مهاجرت تحصیلی نروژ

رشته هنر در نروژ

رشته هنر در نروژ

تحصیل رشته هنر در نروژ در کشوری پیشرفته و منحصر به فرد ممکن است باعث شود شما هم در آینده هنرمند خاصی شوید. در نروژ مدارک هنرهای لیبرال مطالعات میان رشته ای هستند که به حوزه های علوم انسانی، علوم اجتماعی یا علوم طبیعی مرتبط هستند. مطالعات هنرهای لیبرال که توسط دانشگاه ها و کالج های برتر ارائه می شود، به دانشجویان انعطاف پذیری شغلی و مهارت های قابل انتقال به صنایع مختلف را می دهد. فارغ التحصیلان ممکن است فرصت های شغلی را در زمینه های هنر بیابند. در نروژ دانشجویان می توانند در مقاطع تحصیلی دیپلم ها و گواهی نامه ها و همچنین در مقاطع دانشگاهی در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. همچنین فرصت تحصیل رشته های هنر در نروژ به زبان انگلیسی موجود می باشد.

نروژ که یک کشور اسکاندیناوی است، به خوبی توسعه یافته و آینده نگر است. نروژ که به نیاکان وایکینگ خود مشهور است، سابقه ای طولانی و جذاب دارد. همچنین دانشجویان بین المللی به دلایل مذکور و وجود دانشگاه های معتبر اقدام به مهاجرت تحصیلی در نروژ می کنند. نروژ شفق های قطبی بسیار زیبایی دارد و برای دانشجویان یکی از جذابیت های خوب به شمار می رود. نروژ شهرت زیادی برای تحقیق ، برای هر دانشجوی بین المللی عالی است. در نروژ می توان در هنگام تحصیل به صورت پاره وقت کار کرد و درآمد کسب کرد و همچنین تجربه کار در این کشور ارزشمند است. زیرا شما با کار در این کشور رزومه خود را بهبود می بخشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به نروژ به شما مشاوره می دهد.

رشته های هنری نروژ

رشته انیمیشن و هنر دیجیتال در دانشگاه های نروژ به دانشجویان علاقمند و واجد شرایط ارائه می شود. این برنامه برای نامزدهای علاقه مند به انیمیشن، هنر مفهومی و طراحی حرکت مناسب است. اگر خلاق هستید، مهارت کافی در کامپیوتر دارید و می خواهید در آینده با مدل سازی سه بعدی و ایجاد محتوای دیجیتال کار کنید، این برنامه برای شماست. انیمیشن و هنر دیجیتال در دنیای معاصر نقش مهمی دارند و در آینده به طور زیادی در آموزش و تعلیم، سرگرمی، هنر، صنعت و علوم نقش مهمی خواهند داشت. انیمیشن و هنر دیجیتال از جمله بازی های رایانه ای، فیلم های متحرک، تلفن های همراه، جلوه های ویژه در فیلم ها و بازی ها، نصب دیجیتال، برنامه های اینترنتی، هنر، شبیه سازی های معماری و تعاملی، تبلیغات در تلویزیون و اینترنت از عناصر مهم در همه موارد هستند.

داوطلبي كه برنامه را به پايان رسانده است، كل نتايج يادگيري زير را دارد كه توسط دانش، مهارت و شايستگي عمومي تعريف شده است:

  • با تاریخچه اشکال کنونی انیمیشن، اشکال دیجیتالی هنر و جامعه رسانه و ارتباطات آشنا است.
  • دانش انیمیشن سه بعدی مربوط به فیلم، بازی های رایانه ای و تولیدات تعاملی را دارد.
  • دانش مدل سازی سه بعدی و تقلب برای تولید اجزای محتوای فیلم، بازی های رایانه ای و محصولات تعاملی را دارد.
  • دانش تولیدی مرتبط با محصولات رسانه های دیجیتال و تعاملی مرتبط با هنر را دارد.
  • دارای دانش تفکر انتقادی، ارتباطات و حل مشکلات مربوط به هنر زیبایی شناسی و محصولات تعاملی است.
  • با کار تحقیق و توسعه ملی و بین المللی و کارهای توسعه هنری مرتبط با انیمیشن و هنر دیجیتال آشنا است و می داند چگونه دانش خود را در این زمینه به روز کند.

تحصیل رشته هنر در نروژ در آکادمی

آکادمی ملی هنر اسلو بزرگترین دانشکده آموزش عالی نروژ در زمینه هنر است، با بیش از 550 دانشجو، 200 کارمند و بیش از 900 معلم مهمان و معلم با قراردادهای کوتاه مدت، که همه از اساتید برجسته رشته خود هستند. هدف این است که به هنرمندان و طراحان آموزش دهند که توانایی تأمل در زمینه انتخابی خود را داشته باشند و در آن آزمایش کنند و کمک های مداوم به تنوع جامعه ما کنند.

آکادمی ملی هنر اسلو 24 برنامه مطالعاتی ارائه می دهد و شامل 6 بخش طراحی، هنر و صنایع دستی، آکادمی هنرهای زیبا، آکادمی رقص، آکادمی اپرا و آکادمی تئاتر. معماری مربوط به این دوران بر طراحی کارگاه ها و محل های کار تأثیر می گذارد و فضایی را برای یک کتابخانه میان رشته ای جدید، یک گالری و اتاق نمایشگاه، یک غذاخوری برای همه، کارگاه های مجهز و کلاس های درس استودیوهای سبک و گسترده فراهم می کند.

در زمینه های نامبرده در این آکادمی می توانید در طیف وسیعی در رشته های هنر تحصیل کنید. اما رشته های پرطرفدار را در نمودار زیر مشاهده می کنید:

رشته های هنری پرطرفدار در نروژ

رشته هنر در آکادمی هنرهای زیبا نروژ

آکادمی هنرهای زیبا یک موسسه در دانشکده معماری و هنرهای زیبا در دانشگاه علم و صنعت نروژ است و یکی از سه موسسه آموزش عالی در نروژ است که دوره های هنر زیبا را ارائه می دهد. سال اول مطالعه بر دوره معرفی فنی، ازمایش و دیگر دوره های مقدماتی است. یک تور مطالعه ترتیب داده شده است تا تجربه دست اول موزه ها و گالری های مهم را به دانشجویان ارائه دهد. در اولین سال دانشجویان به اردوی هنری سفر می کنند. همچنین دانش آموزان برای توسعه کار خود وقت دارند. در سال دوم، دانشجویان مجاز به تمرکز بیشتر بر روی کار خود هستند. در این سال امکان تبادل با آکادمی های دیگر در کشورهای شمال اروپا یا اروپا نیز وجود دارد. سال سوم نیز دانشجویان در ترم آخر خود را در بخشی از نمایشگاه فارغ التحصیلی در KIT گالری، که نشانه از اتمام مطالعه است حاضر می کنند.

اطلاعات لازم در خصوص این آکادمی برای دانشجویانی که قصد دارند تا در این کشور و در این آکادمی تحصیل کنند مهم است. در لیست زیر این اطلاعات را مشاهده می کنید:

  • پذیرش: این برنامه برای دانشجویان بین المللی و دانشجویان نروژی آزاد است. پذیرش در این برنامه نیاز به مدرک مرتبط با هنر یا در ترکیب با یک عمل هنری مستند دارد.
  • دورنمای شغل: دانشجویان می توانند در طیف وسیعی از رشته های مرتبط در نروژ کار کنند.
  • محیط مطالعه: محیط منحصر به فرد دانشجویان بین المللی را تشویق می کند تا پتانسیل شیوه های جدید را در رشته ها و فن آوری های مختلف کشف کنند.

رشته هنر در آکادمی هنرهای زیبا نروژ

مهاجرت تحصیلی به نروژ

نروژ که یک کشور مترقی است، تلاش می کند تا دانشجویان را با کیفیت بالا آموزش دهد. سه نوع موسسه آموزش عالی دولتی در نروژ وجود دارد که شامل دانشگاه ها، کالج های دانشگاهی و کالج های تخصصی دانشگاه هستند. همچنین بسیاری از موسسات آموزش عالی خصوصی وجود دارد. سیستم آموزشی نروژ روند بولونیا را دنبال می کند.4 دانشگاه نروژ در 500 دانشگاه برتر رتبه بندی وجود دارد. بالاترین رتبه در میان دانشگاه های نروژ دانشگاه اسلو می باشد که در رتبه 135 قرار دارد. رتبه بعدی دانشگاه برگن است که در رتبه 171 قرار دارد. کیفیت فوق العاده دانشگاه های نروژ را با مناظر زیبا و استانداردهای بالای زندگی جفت کنید، و شما یک محیط عالی تحصیل خواهید داشت. نروژ از کرون نروژ (NOK) به عنوان واحد پول خود استفاده می کند.

بسته به مکانی که برای تحصیل انتخاب می کنید، ممکن است در هر ترم هزینه متفاوتی بپردازید. هزینه ها باعث عضویت در اتحادیه های دانشجویی، دسترسی به خدمات بهداشتی، مشاوره دانشگاهی و ورزش به عنوان دانشجوی بین المللی می شود. کارت دانشجویی در کشور نروژ مانند دیگر کشورها هزینه های حمل و نقل عمومی شما را کاهش می دهد. هزینه های زندگی نیز به محل انتخاب شما در نروژ بستگی دارد. شهرهای بزرگ تر از شهرها و شهرهای کوچک تر گران تر خواهند شد. اگر تحصیل در یک موسسه خصوصی را انتخاب کنید، ملزم به پرداخت شهریه بالاتر خواهید بود و این هزینه در هر موسسه متفاوت خواهد بود. اگر در خصوص شرایط اعزام دانشجو به نروژ و اقامت نروژ از طریق تحصیل سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

6 دیدگاه برای “رشته هنر در نروژ

  1. سهراب گفت:

    سلام و وقت بخیر خدمت شما . در خصوص رشته نوازندگی پیانو میتوان اقدام کرد!

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما در خصوص تحصیل در نروژ با شماره 02191003232 تماس بگیرید. توصیه می کنم مقاله تحصیل در دانشگاه های نروژ را هم مطالعه کنید.

  2. محدثه گفت:

    سلام خسته نباشید برای رشته فیلمبرداری کدوم دانشگاه در نروژ مناسب هست

    1. صادقی گفت:

      سلام رزومه تحصیلی شما بلایستی چک شود. در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  3. نسیم گفت:

    خسته نباشید.با داشتن مدارک فنی حرفه ای مثل مربی گری نقاشی کودک و مهد کودک و مهارت کافی در طراحی و نقاشی میتوان شغلی در نروژ پیدا کرد؟

    1. صادقی گفت:

      سلام. قوانین اشتغال در این کشور بر اساس نیروی کار داخلی است. برای کار در این کشور باید از کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *