ویزای مسافرتی نروژ

جاذبه های نروژ

جاذبه های نروژ

جاذبه های نروژ یکی از دلایل اصلی محبوبیت در بین گردشگران خارجی هستند، زیرا نروژ ترکیبی باورنکردنی از شگفتی های فرهنگی را ارائه می دهد. در این صورت بسیاری از متقاضیان پس از بازدید از این کشور جویای مهاجرت قانونی به این کشور خواهند شد. از شهر بین المللی اسلو تا قله های کوهستانی آن و تپه های کوهستانی، نروژ یکی از جذاب ترین گزینه ها برای مسافرت و بازدید به شمار می رود. نروژ یکی از مرفه ترین کشورهای جهان است که به دلیل داشتن تاریخ و فرهنگ غنی و همچین طبیعت بی نظیر یکی از محبوب ترین مقاصد بین توریست های بین المللی است.

جاذبه های نروژ شامل جاذبه های طبیعی، کوه ها، صخره ها، دهکده های ماهیگیری، جزایر، موزه ها، پارک ها و سایر موارد می شوند که گردشگران می توانند برای بازدید از این جاذبه ها به نروژ سفر کنند. در ادامه می توانید با همراهی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از برجسته ترین و زیباترین جاذبه های نروژ آشنا شوید.

فلات ساگنفورد در نروژ

این فلات در نروژ غربی غربی واقع شده است. به عنوان بزرگترین فلات نروژ شناخته می شود. طول این فلات به 204 کیلومتر از کشور می رسد. در طول مسیر به رود های کوچکتر منتهی می شود. عمق این فلات به 1307 متر می رسند. منظره ای بسیار زیبا را ایجاد کرده اند. محبوب ترین راه برای بازدید از این جاذبه طبیعی استفاده از قایق است. گردشگران می توانند از تورهای گردشگری مختلف بهره مند شوند تا به بازدید از این فلات بپردازند. لازم به ذکر است که حداکثر عرض این فلات به 4.5 کیلومتر می رسد. با داشتن تورهای تابستانی که کمک زیادی به اقتصاد کشور نروژ می کنند، به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است.

پرتگاه پریکستولن در نروژ

پرتگاه پریکستولن یکی از یکی از دیدنی ترین مناطق و جاذبه های نروژ در فورسند (ریفیلک) نروژ است. این جاذبه گردشگری صخره ای شیب دار است که از 604 متر ارتفاع دارد. در بالای صخره، یک سطح تقریبا مسطح با ابعاد 25 در 25 متر وجود دارد. برای رسیدن به این پرتگاه یا صخره، گردشگران باید سوار قایق و اتوبوس شوند. سپس یک پیاده روی 2 ساعته برای رسیدن به بالاترین نقطه صخره را داشته باشند. هر ساله بیش از 200000 گردشکر از پرتگاه پریکستولن بازدید می کنند. این جاذبه یکی از شناخته شده ترین جاذبه های نروژ است. این صخره در عصر یخبندان، تقریبا 10000 سال پیش، هنگامی که لبه های یخچال به صخره رسید، شکل گرفت. در اوایل آوریل 2013، پروژه ای برای بهبود مسیر برای رسیدن به پریكستولن آغاز شد. تا آگوست سال 2014، ساخت این مسیر تکمیل شد.

از طریق نمودار زیر رشد گردشگری در این کشور شرح داده شده است:

رشد گردشگری در نروژ

جزایر لوفوتن در لیست جاذبه های نروژ

لوفوتن شامل چندین جزیره در ساحل شمال غربی نروژ می شود. یک مقصد توریستی محبوب برای نروژی ها و گردشگران بین المللی در این کشور است. آب و هوا در این نقطه معتدل است. گردشگران برای لذت بردن از سواحل، بازدید از روستاهای سنتی ماهیگیری، کایاک، پیاده روی و دیدن حیوانات وحشی به جزایر لوفوتن سفر می کنند. در این جزایر جاذبه ها و کارهای زیادی برای انجام دادن و سپری کردن اوقات فراغت وجود دارد. موزه لوفوتن که تاریخ صنعت ماهیگیری جزیره را به نمایش می گذارد. همچنین آکواریوم لوفوتن از جاذبه های این جرایر زیبا هستند. گردشگران و توریست هایی که به جزایر لوفوتن سفر می کنند می توانند از فرصت های کوهنوردی و صخره نوردی زیادی بهره مند شوند. جهت مهاجرت تحصیلی به این کشور مقاله تحصیل در نروژ را مطالعه بفرمائید.

شبه جزیره بیگدوی در لیست جاذبه های نروژ

شبه جزیره بیگدوی اسلو در حومه این شهر واقع شده است. این جاذبه گردشگری تقریبا در 6.5 کیلومتری بخش غربی شهر اسلو واقع شده است. به راحتی با ماشین یا وسیله های حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است. این مکان دارای چندین جاذبه گردشگری برتر اسلو است. همچنین به دلیل داشتن فضاهای طبیعی از جمله سواحل، پارک ها و جنگل ها شناخته شده است. لازم به ذکر است که جالبترین موزه های اسلو در بیگدوی واقع شده اند. موزه تاریخی فرهنگی این کشور که یکی از قدیمی ترین موزه های نروژ است در این نقطه واقع شده است. اقلام صنایع دستی و لباس های محلی، سلاح و سایر موارد مشابه در این موزه به نمایش گذاشته شده اند. همچنین جهت مهاجرت کاری به نروژ مقاله کار در نروژ را از طریق لینک زیر مطالعه بفرمائید.

شبه جزیره بیگدوی در لیست جاذبه های نروژ

کلیسای اورنس در لیست جاذبه های نروژ

کلیسای ساحل اورنس، بیش از 900 سال قدمت دارد. برای ساخت این کلیسای قرون وسطایی از چندین سبک معماری استفاده شده است. با این حال، آنچه که در مورد این کلیسا قابل توجه است، مصالح ساختمانی است که مورد استفاده قرار گفته است که شامل چوب به جای سنگ است. این کلیسا در سواحل غربی نروژ واقع شده است و ویژگی های سلتیک، وایکینگ و رومانسک را در خود جای داده است. کلیسای اورنس یکی از 28 کلیسای چوبی در نروژ و همچنین یکی از قدیمی ترین آنها است که در قرن دوازدهم ساخته شده است. تزیینات موجود در خارج از کلیسای اورنس، از جمله حکاکی های چوبی و تزیینات مجسمه ای، به عنوان شواهدی بصری از دگرگونی، همگرایی و پذیرش مسیحیت فرهنگ وایکینگ ها است.

کلیسای نیداروس در لیست جاذبه های نروژ

در حالی که ویلیام مشغول حمله به انگلیس در سال 1066 بود. وایکینگ ها مشغول به ساختن کلیسای جامع نیداروس در ترندهایم شدند. تقریبا 1000 سال بعد، کلیسای جامع مهمترین کلیسای این کشور و بزرگترین ساختمان قرون وسطایی اسکاندیناوی است. این کلیسای جامع به افتخار اولاو، یکی از رئیس های وایکینگ ساخته شد که بعداً مقام پادشاهی را بدست آورد. اولاو در سال 1030 در نبرد نزدیک تروندهایم کشته شد. برادرزاده وی ساختن کلیسای جامع نیداروس را در سال 1066 شروع کرد تا این مکان را تبدیل به خانه پیکر وی کند. ساخت این کلیسا در سال 1090 به پایان رسید. گرچه گسترش و توسعه تا سال 1300 میلادی ادامه یافت. کلیسای جامع به یک مقصد مهم زیارتی در این کشور تبدیل شده است. به عنوان یکی از جاذبه های این کشور شناخته می شود.

هموطنان عزیز و محترمی که قصد دارند درباره نروژ، هزینه تحصیل و زندگی در نروژ و همچنین شرایط کسب اقامت در این کشور و اقامت اروپا اطلاعات کافی کسب کنند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *