شرایط موناکو

رشته هنر در موناکو

رشته هنر در موناکو

اگر خواهان تحصیل رشته هنر در موناکو هستید می توانید رشته های مختلفی را در این زمینه هنر و طراحی پیدا کنید. این موارد در مقاله فوق بررسی می شود. در کشور موناکو می توانید در دوره ها و مقاطع مختلفی اعم از کارشناسی و ارشد و دکترا در موناکو تحصیل کنید. هنر نیز در این کشور زیبا جایگاه مناسبی دارد. دانشجویان رشته هنر می توانند در کشور موناکو پس از تمام تحصیل در این کشور شغل های مناسبی بیابند. رشته های هنری شامل طیف وسیعی از رشته های هنری مانند نقاشی و عکاسی و تصویرگری و انیمیشن و مواردی از این قبیل می باشد. دانشجویان متقاضی تحصیل در صورت تصمیم قطعی برای مهاجرت به این کشور و تحصیل رشته هنر در موناکو باید مدارک لازم اعم از گذرنامه و اخذ پذیرش تحصیلی خود را آماده می کنند. همچنین دانشجویان می توانند به زبان انگلیسی در موناکو تحصیل کنند.

دانشگاه های کشور موناکو نیز در رتبه های جهانی حضور دارند. یکی از دلایل تحصیل و افزایش دانشجویان بین المللی به این کشور می تواند وجود همین دانشگاه های بین المللی می باشد. در این کشور دانشجویان در یک محیط کاملا چند فرهنگی دانش تخصصی را دریافت می کنند. مردم علاقمند را از سراسر جهان را برای به اشتراک گذاشتن ایده ها، تغییر زندگی و ایجاد فرصت ها در مقیاس جهانی گرد هم می آورد. دانشجویان ما با خود احساس می کنند که در دنیای تجارت چه کسانی هستند. به خود به عنوان یک تاجر و کارآفرین فردا با اعتماد به نفس افتخار می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به موناکو مشاوره ارائه می دهد.

معرفی موناکو

کشور کوچک و زیبای موناکو، به دلیل موقعیت مکانی و شرایط آب و هوای مطبوع در طول سال، بهترین مکان برای تعطیلات برای گردشگرانی است. به دنبال یک سفر لذت بخش از سواحل مدیترانه هستند. زمستان های معتدل با دمای متوسط ​​حدود 8 درجه سانتیگراد و تابستان های گرم 26 درجه سانتیگراد که توسط نسیم خنک از دریای مدیترانه کاهش می یابد. به سختی باران می بارد، مکان را بسیار جذاب می کند. بین المللی های مقیم از حدود 125 ملیت، که عمدتا در مناطق شهری واقع شده اند، می باشند. زبان رسمی موناکو فرانسوی است، اما سپس انگلیسی، ایتالیایی و مونگاسکی بومی نیز رواج دارد. یورو واحد پول رسمی این کشور است. اگرچه موناکو بخشی از اتحادیه اروپا نیست.

اطلاعات عمومی از کشوری که می خواهید به ان مهاجرت کنید و یا در آن تحصیل کنید برای شما مهم است. در جدول زیر برخی از اطلاعات در خصوص موناکو را مشاهده می کنید:

پارامترشرح
نام کشورموناکو
نوع حکومتپادشاهی مشروطه
زبان های رایجفرانسوی و ژمنی غربی و انگلیسی و موناکویی
واحد پولیورو
پایتختموناکو ویل
بزرگ ترین شهرمونت کارلو

تحصیل رشته هنر در موناکو

کشور کوچک موناکو که در مرز فرانسه و ایتالیا واقع شده است. از اوایل قرن سیزدهم میلادی با نامی بزرگ زندگی کرده است. در کشور موناکو میزان جرم و جنایت بسیار ناچیز است، این کشور زیبا غنی از فرهنگ و سنت اصیل است. موناکو یک منطقه فرانسوی زبان است. بنابراین می توان از برخی کلاس ها برای آشنایی یا پیشرفت مهارت های فرانسه خود استفاده کرد. موناکو همچنین یکی از مراکز برتر تجارت در اروپا محسوب می شود. همچنین به دلیل داشتن محیطی امن برای دانشجویان مشهور است. دانشجویان نیز با مهارت های شغلی، تجربه عملی، فارغ التحصیل می شوند. یک مدرک کارشناسی معمولی در موناکو بسته به نوع تحصیل بین 3 الی 4 سال یادگیری را می طلبد.

میانگین تعداد دانشجویان در این کشور در نمودار زیر شرح داده شده است:

میانگین تعداد دانشجویان در کشور موناکو

دلایل مهمی برای تحصیل در موناکو وجود دارد. در لیست زیر به برخی از دلایل تحصیل در موناکو اشاره کرده ایم:

  • محیط چند فرهنگی
  • تجربه تحصیل در موناکو
  • یادیگری زبان فرانسوی
  • تحصیل به انگلیسی
  • ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر

دانشجویان بین المللی فرصتی برای ثبت نام در دوره های کارشناسی ارشد یا تمام وقت در موناکو را نیز دارند. فرصت های شغلی بسیاری پس از فارغ التحصیلی در اقتصاد سطح متوسط ​​وجود دارد. برای آن ها مزایا و امکانات ویژه ای در زمینه شهریه و اسکان قائل می شود. موناکو در زمینه توسعه رهبران و کارآفرینان موفق و متفکر سرآمد است. دانشگاه ها و کالج های هنری خوب و تخصصی در این کشور برای تحصیل رشته های هنری وجود دارد که در ادامه بیشتر در خصوص آن ها صحبت خواهیم کرد. جهت کار پس از تحصیل در این کشور مقاله کار در موناکو را بررسی بفرمائید.

دانشگاه های رشته هنر در موناکو

دانشگاه های رشته هنر در موناکو

دانشکده هنرهای شهر موناکو (Pavillon Bosio) برای تحصیل رشته های هنری اولین انتخاب شماست. پردیس اصلی در قلب پایتخت موناکو واقع شده است. دانشکده هنرهای شهر موناکو (Pavillon Bosio) یکی از برترین موسسات آموزشی در موناکو است. به طور معمول، مدرسه هنر مختص مطالعه و آفرینش است. هدف این است که نشان دهند یک مدرسه هنری چیست، بلکه همچنین به مردم کمک می کنند تا کارهایی را که دانشجویان در حال تهیه و تدوین هستند، درک کنند. دانشجویی که برای تحصیل هنر در موناکو این دانشگاه را انتخاب می کند. از سال اول تا اتمام تحصیل خود، خود را به یک شبکه هنری و حمایتی کامل پیوند می زند. از طراحی گرفته تا ویدئو، عکاسی، لباس و استفاده از فضا می تواند همه را یاد بگیرد. از فضایی برای کارهای ویدئویی گرفته تا کارگاهی که چاپگر سه بعدی برای ایجاد مدل در آن وجود دارد.

دانشگاه بین المللی موناکو (IUM) که در شاهنشاهی موناکو، مونت کارلو در ریویرای فرانسه واقع شده است، یک دانشگاه انگلیسی زبان است که دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است. این دانشگاه با داشتن 70 ملیت در هیئت دانشکده و دانشکده های مختلف، موسسه برتر آموزش عالی در موناکو است. این دانشگاه به کلاس های کوچک و صمیمی خود افتخار می کند، جایی که دانش آموزان در کارهای آکادمیک خود توجه فردی را به خود جلب می کنند. سطح بالایی از تعامل بین استادان و دانشجویان وجود دارد و تفکر ابتکاری و خلاق را تشویق می کنند. این دانشگاه دانشجویان را تشویق می کند. با استفاده از مهارت های آموخته شده در موقعیت های واقعی، فراتر از تئوری ها و داده های آموزش داده شده در جامعه موفق شوند.

 هزینه تحصیل در موناکو

هزینه های اساسی ماهیانه به طور متوسط ​​برای یک دانشجو می تواند 2000€ الی 3500€ (یورو) در ماه باشد. قسمت عمده آن مربوط به اجاره محل اقامت و شهریه است. هزینه حمل و نقل عمومی ممکن است حداکثر 40€ (یورو) در ماه باشد. در کشور موناکو هیچ کس از فعالیت های اوقات فراغت، سرگرمی یا ورزش کم ندارد. طیف گسترده ای از فعالیت های ورزشی در محوطه دانشگاه، از تنیس و فوتبال گرفته تا یوگا، زومبا و قایقرانی، دانشجویان را به خود مشغول می کند. همچنین دانشجویان به خوبی می توانند مشاغل نیمه وقت را بر عهده بگیرند تا به تجربیات خود اضافه کنند و همچنین درآمد کسب کنند. اگر در خصوص اعزام دانشجو به موناکو و تحصیل در موناکو سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *