مهاجرت تحصیلی ارمنستان

رشته هتلداری در ارمنستان

رشته هتلداری در ارمنستان

رشته هتلداری در ارمنستان در این کشور در موسسات و برخی از دانشگاه ها می شود. ارمنستان همانند بسیاری از کشورها از جهت گردشگری درآمد کسب می کند. لذا در این کشور نیز دوره های هتلداری و گردشگری نیز در برخی از موسسات آموزشی و همچنین دانشگاه ها ارائه می شود. با توجه به ظرفیت محدود و تعداد کم آموزشگاه های ارائه کننده این رشته بهتر است از میزان ظرفیت ورود و شرایط پذیرش به خوبی مطلع شوید. ارمنستان در مجموع کشوری ضعیف از نظر آموزش است و مدارک صادر شده از این کشور اعتبار چندانی ندارد. لذا برای تحصیل رشته هتلداری در کشورهای خارجی با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنید.

تحصیل رشته هتلداری در ارمنستان

ارمنستان از رشد بالا و سریعی در صنعت گردشگری برخوردار است و هر ساله نرخ مهاجرت به ارمنستان بیش از گذشته است. نقاط مختلف گردشگری جدید، هتل ها، رستوران ها همچنان در سراسر کشور ظاهر می شوند. صنعت مهمان ‌نوازی و گردشگری یک ویژگی جهانی و فراگیر دارد. این به شما این امکان را می دهد که محدوده وسیعی از سفر داشته باشید. شما می توانید با سفر به دنیا امرار معاش کنید، در حالی که اقامت و غذای رایگان دریافت می کنید. چه بخشی از رستوران یا بخش بزرگتر باشید، فرصت هایی برای افراد با هر پیشینه ای وجود دارد که در یکی از استراحتگاه های عالی کار کنند. مهارت های نرم جدید را برای پیشرفت شغلی خود استخراج کنید.

هنگامی که تصمیم گرفتید مسیری را در خط مدیریت هتل دنبال کنید، مهارت های جدید زیادی به خصوص مهارت های نرم کسب خواهید کرد. مهارت های نرمی که در طول تحصیل به دست خواهید آورد با رهبری در یک تیم ارتباط متقابل دارد. این باعث افزایش رشد شغلی شما می شود. همچنین می‌توانید در انتخاب شغلی انعطاف ‌پذیر باشید که لزوماً به دلیل مهارت نرمی که دارید، لزوماً نباید تحت همان صنعت باشید. فارغ التحصیلان هتلداری با دانش و مهارت مناسب می توانند منتظر انتخاب های متنوعی از مشاغل بین المللی باشند. از طریق یادگیری تجربی، تجربه عملی و تخصص مدیریت، متوجه خواهید شد که مهارت های شما می تواند درهای زیادی را که با قرار گرفتن در معرض بین المللی همراه است، باز کند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده جهت تحصیل رشته هتلداری در ارمنستان معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه ایروان
2دانشگاه آمریکایی ارمنستان
3آکادمی هتلیر

تحصیل رشته هتلداری در ارمنستان

مدیریت هتلداری در دانشگاه آمریکایی ارمنستان

دانشگاه آمریکایی ارمنستان (AUA) راه اندازی یک برنامه جدید گواهی فارغ التحصیلی در مدیریت هتل و هتلداری (GCHHM) را در کالج تجارت و اقتصاد Manouogian Simone (CBE) اعلام کرد. این برنامه در مارس 2021 راه اندازی شد و از طریق حمایت سخاوتمندانه بنیاد سیمون منوگیان امکان پذیر شد. برنامه مدیریت هتلداری در دانشگاه آمریکایی ارمنستان یک برنامه تحصیلات تکمیلی 2 ترمی است که برای ارائه دانش و مهارت های لازم برای موفقیت در صنعت گردشگری و هتلداری به دانشجویان طراحی شده است. این برنامه بر اساس نیازهای صنعت مهمان نوازی در ارمنستان ایجاد شد تا فارغ التحصیلان را برای گام بعدی در حرفه خود آماده کند.

از طریق برنامه GCHHM، دانشجویان مهارت‌ های ضروری برای فارغ ‌التحصیلان سطح مدیریتی، از جمله هوش تجاری پیشرفته، بینش استراتژیک، مهارت‌ های مدیریت سطح بالا و دانش تخصصی صنعت را توسعه خواهند داد. این برنامه در پاسخ به تأثیر شدید همه‌گیری COVID-19 بر صنعت گردشگری ارمنستان ایجاد شد و هدف توسعه این برنامه کمک به بهبود اقتصاد ارمنستان و ایجاد رقبای قوی در بازار کار ارمنستان است. پس از اتمام برنامه مدیریت هتلداری در دانشگاه آمریکایی ارمنستان، دانشجویان به متخصصان واجد شرایط با دانش قوی از مدیریت گردشگری و مهمان نوازی، همراه با تجربه دنیای واقعی تبدیل خواهند شد.

  • شرکت کنندگان برنامه درک عمیقی از صنعت هتلداری به دست خواهند آورد.
  • دانش کاری از ویژگی های بازار ارمنستان از دیدگاه عمومی و خصوصی
  • دانش کاری از جنبه های مختلف مدیری
  • از جمله عملیات و مدیریت، مهارت های حرفه ای در خدمات مشتری، ارتباطات و فروش
  • آگاهی از فرصت های شغلی در بخش مهمان نوازی

مشاغل این رشته را در موسسات کاریابی در ارمنستان بیابید.

کار در رشته هتلداری در ارمنستان

برای کار در رشته هتلداری در ارمنستان باید توانایی های زیادی داشته باشید. این علاوه بر داشتن مدرک تحصیلی است. شغل در گردشگری و مهمان نوازی مستلزم آن است که در تمام فنون ارتباط مهارت داشته باشید. این مهم است زیرا صنعت ارتباط نزدیکی با ارائه خدمات دارد، بنابراین ارتباط موثر با مشتریان ضروری است. با تحصیل این رشته نه تنها یاد خواهید گرفت که چگونه بهترین خدمات را ارائه دهید، بلکه باید نحوه رسیدگی به مسائل فنی را نیز درک کنید.. دوره مدیریت هتل و هتلداری شما را به حل مشکلات از طریق یک رویکرد تحلیلی خوب دعوت می کند.

کار در زمینه گردشگری و مهمان نوازی به شدت تحت تأثیر سایر صنایع است. شما باید بتوانید دامنه کاری را که توسط سایر مسئولیت ‌ها به‌عنوان یک کل برانگیخته می‌شود، درک کنید، و مکانیسم کار را قادر می‌سازد تا کل‌نگر باشد تا فردگرا. مشاغل هتلداری و گردشگری همیشه با دیگران، به ویژه مهمانان و مشتریان مرتبط خواهد بود. شما به توانایی ایجاد ارتباط با افراد دیگر نیاز دارید تا بتوانید حرفه خود را در این زمینه پیش ببرید. برای آن، شکل دادن به نگرش صحیح، ایجاد اعتماد و مودب بودن مورد نیاز است.

درآمد مدیر هتلداری برای کار در ارمنستان در نمودار زیر آمده است:

درآمد مدیر هتلداری برای کار در ارمنستان

دوره رشته هتلداری در ارمنستان

گردشگری و مهمان ‌نوازی یکی از سریع ‌ترین صنایع در حال رشد در جهان است. طیف گسترده ای از فرصت های شغلی مانند اپراتور تور، برنامه ریز رویداد، برنامه ریز تفریحی، مدیر غذا و نوشیدنی و بسیاری از راه های هیجان انگیز دیگر را ارائه می دهد. اگر به این رشته پرسود و هیجان انگیز علاقه مند هستید یا قبلاً در آن مشغول به کار هستید، دوره رشته هتلداری در ارمنستان و دوره کسب گواهی به شما آموزش جامعی ارائه می دهد. گواهی حضور برای شرکت در هر یک از دوره های جداگانه ارائه می شود، در حالی که به دانشجویانی که حداقل 5 دوره از دوره های موجود در برنامه را می گذرانند، گواهی مدیریت گردشگری و هتلداری از دانشگاه آمریکایی ارمنستان اعطا می شود.

برنامه گواهی دوره رشته هتلداری در ارمنستان مفاهیم، ​​اصول، رویه ها و واژگان ضروری برای موفقیت در این صنعت رو به رشد و همچنین یک پایه قوی مدیریت کسب و کار را با دوره هایی در سخنرانی عمومی، مدیریت فروش، روابط عمومی و بازاریابی، کارآفرینی و مدیریت کیفیت خدمات ارائه می دهد.

دوره های این برنامه عبارتند از:

  • گردشگری پایدار
  • مدیریت درآمد در صنعت هتلداری
  • مدیریت رویداد و پذیرایی
  • مدیریت هتلداری و عملیات
  • بازاریابی مقصد
  • ارتباطات تجاری
  • از B&B گرفته تا مدیریت رستوران و هتل
  • سیستم های اطلاعات کامپیوتری در صنعت هتلداری
  • بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی
  • مدیریت فروش و خدمات
  • مدیریت ایمنی مواد غذایی
  • کارآفرینی تجاری

برای کسب اطلاعات درباره این کشور و مقالات درباره ارمنستان مانند حقوق ماهیانه کار در ارمنستان می توانید اطلاعات را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بدست آورید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *