنعت هوافضاست.

درآمد کار رشته هوافضا در ایرلند

شغل یک مهندس هوافضا در ایرلند بر اساس بخش ها و زمینه های مختلف متفاوت است اما ممکن است شما ملزم به انجام موارد زیر باشید:

  • برای ساخت هواپیما، قطعات و تجهیزات تقویت کننده از استانداردهای علم و نوآوری استفاده کنید.
  • تحقیق و ایجاد جزئیات ساختار و استفاده از برنامه نویسی پشتیبانی شده توسط CAD برای برنامه ریزی
  • جمع آوری فریم های هوایی و استقرار موتور، ابزار و سایر دستگاه های سخت افزاری را مدیریت کنید.
  • برای مشخص کردن سرعت صعود، کاهش سرعت، محدودیت تحرک و فرود در پروژه های آزمایش پرواز شرکت کنید.
  • مشکلاتی را که در طی فرم های بهبود و آزمایش ظاهر می شوند، حل کنید.
  • برای انجام فعالیت های کامل از جمله انجام ارزیابی های استاندارد، پشتیبانی، رفع اشکال و تنظیم هواپیما را در جریان نگه دارید.
  • برای بهبود ویژگی های امنیتی یا محدود کردن مصرف سوخت و آلودگی، برنامه ها را تغییر دهید.
  • سوانح هواپیما را بررسی کنید.
  • جمع آوری داده ها، رمزگشایی اطلاعات و توزیع پیامدهای فعالیت های صریح در ساختار گزارش تخصصی.
  • توصیه های اداری و تخصصی را به مشتریان، گروه ها، ارائه دهندگان و متخصصان مختلف در صنعت هوافضا انتقال دهید.

تمام دانشگاه های برتر ایرلند اطلاعات تکمیلی را در مورد تکنیک های پیشرفته مهندسی هواپیمایی، از جمله استراتژی های محاسباتی و آزمایشی و برنامه های مهندسی به فارغ التحصیلان ارائه می دهند. در حال حاضر حقوق ماهیانه کار در ایرلند به صورت متوسط 4240€ (یورو) ماه است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد سالیانه کار در رشته هوافضا در کشور ایرلند به میزان 26000€ (یورو) و در بیشترین حالت 78400€ (یورو) می باشد.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل کار در رشته هوافضا در کشور ایرلند را مشاهده کنید:

مشاغل کار در رشته هوافضا در کشور ایرلند

تحصیل رشته هوافضا در ایرلند

دانشگاه ها در ایرلند به دانشجویان می آموزند که چگونه با استفاده از اصول مهندسی برای پیکربندی، ایجاد و نگهداری توسط فناوری پیشرفته برای استفاده در هوانوردی، سیستم تحقیقات فضایی و سیستم دفاعی، ایده ها را به واقعیت تبدیل کنند. متخصصان هوافضا در ایرلند با ساختن نقشه های جدید و سازگار با محیط زیست و تکنیک های مونتاژ، هواپیما، شاتل و راکت تضمین می کنند که پیش نیازهای رفاه را برآورده می کنند. مهندسی هوافضا یکی از قدرتمندترین بخشهای مختلف پرواز است که به طور مداوم در حال توسعه و متفاوت است و دانشگاه های ایرلند می توانند با داشتن یک برنامه عالی مقدمات را دانشجویان را فراهم کنند!

اگر دانشجویان در تعطیلات خود یا به عنوان بخشی از دوره خود یا به طور مستقل کار خود را انجام دهند، توسط کارفرمایان بالقوه مورد احترام قرار می گیرد. این کارفرمایان هواپیمایی به دانشجویان تجربه چشمگیری می دهند و در صورت عملکرد خوب حتی ممکن است به عنوان کارمند تمام وقت انتخاب شوند. دانشگاه های ایرلند اغلب مراحل استخدام را ترتیب می دهند. رشته هوافضا در ایرلند یکی از 2 گرایش اصلی را ارائه می کند:

  • مهندسی هوا فضا
  • و هوانوردی

کالج های برتر برای طراحی هوانوردی در ایرلند، برنامه آموزشی را در 4 ماژول اصلی محدود کرده اند، 3 مورد از آنها با موضوع تست و ارتباطات فنی پیشرفته برای مهندسان است. دانشجویان در یک تخصص آیرودینامیک و دینامیک سیالات، ساختارهای هوایی، روش های محاسباتی هوا فضا یا یک گواهی عمومی مهندسی هوانوردی دریافت می کنند.

جهت معرفی دانشگاه های ایرلند برای تحصیل رشته هوافضا جدول زیر را ببینید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه لیمریک
2موسسه هوانوردی آتلانتیک

تحصیل مهندسی هوافضا در دانشگاه لیمریک ایرلند

دوره مهندسی هوافضا در دانشگاه لیمریک ایرلند ورود شما به صنعت هوافضا را فراهم می کند. این دوره یکی از معتبرترین دوره ها در اروپا است و توسط امکانات برجسته، از جمله تونل های باد و تجهیزات تولید کامپوزیت پشتیبانی می شود. بیش از %70 فارغ التحصیلان در صنعت هوافضا کار می کنند و %63 در جمهوری ایرلند زندگی می کنند. فارغ التحصیلان به بالاترین رده های صنعت هوافضا رسیده اند و چشم اندازهای شغلی برای مهندسان هوافضا روشن است. در سال سوم، دانشجویان با عملکرد برتر می توانند یک ترم را در دانشگاه مشهور جهان Embry-Riddle در فلوریدا ایالات متحده آمریکا یا در موسسه فناوری جورجیا در آتلانتا بگذرانند.

دوره های کارشناسی مهندسی (B.E) و کارشناسی ارشد مهندسی (M.E) به ترتیب 4 سال و 5 سال است. هر دو شامل یک دوره 8 ماهه آموزش 8 است که در یک محیط صنعتی مناسب سپری شده است. این دوره یک برنامه گسترده و کاربردی از مطالعه را ارائه می دهد، که به شما درک خوبی از طراحی هواپیما، آیرودینامیک، سازه ها، پیشرانه، کنترل، مواد، هواپیما، تجارت و تعمیر و نگهداری می دهد و شما را قادر می سازد تا در تمام بخش های صنعت هوافضا کار کنید.

برنامه های مهندسی هوافضا در دانشگاه لیمریک ایرلند

برنامه های مهندسی هوافضا در دانشگاه لیمریک ایرلند

این برنامه کاملاً با ECTS (سیستم انتقال اعتبار اروپا) سازگار است و به دانشجویان امکان انتفال در سراسر اروپا را می دهد. علاوه بر این، دانشجویانی که مایل به انتقال از برنامه های مهندسی سطح 6 یا سطح 7 هستند می توانند به سال دوم یا سوم برنامه دسترسی پیدا کنند. 2 سال اول بنیادی در رشته های بنیادی مهندسی برای شما فراهم می کند و موضوعات تدریس شده عبارتند از:

  • مدیریت حمل و نقل هوایی
  • ریاضیات
  • ترمودینامیک
  • علم مواد
  • مقدمه ای بر مهندسی
  • فن آوری تولید
  • آیرودینامیک
  • تعمیر و نگهداری هواپیما
  • مکانیک مهندسی
  • CAD(طراحی با کمک رایانه)
  • مکانیک سیالات
  • مهندسی برق
  • علم شیمی

در طول سال های سوم و آخر، همه دانشجویان دروس اساسی مهندسی هوانوردی را می خوانند مانند:

  • مکانیک پرواز
  • طراحی هواپیما
  • پایداری و کنترل هواپیما
  • پیشرانه هواپیما
  • سازه های هواپیما

در سال چهارم دانشجویان M.E این فرصت را خواهند داشت تا دانش خود را در زمینه طراحی هواپیما در پروژه طراحی، ساخت و پرواز به کار گیرند. دانشجویان باید هواپیمایی را طراحی، ساخت و پرواز دهند که باید مشخصات تعیین شده سالانه توسط موسسه هوانوردی و فضانوردی آمریکا (AIAA) را برآورده کند.

صنعت هوافضا در ایرلند

صنعت هوافضا و هواپیمایی در ایرلند بخش عظیم 4.1 میلیارد € (یورویی) اقتصاد این کشور را به خود اختصاص داده است. در واقع ایرلندی ها مسئول 80 میلیارد € (یورو) دارایی در سراسر جهان هستند و به ویژه صنعت هواپیمایی از یک قوت به قوت دیگر در حال حرکت است. بیش از 250 شرکت در ایرلند بخشی از بخش های هوا فض ، هواپیمایی و فضایی هستند که نزدیک به 43000 کارگر تمام وقت به کار می گیرند. در سال 2017 بخش قابل توجهی افزایش یافت زیرا بزرگترین ارائه دهنده مستقل تعمیر و نگهداری هواپیما در ایرلند، هواپیمایی دوبلین، از برنامه های ایجاد 150 شغل جدید قبل از 2021 رونمایی کرد. صنعت هوافضا در ایرلند قرار است تا سال 2023 دو برابر شود که توسط شرکت Enterprise Ireland پشتیبانی می شود.

سالهاست که صنعت هوافضا در ایرلند از شهرت بسیار خوبی برخوردار است. این شهرتی است که در حال رشد است و به ویژه صنعت هواپیمایی به سرعت در حال گسترش است. این زنجیره تأسیسات مقاوم و انعطاف پذیری است که بازیکنان بزرگی مانند راکول کالینز، تالس و بمباردیر را به خود جلب کرده است. دلیل این رشد تا حدودی به نقاط قوت منحصر به فرد ایرلند است. این موارد شامل عواملی مانند:

  • سیستم مالیاتی مطلوب
  • جمعیت جوان
  • نیروی کار ماهر و کاملاً سازگار است که همه بر خلاف اخلاق سرمایه گذاری قوی تحقیق و توسعه است.

جهت اعزام دانشجو به ایرلند می توانید از تجربه و دانش کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *