مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته معماری در برزیل

رشته معماری در برزیل

با تحصیل رشته معماری در برزیل دانشجویان می توانند اقامت این کشور را دریافت کرده و از خدمات دانشگاه های این کشور در حین تحصیل بهره مند شوند. این کشور از شرق به اقیانوس اطلس محدود می شود و دارای خط ساحلی 7491 کیلومتر است. این کشور تقریبا نیمی از خشکی های آمریکای جنوبی را پوشش می دهد و به جز اکوادور و شیلی با تمام کشورهای قاره هم مرز است. حوضه آمازون آن شامل یک جنگل گرمسیری وسیع، محل زندگی حیوانات وحشی متنوع، انواع سیستم های زیست محیطی و منابع طبیعی گسترده است. به طوری که، زیستگاه های حفاظت شده متعددی را در بر می گیرد. این میراث زیست محیطی منحصر به فرد، این کشور را به یکی از 17 کشور مگا جهان تبدیل می کند و مورد توجه جهانی قرار می گیرد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش به سوالات زیر پاسخ داده است:

  • دانشگاه های معماری این کشور کدامند؟
  • هزینه تحصیل در این کشور چقدر است؟

معرفی رشته معماری در برزیل

فرصت برای تحصیل  رشته معماری در برزیل، فرصتی است که هر دانشجویی باید از آن استفاده کند. فرصتی که ترکیبی از یک تحصیلات عالی با یک نوع سفر فرهنگی و گشت و گذار در نوع خود در آمریکای جنوبی است. این کشور که به طور رسمی به نام جمهوری فدراسیون برزیل شناخته می شود. این کشور بزرگترین کشور در آمریکای جنوبی و در منطقه آمریکای لاتین است. این کشور از نظر منطقه جغرافیایی و از نظر جمعیت پنجمین کشور بزرگ جهان است. جمعیتی که اکنون تقریبا به 194 میلیون نفر رسیده است.

این رشته شامل محتوای مربوط به معماری و شهرسازی، به ویژه طراحی صنعتی، ارتباطات بصری و محوطه سازی، و گسترش طیف مقیاس و شیوه های طراحی از یک سیستم منطقه ای و محیطی به شی جدا شده و اجزای آن است. فارغ التحصیلان این برنامه به مهارت هایی مجهز هستند که آن ها را قادر می سازد تا از طریق برآورده سازی مستقیم نیازهای تولید مثل اجتماعی در پروژه های مسکن، سیستم های شهری و سایر موارد مانند تولید اقتصادی املاک و خدماتی که به آن ها نیاز دارند، به فرآیند توسعه پاسخ دهند مهارت های آن ها مورد نیاز است.

تحصیل رشته معماری در برزیل

تحصیل رشته معماری در برزیل

این کشور یکی از بهترین سیستم های آموزش عالی در آمریکای جنوبی را دارد. بیشتر دانشگاه های بزرگ آن، از جمله دانشگاه سائو پائولو، رشته معماری در برزیل را به عنوان یک برنامه در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و حرفه ای ارائه می دهند. در دانشگاه سائوپائولو، تحصیل در رشته معماری به عهده دانشکده معماری و شهرسازی است که با دقت در فضای سبز این پردیس بسیار زیبا ادغام شده است. این دانشکده که به خودی خود یک شگفتی معماری است.

از یک ساختمان بتونی با دهلیز عظیم عمومی، یک سطح شیب دار با شکوه، ستون های با شکوه و یک سقف باورنکردنی تشکیل شده است. به طوری که، بیش از یک شصت متر طول دارد. تحصیلات معماری از زمان تأسیس دانشکده در سال 1948 در دانشگاه ارائه شده است. این دوره از دوره قدیمی مهندس معمار از دانشکده پلی تکنیک در همان دانشگاه نشأت گرفته است. بنیانگذار و اولین مدیر آن پروفسور لوئیز ایگناسیو د ملو آناهیا، شخصی مسئول آموزش شهرسازی در دوره قدیمی و سازمان دهنده اصلی محتوای جدید برای دوره به روز شده که در حال شکل گیری بود.

به روزرسانی برنامه معماری در دانشگاه سائوپائولو ابتدا در 1962 و سپس دوباره در 1968 صورت گرفت. اصلاحاتی که ساختار جدید برنامه درسی را تعریف کردند. این ساختار آن زمان براساس دیدگاه چند رشته ای معماری و شهرسازی، از جمله علم و هنر طراحی معماری و فنون مدیریت، بنا شده است. هم اکنون نیز بنا شده است. دوره امروز ترکیبی از مطالعات در زمینه علوم انسانی، هنرها و فنون است که منجر به شکل گیری یک حرفه ای می شود که نه تنها یک انسان شناس، یک هنرمند یا یک تکنسین است، بلکه کمی از هر سه به طور همزمان است. برای اطلاعات بیشتر مقاله معرفی دانشگاه های برزیل را مطالعه نمایید.

معرفی دانشگاه های معماری در برزیل

دانشجویانی که در تحصیل در برزیل را انتخاب می کنند، این فرصت منحصر به فرد را دارند که بینش دانشگاهی تازه ای در مورد مطالعه رشته معماری در برزیل کسب کنند، در حالی که با اعضای هیئت علمی با دانش و سایر دانشجویان از سراسر جهان همکاری می کنند. با این حال، تحصیلات آن ها فقط محدود به کلاس و دانشگاه نیست. دانشجویان خارجی که این فرصت را دنبال می کنند فرصتی شگفت انگیز برای یادگیری و کسب قدردانی جدید از فرهنگ این کشور، کسب مهارت های زبانی ارزشمند و بازدید از برخی از ارزشمندترین مکان های این کشور دارند.

فرهنگ اولیه این کشور از پرتغالی ها گرفته شده است. زیرا، این کشور روابط استعماری قبلی با آن ها داشته است. در میان تأثیرات دیگر، پرتغالی ها زبان پرتغالی، شیوه کاتولیک رومی (محبوب ترین دین در این کشور) و سبک های معماری استعماری را معرفی کردند. این فرهنگ همچنین به شدت تحت تأثیر فرهنگ های آفریقایی، بومی و غیر پرتغالی اروپا قرار داشت و بازدید از آن به دلیل تنوع گسترده آداب و رسوم، و جشن های سالانه، جذابیت و جذابیت بیشتری پیدا کرد.

دانشگاه های معماری در این کشور عبارتند از:

  • دانشگاه فدرال آلاگواس، UFAL
  • دانشگاه فدرال باهیا، UFBA
  • دانشگاه فدرال سئارا، UFC
  • دانشگاه فدرال پارائیبا (UFPB)
  • دانشگاه فدرال پرنامبوکو (UFPE)

برخی از دانشگاه های معماری این کشور دارای رتبه جهانی در QS می باشند که در نمودار زیر مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه های برزیل

هزینه تحصیل در بزریل

مدارس این کشور می توانند هزینه تحصیل خود را تعیین کنند. این بدان معنی است که آن ها می توانند بسیار متفاوت باشند. در جدول زیر می توانید حداقل و حداکثر هزینه تحصیلی را مشاهده کنید:

پارامترهزینه به دلار آمریکا
حداقل هزینه2000$
حداکثر هزینه10000$

به طور کلی، هزینه برنامه ها بین 2000$ (دلار آمریکا) و 10000$ (دلار آمریکا) در هر سال تحصیلی است. این مبلغ معمولا قبل از شروع سال تحصیلی بعدی هر فوریه قابل پرداخت است. به طور رسمی، هزینه ها باید به صورت رئال پرداخت شود، اما برخی از مدارس دلار آمریکا را قبول می کنند. به یاد داشته باشید، اگر می خواهید در حین تحصیل در مقطع دکترا به صورت پاره وقت کار کنید، باید ویزای تحصیلی خود را به یک اجازه کار تبدیل کنید.

این کار را می توان در حالی که هنوز در این کشور تحصیل می کنید، انجام دهید. با صعود شهرت تحصیلات عالی این کشور، گزینه های بورسیه تحصیلی در دسترس دانشجویان بین المللی نیز افزایش می یابد. بورسیه هایی که برای شما باز می شود به سطح تحصیلات، موضوع، تابعیت شما و اینکه آیا شما به زبان پرتغالی یا انگلیسی تحصیل خواهید کرد بستگی دارد. این بورسیه ها می تواند به شما در تامین هزینه تحصیل و زندگی برزیل کمک کند. دانشجویانی که علاقه به تحصیل رشته معماری در برزیل دارند با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند اطلاعات بیشتری در رابطه با مهاجرت و ویزای تحصیلی این کشور دریافت نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *