مهاجرت کاری قبرس

درآمد مهندسان در قبرس

درآمد مهندسان در قبرس

درآمد مهندسان در قبرس با توجه به گستردگی و تنوع مشاغل در این رشته در بازه متغیری قرار دارند. در این نگارش به بررسی درآمد پرداخته می شود. مهندسی در سراسر دنیا و همچنین کشور قبرس مورد نیاز است و این رشته پر کاربرد در تمامی صنایع ورود پیدا کرده و رشته ای ضروری برای هر فیلدی است. مهندسان در قبرس می توانند با داشتن حداقل مدرک کارشناسی و آشنا به بازار کار قبرس در این رشته فعالیت کنند و درآمد به یورو کسب کنند. برای بررسی میزان درآمد مهندسان در قبرس با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مطالعه این مقاله همراهی کنید.

مشاغل پر درآمد مهندسان در قبرس 2023

مهندسی اصطلاحی گسترده است که طیف گسترده ای از کاربردها و صنایع را در بر می گیرد. مهندسان با ترکیب ریاضیات، علوم و فناوری راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات دنیای واقعی تولید می کنند. در نتیجه انواع مختلفی از درجه مهندسی و مشاغل در بازار کار قبرس در دسترس است. در گذشته، مهندسی را می توان به چهار شاخه اصلی تقسیم کرد:

  • مکانیک
  • شیمی
  • عمران
  • و برق با زیر شاخه های هر رشته

امروزه، تعداد مدارج مهندسی موجود به طرز چشمگیری افزایش یافته است. اکنون شش 6 اصلی مهندسی وجود دارد: مکانیک، شیمی، عمران، برق، مدیریت و ژئوتکنیک و به معنای واقعی کلمه صدها زیر مجموعه مختلف مهندسی در زیر هر شاخه وجود دارد. در هر صورت مشاغل دارای درآمد مختلف هستند. در جدول زیر می توانید میزان بیشترین حقوق و درآمد مهندسان در قبرس را مشاهده کنید:

رتبهشغلمیزان درآمد ماهیانه میانگین به یورو
1مدیریت مهندسی€3860
2مدیر مهندس تولید€3380
3مدیر مهندسی منطقه ای€3220
4مدیریت مهندسی برق€2900
5مدیریت مهندسی بخش اصلی€2830
6مدیر پروژه مهندسی€2670
7مدیریت مهندسی مکانیک€2580
8مدیر مهندسی فروش€2510
9مشاور مهندسی€2410
10سرپرست مهندسی€2370

میانگین درآمد مهندسان در قبرس

به صورت کلی میزان درآمد مهندسان در قبرس در بازه متوسط قرار می گیرد و مهندسان در این کشور نه درآمد آنچنان بالا و نه درآمد آنچنان پایینی دارند. طبق آمار در سال 2023 حقوق ماهیانه کار در قبرس و کم ترین حقوق مهندسان در قبرس 580€ (یورو) است که مربوط به کارگران در فیلد مهندسی هستند. اما بیشترین میزان درآمد مهندسان در قبرس 3860€ (یورو) می باشد که همانطور در قبل دیدید مربوط به شاخه مدیریت مهندسی است.

در نمودار زیر می توانید متوسط درآمد مهندسان در قبرس با متوسط درآمد تمامی مشاغل در کشور قبرس را ببینید:

مقایسه درآمد میانگین مهندسان با دیگر مشاغل در قبرس

میزان درآمد مهندسان در قبرس

همانطور که پیش تر بیان شد مشاغل مهندسی دارای تنوع گسترده ای هستند و برخی از آنها می تواند درآمد خوبی برای شما در قبرس داشته باشد و برخی دیگر درآمد قابل توجهی نباشید. به هر حال برای بررسی بیشتر باید به صورت جزئی میزان درآمد مهندسان در قبرس را بررسی کنید. لذا برای این کار در جدول زیر می توانید میزان درآمد مشاغل مختلف مهندسی در قبرس را ببینید:

شغلمیزان درآمد ماهیانه میانگین به یورو
تکنسین مهندس مونتاژ€1480
مهندس اتوماسیون€1950
مهندس صنایع€1770
مهندس ژئوتکنیک€2020
مهندس عمران€1920
مهندس بیوشیمی€1470
مهندس ارتباطات€1990
مهندس برق€1980
مهندس حمل و نقل€1830
مهندس مکانیک€2030
مهندس ساخت€1850
مهندس راه آهن€1920
مهندس معدن€1790
نقشه بردار€1690
مهندس رباتیک€2230
مهندس نفت و پتروشیمی€2010

درآمد مدیریت مهندسی در قبرس

مدیریت مهندسی رشته ای است که در حال افزایش تقاضا است. در واقع، این یکی از بالاترین افزایش حقوق و دستمزد را در کشور قبرس به نمایش می گذارد و پس از مشکلات اقتصادی در قبرس، دوباره جایگاه خود را پیدا کرده است. افرادی که دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در زمینه مدیریت مهندسی هستند بالاترین حقوق مهندسان را در این کشور دارند و به طور کلی از میزان رضایت شغلی بالایی برخوردار هستند. شناخته شده است که افراد در مدیریت مهندسی از مهارت ها و دانش رهبری خود برای تبدیل شدن به رهبران و کارآفرینان بهتر استفاده می کنند. بسیاری از مهندسان که قبلا در رشته مهندسی مشغول به تحصیل بوده و لیسانس خود را در رشته مهندسی اخذ کرده اند تصمیم به ادامه تحصیل، کسب مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت مهندسی و ادامه حرفه مهندسی خود در مسیر مدیریت می گیرند.

بیشتر دوره های مدیریت مهندسی بر چندین مولفه اصلی مدیریت در مهندسی متمرکز است:

  • استراتژیک (مدیریت بازرگانی و عملیاتی)
  • هسته (مدیریت پروژه، مهندسی سیستم و فناوری)
  • دسترسی (روش کمی و مدل سازی، مدیریت اطلاعات)
  • چشم انداز شغلی (گذشته، حال، آینده مدیریت مهندسی)

درآمد مهندسان عمران در قبرس

مهندسی عمران همواره یکی از رشته های اصلی در شاخه مهندسی است و در قبرس نیز مورد اهمیت است. میزان حقوق متوسط مهندسین عمران در قبرس 1990€ (یورو) می باشد. همچنین بازه حقوق مهندسین عمران در حدود 1000€ الی 3000€ (یورو) اعلام شده است. مهندسی عمران شامل توسعه زیرساخت هایی مانند ساختمان ها، راه آهن، راه سازی، پل ها و مدیریت پروژه ساخت و ساز عمومی است. مهندسین عمران همچنین در بازسازی پروژه ها، از جمله در صورت بروز یک فاجعه طبیعی، نقش مهمی دارند. مهندسان عمران ممکن است در بخش خصوصی یا دولتی در هر سطحی کار کنند. مهندسی محیط زیست، مهندسی سازه و مهندسی دریا همه از تخصص های مهندسی عمران هستند.

در لیست زیر میزان درآمد مشاغل مهندسی عمران در قبرس آمده است:

  • مهندس عمران: 1920€ (یورو)
  • مهندس حمل و نقل: 1830€ (یورو)
  • مهندس ساخت: 1890€ (یورو)
  • مهندس ژئوتکنیک: 2020€ (یورو)
  • مهندس سازه: 1830€ (یورو)
  • طراح سازه: 1620€ (یورو)

درآمد مهندسان عمران در قبرس

دستمزد مهندسین کامپیوتر در قبرس

مهندسی کامپیوتر یک رشته تکامل یافته مهندسی است. این رشته با ظهور رایانه در دهه 1980 آغاز شد و بسیاری از علاقه مندان سخت افزار خود را ساختند و نرم افزار خود را توسعه دادند. در گذشته، مهندسی کامپیوتر به دو زیر شاخه تقسیم می شد:

  • مهندسی سخت افزار کامپیوتر
  • و مهندسی نرم افزار رایانه

با استفاده از فناوری جدید، نیاز به زمینه های جدید تخصصی فراهم می شود و اکنون این رشته از تخصص هایی تشکیل شده است که واقعاً شایسته دسته بندی خاص خود هستند. شبکه، زیرساخت ها، معماری و همچنین برنامه ها و توسعه وب همگی در مهندسی کامپیوتر نقش دارند و این رشته ها به طور گسترده ای در قبرس در دسترس هستند. موضوعات مرتبط نزدیک شامل الکترونیک یا مهندسی برق، مهندسی مکاترونیک و مهندسی ارتباطات است. مدارک مهندسی کامپیوتر در قبرس بیشتر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد موجود است. مهندسین کامپیوتر در قبرس حدود 1500€ الی 3500€ (یورو) حقوق کسب می کنند.

امروزه مهندسان کامپیوتر بسیار مورد توجه هستند. اکنون مهندسان کامپیوتر در حال توسعه پیچیده ترین و ابتکاری ترین اشکال فناوری هستند که امروزه همه ما از آنها استفاده می کنیم. بنیانگذاران گوگل، فیس بوک و آمازون، چندین شرکت بزرگ به دلیل فناوری توسعه یافته توسط مهندسان کامپیوتر، پدید آمدند. مهندسان کامپیوتر در قبرس نیز تقاضای زیادی دارند. در صورت تمایل می توانید مقاله بازار کار رشته کامپیوتر در قبرس را مطالعه کنید.

تحصیل رشته مهندسی برق در قبرس

مهندسی برق رشته ای است که به طراحی، توسعه و کار با سیستم های الکتریکی می پردازد. با افزایش استفاده از الکترونیک و سیستم های الکتریکی در زندگی امروز ما، این زمینه به مهندس این فرصت را می دهد تا با آخرین فن آوری مطابقت داشته باشد. مهندسی برق، که غالباً به آن مهندسی برق و الکترونیک گفته می شود، مطابق با قوانین قبرس برای کار در بازار کار مهندسی برق در قبرس معمولا نیاز به گذراندن حداقل مدرک لیسانس دارد. اگرچه اتمام دوره های کارشناسی معمولا چهار سال به طول می انجامد، اما برخی از موسسه ها برنامه های کوتاه تری ارائه می دهند. مهندسین برق در قبرس حدود 1980€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می کنند. بازه حقوقی این رشته در حدود 1000€ الی 4000€ (یورو) می باشد.

برای مهاجرت و تطابق شرایط خود و همچنین انجام امور مهاجرت در کوتاه ترین زمان به کشورهای مختلف مانند مهاجرت به مجارستان می توانید به صورت تخصصی با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید و از آنها مشورت بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *