مهاجرت تحصیلی روسیه

رشته هتلداری در روسیه

رشته هتلداری در روسیه

رشته هتلداری در روسیه به صورت دوره های کوتاه مدت و بلند مدت در مقاطع مختلف در موسسات و دانشگاه های این کشور ارائه می شود. روسیه پهناورترین کشور جهان سالانه میزبان بسیاری از مسافرین از سراسر دنیاست. لذا هتلداری و پذیرایی از این گردشگران به نحو احسن از وظایف هتلداران و رستوران داران در این کشور است. این کشور برای این کار دوره های آموزشی در رشته هتلداری و مهمان داری را ارائه می کند تا افراد واجد شرایط را آموزش دهند و آماده ورود به بازار کار مهمان داری در روسیه کنند. در ادامه به یاری همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رشته هتلداری در روسیه بیشتر بررسی شده است.

تحصیل رشته هتلداری در روسیه

روسیه یک انتخاب عالی برای تحصیل رشته مدیریت هتلداری است. تحت برنامه تحصیل رشته هتلداری در روسیه، دانشجویان بین المللی می توانند یک رشته تحصیلی خدمات یا تولید و مهمان نوازی را انتخاب کنند. در طول تحصیل، دانشجویان مهارت های ترتیب فرآیندهای تجاری – مدیریت هتلداری، تبلیغات و فروش خدمات هتل را دریافت می کنند. دانشجویان می‌توانند یک نوع مطالعه راحت را انتخاب کنند – دانشگاه‌ها کلاس‌های تمام وقت، پاره وقت، خارج از مدرسه و کلاس‌های راه دور را ارائه می‌دهند. در روسیه برنامه های هتلداری توسط چندین دانشگاه روسیه به دانشجویان بین المللی ارائه می شود.

روسیه یکی از بزرگترین کشورهای جهان است. روسیه از حضور گردشگران خارجی استقبال می کند و درب های خود را به روی مردم جهان باز می کند. مدیریت صحیح مردم جهان را به سمت مهمان نوازی مردم روسیه جذب می کند. در حالی که صحبت از مدیریت می شود، از بخش مدیریت هتلداری در روسیه نمی توان گذشت.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در روسیه معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه اقتصاد پلخانوف
2دانشگاه تحقیقاتی پزشکی روسیه
3دانشگاه دولتی مسکو
4دانشگاه سنت پترزبورگ
5دانشگاه کازان
6دانشگاه رودن
7آکادمی هتلداری سنت پترزبورگ
8موسسه بین المللی مدیریت هتلداری و گردشگری

برنامه های رشته هتلداری در روسیه

شما می توانید تمام برنامه های برنامه های رشته هتلداری در روسیه، استراحتگاه ها و آسایشگاه، مدیریت منابع انسانی و ایجاد کسب و کار شخصی در گردشگری را در روسیه بیابید. برای متقاضیانی که قصد دارند شغل هتلداری را داشته باشند، مدرک هتلداری یک مزیت بزرگ خواهد بود. برای این کار باید دوره های لیسانس و کارشناسی ارشد ارائه شده در دانشگاه های روسی را بگذرانید. در دوره و برنامه های رشته هتلداری در روسیه، دانشجویان رشته های کاربردی و عمومی – مدیریت هتلداری، اقتصاد هتلداری، طراحی فعالیت های هتلداری، فناوری ترتیب دادن فعالیت های هتلداری و غیره را مطالعه خواهند کرد.

آموزش به زبان روسی و انگلیسی ترتیب داده شده است. در آن دسته از دانشگاه ‌هایی که تحصیل به زبان انگلیسی وجود ندارد، متقاضیان می‌توانند یک دوره مقدماتی را برای مطالعه دروس روسی و دروس اصلی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد بگذرانند.

معرفی برنامه های رشته هتلداری در دانشگاه های روسیه

معرفی برنامه های رشته هتلداری در دانشگاه های روسیه

جهت معرفی برنامه های رشته هتلداری در دانشگاه های روسیه به جدول زیر توجه کنید:

دانشگاهشرح
دانشگاه فدرال خاور دورلیسانس در مدیریت هتلداری، 4 ساله و $2583 (دلار) در سال بر اساس مطالعه هتل ها و مدیریت رستوران در صورت تمایل مشتریان مدرن است. توجه زیادی به بهبود مهارت زبان خارجی و توسعه فعالیت های گشت و گذار می شود. دانشجویان قوانین مهاجرت، اصول نقل و انتقالات و رزرو، امنیت عملیات نقدی و بانکی، حفاظت از اطلاعات را به دست می آورند. همچنین فارغ ‌التحصیلان می ‌توانند پروژه ‌های هتل ‌ها از جمله ساختمان، باغبانی، قیمت ‌ها و تحقیق و کنترل انیمیشن را از صفر به زمین بزنند.
دانشگاه فدرال امانوئل کانت بالتیکبرنامه توسعه استراتژی های نوآورانه هتلداری در مقطع کارشناسی ارشد برای صنعت خدمات (گرایش خدمات و گردشگری) به مدت زمان 2 سال و هزینه $1600 (دلار) در سال است. دانشجویان بین المللی می توانند به صورت رایگان تحصیل کنند. این برنامه با هدف آموزش کارکنان مدیریت با مهارت بالا برای همه اشکال بنیادهای هتلداری (مانند پانسیون ها، امکانات مسکونی، استراحتگاه های بهداشتی و غیره) انجام شد.
دانشگاه تحقیقات ملیمدرک کارشناسی ارشد، گرایش اقتصاد و مدیریت به مدت 2 سال، شهریه $5000 (دلار) در سال و به زبان روسی و انگلیسی بر آموزش کارکنان با مهارت بالا با دانش جهانی از اهداف و مزایای بنیادهای گردشگری و هتلداری متمرکز است.

شرایط ویزای همراه روسیه در اینجاست.

کار در رشته هتلداری در روسیه

صنعت مهمان ‌نوازی و توریسم بخش به ‌سرعت و پیوسته در حال رشد اقتصاد جهانی و روسیه است. هدف اصلی برنامه های ارائه شده تربیت مدیران و تحلیلگرانی است که دانش تلفیقی از مفاهیم و رویکردهای مدرن اقتصادی و مدیریتی در مدیریت صنعت هتلداری و گردشگری داشته باشند. فارغ التحصیلان رشته هتلداری در روسیه در بخش های تجاری و غیرانتفاعی مانند صنعت مهمان نوازی و گردشگری و همچنین در صنایع مرتبط مورد تقاضا خواهند بود. به ویژه، هتل ها و هتل های زنجیره ای بزرگ، اپراتورهای گردشگری، آژانس های مدیریت فرهنگی دولتی و شهرداری، ورزش و گردشگری، موسسات فرهنگی و سازمان های غیرانتفاعی که به طور فعال در گردشگری فرهنگی و رویدادی در مقیاس جهانی و ملی مشارکت دارند.

برای کار در روسیه در نمودار زیر میزان درآمد کار در رشته هتلداری در روسیه مشخص است:

 

تحصیل هتلداری در دانشگاه رودن روسیه

اساس آموزش متخصصان در صنعت گردشگری یک رویکرد عمل محور است که به دانشجویان اجازه می دهد تا برنامه های تجاری صنعت گردشگری، محصولات گردشگری نوآورانه و هتل را توسعه دهند، خطرات مرتبط با معرفی پیشنهادات و خدمات جدید را ارزیابی کنند و تقاضا را تجزیه و تحلیل کنند. خدمات هتلداری، مدیریت شرکت های گردشگری، توسعه محصولات گردشگری و بسیاری دیگر از رشته های حرفه ای کاربردی در این موسسه آموزش داده می شود. تا %80 از فارغ التحصیلان هتلداری در دانشگاه رودن روسیه از شرکت های پیشرو صنعت گردشگری جهان پیشنهاد کار دریافت می کنند.

در طول دوره تحصیل هتلداری در دانشگاه رودن روسیه، دانشجویان نه تنها محصولات نوآورانه ای را برای بازار گردشگری توسعه می دهند، بلکه یاد می گیرند که خطرات مرتبط با ترویج پیشنهادات و خدمات جدید را ارزیابی کنند، تقاضای مصرف کننده را تجزیه و تحلیل کنند، آنها همچنین در تعیین مزایای آن تجربه کسب می کنند. با بررسی هزینه زندگی در روسیه می توانید جوانب بیشتری برای مهاجرت به این کشور را در نظر بگیرید. با استفاده از تجربه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید برای مهاجرت و اقامت اقدام کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *