مهاجرت تحصیلی ایرلند

دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند

دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند

تحصیل در دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند برای هر دانشجویی که قصد تحصیل در ایرلند را دارد می تواند به عنوان یک موقعیت عالی آموزشی به شمار آید. تحصیل در ایرلند برای دانشجویان بین المللی که می خواهند در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنند فرصت های مختلفی را ارائه می دهد. در این دانشگاه برجسته رشته های مختلفی ارائه می شود که شامل طیف وسیعی از علوم و دانش ها می شود. همچنین این دانشگاه امکانات و ابزار ها و آزمایشگاه ها و سالن های تخصصی مجهزی دارد. یکی دیگر از ویژگی های این دانشگاه وجهه بین المللی آن است که توسط دانشجویان بین المللی و کارمندان آن ایجاد شده است. دانشجویان از سراسر جهان در این دانشگاه در حال تحصیل هستند و این امر چهره جالبی را به این دانشگاه اعطا کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر تحصیل در دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند مشاور شماست.

دانشکده های دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند

کالج ترینیتی دوبلین دانشگاه برجسته ایرلند است که در سال 1592 تأسیس شد و دارای یک جامعه جهانی پر جنب و جوش از 17000 دانش آموز، 97000 فارغ التحصیل و 2500 نفر از کارکنان است. دانش آموزان از هر شهرستان ایرلند و 118 کشور در سراسر جهان هستند و طیف گسترده ای از سوابق اجتماعی، گروه های سنی و فرهنگ ها را نشان می دهند. پردیس 47 هکتاری ترینیتی واقع در مرکز دوبلین، پایتخت ایرلند، با شهرت دوستانه، محل کتابخانه ها، آزمایشگاه ها و امکانات فناوری پیشرفته است که به طور یکپارچه در محوطه تاریخی زیبا ادغام شده اند. تحقیقات پیشرفته، فناوری و نوآوری دانشگاه را در خط مقدم آموزش عالی در ایرلند و در سطح بین المللی قرار می دهد.

در این دانشگاه یک تجربه آموزشی منحصر به فرد در طیف وسیعی از رشته های هنر، علوم انسانی، مهندسی، علوم، انسانی، اجتماعی و بهداشت ارائه می شود. ترینیتی دارای رکورد برجسته ای از انتشارات در مجلات تأثیرگذار و سابقه ای در کسب بودجه تحقیقاتی است که یکی از بهترین ها در کشور است. ترینیتی بالاترین رتبه دانشگاه ایرلند و یکی از 100 دانشگاه برتر جهان است. این دانشگاه 17000 دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد در تمام رشته های اصلی هنر و علوم انسانی، و تجارت، حقوق ، مهندسی، علوم و علوم بهداشتی را در خود جای داده است. کالج ترینیتی دوبلین در سطح بین المللی به عنوان یکی از برترین دانشگاه های جهان شناخته شده است. این دانشگاه قدیمی ترین دانشگاه ایرلند است.

دانشکده های دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • دانشکده هنر
  • دانشکده علوم انسانی و علوم اجتماعی
  • دانشکده مهندسی، ریاضی
  • دانشکده علوم
  • دانشکده علوم بهداشت

فارغ التحصیلان دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند

فارغ التحصیلان دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند

امروزه این دانشکده دارای یک جامعه پر جنب و جوش از 16837 دانش آموز است که نماینده هر استان در ایرلند، 122 ملیت ، و طیف گسترده ای از سوابق اجتماعی و گروه های سنی هستند. برخی از مشهورترین افراد در تاریخ ایرلند در کالج ترینیتی تحصیل کرده اند. نویسندگانی مانند اسکار وایلد و ساموئل بکت. دانشمندانی مانند ویلیام روان همیلتون و ETS والتون، که برنده جایزه نوبل برای کار در زمینه اتم شدند، و همچنین 2 رئیس جمهور ایرلند و بسیاری از رهبران صنعت هستند. کالج ترینیتی دوبلین دارای سنت طولانی و مهمی در زمینه ارتباط و مشارکت اجتماعی است. انواع مشارکت شامل مشارکت های تحقیق و آموزش، فعالیت داوطلبانه کارکنان و دانشجویان و برنامه های اختصاصی برای اطمینان از دسترسی به آموزش است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند می باشید:

تعداد کل دانش آموزانتعداد دانشجویان بین المللیتعداد کل پرسنل دانشگاهیتعداد کارکنان بین المللیتعداد مدارک کارشناسی اعطاء شدهتعداد مدارک ارشد اعطاء شده
17154542480033328831796

خدمات دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند

دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند علاوه بر ارائه دوره های متنوع و گسترده خدمات بسیاری را به دانشجویان از سراسر جامعه ارائه می دهد. در زیر چند مورد از این موارد شرح داده شده اند:

خدماتشرح
راهنماییتوسط یک فارغ التحصیل ترینیتی راهنمایی شوید تا در مورد بازار کار بیاموزید و آینده شغلی خود را پس از فارغ التحصیلی تقویت کنید.
مشاغل دانشجوییتعدادی شغل پاره وقت وجود دارد که دانشجویان می توانند در زمان تحصیل در کالج انجام دهند.
رویدادهای دانشجوییدانشگاه به دانشجویان کمک می کند تا رویدادهای مختلف را در طول سال سازماندهی، اجرا و تأمین مالی کنند
حمایت از فعالیت دانشجوییاین دانشگاه از دانشجویان، باشگاه ‌ها و جوامع در جمع ‌آوری کمک ‌های مالی برای کالج با ارائه بودجه مشابه حمایت می‌ کند.
کمک بودجهبرای حمایت مالی از بورسیه های انجمن TCD و Trust، که توسط کارت اعتباری TCD Affinity پشتیبانی می شود، می توانید درخواست دهید.

تحصیل در دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند

این مساله نه تنها به اعضای کالج اجازه می دهد تا به جامعه بازگردند، بلکه به دانش آموزان و کارکنان بینش بیشتری در مورد ساختارها، مسائل و مشکلات اجتماعی ما می دهد. این فعالیت ها همچنین به دانش آموزان، کارکنان و اعضای جامعه وسیع تر فرصت های یادگیری اجتماعی، تحصیلی ، حرفه ای و دیگر فرصت ها را ارائه می دهد. اساتید سراسر دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند در مشارکت و برنامه های ارتباطی مدارس هدفمند شرکت می کنند. از سال 1993، برنامه های دسترسی به تثلیث (TAP) بخش مرکزی برنامه ترینیتی را تشکیل داده است تا جوانان، بزرگسالان و دانشجویان اقلیت قومی را که از گروه های اجتماعی و .اقتصادی کم درآمد در آموزش عالی تشویق شده اند به دانشگاه بروند در خصوص کسب اطلاعات بیشتر مقاله تحصیل در ایرلند را مطالعه بفرمائید.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش نرخ پذیرش در دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند در سال های اخیر هستید:

افزایش نرخ پذیرش در دانشگاه ترینتی دوبلین

در جدول زیر شاهد رتبه های متفاوت دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند در موضوعات مختلف هستید:

رتبه در جهانرتبه در اروپارتبه در ایرلندرتبه موضوعی
2441072155

ویژگی های تحصیل در دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند

موسسه ملی ناتوانی فکری (NIID) در کالج ترینیتی تاسیس شده است تا افراد دارای معلولیت ذهنی و خانواده های آنها را ترویج دهد. این موسسه به طور رسمی در سال 1998 تأسیس شده است تا اطمینان حاصل شود که حقوق اولیه انسانها در ارتباط با دسترسی به آموزش مناسب، اشتغال، مسکن و امکانات اجتماعی، مشارکت جامعه و خدمات بهداشتی است. NIID یادگیری مادام العمر را برای افراد دارای معلولیت فکری از طریق گواهینامه خود در زندگی معاصر، شیوه های تحقیق جامع، تجزیه و تحلیل و تفسیر قوانین و سیاست های مربوطه، آموزش والدین یا خانواده و آموزش عمومی و همچنین مشاوره و مشارکت با آژانس های خدمات و مدافع ترویج می کند. مزیت ویژه دیگر این دانشگاه شهریه داوطلبانه است. برنامه شهریه داوطلبانه مشارکتی بین دانش آموزان ترینیتی، والدین و داوطلبان جوامع محلی است.

در دانشگاه ترینتی دوبلین ایرلند از دانشگاه های رایگان ایرلند محسوب می شود و نقاط قوت کلیدی در تدریس و تحقیق در موضوعات زیر می باشد:

  • علوم بیولوژیکی
  • اقتصاد و اقتصادسنجی
  • زبان و ادبیات انگلیسی
  • تاریخ
  • حقوق
  • رشته هنر در ایرلند
  • پزشکی و پرستاری
  • زبان های مدرن
  • داروسازی و فارماکولوژی
  • سیاست و مطالعات بین المللی
  • روانشناسی

تحصیل در ایرلند

سالانه بیش از 400 دانش آموز ترینیتی، فارغ التحصیلان و کارکنان به عنوان مربی داوطلب می شوند و با کودکان و نوجوانانی که در مدارس مجاور تحصیل می کنند، هماهنگ می شوند. هر زوج هفته ای یک ساعت را در یکی از 4 مرکز می گذرانند، یکدیگر را می شناسند و در تکالیف خانه و سایر فعالیت های آموزشی با هم کار می کنند. برنامه CASA-Dublin با تحصیل و زندگی در کنار دانشجویان ایرلندی در کالج ترینیتی دوبلین فرصتی منحصر به فرد برای غرق شدن کامل در فرهنگ ایرلندی فراهم می کند. یکی از دانشگاه های ایرلندی مشهور جهان که در سال 1592 تأسیس شد، ترینیتی به دلیل برتری تحصیلی، تجربه تحول آفرین دانشجویی، تحقیقات در سطح جهانی شناخته می شود. موسسه حقوقی سفیران سرش سعادت در زمینه اقامت ایرلند از طریق تحصیل به شما مشاوره های موثر ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *