مهاجرت تحصیلی هلند

دانشگاه اراسموس روتردام در هلند

دانشگاه اراسموس روتردام در هلند

یکی از شناخته شده ترین دانشگاه های اروپا دانشگاه اراسموس روتردام در هلند می باشد که یکی از بهترین دانشگاه های دولتی کشور هلند محسوب می شود. دانشگاه اراسموس روتردام سطح بسیار بالایی در فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی دارد. دانشجویان و متقاضیان بین المللی زیادی برای تحصیل در این دانشگاه اقدام می کنند. دانشگاه اراسموس روتردام در هلند در شهر دونتسک و روتردام واقع شده است. دارای امکانات بی شماری می باشد.

  • رنکینگ جهانی دانشگاه اراسموس روتردام چند است؟
  • میزان شهریه برای تحصیل در مقطع کارشناسی در این دانشگاه چه مقدار می باشد؟
  • شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در این دانشگاه چگونه می باشد؟

به طور کلی تحصیل در این کشور شرایط بسیار مطلوبی دارد. زیرا سیستم آموزشی این کشور از بالا ترین سطح و کیفیت برخوردار می باشد. دانشجویان می توانند از برنامه های تحصیلی مختلف در دانشگاه های معتبر کشور هلند بهره مند شوند. در این نوشتار، کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا هموطنان عزیز را از شرایط و دوره های تحصیل در دانشگاه اراسموس روتردام در هلند به صورت کامل آگاه سازند.

درباره دانشگاه اراسموس روتردام در هلند

این دانشگاه در سال 1913 میلادی تاسیس شد. بیش از 29000  دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند. این دانشگاه پیشرفته با سازمان ها و موسساتی چون AMBA، EQUIS و AACSB همکاری می کند. لازم به ذکر است که بیش از 3000 عضو هیئت علمی و کارمندان دانشگاه اراسموس روتردام در هلند می باشند. در این دانشگاه دانشجویان می توانند در دوره های تحصیلی مختلف مشغول به تحصیل شوند و از امکانات این دانشگاه بهره مند شوند. این دانشگاه با ارائه برنامه های تحصیلی بی نظیر و با کیفیت باعث شده است تا تعداد متقاضیانی که هر ساله از کشورهای خارجی اقدام به تحصیل در این دانشگاه می کنند به طور چشمگیری افزایش یابد.

با تحصیل در این دانشگاه دانشجویان می توانند رویاهای خود را تبدیل به واقعیت کنند. با کسب مدرک در دوره های مختلف تحصیلی از این دانشگاه، موفق به یافتن ایده آل خوب با درآمد و حقوق عالی شوند. دانشگاه اراسموس روتدام به دلیل داشتن سطح بسیار بالا در فعالیت های تحقیقاتی و آموزشی، رتبه های بالایی را در رتبه بندی های جهانی مختلف کسب کرده است.

رتبه این دانشگاه در رتبه بندی های مختلف به صورت زیر می باشد:

آیتمرنکینگ
World University Rankings150
Academic Ranking of World Universities150
QS World University Rankings208
Best Global Universities Rankings195

شرایط تحصیل در دانشگاه اراسموس روتردام در هلند

این دانشگاه طیف گسترده ای از رشته ها و برنامه های تحصیلی گوناگون در دوره های تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی به متقاضیان بین المللی ارائه می دهد. دانشجویان و متقاضیانی که به دنبال شرکت در برنامه های تحصیلی با کیفیت هستند می توانند اقدام به ورود به این دانشگاه کنند. ورود به این دانشگاه نیاز به داشتن سابقه تحصیلی درخشان و همچنین مدرک زبان معتبر دارد. تحصیل در اکثر برنامه های تحصیلی این دانشگاه به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر می باشد. دانشجویان می توانند با ارائه مدارک زبان تافل و آیلتس در برنامه ها و دوره های تحصیلی انگلیسی زبان شرکت کنند.

در این بخش توجه شما را به نمودار تعداد دانشجویان خارجی (براساس ملیت) در این کشور جلب می داریم:

تعداد دانشجویان بین المللی در هلند

لازم به ذکر می باشد که اکثر برنامه های تحصیلی در دوره کارشناسی به زبان هلندی ارائه می شوند. اما برخی از برنامه های تحصیلی در این دوره به زبان انگلیسی نیز به دانشجویان ارائه می شوند. متقاضیانی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل می شوند، می توانند در سخنرانی ها، کنفرانس ها و فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی شرکت کنند. دانشجویان قادرند قبل از شروع دوره های تحصیلی در دوره های افزایش مهارت های نوشتاری و سخنرانی شرکت کنند. بدین ترتيب برای شروع سال تحصیلی آماده شوند. همچنین شرکت در دوره های آموزشی زبان عربی نیز امکان پذیر می باشد. دانشجویان می توانند قبل از شروع دوره های تحصیلی مدرک این زبان را کسب کنند. در ادامه با امکانات این دانشگاه به صورت کامل آشنا خواهید شد.

امکانات دانشگاه اراسموس روتردام در هلند

این دانشگاه دارای امکانات بسیار زیادی می باشد. تمامی دانشجویان می توانند از این امکانات بهره مند شوند. از بهترین خدمات دانشجویی می توان به روانشناسان دانشگاه، مشاوران دانشجویی، خدمات شغلی، مشاوران مطالعات درسی، تغییر کورس های تحصیلی، مشاوره محرمانه و یا سایر موارد اشاره کرد. دانشجویان می توانند علاوه بر موارد ذکر شده، از خدمات مسکن، کتابخانه، خدمات درمانی، امکانات ورزشی و باشگاه دانشجویی بهره مند شوند.

دانشجویان می توانند در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه اراسموس روتردام ساکن شوند. لازم به ذکر است که اگر به دنبا محل اقامت دانشجویی جهت تحصیل در این دانشگاه هستید، حتما 3 ماه قبل از شروع دوره های تحصیلی اقدام کنید. همچنین این دانشگاه به دانشجویان بین المللی کمک می کند تا در صورت نیاز اقدام به اجاره خانه های شخصی با هزینه های بسیار کم کنند.

کتابخانه این دانشگاه شامل مجموعه ای از تمامی کتاب های درسی و آموزشی این دانشگاه و بیش از 1000000جلد کتاب در زمینه های مختلف می باشد. دانشجویان می توانند از این کتابخانه بهره مند شوند. درخصوص تحصیل در این کشور ابتدا مقاله ویزای تحصیلی هلند را مطالعه بفرمائید.

سایر امکانات دانشگاه اراسموس روتردام در هلند

تمامی متقاضیانی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند می توانند از خدمات درمانی این دانشگاه بهره مند شوند. لازم به ذکر است که این دانشگاه تمامی امور درمانی، بهداشتی و امنیتی دانشجویان را بر عهده دارد.

این دانشگاه دارای امکانات با کیفیت در زمینه های مختلف ورزشی دارد. دانشجویان این دانشگاه می توانند از زمین های و سالن های ورزشی و همچنین استخرهای شنا بهره مند شوند. در فعالیت های مختلف ورزشی شرکت کنند. جهت مطلع شدن از شرایط و هزینه های کسب ویزای تحصیلی و مهاجرت به این کشور اروپایی می توانید به مقاله مهاجرت تحصیلی به هلند مراجعه کنید و از شرایط این امر به صورت کامل آگاه شوید.

تمامی دانشجویان این دانشگاه قادرند تا در باشگاه دانشجویی این دانشگاه عضو شوند. در رویداد ها و فعالیت های مختلف دانشجویی شرکت کنند. فعالیت های دانشجویی معمولا در زمینه های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، درسی و موارد مشابه می باشد.

سایر امکانات دانشگاه اراسموس روتردام در هلند

زمینه های تحصیل در دانشگاه اراسموس

دانشگاه اراسموس دارای 7 کالج می باشد. تحصیل در این کالج ها در 4 زمینه اصلی انجام می شود که به شرح زیر است:

سلامت: تحصیل در این زمینه در دپارتمان های دانشکده پزشکی و علوم بهداشتی، مرکز پزشکی، دانشکده سياست و مديريت بهداشت و درمان اراسموس انجام می شود. دانشجویان در زمینه های مختلف پزشکی، علوم بهداشتی و سلامت عمومی مشغول به تحصیل می شوند.

سرمایه: تحصیل در این زمینه در دپارتمان های دانشکده اقتصاد اراسموس و دانشکده مدیریت روتردام انجام می شود. دانشجویان می توانند در زمینه های مختلف کسب و کار و اقتصاد مشغول به تحصیل شوند.

حکومت: تحصیل در این زمینه در دپارتمان دانشکده حقوق اراسموس و دانشکده علوم اجتماعی و رفتاری اراسموس انجام می شود. دانشجویان می توانند در زمینه های علوم رفتاری و حقوق مشغول به تحصیل شوند.

فرهنگ: تحصیل در این زمینه در دپارتمان های دانشکده تاریخ، فرهنگ و ارتباطات اراسموس، دانشکده علوم اجتماعی و رفتاری اراسموس و دانشکده فلسفه اراسموس انجام می شود. دانشجویان می توانند در زمینه های تحصیلی تاریخ، فرهنگ، فلسفه، علوم رفتاری و موارد مشابه مشغول به تحصیل شوند. همچنین لازم به ذکر است که دانشگاه اراسموس شامل دپارتمان های تحقیقاتی زیر می گردد:

  • انستیتوی تینبرگن
  • انستیتوی اقتصاد سنجی
  • پژوهشکده مدیریت اراسموس مدیریت
  • TRAIL
  • COEUR
  • NIHES
  • پزشکی مولکولی دانشکده تحصیلات تکمیلی
  • MGC و دانشکده تحقیقاتی Helmholtz برای سیستم های خودمختار

شهریه تحصیل در دانشگاه اراسموس

هزینه تحصیل در دانشگاه اراسموس روتردام در دوره کارشناسی برای دانشجویانی بین المللی به صورت زیر می باشد:

کالجهزینه به یورو برای تحصیل برای دانشجویان بین المللی
ESE€9000
ESHCC€6100
ESHPM€6400
ESL€6400
RSM€9000
ESPHIL€6400
EUC€12000

همچنین شهریه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی به صورت زیر می باشد:

کالجهزینه به یورو برای تحصیل برای دانشجویان بین المللی
ESE€14700
ESHCC€10900
ESHPM€11600
ESL€11600
RSM€17500
ESPHIL€11600
ESSB€14500

در این نوشتار به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه اراسموس روتردام پرداخته شد، کسب اطلاعات دقیق تر را نیز می توانید از سایت همین دانشگاه استخراج نمائید. همچنین متقاضیان می توانند به مقاله مرجع ما در باب شرایط اعزام دانشجو به هلند نیز مراجعه نموده و اطلاعات خود را تکمیل نمایند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما عزیزان را در مورد تحصیل در اکثر کشورهای دنیا راهنمایی می نمایند. اگر شما مایل به تحصیل در این دانشگاه یا هر دانشگاه دیگر در هلند یا سایر کشورها باشید. خدمات اجرائی را در این زمینه تیم اجرائی موسسه در صورتی که شرایط و مدارک آن را دارا باشید با گارانتی انجام می دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *