مهاجرت سرمایه گذاری در آنتیگوا و باربودا

خرید ملک در آنتیگوا و باربودا

خرید ملک در آنتیگوا و باربودا

خرید ملک در آنتیگوا و باربودا که دارای 365 ساحل، صخره ‌ها، کنسرت ‌های موسیقی، نمایش‌ های هنری و نمایشگاه‌ های مواد غذایی است قطعا جذاب است. یک مقصد عالی برای عروسی و ازدواج و جشن، این جزایر به دلیل میراث غنی تاریخی و فرهنگی، چیزهای زیادی برای ارائه دارند. آنها هر ساله بازدیدکنندگان بیشتری را در خصوص سرمایه گذاری در آنتیگوا و باربودا جذب می کنند و تقاضا توسط بازار پر رونق املاک و مستغلات که بیش از %50 از تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهد، پشتیبانی می شود. در این مطلب بیشتر در خصوص شرایط خرید ملک در آنتیگوا و باربودا بحث خواهیم کرد. همچنین می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه املاک در این جزیره مشورت کنید.

بررسی خرید ملک در آنتیگوا و باربودا

سرمایه گذاران و توسعه دهندگان از سال 2013 که برنامه شهروندی توسط سرمایه گذاری معرفی شد به آنتیگوا و باربودا هجوم آورده اند. تعداد آنها از بهار 2018 به دلیل برخی تغییرات مهم در برنامه، از جمله پیشنهاد محدود سرمایه گذاری $2000000 (دلار) در املاک و مستغلات، حتی بیشتر شده است. استراحتگاه‌ ها و مجتمع‌ های مسکونی متعددی در حال حاضر در آنتیگوا ساخته می ‌شوند تا تقاضای یک بازار سطح بالا را برآورده کنند. باربودا که %90 آن در سال 2017 توسط طوفان ایرما ویران شد، در حال بازسازی و بازسازی است.

مزایای خرید ملک در آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا دارای املاک و مستغلات برای هر کسی، مسافران تعطیلات، افراد بازنشسته، سرمایه گذاران تحت برنامه شهروندی توسط سرمایه گذاری و دیگران است. شما گزینه هایی برای خرید یا ساخت خانه خود یا خرید سهام در اقامتگاه ها یا استراحتگاه های هتل دارید. انتخاب گسترده ای از املاک شامل ویلاهای کنار آب، خانه های شهری، کلبه های ساحلی، آپارتمان ها، زمین ها و املاک تجاری است.

اگر زمینی است که به آن می ‌روید، باید تمام کارهای ساختمانی را ظرف 24 ماه به پایان برسانید. اکثر املاک و مستغلات آزاد است، اجاره نامه ها معمولاً متعلق به دولت است. این جزایر با بندرهای خیره کننده و تپه های سرسبزشان برای زندگی در نظر گرفته شده است جورجیو آرمانی و دولچه و گابانا قبلاً آنها را خانه خود کرده اند.

مهم ترین مزایا خرید ملک در آنتیگوا و باربودا عبارت است از:

  • قیمت های نسبتا پایین
  • محیطی امن با نرخ جرم پایین
  • کیفیت بالای آموزش و بهداشت
  • ثبات سیاسی و اقتصادی
  • سیستم مالیاتی سودمند بدون مالیات بر درآمد، سود سرمایه، ثروت یا بر ارث
  • راهی به پاسپورت آنتیگوا و باربودا
  • ترمینال جدید فرودگاه بین المللی VC Bird با اتصالات خوب به آمریکای شمالی و بریتانیا

مزایای خرید ملک در آنتیگوا و باربودا

مراحل خرید املاک و مستغلات در آنتیگوا و باربودا

فرآیند به دست آوردن ملک در جزایر ساده و ساده است. برای جذب سرمایه گذاران و توسعه دهندگان خارجی بیشتر انجام می شود. هر چقدر هم که آسان به نظر برسد، ما قویاً توصیه می کنیم که یک وکیل محلی به شما در معامله املاک کمک کند. اتباع و شرکت های خارجی، ثبت شده در داخل و خارج از کشور، می توانند با داشتن مجوز غیر شهروندی، ملکی را در آنتیگوا و باربودا خریداری کنند. علاوه بر این، اتباع خارجی باید گواهی سابقه کیفری از کشور خود و همچنین مدارکی مبنی بر وجوه کافی ارائه دهند. پس از یافتن آنچه که به دنبال آن بودید، چه به تنهایی یا با کمک یک مشاور املاک، بهتر است بررسی کنید که هیچ گونه باری در ملک وجود ندارد.

دانشجویانی که در حال تحصیل در آنتیگوا و باربودا هستند حق اجاره و خرید خانه را دارند. این شما را از هرگونه غافلگیری ناخوشایند نجات می دهد. پس از ارزیابی، وکیل قرارداد خرید و فروش را تنظیم می کند. خارجی هایی که مایل به خرید املاک در آنتیگوا و باربودا هستند باید برای دریافت مجوز مالکیت زمین غیر شهروندی با هزینه 5% از قیمت خرید اقدام کنند و دریافت کنند. تا زمانی که مجوز شما صادر شود، که ممکن است 3-4 ماه طول بکشد، باید ملک را با واریز 10% به فروشنده تضمین کنید. وکیل شما باید یک محدودیت (احتیاط) در مورد معامله دیگران با ملک بدون رضایت شما ثبت کند.

در نمودار زیر شاهد افزایش نرخ املاک در آنتیگوا و باربودا می باشید:

افزایش نرخ املاک در آنتیگوا و باربود

هزینه های معاملات ملکی در آنتیگوا و باربودا

برای کار و زندگی در آنتیگوا و باربودا باید از مالیات ها مطلع شوید. اگر تصمیم به واگذاری اموال خود در آینده بگیرید، باید 7.5% حق تمبر و 1% الی 2% هزینه های قانونی بپردازید. ممکن است 5% مالیات بر ارزش افزوده نیز دریافت شود. اگر به خدمات مدیریت ملک نیاز دارید، معمولا 10% از ارزش آن برای شما هزینه خواهد داشت. آنها بر اساس ارزش بازار ملک محاسبه می شوند و نرخ ها بسته به ارزش و کاربری آن از 0.1% تا 0.5% متغیر است.

زمین های کشاورزی کمترین مالیات را دریافت می کنند، در حالی که بالاترین مالیات از ساختمان هایی غیر از مسکونی اخذ می شود. کمک هزینه ها و تخفیف های مالیاتی اعمال می شود. مالکان غیر ساکن زمین های توسعه نیافته باید مالیات زمین های توسعه نیافته 10% الی 20% بر ارزش زمین را بسته به مدت زمانی که مالک آن بوده اید بپردازند. اجاره املاک غیر مقیم در آنتیگوا و باربودا مشمول 25% درآمد خالص اجاره است.

در اینجا کل مبلغی است که باید هنگام خرید ملک در آنتیگوا و باربودا بپردازید:

انواع هزینه هادرصد هزینه ها
مجوز5%
تمبر5%
هزینه حقوقی2%
بیمه2%

خرید ملک از سوی خارجی ها در آنتیگوا و باربودا

خارجی ها می توانند بدون محدودیت ملک در آنتیگوا بخرند و دولت آنتیگوا از سرمایه گذاری خریداران خارج از کشور استقبال می کند. آنها باید برای مجوز مالکیت زمین غیرشهروندی NCHL یا NCL که برای آن هزینه ای معادل 7.5٪ از قیمت خرید وجود دارد، درخواست دهند. از طرف دیگر، خرید ملک در یک پروژه املاک و مستغلات تایید شده مانند Pearns Point ، خریدار را واجد شرایط شهروندی کامل از طریق برنامه شهروندی آنتیگوا و باربودا از طریق سرمایه گذاری می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزا و اقامت آنتیگوا و باربودا و همچنین درباره آنتیگوا و باربودا و شرایط مهاجرت به آن می تواند بهترین مشاور شما باشد.

پرتکرارترین سوالات خرید ملک در آنتیگوا و باربودا

در این بخش از مقاله مفتخر به پاسخ گویی سوالات شما در خصوص خرید ملک در آنتیگوا و باربودا می باشیم:

  • مهم ترین مزایای خرید ملک در آنتیگوا و باربودا چیست؟ قیمت های نسبتا پایین، محیطی امن با نرخ جرم پایین، کیفیت بالای آموزش و بهداشت، ثبات سیاسی و اقتصادی، سیستم مالیاتی سودمند بدون مالیات بر درآمد، سود سرمایه، ثروت یا بر ارث
  • هزینه های معاملاتی ملکی در آنتیگوا و باربودا به چه صورت می باشد؟ اگر تصمیم به واگذاری اموال خود در آینده بگیرید، باید 7.5% حق تمبر و 1% الی 2% هزینه های قانونی بپردازید. ممکن است 5% مالیات بر ارزش افزوده نیز دریافت شود. اگر به خدمات مدیریت ملک نیاز دارید، معمولا 10% از ارزش آن برای شما هزینه خواهد داشت.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *